Toon posts:

Asus V9999GT

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al op dit forum gezocht naar info over deze kaart, maar die topics kwamen uit 2004. Sorry als ik iets verkeerd doe. :X Ik wil weten of als ik deze kaart nu koop, ook een goeie kaart koop waar ik het nog een jaartje of anderhalf mee kan doen. Ik wil ermee gaan gamen nartuurlijk! :) ik heb nu een 9600 pro dus dat schiet niet op.

Is deze kaart trouwens ook gelijk aan een "gewone" 6800gt?

Hier is een link:
http://www.alternate.nl/h...showTechData=true#tecData

Intraxz

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 18:19 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat wil je met de kaart gaan doen? Als je alleen in Word wat typt dan doet de kaart dat over 10 jaar ook nog wel. Wil je die-hard gamen dan is deze kaart niet geschikt.
Dus, hier valt niks over te zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ermee gaan gamen nartuurlijk! :) ik heb nu een 9600 pro dus dat schiet niet op. Ik zal het ook even snel in de eerste post zetten.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Gamen... In welke mate? Wil je alles op high settings blijven spelen? dan heb je een betere kaart nodig. Vind je het niet erg om alles op low te moeten zetten in de toekomst, dan is het wellicht een optie. Maar aangezien het niet te voorspellen is hoeveel de spellen over een jaar van je systeem eisen is het een beetje koffiedik kijken.
Je zult zelf je afwegingen moeten maken. Persoonlijk zou ik nu niet meer zo'n kaart kopen.

Verwijderd

Topicstarter
oke, maar in hoeverre is hij te vergelijken met een 6800gt?

met ongeveer zo'n performance ben ik namelijk al tevreden:
(de 2e blauwe)
http://www23.tomshardware...=516&model2=538&chart=213

Verwijderd

Ik heb deze kaart nu ook van Alternate een half jaartje in mijn pc zitten en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Ik heb alle shaders en piplines kunnen unlocken dus is hij nu veel sneller zonder extra temp of andere artifacts problemen. De fan maarkt wat meer geluid dan ik fijn vind maar zamen met de smart dockter (progje dat meegelevert is) kan je de fan beter regelen en maakt hij bijna geen geluid, alleen tijdens zware games maar dan hoor ik hem toch niet boven het geluid van de game uit :P

Ik kwam van een ati 9700 Pro en dat was een grote snelheid verhoging voor mij.
Alleen moest ik wel windows opnieuw instaleren omdat BF2 niet meer aan de gang te krijgen was door een directX melding.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als je zoekt naar info over een kaart uit 2004 is het niet gek dat je info vindt uit 2004 8)7

Het is iig nog dezelfde kaart. Zie verder de tips in de link hierboven en de vele topics en reviews van de kaart (uit 2004 ja) - leg de resultaten van die benchmarks naast nieuwere en je weet genoeg. Daar is geen topic voor nodig :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.