Verwijderd

Topicstarter
Ik ben hier nieuw. Ik was enige tijd van plan een S3 te kopen vanwege telezoom. (ik had mijn G3 verkocht omdat ik een nieuwere wil). In september kondigde Canon G7 aan. Ze zullen op dit moment en binnenkort in de winkel staan. Nu twijfel ik tussen de S3 en G7. Weliswaar heeft de G7 geen telezoom, maar met 10 megapixel is het te bewerken via de computer. G7 is bovendien ook nog lekker compacter dan de S3. Ik moet snel beslissen want over 4 weken ga ik op vakantie naar Austratie en Nieuw Zeeland. Ik kan dus niet wachten op de reviews, die zullen voorlopig nog niet komen. Wat raden jullie mij aan, ik twijfel heel erg tussen die twee..... ...... zucht.... 8)7

Verwijderd

S3 foto's kan je even goed bewerken als G7 foto's hoor.
G7 heeft geen RAW.

Verwijderd

Topicstarter
S3 evenmin, geen RAW...maar is geen gemis voor mij daar ik nooit gebruik van maak.
Wat ik mee bedoel is, dat je op je computer eventueel met 10 megapixel het onderwerp kan vergroten ipv met telezoom van S3.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

een korte rekensom leert mij dat een foto gemaakt op 100 mm met 10 megapixel gecropped kan worden naar iets wat op 140 mm 5 megapixels overeenkomt. Dus ik weet niet hoeveel je wilt croppen, ik vermoed alleen dat je een 2 megapixelfoto van 200 mm onacceptabel vindt....

Croppen is leuk voor de kleine tweaks, maar voor enige uitbreiding is optische zoom veel gunstiger, dan is de S3 al beter.

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De 2 camera's waaruit je wilt kiezen zijn wel een werled van verschil.

Zoals je al aangeeft vind je een compacte camera fijn, dus dan begrijp ik uberhaupt niet dat je een s3 in je lijstje zet. Want die is totaal niet compact. Verder zou ik een lijstje maken met punten die je het belangrijkste vind, en vervolgens kijken welke camera daar het beste bij past. Kom je er niet uit, ga dan naar de winkel om de camera's een in je hand te hebben liggen.
Wij kunnen verder niet beoordelen welke camera het beste voor jou is, dat zal je toch echt zelf moeten beslissen

@hierboven. Vergeet niet dat de g7 al 6x optiche zoom heeft. Ik denk dat elca bedoeld dat je van van de 10mp de helft zou kunnen croppen waardoor 6x optiche zoom gelijkt komt aan de 12x optische zoom op 5mp. Of heb ik het nou verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Precies! Maar ik besef wel dat wanneer je op de hoogste resolutie een plaatje wil schieten, je veel geheugen in beslag neemt. Je moet dan wel 'veel' geheugenkaartjes hebben...

S3 is inderdaad geen compacte camera, maar mocht ik die koop vanwege alleen de zoombereik, koop ik nog een kleintje als meeneemtoestel, IXUS 800 IS of IXUS 850 IS.

Maar goed, waar het mij om gaat is de fotokwaliteit. S3 heb ik al in mijn handen gehad, ziet er goed uit, de G7 zou van de week in de winkel te koop staan (bij Dixons in Eindhoven), ik ga daar ook zeker een kijkje nemen. Maar jullie als fotokenners die de G7 al in handen hebben en misschien ook de G7 bezitters die al wat plaatjes geschoten hebben, van jullie zou ik willen vragen, qua fotokwaliteit, wat zouden jullie kiezen de G7 of S3 en waarom?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Hoeveel megapixels zo'n compacte camera ook heeft, veel meer dan een "simpele" point-and-click zal het voor mij nooit worden. Ik schiet liever met 10 of 15 x optische zoom op 3 of 4 megapixels, dan met 3 of 4 x optische zoom op 10 megapixels.'
Vaak zie je op die compacte camera's waar enorm veel megapixels op een kleine chip zijn geperst snel ruis, zeker bij iets hogere ISO waardes, en daarnaast heb ik gewoon liever veel optische zoom voorhanden. Zeker wanneer een camera zoals de S3 voorzien is van Image stabilizer, is het echt een uitkomt. Ik schiet zelf plaatjes met een Panasonic FZ30, echt een verademing.

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 22:02
Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:04:
Precies! Maar ik besef wel dat wanneer je op de hoogste resolutie een plaatje wil schieten, je veel geheugen in beslag neemt. Je moet dan wel 'veel' geheugenkaartjes hebben...
Hoe groot is een jpg op de hoogste resolutie, en wat kost tegenwoordig een geheugenkaartje van 2 gigabyte? Juist ja, een paar mb per foto en E40,- per kaartje. Volgens mij is dat geen enkel probleem.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03-2025
BredeP schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 19:13:
Hoeveel megapixels zo'n compacte camera ook heeft, veel meer dan een "simpele" point-and-click zal het voor mij nooit worden. Ik schiet liever met 10 of 15 x optische zoom op 3 of 4 megapixels, dan met 3 of 4 x optische zoom op 10 megapixels.'
Vaak zie je op die compacte camera's waar enorm veel megapixels op een kleine chip zijn geperst snel ruis, zeker bij iets hogere ISO waardes, en daarnaast heb ik gewoon liever veel optische zoom voorhanden. Zeker wanneer een camera zoals de S3 voorzien is van Image stabilizer, is het echt een uitkomt. Ik schiet zelf plaatjes met een Panasonic FZ30, echt een verademing.
Gelukkig is die Panasonic van je geen ruisbak..
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz30/page17.asp

Verder heb je overigens wel gelijk.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11-2025
Ik zou voor de G7 gaan.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als het bedrag wat je ervoor betaald geen issue is zou ik ook voor de G7 gaan zoals Stinger666 hierboven aangeeft.

De G7 heeft veel meer pluspunten ten opzicht van de S3 IS en daarbij heeft deze horseshoe. Dat hij geen RAW meer heeft moet voor de meeste gebruikers geen probleem zijn als je het mij vraagt.

Verwijderd

Topicstarter
Zucht...ik kom nog steeds niet uit. Waarschijnlijk, als ik het goed heb, is de camera vanaf morgen bij Dixons in Eindhoven te koop. Dan kan ik de camera zelf ff kijken en voelen.

Maar goed. Ik lees ook forums bij Steves Digicam en dpreview, men schrijft voornamelijk (heel) negatief over G7. Dat maakt mij bang dat ik een verkeerde keus ga maken. Ik wil waar voor mijn geld.

Omdat ik nog niet weet ben ik begonnen met het oplijsten van een aantal eisen en deze zijn:
- compact en handig mee te nemen (compact groot mag ook dan neem ik de kleine als tweede mee)
- snelle AF
- goede lens (wil geen SLR-camera ivm gesjouw)
- minstens 3x zoom (als compact groot dus minstens 6x of telezoom)
- degelijke ISO-waarden
- snel genoeg om foto's te maken in actie-momenten en van dieren
- onder fellichte en bewolkte omstandigheden toch mooie foto's kunnen schieten

Voldoet Canon S3 dan aan mijn eisen? Ik heb S3 al in handen, lijkt me lekker.
Nu heb ik forums zitten lezen over Panasonic ZF30/50....hmmm...lijkt me ook interessante camera?? Of iets anders??

Mocht ik compact groot neem, koop ik gelijk ook nog een kleine als meeneemtoestel (ook bedoeld voor mijn man), dan denk ik dat ik Finepix F30 of IXUS65 of 800IS neem.

Ik zie door de bomen het bos niet meer, ik voel me ook een beetje benauwd nu mijn vakantie steeds dichterbij komt.....op 16 november gaan we naar Australie en NIeuw Zeeland.... 8)7

Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen....en dat ik deze week de knoop doorhakt en toestel(len) koop!

Nog een vraagje....zou het slimmer zijn om in Singapore een kleintje te kopen? Kan iemand mij misschien vertellen of het daar echt veel goedkoper is?

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Verbal_Kint schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 01:59:
[...]

Gelukkig is die Panasonic van je geen ruisbak..
http://www.dpreview.com/reviews/panasonicfz30/page17.asp

Verder heb je overigens wel gelijk.
Tja, consessies he...
OP het moment van aanschaf vond ik het niet echt een probleem, aangezien ik meer een buitenfotograaf ben. Luchten die mooi gekleurd worden door de ondergaande of opkomende zon etc. blijf ik leuk vinden om vol te knallen...
En af en toe wat huisdiertjes (10 vogels in huis) op de foto zetten wil prima.
Volgende cam wordt overduidelijk wel een dSLR, en had ik de "storende" ruis gezien voor ik tot aanschaf over ging, was ik nog weer in twijfel gekomen.
De Canon vond ik echter minder lekker in de hand liggen, en ik had voor de Pana al 2 x 1GB geheugen liggen, dus...

Maar goed, genoeg topic gekaap.

Edit:
Nu dus dan even ontopic.
Aankoop in Singapore zou ik sowieso niet doen. Als er iets mis mee is ben je vaak de lul, aangezien je vaak niet terecht kan bij het europese reparatiecentrum als hij uit een dergelijk land komt.

Als ik tip mag geven, ga eens langs bij een winkel waar ze er echt verstand van hebben.
Ik heb een dik uur in de auto gezeten naar Foto Konijnenberg toe.
Maar wel fatsoenlijk uitleg gekregen, de camera's waar ik tussen twijfelde in handen gehad, mee mogen fotograferen, en tja, toen was mijn keuze toch wel snel gemaakt.
De Panasonics gaven me een dusdanig degelijk gevoel toen ik ze in handen had, en de S3 was toch wat lichter/meer kunststof qua gevoel.

Moet ik er wel bij toegeven dat ik dus ook niet op zoek was naar een compact, maar puur uit financieel oogpunt geen dSLR kon aanschaffen, en dus het beste daaronder wilde hebben, dat resulteerde dus in de FZ30 uiteindelijk.
Snel zat om dieren mee te schieten, echter is de AF op max. tele nog wel eens wat langer bezig. Er slingert hier in het FZ-30 topic nog wel ergens een foto rond van mijn papegaai, en die poseert toch echt niet of nauwelijks voor een foto.
Die ziet die camera en denkt, die wil ik hebben...

Edit 2: Fotootje toegevoegd...
Afbeeldingslocatie: http://uijttenboogaart.snelnet.com/resize.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Brede P op 17-10-2006 23:39 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
misschien is dit een leuke? http://www.dpreview.com/news/0608/06082411nikons10.asp

Daarnaast heeft Panasonic ook een kleine camera met ook 10x zoom
http://www.dpreview.com/r...onic/panasonic_dmctz1.asp

Maar als jij je keuze niet kan maken tussen de G7 en de S3 dan kunnen wij je niet echt goed helpen omdat dat toch 2 heel erg verschillende camera's zijn.

Wat maakt je aan het twijfelen? Vind je de flitsschoen van de G7 belangrijk?? Etcetera.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

je geeft zelf aan dat je ook best kan leven met een groter formaat, dan raad ik toch echt andere camera's aan. Heb je nog niet echt gehoord over dat dingen te duur waren, slr's waren voornamelijk wat te onhandig heb ik begrepen.

Misschien een van deze keuzes waar ikzelf achter zou staan:

FZ-30 of FZ-50 (is wel duur)
S9500 van fujifilm
S6500 (net nieuw, schijnt niet helemaal slr kwaliteit te zijn, maar toch wel fijne camera)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Woudloper schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 07:42:
De G7 heeft veel meer pluspunten ten opzicht van de S3 IS en daarbij heeft deze horseshoe.
Een hoefijzer? Gaat dat geluk brengen? :+
Een hot shoe is wel handig, want daar kun je een externe flitser op aansluiten. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een oude flitser thuis, weet alleen niet of deze nog past in evt nieuwe toestel....
Die had ik voor ik overging naar digitaal: Minolta Dynax 5000i, lenzen 35-70 en 70-200 mm, en een filtser COSMOS Power Zoom 350A. Ik weet wat het is, voor mij geen slr meer!

Maar als jij je keuze niet kan maken tussen de G7 en de S3 dan kunnen wij je niet echt goed helpen omdat dat toch 2 heel erg verschillende camera's zijn.

Wat maakt je aan het twijfelen? Vind je de flitsschoen van de G7 belangrijk?? Etcetera

Ik vind persoonlijk de flitschoen niet belangrijk, omdat ik in het verleden toch niet ook veel gebruikt heb gemaakt. Behalve bij grote feesten mischien, maar ik zou de schoen niet missen....ben toch niet van plan extra flits te kopen.

Ik had G3 en die had ik verkocht, ik weet wat ik aan G3 had, de fotokwaliteit is heel goed bij G3 echter langzame AF, etc.... daarom verwacht ik veel van de G7, maar na het lezen van de forum begin ik te twijfelen, zie mini-review

http://www.lesnumeriques.com/article-289-1464-1.html
http://asia.cnet.com/revi...001468,39270466p-2,00.htm
http://www.lesnumeriques....a2=1&mo2=256&p2=1464&ph=4

Dat laatste kun je met twee toestellen qua fotokwaliteiten vergelijken....helaas is Engels niet mijn sterke kant. :S

Kan iemand mij een beetje uitleggen? Sorry nogmaals voor mijn lastige vraag. :$

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-01 19:14
Misschien mis ik de vraag, of heb je het antwoord er al op gegeven, maar wat ben je er van plan mee te doen?

Misschien al je dat kan specificeren ta je al een stuk verder komt met je keuze. Elke camera man buiten prima foto's maken (misschien dat je alleen een beetje op het zoom bereik kan letten, een redelijke groothoek wil nog wel eens handig zijn). Het is echter binnnen of met weinig licht dat veel camera's in de problemen komen.

Zelf zou ik waarschijnlijk voor de S9500 gaan (oke het is een grote camera, fors groter als een S3):
Goed bruikbare hoge iso waarden (weinig ruis)
Ideaal zoombereik (28-300 dus en een redelijke grootheok en leuk tele)
Flits schoen (je weet maar nooit)
RAW (helaas wel 18MB per foto)

als je de camera toch in een tasje mee neemt is dat beetje groter als een S3 ok niet echt een nadeel. Gewoon een goede en compacte schoudertas er bij kopen en je loopt zonder er last van te hebben er dagen mee rond.

[ Voor 13% gewijzigd door martijn_tje op 18-10-2006 08:23 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

Je moet eens kijken op het forum van DPReview, daar wordt die G7 behoorlijk afgebrand. Als je voor de G7 gaat kun je beter de Canon Powershot A710IS nemen, praktisch identiek aan die G7, alleen geen horse shoe, en je hebt al aangegeven dat je dat niet zo belangrijk vindt. Scheelt zoiets van 200 of 300 Euro, toch wat prijzig voor zo'n paardenhoefje.

Verder zou ik altijd eerder voor de Canon S3 gaan dan voor de Panasonic, de ruiswaarden van de Canon zijn gewoon beter, ofwel minder slecht, zoals uit vergelijkende tests is gebleken.

Een compact met 12x zoom zonder IS lijkt me i.v.m. de ruis op hogere ISO's niet echt aan te bevelen, daarom zou ik nooit voor een Fuji gaan.

Je kunt ook eens wat rondneuzen op de Image Gallery van fotoapparatuur.nl en kijken naar het verschil tussen compact en dSLR, want dát is de keuze waar het uiteindelijk echt om gaat. Als je expliciet voor een compact kiest zou ik me niet zo druk maken over allerlei kleine verschillen, koop gewoon wat je lekker vindt en wees bij voorbaat gelukkig met de compromissen die nu eenmaal samenhangen met het concept van welke compact dan ook :) .

Verwijderd

Topicstarter
Misschien mis ik de vraag, of heb je het antwoord er al op gegeven, maar wat ben je er van plan mee te doen?

Ten eerste voor mijn vakantie in Australie en NIeuw Zeeland is telezoom toch wel handig denk ik.
Maar omdat ik het toestel ook overal mee wil nemen voor thuis-feest-uitgaan etc denk ik erover om naast compact groot een (ultra)compact te nemen.

A710IS is wel een optie, dan hoef ik geen tweede aanschaffen :)
Maar aan de ene kant wil mijn man ook zo'n klein toestelletje om zo vanuit de andere hoek foto's te kunnen maken, en anders sta ik nooit op de foto's (mijn man wil absoluut geen -grote- toestel dragen (dat heeft hij in het verleden heel vervelend gevonden met Minolta). Als mijn man een toestelletje wil hebben kan ik net zo goed beter een toestel met telezoom kopen. Anders hebben we twee identieke toestellen, niks an denk ik.

• martijn_tje
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:33:
Een compact met 12x zoom zonder IS lijkt me i.v.m. de ruis op hogere ISO's niet echt aan te bevelen, daarom zou ik nooit voor een Fuji gaan.
Het gaat niet om de 12x zoom het gaat om 300mm effectief, of wel dat je een sluitertijd nodig hebt van ~1/300. Buiten is dat heel goed te doen, binnen gebruik je zo iets toch zelden. Ruis op voor een compact hoge ISO waarde valt hel erg mee. De Fuji's presteren gewoon 1 tot 2 stops beter als de competitie wat betreft ruis. Bij panasonic is ISO 100 het maximale wat bruikbaar is zonder veel in te leveren, bij fuji is dat ISO 400.

Dus dat was het voordeel van de camera's met IS. Probeer nu eens een bewegend onderwerp vast te leggen, IS gaat je daar helemaal niks bij helpen het enige wat daar telt is sluitertijd dus bruikbare iso waarden (of bevriezen met flits)
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 08:59:

Ten eerste voor mijn vakantie in Australie en NIeuw Zeeland is telezoom toch wel handig denk ik.
Maar omdat ik het toestel ook overal mee wil nemen voor thuis-feest-uitgaan etc denk ik erover om naast compact groot een (ultra)compact te nemen.

A710IS is wel een optie, dan hoef ik geen tweede aanschaffen :)
Maar aan de ene kant wil mijn man ook zo'n klein toestelletje om zo vanuit de andere hoek foto's te kunnen maken, en anders sta ik nooit op de foto's (mijn man wil absoluut geen -grote- toestel dragen (dat heeft hij in het verleden heel vervelend gevonden met Minolta). Als mijn man een toestelletje wil hebben kan ik net zo goed beter een toestel met telezoom kopen.
Dat je al snel veel zut hebt om mee te slepen is inderdaad wel een van de nadelen (ja er zijn er meer) van slr fotografie. Als je man per se een klein toestelletje wil dan kan je daar denk ik niet om heen. Hoe vaak zal je met 2 toestelen op stap gaan, dus je kan je afvragen of het aanschaffen van 2 toestellen wel zin heeft. Misschien dat het dan handig is om een zo veelzijdig mogelijk (zoombereik ruis etc) compact toestel te kopen, zodat je er ook prima mee overweg kan en je man hem mag dragen :+

Offtopic:
Die 35-70 is wel een klein en grappig lensje, enorm snelle focus, lekkere kleuren, goed contrast en heel scherp rond f/8 (kan rond f/8 met de primes mee als het om scherpte gaat)

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Verwijderd

Topicstarter
Dat is zo, ik denk dat de grootste toestel na onze vakantie voor lange tijd in de kast blijft liggen... en de kleine neem ik in mijn tas overal mee. Het is maar net wat je zegt, misschien toch beter eentje kopen die helemaal naar mijn (onze) wens.

Ben net effe snel naar de fotozaak geweest tijdens mijn pauze. Heb de verkoper uitgelegd en weet je welke toestellen de verkoper mij geadviseerd heeft?

Indien compact groot:
- Canon S3
- Pana FZ30 (heeft ie niet in voorraad, wel de FZ50 maar die valt voor mij af, veel te compact)
- Fuji S9500 (valt ook af, veel te compact)

Indien klein compact met groot zoombereik:
- Panasonic TZ1

Die Panasonic TZ1, is dat aan te raden? Het voelt wel lekker in mijn handen en lekker compact.

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:51
Wat bedoel je met veel te compact, ik dacht dat dat juist een voordeel was?

• martijn_tje
Er zal juist niet compact bedoelt worden. In vergelijking met veel camera's is een S9500 best lomp, ik gok dat voor de FZ50 het zelfde geld.

• ForrestX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12-2025

ForrestX

a click away from satisfaction

mijn pa heeft onlangs de Panasonic LX01aangeschaft en dat is hem erg goed bevallen...lekker compact, 8MP en een van de weinioge compact camera's met 28mm groothoek!!

Ik heb de resultaten gezien en die mogen er wezen!!! Erg lekker voor een compact!!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 14:39

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb de TZ1 als point-n-shoot cameratje naast m'n 350D, dat bevalt prima. Hij is vrij klein en toch 10x zoom en beeldstabilisatie. Als je wel eens de handmatige instellingen M, A of S hebt gebruikt zal je die hier wel gaan missen, je kan niet zelf de sluitertijd of het diafragma instellen. Iso, witbalans en compensatie enzo wel. Verder is het een prima cameratje, op hoge iso waarde wel wat meer ruis dan een vergelijkbare canon maar tot 400 is het prima te doen. Bij afdrukken zie je er dan niks van.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb G7 zojuist gekocht!!!! Ik mocht hem uitproberen, bevalt het me niet dan kan ik hem retourneren en krijg gewoon geld terug.
Ik heb een paar foto's geschoten, alleen weet ik niet hoe ik deze hier kan plaatsen, want ik wil heeeeeel graag van jullie lezen wat jullie van de kwaliteit vinden...

Verwijderd

Topicstarter
ja...sorry....veel te compact bedoel ik mee met te groot, niet compact genoeg.

• Justawitte
  • Niet online
Je kan foto's plaatsen door de url van je foto (die je dus ergens op internet heb geupload, zoals www.imageshack.us) tussen de [img]en[/img] tags te zetten.

Als je verder wilt gaan over de G& denk ik dat je het beste in dit draadje kan verder gaan want anders word het allemaal erg offtopic. Canon G7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de foto opgestuurd via imageshok.....en dan...????? :?

Verwijderd

Link copypasten ?
Photobucket is imo wat fijner omdat je dan geen popups krijgt.

• Justawitte
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:54:
Link copypasten ?
Photobucket is imo wat fijner omdat je dan geen popups krijgt.
Als je de "direct link" gebruikt hebje nergens last van.

@elca
Als je je plaatsje hebt geupload dan staat er ergens onderaan een zinnetje met iets van: direct linkt to image. De url die daarvoor staat kopieer je en die plak je tussen de img tags die ik je eerder heb gegeven. Anders kan je ook op dit plaatje drukken Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/toolbar/image.gif dat staat bovenaan het gedeelte waar je je bericht kan typen.

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://img424.imageshack.us/img424/9987/img0015my4.jpg

Macro van Canon G7

Ik geloof dat het nu gelukt is.......als het gelukt is....bedankt! En nu ga ik naar een ander topic..... d:)b
Pagina: 1