Toon posts:

Naamgeving Softe Goederen fora

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het kan aan mij liggen, ik kom hier niet al te vaak. Maar ik kan nergens een goed subforum vinden om me vraag te stellen.

Het gaat om een software vraagje, maar in het "softe goederen" gedeelte kan ik niet iets vinden van "stel hier je vraag als je wat te melden hebt over -reguliere- software"..

Waar kan ik mijn vraag stellen als ik BIJVOORBEELD, problemen heb met de WMP, of dat ik een ftp programma wil instaleren ?...

ik heb al 20x op en neer gescrold. maar wellicht heb ik het wel 20x over het hoofd gezien.

Waar kan ik dat soort vragen kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:05

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Wat is er mis met Client Software Algemeen :?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:55

momania

iPhone 30! Bam!

idd, lijkt mij gewoon prima kunnen in Client Software Algemeen :Y)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wellicht dat het "taal nivo" dan een beetje afschrikt :P... dat CLIENT ervoor is wat verwarrend... (in mijn ogen). maargoed... dan plaats ik daar me vraag maar :)..

bedank iig :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Vroeger heette het ook gewoon Software Algemeen, maar blijkbaar willen die knulletjes van Zachte Waren een beetje patsen :+

Meer ontopic:
De TS heeft wel een punt. Moet de nadruk er zo duidelijk op liggen dat alleen client-side software erin mag? Was er veel 'last' van bijv. Apache-vragen enzo in SA dan?
Niet dat ik een discussie aan wil zwengelen, maar ik vraag het me even af, aangezien ik de TS best kan begrijpen :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

anandus schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:14:
De TS heeft wel een punt. Moet de nadruk er zo duidelijk op liggen dat alleen client-side software erin mag? Was er veel 'last' van bijv. Apache-vragen enzo in SA dan?
Niet dat ik een discussie aan wil zwengelen, maar ik vraag het me even af, aangezien ik de TS best kan begrijpen :)
Mja, waar moet je die vraag over Apache dan kwijt? vroeger kon dat gewoon in SA, maar nu zou je ze in NOS moeten zetten, terwijl er wellicht ook windows gebruikers zijn die een eventuele oplossing weten, maar zodra je die in WSS zet dan komen de NOS'ers niet meer langs. En een Client is Apache niet dus in CSA past het ook niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Erkens schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:17:
[...]

Mja, waar moet je die vraag over Apache dan kwijt? vroeger kon dat gewoon in SA, maar nu zou je ze in NOS moeten zetten, terwijl er wellicht ook windows gebruikers zijn die een eventuele oplossing weten, maar zodra je die in WSS zet dan komen de NOS'ers niet meer langs. En een Client is Apache niet dus in CSA past het ook niet 8)7
Client Software Algemeen

In de Stuffis Generalis van de zachte waren kun je al je topics over clientside software kwijt. Office gerelateerde topics passen echter beter in OFF, serverside topics in WSS en topics met betrekking tot je OS kun je kwijt in WOS of NOS.
WSS, I guess? Ik weet het ook eigenlijk niet :$

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Apache kan gewoon in WSS geplaatst worden ja. ;)

Ter verduidelijking: de Windows in Windows Servers en Software slaat op het server gedeelte, Windows 2003, Windows 2000 Server varianten, Windows NT4 Server varianten etc. Server applicaties zoals Apache of Exchange horen hier ook in thuis. Gelukkig hebben we ook een policy die dat verduidelijkt. :)

[ Voor 78% gewijzigd door pasta op 15-10-2006 03:37 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Mja, zoals ik al eerder gesuggereerd heb: Ik zou van Windows Servers en Software dan ook eerder "Windows Servers en Server Software" maken, voor de duidelijkheid, maar dat was geloof ik ongewenst om server software topics in NOS mogelijk te maken :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een vaste TZ-er.. maar daar vind ik de subforum titels toch een stuk duidelijker.

Maar GoT staat natuurlijk meer bekend om het (zogenaamde) hogere nivo :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

TZ = techzine? Het onderscheid OS, chat, games, de rest is hier lang niet genoeg :)

En inderdaad;
"Windows Servers en Server Software" haalt te veel uit NOS, het is CSA ipv. SA geworden juist vanwege het onderscheid client-server software. Maar overlap zal er altijd blijven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Orion84 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:05:
Wat is er mis met Client Software Algemeen :?
En waar kan je dan terecht met de standalone programmas :|

Meer dan 75% van windows en andere OS worden gebruikt als standalone en niet als client.
Hoe komt men nou aan de naam cleint :?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JHS schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 10:29:
Mja, zoals ik al eerder gesuggereerd heb: Ik zou van Windows Servers en Software dan ook eerder "Windows Servers en Server Software" maken, voor de duidelijkheid, maar dat was geloof ik ongewenst om server software topics in NOS mogelijk te maken :) .
"Windows Servers en Software" _/-\o_
BTW, zover ik weet maakt microsoft geen computers(servers) maar juist Server Software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:11:
Meer dan 75% van windows en andere OS worden gebruikt als standalone en niet als client.
Heb je nog mer statistieken die je uit je hoge hoed kan toveren, of is er ook onderbouwing van? ;)

Elke niet-server is al snel een client in deze moderne tijden :)
En leuke is daar onder staat Windows Servers en Software Dus hier moet je dan wezen wanneer je een vraag heb over WMP, of wanneer je probleme heb met ftp ?

Wat meer duidelijkheid qwa topic name zal erg fijn zijn ;)
WMP hoort niet in WSS thuis nee, dat mag in CSA.

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:16:
"Windows Servers en Software" _/-\o_
BTW, zover ik weet maakt microsoft geen computers(servers) maar juist Server Software.
WSS gaat niet enkel over Windows Server Software maar over Windows Servers en over Server Software.

[ Voor 21% gewijzigd door elevator op 15-10-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:33
Als jullie nou eerst eens opschrijven wat de volledige omschrijving van een subforum zou moeten zijn en daarna pas kijken hoe je dat korter kunt schrijven zónder informatie te verliezen. Dan krijg je een stuk minder onduidelijkheid. Zoals ik het lees is wat jullie eigenlijk willen qua topicverdeling:

Windows Server Software en Windows Servers (nu WSS)
Windows Client Software algemeen / overig (nu CSA)

Het weglaten van "windows" (zoals in CSA), of titels die ambigu zijn maken (zoals in WSS) lijkt misschien in eerste instantie een versimpeling van zo'n titel. Maar zorgt dus voor onduidelijkheid.

[ Voor 19% gewijzigd door OnTracK op 15-10-2006 15:47 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
anandus schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 00:14:
Vroeger heette het ook gewoon Software Algemeen, maar blijkbaar willen die knulletjes van Zachte Waren een beetje patsen :+
Heten ze nu ook al Zachte Waren dan, ipv Zachte Goederen? :+
Meer ontopic:
Volgens mij heet het nu CSA omdat nogal veel mensen zonder te kijken dachten dat het wel in 'Software Algemeen' ging, en dus niet verder keken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
TheZeroorez schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:46:

Volgens mij heet het nu CSA omdat nogal veel mensen zonder te kijken dachten dat het wel in 'Software Algemeen' ging, en dus niet verder keken.
Dat probleem had Hardware Algemeen ook, toen werd het Overige Hardware. misschien ook een idee hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Laatst online: 00:13
elevator schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:20:
WSS gaat niet enkel over Windows Server Software maar over Windows Servers en over Server Software.
Dan zou een probleem met apache onder linux er dus ook inmogen? Apache = server software? Dat is mij nou niet duidelijk dus.

Stel dat het niet zou mogen, dan mag een probleem met apache onder win XP ook niet? Want XP is ook geen windows server OS?

Ik zou een probleem met apache onder linux nogsteeds in NOS zetten, maar toch. Het onderscheid is nu niet erg logisch imo.

[ Voor 32% gewijzigd door Xander op 15-10-2006 15:51 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

OnTracK schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:44:
Windows Server Software en Windows Servers (nu WSS)
Windows Client Software algemeen / overig (nu CSA)

Het weglaten van "windows" (zoals in CSA), of titels die ambigu zijn maken (zoals in WSS) lijkt misschien in eerste instantie een versimpeling van zo'n titel. Maar zorgt dus voor onduidelijkheid.
Nee, want dit is niet de strekking van de fora :)

WSS is voor het Windows Server OS (dus Windows 2000 Server en varianten, Windows 2003 Server en varianten) maar ook voor de diverse server software (Exchange, ISA, Kerio, Apache, Sendmail, Squid), die software is dus onafhankelijk van het gekozen OS.

Client Software Algemeen geld het zelfde voor - dit is onafhankelijk van het OS.

Nu zit er een klein detail puntje in, en dat is dat users die Linux gebruiken zelf mogen weten of ze hun topic in NOS of in WSS zetten, beide is toegestaan :)

Xander schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:49:
Dan zou een probleem met apache onder linux er dus ook inmogen? Apache = server software? Dat is mij nou niet duidelijk dus.
Ja dat mag. Het mag ook in NOS, maar het mag ook in WSS :)
Stel dat het niet zou mogen, dan mag een probleem met apache onder win XP ook niet? Want XP is ook geen windows server OS?
Het mag dus wel :)

[ Voor 19% gewijzigd door elevator op 15-10-2006 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTracK
elevator schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:41:
[...]

Nee, want dit is niet de strekking van de fora :)

WSS is voor het Windows Server OS (dus Windows 2000 Server en varianten, Windows 2003 Server en varianten) maar ook voor de diverse server software (Exchange, ISA, Kerio, Apache, Sendmail, Squid), die software is dus onafhankelijk van het gekozen OS.

Client Software Algemeen geld het zelfde voor - dit is onafhankelijk van het OS.

Nu zit er een klein detail puntje in, en dat is dat users die Linux gebruiken zelf mogen weten of ze hun topic in NOS of in WSS zetten, beide is toegestaan :)
Het ging er mij niet om of ík het juist heb, maar dat jullie eens kijken of de forumtitels wel de lading dekken en niet (te) ambigu zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 15:11:
[...]

En waar kan je dan terecht met de standalone programmas :|

Dat past dus ook gewoon in CSA :) SA is inderdaad aangepast naar CSA om het server-side softwaregedeelte te kunnen verplaatsen naar WSS; ook al is dat nog niet helemaal duidelijk blijkbaar :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Ik zal in ons hoofdgroep overleg forum nog even een balletje opgooien om te zien of we betere forum namen kunnen bedenken :)

Overigens zijn jullie suggesties welkom, maar houd er rekening mee dat we niet per se de naam gaan wijzigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

Even een titelwijziging doorgevoerd, overigens :) .

DM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Alvast een suggestie dan maar...
Niet gelijk schrikken van alle Microsoft namen, maar eigenlijk is het weinig anders dan de huidige indeling, alleen logischer voor mijn gevoel.

Overigens is de nieuwe naam voor officepakketten beperkter dan de huidige, maar ik vind het ook logischer om vragen over thunderbird oid te plaatsen in een algemeen software forum en niet tussen de vragen over Word, Excel, etc.
Microsoft Servers en Software (nt, sbs, 2003, exchange, etc)
Microsoft Besturingssystemen (2k, xp, vista, etc)
Microsoft Office (word, excel, outlook, etc)

Software Algemeen (appz, firefox, thunderbird, discussie, etc)

Niet-Microsoft Servers en Software (linux, bsd, apache, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Nee, nu ga je ook de forum inhoud veranderen en dat gaan we expliciet niet doen :P
Jouw forumnamen komen niet overeen met wat WSS danwel OFF bevatten :)

Ik bedoel - met de oprichting van WSS hebben we hier ook lang over gebrainstormed en het is allemaal zo makkelijk nog niet :P

[ Voor 29% gewijzigd door elevator op 16-10-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000

Exirion

Gadgetfetisjist

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Mjah ik weet niet wat je nou probeert duidelijk te maken, maar in SofteGoederen hebben wij expres ingezet op erg weinig "grote topics" behalve in Spielerij en zijn wij ook als enige HG niet mee gegaan in de forum-count-geilerij die er bij de crew is ontstaan, dus wat bedoel je nou precies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
elevator schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:36:
Nee, nu ga je ook de forum inhoud veranderen en dat gaan we expliciet niet doen :P
Jouw forumnamen komen niet overeen met wat WSS danwel OFF bevatten :)

Ik bedoel - met de oprichting van WSS hebben we hier ook lang over gebrainstormed en het is allemaal zo makkelijk nog niet :P
Hmwoah, dat OFF een beetje verschilt met Microsoft Office Software, dat gaf ik al aan ja.. Maar verder valt het toch wel mee? Wat voor verschillen zie je dan? En wat vind je verder van de naamgeving?

Het was in ieder geval niet mijn bedoeling om inhoud écht anders te maken, want ander had ik het nog wel rigoureuzer aangepakt.. :+

[ Voor 10% gewijzigd door MadMurdock op 16-10-2006 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000

Exirion

Gadgetfetisjist

elevator schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:16:
Mjah ik weet niet wat je nou probeert duidelijk te maken, maar in SofteGoederen hebben wij expres ingezet op erg weinig "grote topics" behalve in Spielerij en zijn wij ook als enige HG niet mee gegaan in de forum-count-geilerij die er bij de crew is ontstaan, dus wat bedoel je nou precies? :)
Wat ik bedoel is dat er in een betrekkelijk korte tijd van iets van 4 fora binnen de HG uitgebreid is naar 9 :{ Vroegah was het gewoon simpel Software Algemeen als je niet wist waar het hoorde, en nu moet het zo nodig "client" software zijn. Ik bedoel... zelfs als doorgewinterde computerprutselaar zie je af en toe door de bomen het bos niet meer. Het is allemaal net teveel geworden.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

MadMurdock schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:29:
Hmwoah, dat OFF een beetje verschilt met Microsoft Office Software, dat gaf ik al aan ja.. Maar verder valt het toch wel mee? Wat voor verschillen zie je dan? En wat vind je verder van de naamgeving?
Nou, WSS is niet enkel voor Microsoft spul maar ook voor niet-Microsoft spul (Apache bv) en dus ook voor Apache op Linux als iemand dat zou willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

WOS, SA, OFF, NOS.... :+

WSS: Windows Server Software (zonder En) ;)
WCS: Windows Clientside Software.

Zo in die richting? Dan houd je het ook een beetje uniformeel (in die richting :P)
En als software ook op andere OS'sen mogen draaien, dan haal je Windows er vanaf :)

[ Voor 17% gewijzigd door Outerspace op 16-10-2006 15:39 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Exirion schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:31:
Wat ik bedoel is dat er in een betrekkelijk korte tijd van iets van 4 fora binnen de HG uitgebreid is naar 9 :{
Nou, dat is eigenlijk gewoon niet waar hoor?

We hebben ongeveer 2,5 jaar geleden Beveiliging & Virussen opgericht, vorig jaar is Officesuites en -software er bij gekomen en sinds een half jaar hebben wuit WOS en SA de server topics gehaald en die in Windows Servers en Software gezet.

Dat laatste kwam voornamelijk omdat WOS en SA (wat qua inhoud van het forum eigenlijk een soort broertjes zijn) elk individueel gemiddeld rond de 180 topics per week hadden wat het forum te druk liet aanvoelen, uit die drukheid van SA waren BV en OFF al eerder ontstaan.
Vroegah was het gewoon simpel Software Algemeen als je niet wist waar het hoorde, en nu moet het zo nodig "client" software zijn. Ik bedoel... zelfs als doorgewinterde computerprutselaar zie je af en toe door de bomen het bos niet meer. Het is allemaal net teveel geworden.
De reden dat het "Client" is geworden is om het onderscheid te maken dat er enkel "Client" software in mag en dat de server topics voortaan in Windows Servers en Software moeten.

Ik kan me goed voorstellen dat hoofdgroepen te druk aanvoelen, en ik ben het ook met de mensen eens dat sommige fora echt van de zotte zijn, maar de fora in SG zijn puur gecreeerd uit 'overloop' van SA danwel WOS en niet omdat we zo graag nog eens een forumpje wouden starten ofzo :)

Overigens is het zo dat na de opsplitsing van WOS en SA, WOS en SA nog steeds tot de drukste fora van GoT qua aantallen topics hoort wat ook maar aangeeft dat we niet gesplitst hebben puur voor de grap :)

Outerspace schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 15:34:
WOS, SA, OFF, NOS.... :+

WSS: Windows Server Software (zonder En) ;)
WCS: Windows Clientside Software.

Zo in die richting? Dan houd je het ook een beetje uniformeel (in die richting :P)
En als software ook op andere OS'sen mogen draaien, dan haal je Windows er vanaf :)
In jouw geval zou ik bij de "Windows Clientside Software" juist denken dat daar de topics in moeten die nu in Client Software Algemeen moeten, veel mensen zien een OS namelijk niet per se als software in de vorm dat je het software noemt :)

Hetzelfde geld in dit geval ook voor Windows Servers en Software - als je die twee forum namen zo leest, is er geen plek meer voor vragen over Windows zelf :)

[ Voor 17% gewijzigd door elevator op 16-10-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 14:57

BLACKfm

o_O

De topic titel is veranderd. Maar ik had toch een vraag waar ik zozeer niet echt een nieuw topic voor wil aanmaken. Ik heb een vraag over video... maar waar kan ik DAT dan kwijt?

Er is wel een onderdeel fotografie.. maar audio en video zie ik niet staan.
En plaats bij gebrek aan beter me vraag maar even bij de CSA...

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Als het over software gaat mag het in CSA - als het over Windows Media Center gaat mag het in WOS en als het over hardware gaat mag het in AVH

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

BLACKfm schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:55:
De topic titel is veranderd. Maar ik had toch een vraag waar ik zozeer niet echt een nieuw topic voor wil aanmaken. Ik heb een vraag over video... maar waar kan ik DAT dan kwijt?

Er is wel een onderdeel fotografie.. maar audio en video zie ik niet staan.
En plaats bij gebrek aan beter me vraag maar even bij de CSA...
Psssst: Audio, Video & HiFi :)
Die hebben behoorlijk wat verstand van video :)
Edit: Volgende keer sneller op F5 rammen :(

[ Voor 4% gewijzigd door The Eagle op 17-10-2006 23:13 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 14:57

BLACKfm

o_O

The Eagle, als ik dat onderdeel zo bekijk is dat voor Consumentenelektronica. Een avi filmpje of een dvd film of een halve mp3 collectie lijkt mij geen "elektronica"...

in andere woorden. het onderwerp klopt wel. maar de catogarie niet. Daar zou ik mijn vraag stellen als me portable media speler kuren heeft.

Maar als ik er even over nadenk dat kun je eigenlijk wel zeggen dat de meeste vragen wel software matige problemen zijn.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:03

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

In AVH plaats je vaak hardware gerelateerde dingen ;) De softwarematige dingen met betrekking tot AVH horen imo altijd nog in CSA of elders ;)

Zie ook:
Dit forum is gericht op alles wat met geluids- en videoweergave te maken heeft. Dus met vragen over de kwaliteiten van verschillende speakers, of problemen met je tv kaart, hulp bij aankoop van een beamer, enz kan je hier terecht. In deze policy staan de "Rulez and Regulations" zoals die gelden in AV en het is een aanvulling op de netiquette en de algemene policy met zaken die specifiek voor AV gelden.
Of dat is nu erg outdated waardoor mijn post overbodig is :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Ondertussen hebben wij Windows Servers en Software hernoemd naar Windows Servers en Server-software waarmee we hopen iets van de onduidelijkheid weg te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Mooi. En dan nog Windows Clients voluit schrijven als Windows Client-Operating Systemen om in de afkorting verwarring met watergespoeld sanitair te voorkomen?

: trouwens, schiet me nu te binnen, windows xp home is géén client OS, in die zin dat het niet volwaardig kan draaien in een domein structuur, en dus eerder windows peer to peer or standalone zou moeten heten. Ditto Media edition en qua vista wordt het helemaal uh, twifjelig. Windows Operating Systems [Non server]: WOS-ns \o/

[ Voor 8% gewijzigd door Lustucru op 29-10-2006 13:27 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

En dan moet ik de fora beschrijvingen weer tonen aanvinken in myReact :+

Maar hulde _O_ dat jullie willen luisteren.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS

JHS

Splitting the thaum.

elevator schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 09:43:
Ondertussen hebben wij Windows Servers en Software hernoemd naar Windows Servers en Server-software waarmee we hopen iets van de onduidelijkheid weg te nemen :)
d:)b !

DM!

Pagina: 1