Verwijderd
Verwijderd
en dan op goede servers
Niks gecheat
En een aimbot is gewoon kut te gebruiken
Heeft iemand het al getest??
Voor de duidelijkheid, ik ben geen cheater! Ik ben alleen benieuwd hoe deze nieuwe cheat werkt.
Verwijderd
maar dan is de lol er wel vanaf. Er zijn ook mensen die de cheat hebben geinstalleerd om zulke mensen aan te kunnen pakken, maar dat vind ik bijna net zo lame.
Cheaten=lame
Tha Masta has spoken
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Gisteren was ik aan het spelen en toen zat er zo een bij de T... 3 seconden nadat we begonnen waren: The bomb has been planted
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
Er is geen zak meer aan als die mannetjes gelijk de vlag brengen bij het capture point.
Wat ook erg is dat ze gelijk snel kunnen schieten ook.
We moeten een actie oprichten en alle cheaters ID blokken.
Kijk - dat er toevallig een of andere grafpeuter rondloopt die niet kan spelen en moet cheaten, kan ik hebben. Maar nog geen minuut later weet ik, eindelijk, iemand aan gort te knallen en wordt er gebruld dat ik een wallcheat aan heb staan of zo. Iedereen wordt van dat soort ongein zo paranoia als een ui. Da's niet prettig.
Zijn er geen relatief cheatvrije servers
Verwijderd
Ook al maakt valve weer een patch, dan komen er toch weer andere cheats. En volgens mij worden de cheats ook gewoon steeds irritanter.
Ik begrijp de persoon niet wie die cheats heeft gemaakt
Iets minder dan een half jaar geleden kon je tenminste nog genieten van HL en de mods maar nu kan je alleen er maar aan ergeren.
Sinds die nieuwe (nu oude) netcode is alles gewoon klote geworden. Die fuck valve moest zich er weer is mee bemoeien.
Ik vraag me nu ook af hoe het met TF2 zal gaan of er dan ook weer van zulke cheats komen. Ik hoop van niet maar ik vrees het ergste
Mwah als ik zie hoeveel HL gebasseerde toestanden nog dagelijks worden gespeeld zou ik dat niet zeggen.
Speedcheat = ban!
Heb al zo'n 5 mensen gebanned.
Opgepleurd eikels!
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Verwijderd
(JE ZULT ME NEVER ZIEN CHEATEN, en ik schijt even hard op die lame cheaters hier als jullie)
En dat is echt een klote bug, ik had een para gekocht, die binnen 2 seconden leeg was!! (alle 300 bullets inc. reloading) "gelukkig" (niet letterlijk opvatten) is de snelheid waarme je loopt zo hard dat er niet normaal mee te spelen valt ..
De lamers die de site willen hebben mogen van mij part op de Heide gaan lopen campen, want ik zet hem niet neer. (en nee ook nergens anders)
Als je zo graag zo lame wilt cheaten en hopen dat je hoger in de lijst komt hoop ik dat ze je WON ID bannen ..
jeezus, kut bugs
(ik blijf wel CS spelen (normaal) en ik schiet elke teamkiller/cheater af die ik tegenkom .. lamerz)
=[FbT]= Elect is out ..
Verwijderd
waarom kan je niet gewoon eens relaxed een game spelen zonder al dat gecheat...
ze zouden ze allemaal moeten bannen van WON
Verwijderd
Ik speel al CS Counterstrike sinds beta 3 maar nu is er geen hol meer aan met al die klote rukkers!
Wat is toch de lol daarvan? Minderwaardigheidscomplex ofzo..
Verwijderd
het is best lollig om te doen en ik blijf het doen zolang het nog kan
Hee je zit nog bij een clan ook zie ik, dat biedt perspectieven!!! FF een mailtje naar clanbase sturen, omdat jij cheat, zullen ze leuk vinden homo!
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag op GoT ook weer zo'n cheater.
Op laatst waren alle CT's dood komt hij voorbij zoefen.
Meteen rcon users , rcon banid 0 ######## kick.
En weg is mr.speedcheater.
Ik vind het gewoon zo fucking lame als je gaat cheaten.
Bedoel.. dan is er toch geen fok aan.
Cheaters mogen van mij ff een heeel eind op zodeflikkeren.
Cheaters zijn
[GoT]Dutch Commando
Wil iemand ff deze hoer/klootzak bannen ?Op woensdag 31 januari 2001 23:13 schreef iefje het volgende:
vieze gore klote cheater!
Bij quake kon je wel "bunnyhoppen" en dat schijnt ook mogelijk te zijn bij CS. Waar dat op neerkomt, is dat je door een combinatie van springen en strafen een veel hogere snelheid krijgt. Dit is eigenlijk geen cheaten maar een "feature" in de engine van het spel.
Ik heb het iemand zien doen en het ziet er erg cool (gaat _heel_ snel) uit, maar in quake past het wel beter dan in CS, daar moeten ze die feature weghalen. Ik denk alleen dat die speedcheat die iedereen gebruikt geen bunnyhopping is, want daar heb je wel de nodige uren aan oefening voor nodig.
Ik wed dat jij niet ouder bent dan 7 .. klopt het ?Op woensdag 31 januari 2001 23:13 schreef iefje het volgende:
ik heb die cheat en het is echt LOLOLOL!!!!! je bent in de_nuke in 3 seconden bij de ct en met para zijn ze wel zeker in 10 sec allemaal dood. Het is best grappig om te doen, maar wel gevaarlijk, het versnelt nl je HELE COMPUTER!!! alles loopt gewoon sneller. heel vaag maar het is zo. als je server bent draait de tijd 200x zo snel.
zo niet, dan wil ik wel eens een 1 on 1 potje met jouw doen (zonder cheat) ...
100% zeker dat je veliest. .. je cheat omdat je je zelf zwak vindt en niet kunt gamen ..
je probeert op een laffe wijze toch te winnen door middel van cheats
laat me raden, je heb q3 helemaal uitgespeelt met cheats??
Ik had echt niet verwacht dat er zoveel lamers waren die online cheats gebruikte, ook al ben je slecht, je speelt het toch voor de lol ?
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Verwijderd
Ik heb die cheat nog niet gehad maaar ik heb wel tegen iemand gespeeld die em had.
Ik vond et wel grappig eingelijk.
Als ik die cheat zou krijgen zou ik em zeker eens goed proberen.
Speed cheat is geen cheat om mee te winnen maar om LOL mee te hebben.zo niet, dan wil ik wel eens een 1 on 1 potje met jouw doen (zonder cheat) ...
100% zeker dat je veliest. .. je cheat omdat je je zelf zwak vindt en niet kunt gamen ..
je probeert op een laffe wijze toch te winnen door middel van cheats
Wil je ook 1vs1 tegen mij op een punkbuster server ?
Ik doll je....
ik neem aan dat ie zit te trollen, als ie het echt doet, bannen, vierendelen, verbranden, en zijn key op laten eten.
Je bent een naam niet eens waardig, laat staan een clanmembership.
Tja ik hoorde gisteren dat als je smokebombs gooide de cheat niet werkt, iets van waar?
En keuren jullie het wel goed om de cheater met een cheat te killen?
Ik zag op Demon gisteren iemand die met de speedcheat cheaters neerknalde, dan terug naar spawnpoint, en daarna op normale snelheid verder speelde, en de cheat verder niet gebruikte. Heb ik minder problemen mee, alleen zou er een meldpunt moeten komen op de servers, zodat er makkelijk een beheerder gewaarschuwd kan worden zodat de cheater een ban krijgt. Nu kan je wel iemand wegvoten, maar komt ie snel terug onder een andere naam.
ps hoe komen jullie eigenlijk aan zijn playernumber, en het lukt me nog steeds niet om in console met name ...... mijn naam te veranderen, kan iemand ff helpen?
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Trieste sukkel.. je kan er zeker geen nix van he? En dat je het hele spel voor iedereen verkloot kan je nix schelen zeker?Op woensdag 31 januari 2001 23:13 schreef iefje het volgende:
ik heb die cheat en het is echt LOLOLOL!!!!! het is best lollig om te doen en ik blijf het doen zolang het nog kan
Gisteravond een paar potjes lang zelfmoord gepleegd met alle niet-cheaters tot alle speedeikels eindelijk opgerot waren, dat was het enige dat hielp tegen die
Verwijderd
Jullie newbies zeggen zelf altijd tegen mij dat je CS voor de lol speeld.Trieste sukkel.. je kan er zeker geen nix van he? En dat je het hele spel voor iedereen verkloot kan je nix schelen zeker?
Voor mij zijn camperz even erg als cheaterz.
Camperz verpesten voor mij het spel.
Iefje ofzo wil gewoon lol hebben, en omdat ie niet iemand kan dollen op skillz doet ie et zo.
Als je geen speed cheaters wil moet je wars gaan spelen voor Clanbase ofzo. Of gewoon een punkbuster servertje op gaan zoeken...
Verwijderd
listplayers of playerlist.. ik onthou dat nooit.Op donderdag 01 februari 2001 12:06 schreef SLaSH! het volgende:
ps hoe komen jullie eigenlijk aan zijn playernumber, en het lukt me nog steeds niet om in console met name ...... mijn naam te veranderen, kan iemand ff helpen?
Je naam veranderen kan gewoon met:
name Quakie
in console..
Alleen moet je wel LEVEND zijn.. dood kan het niet.
Verwijderd
Newbie??? Ik speel CS sinds BETA3! En da's lang geleden.Op donderdag 01 februari 2001 12:15 schreef Sn@ke het volgende:
Jullie newbies zeggen zelf altijd tegen mij dat je CS voor de lol speeld.
Voor mij zijn camperz even erg als cheaterz.
Camperz verpesten voor mij het spel.
Iefje ofzo wil gewoon lol hebben, en omdat ie niet iemand kan dollen op skillz doet ie et zo.
Als je geen speed cheaters wil moet je wars gaan spelen voor Clanbase ofzo. Of gewoon een punkbuster servertje op gaan zoeken...
Je weet niet waar je het over hebt man, heb je het wel eens gezien?? Er blijft niets meer over van het spel met deze cheat.
Onspeelbaar.
Een camper kan ik makkelijk aan maar hiertegen is niet veel te doen, en het is niet leuk want het is rete-onrealisties.
Verwijderd
Verwijderd
...zielig...Op donderdag 01 februari 2001 17:34 schreef iefje het volgende:
ik zit in een TFC clan en geen CS clan. En die cheat is gewoon HEEL ERG LACHEN OMDAT IDEREEN ZICH ER ZO BIJ AAN STELT EN HET ZAL NIET MEER LANG DUREN OF ER IS AL EEN FIX VOOR!!!!
De volgende keer als ik ga schijten, en ik veeg me ass af met het pleepapier zal ik aan je denken, als de shit die ik net heb afgeveegt ...Op donderdag 01 februari 2001 17:34 schreef iefje het volgende:
ik zit in een TFC clan en geen CS clan. En die cheat is gewoon HEEL ERG LACHEN OMDAT IDEREEN ZICH ER ZO BIJ AAN STELT EN HET ZAL NIET MEER LANG DUREN OF ER IS AL EEN FIX VOOR!!!!
(zie mij aars als server, en de schijt op het pleepapier als cheaters...)
Jij bent zeker ook zo'n lame ass cheater ?Op donderdag 01 februari 2001 18:42 schreef Sn@ke het volgende:
Iefje laat ze maar lekker
zet er net 3 op dezelfde server op GoT !!
Krijg allemaal het slingerschijt man mietjes ...
Verwijderd
Ik schijt op de WC... Papier gebruik ik ergens anders voor...
Haha, jij bent lekker populair na Webwereld, Gamers.nl etc. Ik ben blij dat ik niet zo'n reputatie heb!
echt jammer zijn jullie
Verwijderd
Vind het allemaal zeeeer lach wekend (vooral Sn@ke die zichzelf zoooooooo goed vind)
* hate me for saying it
Die speedcheats is maar tijdelijk.
Valve is al bezig met Fix ervoor.
Zolang die fix er niet is zal je die speed cheaters moeten banne of moeten ontwijken.
Me muis word met 2 plakbandjes bij elkaar gehouden.
Omdat ik elke keer als ik me aan (speed) cheaters erger.. reageer ik me af op me muis.
[GoT]Dutch Commando
"You hate me?? Good 4 you mate, I don't give a SHIT"
gathering.tweakers.net/showtopic/117642
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()