Toon posts:

Wat is een goede internet provider?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een vraag, wij hebben @home thuis, maar dat is echt bagger, duur en langzaam. Maar internet ligt er super vaak uit. heeft iemand anders misschien, een provider die net zo duur is maar sneller en beter?

Groet,
Jaimy

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
I&H - Policy en FaQ - Welke ADSL provider is het best?

[ Voor 28% gewijzigd door sdomburg op 20-10-2006 09:17 ]

• mo3lla
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-12 16:55
en waarom ligt dat aan @Home en niet aan jou? (je pc, je bekabeling en eventueel je router?)

Verwijderd

Topicstarter
omdat als ik naar @home bel doen zij daar iets en dan doet hij het weer, en de laatste keer moest er een monteur komen, dus het ligt echt aan @home.

Verwijderd

Enig idee wat zij daar dan precies doen zodat het weer werkt?

Verwijderd

Topicstarter
Mac adres checken, modem update, en dat was het dan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:26:
Mac adres checken, modem update, en dat was het dan.
En als je hun dan vraagt wat er gedaan moet worden om dit probleem definitief uit de wereld te helpen???

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:45

bonzz.netninja

Niente baffi

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:47:
[...]

En als je hun dan vraagt wat er gedaan moet worden om dit probleem definitief uit de wereld te helpen???
kom allemaal, niet zo bijdehand doen :)

Anyhoe, de TS toont natuurlijk geen enkele inzet en verteld helemaal niks over zijn eisen en wensen. Dus heel veel verder kunnen we hem sowieso niet helpen

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
neem een zakelijke sdsl lijn van de kpn met een overboeking van 1:1 en een oplossingstijd van 16 werkuren

PSN: djmurcielago

• cytherea
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 10:57
Murcielago schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:52:
neem een zakelijke sdsl lijn van de kpn met een overboeking van 1:1 en een oplossingstijd van 16 werkuren
offtopic: Is vast niet dezelfde prijsklasse :) Ik weet het niet helemaal zeker maar dat denk ik :D

ontopic: Iets meer info zou handig zijn, ik heb hier thuis ook wel problemen met kabel van casema maar dat ligt denk ik aan alle stekkertjes en kabeltjes die er tussenzitten :P

• Pietert
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Pietert

There is no spoon

http://www.speedtest.nl/ en vul je postcode in, dan ben je er zo achter.

Heb zelf SufNET en ben er zeer tevreden over ;)

Probeer voortaan eens een volledige vraag te stellen en laat de groeten achterwege. We kunnen niet ruiken hoeveel je nu betaald dus weten geen providers die even duur zijn.

Welkom op GoT, lees de FAQ eens...

[ Voor 8% gewijzigd door Pietert op 20-10-2006 10:28 ]

#huiskamer | Amsterdammert | Some days you're the pigeon, some days you're the statue | Zenbook S13 UM5302TA-LV067W | LG 40WP95CP-W | HP USB-C dock G5

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:07
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:16:
Hallo,
Ik heb een vraag, wij hebben @home thuis, maar dat is echt bagger, duur en langzaam. Maar internet ligt er super vaak uit. heeft iemand anders misschien, een provider die net zo duur is maar sneller en beter?

Groet,
Jaimy
ik heb een provider die misschien sneller is en misschien beter is.

alleen zijn sneller en beter dan altijd relatief

misschien iets concreter zijn en zelf op onderzoek uitgaan, zijn best wat topics met ervaringen bij verschillende providers.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil graag een snelle internet verbinding, mijn eisen:
- Sneller dan 5mb/s
- Niet duurder dan € 30,- per/m
- Eigen server toegestaan
- ADSL/KABEL geen probleem

is dit voldoende, voor een goede inducatie?

Verwijderd

Als v DSL je enige eis = m.a.w. geen TV moet je toch echt minstens eens kijken naar [DDS] Ervaringen topic.

[ Voor 217% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 11:28 ]

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-12 10:44
Ik heb (in ons studenthuis) 10M/1Mbps ADSL2 verbinding van SpeedXS. Kost 19,95 per maand en 90,- per jaar abonnementskosten. Je kan ook kiezen voor 29,95 per maand maar dan ben je dus iets duurder uit op jaarbasis. Bevalt me erg goed en is mooi snel!!! Alleen stokt het internet vaak als ik veel download. Maar dat ligt aan de (slechte) bijgeleverde modem heb ik begrepen.

Verwijderd

Ik heb alleen altijd een beetje een hekel aan providers die je gelijk een poot uitrukken als je de helpdesk een keer nodig hebt. SpeedXS vraagt € 0.50 p/m en er zijn zelfs nog duurdere.
Dan zit je met kromme tenen op de klok te kijken als je een kwartier in de wacht hangt.
Je kan zelf best handig zijn, maar soms heb je toch contact met je provider nodig.
Ik zit zelf pas sinds een paar weken bij TweakDSL en daarvoor bij XS4ALL en die hebben in ieder geval een helpdesk tegen lokaal tarief.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:16:
Hallo,

Groet,
Jaimy
xs4all lijkt duur maar je moet kijken wat je dan extra hebt
Pagina: 1