Toon posts:

Help! Problemen met beveiligde bestanden

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij helpen? Ik heb een probleem met een groot deel van mijn muziek. In het verleden heb ik muziek op mijn D schijf beveiligd via windows. Ik heb windows Xp proffesional. Ik heb mijn C schijf geformatteerd en windows Xp weer geinstalleerd. Helaas kan ik vanaf toen niet meer bij mijn muziek. Achteraf gezien is dit dus erg stom, ik weet het. Ik had een back up moeten maken van de gegevens. Maar ja, wist ik veel. }:O 8)7 |:( :z :z ;( :'(

Ik heb inmiddels van alles geprobeerd. Ik heb de computer opnieuw geformatteerd en ik heb de gebruikers instellingen van de vorige windows overgenomen. De computer ziet mij nu als de zelfde gebruiker. Maar ik kan nog steeds niet bij de bestanden. Ik heb geprobeerd eigenaar te worden door via veilige modus in te loggen als administator. Dit is gelukt alleen kan ik nog steeds niet bij de bestanden. Het certificaat is geldig wanneer je via rechter muis, eigenschappen, geavenceerd, details, nieuwe gebruiker toevoegen en dan mijn huidige instellingen van de pc aan klik.

Windows geeft de volgende foutmelding als ik het bestand van de beveiliging wil afhalen:

"Fout bij het toepassen van kenmerken.

Er is een fout opgetreden bij het toepassen van kenmerken op dit bestand:
D:\ muziek\ .......

Toegang geweigerd."

Wie kan mij helpen. Alvast bedankt

Bier01

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:44

botoo

💀 too old to die young

Welkom op GoT bier01.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats, hier word over FP moderaties gesproken. Lees eerst Windows Clients - FAQ en Windows Clients - Policy eens rustig door, daar staan al wat aanwijzingen en tevens weet je dan waar en hoe je je vraag kunt stellen.

Ik verplaats je topic naar dat sub-forum.

Succes met het zoeken naar een oplossing.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀