Nou, dat is eigenlijk gewoon niet waar hoor?
We hebben ongeveer 2,5 jaar geleden
Beveiliging & Virussen opgericht, vorig jaar is
Officesuites en -software er bij gekomen en sinds een half jaar hebben wuit WOS en SA de server topics gehaald en die in
Windows Servers en Software gezet.
Dat laatste kwam voornamelijk omdat WOS en SA (wat qua inhoud van het forum eigenlijk een soort broertjes zijn) elk individueel gemiddeld rond de 180 topics per week hadden wat het forum te druk liet aanvoelen, uit die drukheid van SA waren BV en OFF al eerder ontstaan.
Vroegah was het gewoon simpel Software Algemeen als je niet wist waar het hoorde, en nu moet het zo nodig "client" software zijn. Ik bedoel... zelfs als doorgewinterde computerprutselaar zie je af en toe door de bomen het bos niet meer. Het is allemaal net teveel geworden.
De reden dat het "Client" is geworden is om het onderscheid te maken dat er enkel "Client" software in mag en dat de server topics voortaan in
Windows Servers en Software moeten.
Ik kan me goed voorstellen dat hoofdgroepen te druk aanvoelen, en ik ben het ook met de mensen eens dat sommige fora echt van de zotte zijn, maar de fora in SG zijn puur gecreeerd uit 'overloop' van SA danwel WOS en niet omdat we zo graag nog eens een forumpje wouden starten ofzo
Overigens is het zo dat na de opsplitsing van WOS en SA, WOS en SA nog steeds tot de drukste fora van GoT qua aantallen topics hoort wat ook maar aangeeft dat we niet gesplitst hebben puur voor de grap
Outerspace schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:34:
WOS, SA, OFF, NOS....
WSS: Windows Server Software (zonder En)

WCS: Windows Clientside Software.
Zo in die richting? Dan houd je het ook een beetje uniformeel (in die richting

)
En als software ook op andere OS'sen mogen draaien, dan haal je Windows er vanaf

In jouw geval zou ik bij de "Windows Clientside Software" juist denken dat daar de topics in moeten die nu in
Client Software Algemeen moeten, veel mensen zien een OS namelijk niet per se als software in de vorm dat je het software noemt
Hetzelfde geld in dit geval ook voor
Windows Servers en Software - als je die twee forum namen zo leest, is er geen plek meer voor vragen over Windows zelf
[
Voor 17% gewijzigd door
elevator op 16-10-2006 15:44
]