Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pablo_p
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 08:28
Ik ben zelf een jaar geleden overgestapt op Ziggo Alles-in-1, vooral vanwege de uplink snelheid van 4 Mbit. Ik haal echt 39.9/4.1 Mbit, dus volledig de maximale snelheid

Nu heb ik recentelijk gezien dat DDS VDSL 40 Down en 4 Up aanbiedt voor 19.19 pe maand. Dit is zeer concurrerend in de markt. Nu vraag ik me af of er mensen zijn die hiermee ervaring hebben. Haal je de maximale snelheden met VDSL, op welke afstand van de centrale en hoe is dit in verhouding tot snelheden die je eerder met ADSL haalde.

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderwiele.nl/dds.gif

[ Voor 1% gewijzigd door pablo_p op 03-12-2011 09:30 . Reden: Plaatje werkte niet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VDSL is lang niet overal beschikbaar. De juiste techniek moet in de wijkkast zitten en je moet er flink dicht in de buurt zitten wil je daadwerkelijk 40Mbit halen. Ik zou dus eerst eens kijken of het op jouw adres leverbaar is en je zou kunnen achterhalen op wat voor afstand je woont (bij anderhalve kilometer kom je snel gewoon weer uit op ADSL). Grote kans dat het keuzeproces zo vergemakkelijkt wordt als het niet mogelijk blijkt.

Als je wel VDSL kunt krijgen, is het een mooie techniek, de verbinding is stabieler (en uiteraard sneller) dan die van een gewone ADSL-verbinding.

Vergeet overigens niet dat je bij deze provider wel ook nog vastrecht moet betalen als je geen vaste telefoon hebt bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-09 20:57
Ik ben ook op zoek naar mensen die enige ervaring hebben met internetverbindingen van DDS.
Hun abonnementen zijn erg scherp geprijsd, echter vraag ik me af of er 'addertjes onder het gras zijn'.
@TS de abonnementsvormen zijn intussen alweer aangepast:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pQ9JCOy.png
Je kunt dus volgens hen voor €33,00(€24,00 abonnement + €9,00 non-linesharing) een 80Mbit verbinding hebben. Is dit realistisch?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:10

Fiber

Beaches are for storming.

Als het op jouw adres leverbaar is vast wel. Doe eerst eens een postcode check...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.