Toon posts:

Beste Videokaart AGP

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben waarschijnlijk van plan om een nieuwe VGA-Kaart te kopen.
Nu heb ik al wat rond zitten kijken op een paar sites wat nu eigelijk beetje in is op vandaag,

Natuurlijk vind je nu veel PCI-E vga kaarten, maar mijn moederboard heeft dat niet. Dus ik moet het doen met AGP 8X.

Hebben jullie successen met een of andere kaart, ?

Ik zat zelf te denken aan een Geforce vga kaart, omdat ik heb nu een ATI Radeon 9800 Pro 128 mb, maar die word toch wel warm en al. Beetje warmte problemen met ATI en altijd dat gedoe met die drivers.

Maar ok, Laat maar eens horen wat jullie ervaringen zijn met kaarten of welke jullie aanraden, aub.

of eventueel een ander topic wat beetje relateert met dit topic, wat ik over het hoofd heb gezien in dit forum.

Alvast bedankt,

Marco :)

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07 22:45

DefLite

Why so serious?

aangezien er nogal veel videokaarten zijn is het mischien handig om een budget te geven?

en 128 MB ati video kaart zegt niet zoveel. het zou helpen als je bijv zei: ati 9600 128MB daar kunnen we wat mee.

[ Voor 40% gewijzigd door DefLite op 15-10-2006 12:14 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
gebruik koekel eens en zoek wat benchmarks.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:55

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik persoonlijk zit ook rond te kijken de afgelopen tijd naar een redelijk vergelijking van de laatste AGP kaarten. Bijna alles en iedereen is gericht op PCI-E lately. Maar ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik heb een PC die opzich nog wel even mee kan, mits de videokaart een updateje krijgt.... over een jaartje heb ik de financiele middelen om echt te upgraden, tot die tijd moet ik het echt met dit moederbord doen.

Maarja, een fatsoenlijk overzicht vinden is verdomd lastig. Ben erg benieuwd wat de prijs/kwaliteit verhoudingen van de nieuwste AGP kaarten is en ook wel benieuwd hoe ze zich verhouden tot PCI-E modellen, voor beeldvorming.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Onlangs was er een nieuws bericht dat Sapphire een AGP kaart op markt brengt op basis van een x1600. Op het gebied van nvidea zou ik niet weten wat een goede kaart is op AGP.

Linkje naar het bericht:
nieuws: Sapphire introduceert twee AGP-videokaarten

39

Verwijderd

Dit had je makkelijk zelf kunnen vinden maar kom... Bij deze een overzichtje van alle Nvidia 7-serie AGP-kaarten. Compleet met prijsjes, benchmarks zal je hopelijk wel zelf kunnen vinden Klik

Verwijderd

Topicstarter
ja nu geef je me gewoon de laatste geforce kaarten, maar dat wil niet zeggen dat dat de beste is ?

en sorry, was 9800 vergeten erbij te zetten, het gaat dus om een ATI Radeon 9800 pro 128 mb.

En het is inderdaad vet lastig om goeie revieuws te vinden en dergelijke,

enige wat ik vind is de, XFX GeForce 6800 Ultra, maar nu was ik aant kijken of het wel AGP was, als ik kijk bij Pricewatch is die PCI :\, en ik vind hem niet AGP op sites , ook niet bij Vraag en Aanbod.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als je met geen woord rept over hoe jij "beste" definieert is hier sowieso geen antwoord op te geven. Zet je eisen even duidelijk voor jezelf op een rij (zie bovenstaande link voor tips) en ga even gestructrureerd op zoek. Dan komt snel genoeg de juiste kaart eruit rollen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.