Toon posts:

IK SCHIJT OP CHEATERS IN CS!

Pagina: 1
Acties:
  • 248 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
De laatste weken wordt CS geteisterd door gefrustreerde kutpubers die denken dat ze goed zijn in CS als ze cheaten. IK wou dat ik ze tegen kwam op een lanparty, dan kon ik me eens lekker op zijn hoofd uitleven.
Kortom; rot op met die cheats. Als je wilt cheaten doe dat dan lekker op een aparte cheatserver. Het wordt tijd dat valve met cs 1.1 komt, waarin alle betstaande cheats gekilld worden en waar cheaters gelogd en geband worden.
Dit wilde ik ff kwijt!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-11 20:36
Agreed, check ook ff die lamer iefje, in dat topic over de Speedcheat, die zit nog wel bij een clan: -[IDK]-TeaDor heeft ie in zn sig. Kunnen ze bij clanbase hier iets mee???

Verwijderd

Topicstarter
IK heb al gerageerd op die iefje. Wat een leeghoofd is dat zeg! Ik schat hem hooguit 12 jaar. Als ik 'm op een lan party tegen zou komen ramde ik mijn toetsenbord door zijn monitor heen.

Verwijderd

Ik ben 14 (over paar maand 15!! :) )

En kan me NIET voorstellen dat mensen gaan cheaten bij CS.

Ik speel het omdat ik het LEUK vind.

Kweenie waarom cheaters het spelen, om te laten zien dat ze """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""GOED"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""' zijn?

Ik :r over Cheaters.

[GoT]Dutch Commando

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Op woensdag 31 januari 2001 23:58 schreef hobcat het volgende:
zou komen ramde ik mijn toetsenbord door zijn monitor heen.
Dan komt ie goed weg, ik dacht namelijk dat je je toetsenbord zou stoppen in een opening die er niet voor bedoeld is

Fakir

Verwijderd

ze zouden een nieuwe WET moeten aannemen die cheaten verbied...>:)

Verwijderd

ze zouden een nieuwe WET moeten aannemen die cheaten verbied...>:)
precies, gewoon levenslang, of de doodstraf weer invoeren hehe... >:)

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Misschien wel nog irritanter vind ik mensen die met opzet hun eigen maten aanvallen. Een clan genaamd [RD] maakt hier nogal een gewoonte van. [RD] van Reservoir Dogs. Mr. White, Mr. Pink, stelletje kut flikkers.
Dit is niet beledigend bedoelt voor de homoseksuele tweaker.

Waarschijnlijk is die clan gewoon nep en vinden die gasten dit soort gedrag humoristisch. Ze zijn nooit uit hun "trip" gekomen en zijn blijven hangen in de film.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

tja je moet bijna wel cheaten om van dutch commando te winnen :)

Maar ff een vraagje, doet punkbuster het inmiddels een beetje? En doet ie wat tegen de speedcheat, want als het werkt ga ik voorlopig alleen op punkbuster servers spelen. Weet je bijna zeker dat er niet van die <censuur> cheaters zijn.

[Edit zulke talen censureer ik zelf alvast]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-11 14:50
ik :r op cheaters !!! hoe verpest je CS .. zo is t toch niet leuk om te spelen

Verwijderd

HET CHEATEN MET DIE SPEEDCHEAT WORDT GEWOON LEUK OMDAT IEDEREEN ZICH ER ZO BIJ AANSTELT EN IK ZIT IN EEN TFC LCAN NIET IN EEN CS CLAN EN CLANBASE IS VOOR DE GROOTSTE NEWBIES DUS DAAR ZIT MIJN GOEIE CLAN NIET BIJ!!!!! en in TFC gebruik ik die cheat niet omdat ik beter ben zonder die cheat!!!! HA!!! potje TFC'en?

Verwijderd

die punkbuster kan volgens mij geen ruk doen tegen de speedcheat want het versnelt gewoon je hele computer dus er valt niet veel aan te doen.... lees maar es bij PHL www.planethalflife.com

Verwijderd

oja en IK SPEEL CS VOOR DE LOL niet om in een of andere trieste clan te zitten met van die achterlijke wars die precies hetzelfde zijn als het gewone spel.... bij TFC moeten we heel veel taktieken en teamwork gebruiken om te winnen bij cs hoef je alleen maar wat te schieten en voor TFC is heel veel skill nodig. het is helemaal niet zo makkelijk als je denkt.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:20
Op donderdag 01 februari 2001 17:37 schreef iefje het volgende:
HET CHEATEN MET DIE SPEEDCHEAT WORDT GEWOON LEUK OMDAT IEDEREEN ZICH ER ZO BIJ AANSTELT EN IK ZIT IN EEN TFC LCAN NIET IN EEN CS CLAN EN CLANBASE IS VOOR DE GROOTSTE NEWBIES DUS DAAR ZIT MIJN GOEIE CLAN NIET BIJ!!!!! en in TFC gebruik ik die cheat niet omdat ik beter ben zonder die cheat!!!! HA!!! potje TFC'en?
1 woord: zielig...

...:r...

Verwijderd

op de site van een TFC clan was ook een poll:

Speel jij vaak CS en vind je het leuk?

-Ja, want ik ben gigantisch dom en ik hou van snipen.
-Nee, want ik ben een intelligent persoon.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik weet niet of het je opgevallen is maar bij CS moet je ook met een team werken... je KUNT alleen gaan rondlopen maar als je wat vaker speelt dan 1 keer dan merk je dat je toch niet zo heel veel kans hebt :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 17:40 schreef iefje het volgende:
oja en IK SPEEL CS VOOR DE LOL niet om in een of andere trieste clan te zitten met van
Ik speel CS ook voor de lol maar dat wordt dus aardig verziekt door eikels zoals jij.. bedankt he.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

iefje: Tiefje een beetje op met je getroll? Je bent dermate provocerend bezig dat je denk ik al op een aantal servers niet meer welkom bent.

Je speelt zelf TFC, je weet dus dat als iemand met een mega lame cheat daar aan de gang gaat je zelf ook over de zeik gaat. Zo is het ook in andere games...

Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken, je krijgt wel een waarschuwing.
Voor:
1. Overmatig gebruik van hoofdletters
2. Trolling
3. Flamen
4. Infantiel gedrag
5. Het niet tonen van respect.

Zo bij elkaar opgeteld, mag je nog blij zijn dat ik je niet gelijk een ban verkoop. >:)

Bericht hierboven

Verwijderd

Hoor je het eens van een ander :)

[GoT]Dutch Commando

• Elect
  • Niet online
iefje: 1 woord: Lame ..

Je verneukt dus door cheats te gebruiken CS, maar je zou het neit eens durven bij je eigen spel TFC ???

wha, dan ben je geen mietje zeker?
ik hoop dat ze je WON account bannen, dan kun je namelijk ook niet meer TFC'en met dat gecheat van je!

Zo leren jullie het enkel af
(mij zie je toch ook niet met cheats lekker TFC gaan spelen met de argumenten dat het toch maar een kutspel is ????)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Verwijderd

Floris, ik zei alleen maar dat ik die cheat leuk vind ik ben hun nog nooit tegengekomen op een server en ik zei nog niks over ze. zijn begonnen met schelden e.d. maar ik had dan eigenlijk ook wel weer niet moeten zeggen dat ik die cheat gebruik B-)

Verwijderd

ik zeg maar niks over mijn unban hack....
ik zeg wel helemaal niks meer over die cheat.... had helemaal niets moeten zeggen.....

• Dr_Frickin_Evil
  • Laatst online: 12-11 20:36
damn jij bent echt een lamer. Ik hoop dat ze je hier bannen van GoT. 13 ben je zag ik trouwens?? (check http://www.websitepromotie.net/~faico/main.htm )

Verwijderd

die iefje begint me hier een beetje de keel uit te hangen zo

Verwijderd

als jullie nou eens ophouden met flamen en zeker met het dreigen van een ban.

Counterstrike makers moeten gewoon lekker met een patch komen waarbij het cheaten onmogelijk is. UT heeft dit niet en Quake ook niet. (Een zwarte of doorzichtige skin kan maar sluit ik uit)

Dus als jullie nou niet gaan dreigen met keyboards door monitoren heen gooien enz. dan komt het allemaal goed.

Dus we wachten met ze allen op de volgende patch!

Verwijderd

Op donderdag 01 februari 2001 22:36 schreef Fegisje het volgende:
als jullie nou eens ophouden met flamen en zeker met het dreigen van een ban.

Counterstrike makers moeten gewoon lekker met een patch komen waarbij het cheaten onmogelijk is. UT heeft dit niet en Quake ook niet. (Een zwarte of doorzichtige skin kan maar sluit ik uit)

Dus als jullie nou niet gaan dreigen met keyboards door monitoren heen gooien enz. dan komt het allemaal goed.

Dus we wachten met ze allen op de volgende patch!
----> Helemaal mee eens

UT roelt gewoon >:)

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
Als ik me even met deze discussie mag bemoeien.
Allereerst heeft [GoT]Dutch Commando mij in mijn newbie tijd (enkele maanden terug, hehe) geregeld door mijn kop geschoten, en nu hoor ik dat hij 14 is... :( Dat vraagt om wraak :P

Ten tweede, iefje, rot op. Punt.

Over de speedcheat: het is een kleine hack voor iets aan de clientside van HL dat processorzwakte zou moeten compenseren.
Kortom: HL denkt dat je een 386 hebt, dus draait hij 50x sneller, dus lopen die CHEATENDE BIPSRIDDERS bliksemsnel.

Het was eerst aan de serverside (zoals het ook was bij engines als die van Quake) maar om pings te verbeteren is het verplaatst.

Dat is wat ik er van heb gehoord.

De Punkbusterlui kunnen er geen flikker tegen doen.

Al mijn hoop is gevestigd op CS1.1, wat mij het plezier in CS weer terug zou moeten geven.

Maar sinds CS als mod commercieel is gegaan, ben ik bang dat alles sterk achteruit zal gaan. Laat mijn vrees niet bewaarheid worden, CS-team! Het is niet om het geld - maar om een geweldige mod met fantastische gameplay.

Ego dixi.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Mafcase
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:24

Mafcase

Hoeveel patches er ook komen, er komen altijd weer nieuwe cheats. Je moet echter wel blijven proberen om cheaten zo moeilijk mogelijk te maken, zodat het een beetje in de hand te houden is.
In de korte tijd dat de speedcheat beschikbaar is het zover gekomen dat op vrijwel alle public CS servers meerdere cheaters rondhangen. Als je ziet dat zoveel mensen cheaten als ze de kans krijgen word je wel een beetje triest ;(

Maar gelukkig is er al een patch uit zodat weeer vrolijk verder kunnen tot de volgende cheat zich aandient :+

• Captain Pervert
Op vrijdag 02 februari 2001 00:36 schreef Mafcase het volgende:
Hoeveel patches er ook komen, er komen altijd weer nieuwe cheats. Je moet echter wel blijven proberen om cheaten zo moeilijk mogelijk te maken, zodat het een beetje in de hand te houden is.
In de korte tijd dat de speedcheat beschikbaar is het zover gekomen dat op vrijwel alle public CS servers meerdere cheaters rondhangen. Als je ziet dat zoveel mensen cheaten als ze de kans krijgen word je wel een beetje triest ;(

Maar gelukkig is er al een patch uit zodat weeer vrolijk verder kunnen tot de volgende cheat zich aandient :+
Ha die [NOFX]Mafcase! Wat is de wereld toch klein.
Waar haal ik die petsj?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-11 15:22
Op vrijdag 02 februari 2001 00:42 schreef Captain Pervert het volgende:

[..]

Waar haal ik die petsj?
www.counter-strike.net

gelijk op de frontpage :)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Captain Pervert
Alle donders, die stond er vanmiddag nog niet (of ik ben scheel!)
tnx!!!!!

CS regeert

• Wirf
  • Laatst online: 12-11 15:22
Op vrijdag 02 februari 2001 00:48 schreef Captain Pervert het volgende:
Alle donders, die stond er vanmiddag nog niet (of ik ben scheel!)
tnx!!!!!
np

nou maar hopen dat die patch een beetje snel word geinstalleerd door alle admins, tis gvd niet leuk meer

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• Mafcase
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-05 20:24

Mafcase

[off-topic]
Ha die Pervert, Hoe is het met Wim? :)
[/off-topic]

Ik vrees dat ik vrij weinig on-topic te melden heb op dit moment :P

• Captain Pervert
Op vrijdag 02 februari 2001 00:54 schreef Mafcase het volgende:
Ha die Pervert, Hoe is het met Wim? :)
LOL!!!!! :D:D:D
Goed, hij is al bijna man!

Maar hij praat wel erg fucking Amerikaans en dat is een beetje fucking irritant.

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
Willen de mensen die voor de [GoT] servers zorgen deze patch zo snel mogelijk installeren? Ik ben 3 minuten geleden nog 2 speedhack gebruikende cheaters tegen gekomen
:(:r
BTW how kom je in aanmerking voor admin op de GoT-servers? Ik speel er errug vaak en wil graag zo snel mogelijk alles wat cheat uit de game pleuren

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

...

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

• Elect
  • Niet online
* Elect stuurt een mailtje naar de meest bekende hosts ....

Ik heb een mail gestuurd naar de server admins van:

Demon.nl
Zeelandnet gamezone
GoT (staat in topic op #tweakers.net)

dan hoef je daar al niet meer naar te sturen :)

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Goed iefje jij speelt dus TFC en niet CS. Blijf uit de buurt van CS server, dan kan de rest weer lekker spelen. In TFC cheat je niet(?) omdat je dat wel speelt omdat je het leuk vind.
Probleem opgelost, iedereen blij.
Nu die andere ^&%&^%&^T$%^#$ cheaters nog

Fakir

Verwijderd

ik ga op 1 dag 2 keer cs spelen zitten er op alle twee de servers waarop ik speelde van die speed cheat gasten . ik heb er zo echt geen zin meer in om het te spelen.En dan gaat iedereen lopen schelden tegen die cheaters en dan gaan ze lopen huilen dat we geen enge ziektes mogen gebruiken omdat zijn moeder ziek is , dan moet je ook geen cheats gebruiken , dan kan je verwachten dat iedereen je terecht verot scheld :r :r :r

Verwijderd

ga ik net ff spelen zitten er weer cheaters en veel duitsers (gamepoint) , IK HAAT DUITSERS EN CHEATERS!!!!!!!!!!!!:r :r :r :r :r :r :r :r

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op vrijdag 02 februari 2001 10:30 schreef minipolopikoler het volgende:
ga ik net ff spelen zitten er weer cheaters en veel duitsers (gamepoint) , IK HAAT DUITSERS EN CHEATERS!!!!!!!!!!!!:r :r :r :r :r :r :r :r
Gedeeltelijk mee eens, d'r zijn op gamepoint zoveel duitsers... nu heb ik niets tegen Duitsers.... behalve die die weigeren Engels te praten.. en bovendien cheaten er nogal veel duitsers op gamepoint... :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Badger
  • Laatst online: 01-09 10:18
Gewoon alle Duitse IPs op de NL-servers bannen>:)

Verwijderd

Ik heb een hekel aan duitsers die bij gamepoint cs komen spelen en geen engels willen spreken als ze dan ook nog cheaten ..:r :r :r :r

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:07
Op vrijdag 02 februari 2001 10:44 schreef Sir_Floppy het volgende:
Gewoon alle Duitse IPs op de NL-servers bannen>:)
Als ik admin was had ik het serieus gedaan.

Gewoon loggen, alle duitsers die OF weigeren engels te praten, OF cheaten... Eerst waarschuwing, dan vertellen dat ik admin ben en dat ze moeten luisteren, en als ze dan NOG niet luisteren is het Log & ban! >:)

Dan heb k na 2 weken wel een IP list met zo'n 6000 IP's ofzo >:) die pass in weer rond aan andere chauvanistische nederlandse CS server admins en zo zal nederland gezuiverd worden >:) Klinkt wel er hitler-like maar het is voor het goede doel.

Maar kan iemand mij uitleggen waarom al die duiters op nederlandse servers spelen? Zijn er geen duitse servers? Ik neem aan dat hoe dichter bij de server hoe beter de ping dus hoe leuker het spelen is, en dan gaan die rot-m*ffen naar nederlandse servers toe! En dan net als met veel allochtone immigranten hier, weigeren ze zich ook nog aan te passen aan de algemene standaarden op de server!

:r :r :r

Zo.. ben ik mijn gal ook weer kwijt...

I want to live forever, so far.. so good.

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
er is een fix voor de servers

Valve released a beta server side anti-cheat Half-Life patch that you can grab at The Shack. Here's a little bit more about it:

We've posted a beta version of the Half-Life server that addresses the current Windows 95/98/ME clock speed cheat. If a person is using the speed cheat you will see a message in the server console like this:

Dropped [Player Name] from server
Reason: User has corrupt system clock

We want to make sure this doesn't affect any legitimate players, so please report any issues to Eric Smith (mailto:erics@valvesoftware.com).

The only changed file for this release is the sw.dll (for Win32) and engine_i386.so (for Linux). Make sure to make backup copies of the current file on your server before installing the new beta.

The md5sum for the Linux server is 24e82c7d958f7af11c213718fb92a02d

Verwijderd

Heb ook zeker een hekel aan al die cheaters....maar sorry hoor, die ophef over de duitsers vind ik wel een beetje :r we zijn weer lekker intollerant bezig met z'n alle. Ok, kan me voorstellen dat je het erg vind dat ze alleen maar duits praten, maar de meeste nederlanders kunnen toch ook wel duits? We hebben geen problemen met Engelsen maar o wee als er 1 duits begint te lullen, wat zijn we weer met z'n alle op onze teentjes getrapt.....bah. Die gasten komen ook alleen maar om een leuk potje te spelen en mischien vinden ze het alleen maar leuker op een nederlandse server.....wees vereert zou ik zeggen en doe niet zo anti-duits.

En dat wilde ik even kwijt !

• Captain Pervert
Ja waarom zo'n gezeik over Duitsers? Zij praten Duits tegen elkaar en tegen anderen... Maar ze vragen ons niet om Duits terug te praten!

Dat doen Amerikanen wel. Hoevaak hoor je niet 'Speak English plz'

Waarom Engels praten op Gamepoint, die NOTA BENE [NL] Gamepoint heet?

DAT is asociaal. Duitsers zijn lang zo erg niet. Hou toch es je bek over Duitsers en je opa's gejatte fiets, stelletje kleuters. :r

Verwijderd

Cheaten is leuk

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 20:00 schreef illem het volgende:
Cheaten is leuk
hmmmmmm meen je dat nou???

Zo ja: DOOD aan Willem.....

Zo nee: ehhh.. tja, dan weet ik het niet hoor..

Verwijderd

je wordt idd erg strontziek van die duitsers!!!!!!! ALLES WAT IETS MET EUROPA TE MAKEN HEEFT IS ZGN. DUITS (VOOR HUN)!!!! tis echt zo bij diablo2 d8en ze dat europe realm gewoon german realm betekende, echt triest denken ze dus overal.

Verwijderd

Op vrijdag 02 februari 2001 14:52 schreef Captain Pervert het volgende:
Ja waarom zo'n gezeik over Duitsers? Zij praten Duits tegen elkaar en tegen anderen... Maar ze vragen ons niet om Duits terug te praten!

Dat doen Amerikanen wel. Hoevaak hoor je niet 'Speak English plz'

Waarom Engels praten op Gamepoint, die NOTA BENE [NL] Gamepoint heet?

DAT is asociaal. Duitsers zijn lang zo erg niet. Hou toch es je bek over Duitsers en je opa's gejatte fiets, stelletje kleuters. :r
Gelukkig zijn er nog steeds verstandige mensen zonder bijzonder vreemde generalisaties en vooroordelen. Ik was bijna bang dat ik de enige was :)

Verwijderd

hehehe, kijk als je afgeschoten word dan moet je toch iemand uitschelden ? >:)>:) wrom niet meteen die Duitsers >:)>:) :P

neej maar ff serieus, 40% van de Duitsers die ik ben tegengekomen loopt of de hele tijd te Spammen of loopt de hele tijd te kijken of zijn Binds het nog wel doen met: "Sind hier auch noch andere deutscher ?" of iets dergelijks (Duits is een KUTVAK op school :P hehehehe) en dan heb ik af en toe wel de neiging een bind te maken met "SHUT THE FUCK UP STUPID GERMANS"
af en toe word ik er echt niet goed van :( en ze weigeren idd permanent Engels te praten, ook als de rest dat wel doet (nederlanders dus). En dat vind ik een beetje laag.
Tuurlijk geld dit lang niet voor alle Duitsers, maar generaliseren is vrij makkelijk zo ..........

en het valt inderdaad op dat ze denken dat alles Duitsland is ofzo.......

en Cheaters zijn idd om op te :r

• Bass64
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

op mijn server-tje komen ook wel eens duiters
maar ik vind het niet erg als ze duits lullen, want ik heb het niet gezet in de MOTD dat er alleen engels gel*** moet worden

maar cheaters worden zonder waarschuwing verbannen. en gelijk door gegeven naar vele andere servers >:)

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

He iefje ik weet niet wie je bent maar als je cheat met halflife ben je echt een looser en moet ik helaas op je :r

• Xtuv
  • Laatst online: 12-11 03:40
Laten we het even allemaal zeggen in koor:

IK KOST OP CHEATERS MET GROOTE STUKKEN!!!
:r:r:r

• WFvN
  • Laatst online: 22-06 13:25

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik :r ook van die teamkillers die het zo enorm leuk vinden om bij opstarten van de level even een handgranaatje tussen de teamgenoten te gooien. :(
Vervolgens vind ik het dan enorm leuk om zo'n gast meteen een kogel door z'n kop te dessert-eaglen >:)
Owkee.... ik mag de volgende level dan een keer niet meedoen.... mja... Mijn wraak is zoet

Verwijderd

cheat is al gefixed, dus er valt nu nix meer te zeiken over mij. duitsers zuigen gewoon :r

• Captain Pervert
Op zaterdag 03 februari 2001 13:39 schreef iefje het volgende:
cheat is al gefixed, dus er valt nu nix meer te zeiken over mij. duitsers zuigen gewoon :r
Je bent nog maar 13. Het wordt tijd dat je je EIGEN wereldbeeld gaat ontwikkelen. Het is nog niet te laat, er is nog kans dat het goed komt met jou.

Echt, geloof me.

Alles komt goed jongen.

Dikke hug en veel sterkte,

Captain Pervert.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 13:39 schreef iefje het volgende:
duitsers zuigen gewoon :r
Enige argumentatie ontbreekt. Waarom verbaast mij dit niet? Owja omdat je geen goede argumentatie kan hebben.
Werkelijk, je bent een van de meest zielige mannetjes die ik tegen ben gekomen.
Het zal wel aan de leeftijd liggen, maar ja hopeloop wordt je verstandiger als je ouder wordt. [want anders zie ik het somber in voor je]

Verwijderd

Cheaters zijn lamers, maar dat ze nu op bijna alle servers een een of ander PunkBuster programma gaan flikkeren die je lekker in de gaten houdt of je wel of niet cheat vind ik helemaal k..uu. niet leuk. Dat PunkBuster is gewoon een soort "legale" Sub7 trojan ofzo (ik weet het niet hoor ik denk zoiets). Ik ben een beetje pissig hier over omdat dat hele PunkBuster programma niet werkt op mijn pc. en nu niet meer op mijn favo Sonera Server kan spelen. Zo dat moest er ff uit dat lucht op

Er zijn natuurlijk nog wel servers zonder PunkBuster maar daar heb je weer cheaters :)

Naja het is ook nooit goed.

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 22:44 schreef OneOfOne het volgende:
Cheaters zijn lamers, maar dat ze nu op bijna alle servers een een of ander PunkBuster programma gaan flikkeren die je lekker in de gaten houdt of je wel of niet cheat vind ik helemaal k..uu. niet leuk. Dat PunkBuster is gewoon een soort "legale" Sub7 trojan ofzo (ik weet het niet hoor ik denk zoiets). Ik ben een beetje pissig hier over omdat dat hele PunkBuster programma niet werkt op mijn pc. en nu niet meer op mijn favo Sonera Server kan spelen. Zo dat moest er ff uit dat lucht op

Er zijn natuurlijk nog wel servers zonder PunkBuster maar daar heb je weer cheaters :)

Naja het is ook nooit goed.
dat punkbuster zuigt gewoon :r doet het ook niet bij mij het blijft je kicken en ik heb geen een cheat. speedcheat is ook al weggeflikkerd. En tegen de echte cheaters zal het volgens mij toch geen ene ruk helpen. Wallhack en aimbot gaat niet meer in v1.0 (zeggen ze) maar de ECHTE cheaters kunnen het nog steeds en die gaan die dingen niet op internet zetten want dan is het in de volgende patch weer gefixed.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik ben nu bezig met het schrijven van een artikel over cheating.
http://www.clanufu.f2s.com/cscheating/

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-11 23:14
even nog over teamkillers laatst zat ik ook te spelen en een zon kerel (2player) schoot heel de tijd zijn eigen teamgenoten tot ze op vijf procent ofzo stonden dus dan moest er elke keer weer iemand die eikel doodschieten en lig jij er het volgende rondje uit is hier ook niet iets voor te bedenken als bijvoorbeeld iemand bij twee teamgenoten meer dan 50% schade aanricht hij ook een ronde moet overslaan

• Captain Pervert
Op zondag 04 februari 2001 17:00 schreef nadd het volgende:
even nog over teamkillers laatst zat ik ook te spelen en een zon kerel (2player) schoot heel de tijd zijn eigen teamgenoten tot ze op vijf procent ofzo stonden dus dan moest er elke keer weer iemand die eikel doodschieten en lig jij er het volgende rondje uit is hier ook niet iets voor te bedenken als bijvoorbeeld iemand bij twee teamgenoten meer dan 50% schade aanricht hij ook een ronde moet overslaan
Dan zou ik, als ik die kerel was, voor 49% schade aanrichten.

FF uit is enige optie

Verwijderd

ik heb dit weekend in centerparcs gezeten , zit het daar helemaal vol duitsers - Waarom ??? ze hebben in duitsland toch ook wel een centerparcs ofzo , hoef je toch niet helemaal niet naar nederland te komen.:z

• RupS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 09:08
Iefje?? cheaten is errug zwak gewoon niet doen, en heb je een TFC Clan, kom maar naar gamepoint kan je tegen ons spelen.....

8-)

Verwijderd

Zo van iefje "bend over i'll put your speedcheat where the sun don't shine"(8>

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zondag 04 februari 2001 14:36 schreef SONiCB00M het volgende:
Ik ben nu bezig met het schrijven van een artikel over cheating.
http://www.clanufu.f2s.com/cscheating/
beetje off topic, maar coole icoon :) Misato rox :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Pagina: 1