Toon posts:

[V&A] Reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik langs V&A blader op de frontpage, valt me de ontiegelijke stroom aan reacties op van gebruikers die vinden dat de prijs te hoog is , te laag, voor iets meer / minder beter kunnen krijgen of het hele product af gaan zeiken... Ik zou bij god mijn product niet eens meer willen neerzetten, omdat ik dan al kan verwachten dat het als ouderdom wordt beschouwd en niet meer als bedrag x worden verkocht.

Natuurlijk begrijp ik de meeste reacties ook wel, met bijv wat er met het product gedaan was, reden van verkoop , bonnetje aanwezig etc etc, ik zou namelijk ook een legitiem product willen aanschaffen :)

Kan er niet een stap teruggedaan worden met dit soort reacties? Ik vind het namelijk vervelend om te lezen wanneer iemand een normale advertentie plaatst en een horde lui iemand z'n verkoopactie komen vernaggelen.. om het zo maar even te zeggen ..

Groet :) nu echt slapende is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat het een beetje het gevolg is van: \[V&A] Advertenties met onzinnige vraagprijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Is zoals RoD al aangeeft een topic over: [V&A] Advertenties met onzinnige vraagprijzen. daar kun je verder gaan. Dit topic gaat echter dicht.

Dit topic is gesloten.