[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Kurios schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:49:
[...]

laat ik die nou net gebruiken! ;)
ik vink m toch echt aan!
Die rode? (allereerste FF van Logitech)
Veel plezier dan anders, wat dat rijdt dus echt voor geen meter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 18:10

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

aph3x schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:28:
Hopelijk kunnen screenies van dit prestigieuze add on project het enthousiasme in deze thread wat aanwakkeren, maar waarschijnlijk vind men hier de default tracks spannender :? :z .....Linkie is reeds al een paar keer gepost....
Het aantal post mbt Nordschleife kan ook zo laag uitvallen omdat iedereen zijn tijd besteed aan het bedwingen van dit circuit. Dan hou je weinig tijd over om uitgebreid je bevindingen te doen op GoT. :)

Heb er net 10 laps Nordschleife opzitten, dat zijn al meer kilometers dan dat ik op sommige andere default circuits heb gereden. :D

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

Het Nordschleife circuit is echt gaaf!

ik bak er nog niets van maar het is wel 'echt' racen!
ben nu ongeveer 6 rondje rond geweest met de TVR 400 (wat een geluid!)

ga nu proberen MoTeC aan de gang te krijgen, wil nog niet echt lukken :P

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:41
Helemaal de 24 uurs versie van de Nordschleife is geweldig. Alleen die carrousel is erg lastig, ik ga ontwijk de binnenkant beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een 9:14:840 neergezet met een M3 op de Nordschleife. Wat erg frusterend is dat je er 5+ min bezig bent en dan een klein ongelukje krijgt (lekke band) kan je weer overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Redje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:07:
[...]

Die rode? (allereerste FF van Logitech)
Veel plezier dan anders, wat dat rijdt dus echt voor geen meter ;)
de wingman formula force GP, was er zelf ook over verbaasd dat hij het nog goed deed, had m paar jaar niet meer gebruikt nl;)

maar rijdt verder prima hoor:)

ik wil graag geloven dat ik langzamer ben door dat stuurtje, dat geeft weer meer reden een G25 te kopen(als deze ooit eens leverbaar wordt)

[ Voor 15% gewijzigd door Kurios op 17-11-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:35:
Heb net een 9:14:840 neergezet met een M3 op de Nordschleife. Wat erg frusterend is dat je er 5+ min bezig bent en dan een klein ongelukje krijgt (lekke band) kan je weer overnieuw beginnen.
Welke baan rij je, touristen deel of de 24 uurs?

Ik heb net met een 911 GT3 RSR 8:07 gereden op de touristen baan (was ook mijn eerste echte poging, ben ook een keertje rond gegaan, volgens mij moet een lage 7 minuten wel lukken :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:10

Hoogie2004

Whohooooo

Tering, wat is die nordschleife een lange baan, 24H baan, en dan rondgaan in 10 min ongeveer (weet niet meer welke auto, en reed ff met toetsen, om te proberen) en in de laatste bocht, na dat belachelijk lange rechte stuk de baan afkorten dat je rondetijd niet telt, ik had de bocht niet eens gezien.

verder, damn wat een vette track

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een vette baan net op de VLN Layout een tijd van 8.50.126 nee gezet, met een 550. Zweet op mn rug maar ging errug lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik ga het spel nu weer eens proberen te spelen, met me vorige systeem liep die alleen maar vast ( Athlon xp3000, 1024mb,9600pro )... hoop dat die nu werkt.

Edit : hoogeste resolutie met alles aan draait hij goed :)

[ Voor 16% gewijzigd door -Thunder- op 17-11-2006 20:05 . Reden: Staat er :P ]

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste gemeten laptime op de Nordschleife met een 911 RSR: 8:22. Nu eens proberen een rondje zonder de vangrail te raken. :+
Maareuh. In die tourist track, heeft iedereen daar ook zo'n verrek korte draaicirkel nodig om door de poortjes te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

dat probleem had ik ook al 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tortelli schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:39:
[...]

Welke baan rij je, touristen deel of de 24 uurs?
Ik rijd de 24h versie maar het is zo'n lange baan dat het nog niet mogelijk is voor mij om hem foutloos te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Net een 7:42 op de tourist met de M3 GTR, denk dat je in het begin vooral veel tijd kan winnen door netjes te rijden en iets rustiger dan op de andere banen.

Is dit nu trouwens de mother II of weer een remake van een ander spel ?

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:58:
Maareuh. In die tourist track, heeft iedereen daar ook zo'n verrek korte draaicirkel nodig om door de poortjes te komen?
Als je nou even rechts van de meest linkse plantenbak gaat (dus tussen 2 plantenbakken door) en dan over het parkeervakken crosst dan kan je rustig een poortje kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:19:
[...]

Ik rijd de 24h versie maar het is zo'n lange baan dat het nog niet mogelijk is voor mij om hem foutloos te rijden.
Was in mijn eerste poging nog 25 sec langzamer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:58:
Eerste gemeten laptime op de Nordschleife met een 911 RSR: 8:22. Nu eens proberen een rondje zonder de vangrail te raken. :+
gewoon stoot gas geven dat je een powerslide uit de parkeerplek rijdt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 16:52

Dark Angel

Corvette LS Power

even een vraagje over de een nieuwe baan toevoegen.
Ik heb de nordschleife gedownload en dan kreeg je 3 mappen en een aantal lossen bestanden.
als ik alles dan in de location map plaats zie ik de banen wel in het spel alleen zodra ik hem wil starten klapt hij er uit. Wat doe ik fout? ik draai versie 1.0.0.0

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
AcXeller schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:29:
Net een 7:42 op de tourist met de M3 GTR, denk dat je in het begin vooral veel tijd kan winnen door netjes te rijden en iets rustiger dan op de andere banen.

Is dit nu trouwens de mother II of weer een remake van een ander spel ?
Volgens mij gaat het hier om de r-factor release voor gtr2, dus niet the mother II.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlve
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
kwam net op racin24-7.co.uk Een prog tegen dat je positie on track in beeld zet tijdens het rijden.
Misschien wel handig voor op Nordschleife.

Staat onder Files > GTR2 Utils etc.

PSN ID: JLvanEs0305

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Dark Angel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:36:
even een vraagje over de een nieuwe baan toevoegen.
Ik heb de nordschleife gedownload en dan kreeg je 3 mappen en een aantal lossen bestanden.
als ik alles dan in de location map plaats zie ik de banen wel in het spel alleen zodra ik hem wil starten klapt hij er uit. Wat doe ik fout? ik draai versie 1.0.0.0
Als je gaat uitpakken, dan kan je direct naar je locations map uitpakken. Zo doe ik het het altijd en het werkt goed....tot nu toe.

Tijdens inloggen kwam ik maar een paar servers tegen op de lobby naast de gebruikelijke 10T servers.
heeft iemand anders hier ook last van?

[ Voor 11% gewijzigd door -whodini- op 18-11-2006 00:12 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jlve schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:39:
kwam net op racin24-7.co.uk Een prog tegen dat je positie on track in beeld zet tijdens het rijden.
Misschien wel handig voor op Nordschleife.

Staat onder Files > GTR2 Utils etc.
Om ff in te komen is dit wel handig ja. Bedankt.

Vanmiddag begonnen met 9.40 op 24hrs Nordschleife en zit nu op 9.10.710.
Sector tijden:
- 3.12.100
- 6.28.035

Eerste deel gaat wel lekker maar laatste deel kan een best stukkie sneller denk ik.

Beast666: jouw beurt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:49:
[...]

Volgens mij gaat het hier om de r-factor release voor gtr2, dus niet the mother II.
De layout is nog steeds dezelfde als die uit GPL. Volgens mij is die toen geconverteerd naar SCGT en daarna ook naar iedere andere ISI-engined sim.

Ik kan de layout wel dromen inmiddels. :P
In rFactor is hij heel leuk met de Caterham of de Group B monsters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
Nou Com8 heeft heel wat bochten gewijzigd tov van de originele GPL mesh.....veel bochten zijn een stuk accurater gemaakt mbv van foto's die ze in het weekend schieten... Voor zover ik weet zijn ze met een groepje dat bijna ieder weekend irl op de nordschleife racen en inmiddels al 2 jaar bezig om het zo accuraat mogelijk te maken, de textures die je op veel plekken ziet kloppen dan ook met de echte situatie....onze "good old" Dutchdevil heeft als uber converter de hele boel omgezet naar GTR en snel ook GTL.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels bij stap 13 van het stappenplan aanbeland na 60 ronden op Monza vanavond. Snelste tijd: 1.46.377. Ik ben benieuwd wat ik er nog kan uitpersen met behulp van een verbeterde setup en het vinden van een betere racelijn.

Wat me opvalt is dat veel goede simmers een seconde of 2 onder het ronderecord zitten zoals dat in 2004 op Monza is gevestigd in een GT wagen. Nou is het een sim maar ik vind het verschil toch redelijk groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:42:
Inmiddels bij stap 13 van het stappenplan aanbeland na 60 ronden op Monza vanavond. Snelste tijd: 1.46.377. Ik ben benieuwd wat ik er nog kan uitpersen met behulp van een verbeterde setup en het vinden van een betere racelijn.

Wat me opvalt is dat veel goede simmers een seconde of 2 onder het ronderecord zitten zoals dat in 2004 op Monza is gevestigd in een GT wagen. Nou is het een sim maar ik vind het verschil toch redelijk groot.
Achter de computer kan je veel makkelijker de grens opzoeken van je kunnen en je auto. Gaat het fout doe je het gewoon nog een keer. In het echt gaat dat iets moeilijker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metal schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:48:
[...]

Achter de computer kan je veel makkelijker de grens opzoeken van je kunnen en je auto. Gaat het fout doe je het gewoon nog een keer. In het echt gaat dat iets moeilijker :P
Dus als ik het goed begrijp zijn dat geen tijden zoals die in een race worden gereden? Dus stel dat ik redelijk in de buurt van het officiele ronderecord zit dan heb ik een goede race-setup? Die 1:46.377 rijdt ik namelijk erg constant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zamorano schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:51:
[...]

De layout is nog steeds dezelfde als die uit GPL. Volgens mij is die toen geconverteerd naar SCGT en daarna ook naar iedere andere ISI-engined sim.

Ik kan de layout wel dromen inmiddels. :P
In rFactor is hij heel leuk met de Caterham of de Group B monsters. :)
Ik heb het ook niet over de layout, ik snap dat het om een conversie gaat. ;)
Het paketje met 3 layouts is hetzelfde als rFactor, daar doelde ik op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

omg een 7.45 ofzo dat iemand meld op NS VLN, dat is gewoon onmogelijk? Dan ga je minuut harder dan ik tot nu toe heb. Met totaal geen ervaring op NS :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:44

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:50:
[...]

Dus als ik het goed begrijp zijn dat geen tijden zoals die in een race worden gereden? Dus stel dat ik redelijk in de buurt van het officiele ronderecord zit dan heb ik een goede race-setup? Die 1:46.377 rijdt ik namelijk erg constant.
Ligt er maar net aan waar je je prioriteit legt. Ik vind het eigenlijk ook veel leuker/belangrijker om in de race contante rondes te rijden dan een rondje keihard. Als je zeer constant kunt blijven rijden haar je hier in de race veel meer uit. Helemaal als je in een league rijdt waar men races langer dan een uur doet.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
ik gebruik die motec nu, en die werkt in principe ook wel, alleen sommige channels zijn leeg.
Zoals bijvoorbeeld oversteer. Die staat er wel bij, maar heeft geen data. Doe ik iets verkeerd, of kan dat gewoon niet bij gtr2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:42:

Tja, het is toch wel bekend dat de physics van GTR2 niet helemaal kloppen.

Met name de banden bieden wel erg veel grip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:50:
[...]

Ik heb misschien even gemist met welke auto het is, maar als het met de F550 is dan zal er toch zeker nog wel 3 seconde af moeten.

Er zit trouwens ook een enorm verschil tussen de F550's onderling. Met de BMS Scuderia ben ik op monza een seconde sneller dan de F550 van Care racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silencedead schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:26:
[...]

Ik heb misschien even gemist met welke auto het is, maar als het met de F550 is dan zal er toch zeker nog wel 3 seconde af moeten.
Ik begin pas met racesimmen (op Geoff Grammond's Grand Prix na :P )

Op Monza zitten er nu 166 ronden op. De ideale racelijn en rempunten heb ik dus nog niet gevonden. Tevens doe ik dit met een F550 waar ik een eigen setup op toepas. Die 3 seconden moeten haalbaar zijn lijkt me door gewoon te blijven rijden en te blijven pielen aan de setup. Ik merk dat ik zeer constant rijdt (sommige sectietijden zijn tot op de 1000ste seconde hetzelfde) en een verandering aan de setup begin ik nu ook te merken in rijgedrag of rondetijd.

Het het voornaamste is dat ik er plezier in heb. Ik hoef niet gelijk een lage 41-er te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

NiaX schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:40:
ik gebruik die motec nu, en die werkt in principe ook wel, alleen sommige channels zijn leeg.
Zoals bijvoorbeeld oversteer. Die staat er wel bij, maar heeft geen data. Doe ik iets verkeerd, of kan dat gewoon niet bij gtr2?
hoe heb je hem aan de praat gekregen?
ik heb de info gebruikt die in dit topic staat .PLR aanpassen, maar nog werkt de MoTeC niet.
heb i2 Pro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamorano schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:06:
[...]

Als ik echte coureurs mag geloven zijn ze juist realistischer, maarja. GTR voelde wat meer hardcore aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:15:
[...]

Als ik echte coureurs mag geloven zijn ze juist realistischer, maarja. GTR voelde wat meer hardcore aan.
Tja, je voelt iets eerder wat de auto gaat doen, dus qua gevoel komt het voor iemand die veel met de echte wagens rijdt ongetwijfeld wat dichter in de buurt. Das ook het eerste waar een echte coureur op let, het gevoel, en dat voelt beter aan dan bij GTR, dat valt moeilijk te ontkennen.

Dat neemt niet weg dat het qua slip curves gewoon van geen kant klopt. M.i. wordt slechte FF en een algemeen gebrek aan gevoel (dat laatste is inherent aan een simulator zonder goed motion platform) nu gecompenseerd met een andere fout, namelijk verkeerde slip curves, en dat resulteert dus in snellere rondetijden dan realistisch mogelijk.

GTR sloeg m.i. weer iets te ver door naar de andere kant van de balans, daar was de drop-off in grip wel heel erg plotseling waardoor foutjes heel snel afgestraft werden en het zo hardcore werd.
Ach, misschien hebben ze het bij deel 3 scheepsrecht en is het dan wel goed. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:43:
[...]

Op Monza zitten er nu 166 ronden op. De ideale racelijn en rempunten heb ik dus nog niet gevonden. Tevens doe ik dit met een F550 waar ik een eigen setup op toepas. Die 3 seconden moeten haalbaar zijn lijkt me door gewoon te blijven rijden en te blijven pielen aan de setup. Ik merk dat ik zeer constant rijdt (sommige sectietijden zijn tot op de 1000ste seconde hetzelfde) en een verandering aan de setup begin ik nu ook te merken in rijgedrag of rondetijd.

Het het voornaamste is dat ik er plezier in heb. Ik hoef niet gelijk een lage 41-er te rijden.
Ik zou ook je oude set-ups nog niet weggooien, moet je maar eens na veel oefenen terugstappen op een oude set-up. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik met me oude set-up net zo snel of sneller was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik heb Nordschleife uitgepakt naar G:\Games\GTR2\GameData\Locations\Nordschleife , waar mijn spel dus geinstalleerd is. In deze map staan 3 mappen "ns24h", "tourist" en "VLN" plus een aantal .gtr bestanden.

Wanneer ik het track probeer te rijden wordt alleen Monza geladen en wordt het track de hele tijd opnieuw geladen, in een loop.

Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

de gtr bestanden zijn wel allemaal van de nordschleife ? nord.gtr enz

zo is het bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon alle drie de mappen naar ''Locations'' gekopieert. Doet het gewoon goed.. dus misschien nog een keer proberen? Ook heb ik de .gtr bestanden laten staan... Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
B-lennium schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:41:
[...]

hoe heb je hem aan de praat gekregen?
ik heb de info gebruikt die in dit topic staat .PLR aanpassen, maar nog werkt de MoTeC niet.
heb i2 Pro..
ja ik heb ook gewoon die Motec software gedraaid, en de PLR aangepast zoals in dit topic staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

nou schiet mij maar lek...

dit is het belangrijke stukje uit mijn .PLR
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="\MoTeC\Logged Data"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log

GTR2 staat op E:\games\GTR2
maar dat maakt niets uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
B-lennium schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:26:
nou schiet mij maar lek...

dit is het belangrijke stukje uit mijn .PLR
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out
Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe"
Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt"
MoTeC LogFolder="\MoTeC\Logged Data"
MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec)
MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log

GTR2 staat op E:\games\GTR2
maar dat maakt niets uit toch?
ik weet niet of het nodig is, maar ik heb het pad voor de logged data vol uit geschreven, c:\motec\logged data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium

B-lennium

Volvo 164 1975!

Bedankt voor de hulp! "C:\MoTeC\Logged Data", met het volledige pad werkt hij wel,

nu kan ik fijn grafiekjes kijken.

p.s. de rem schijf temperatuur wordt niet gelogd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die 550 een heerlijke wagen zeg. Stukken beter dan de 360. :)

Mijn monza tijd(wel op semi met low TT en de rest uit) 1.43.628
Zal morgen de TT ook maar eens uitzetten. Kijken of het me dan nog lukt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
+/- 7:22.8 op de Tourist met M3.
Doe namelijk eerste rondje ff meten, en geen tweede erachteraan, dus ik probeer het vanuit de replay uit te meten. :)
en na correctie kwam ik uit op 443secs :)

Een enorme fout in eerste bocht :P En verder volgens mij weinig. Iig, ik kom op het gras aan de linker kant daar :X

[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 19-11-2006 02:36 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga nu die 550 eens loslaten op de Nordschleife 24h.
Update volgt.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:03:
Ik ga nu die 550 eens loslaten op de Nordschleife 24h.
Update volgt.......
Nou die 550 is erg lastig voor op de nordschleife, ik maakte erg veel fouten met die wagen. Met de M3-GTR kon ik veel foutlozer rijden en zat ik op 9:06 voor de 24H versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweet
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-12-2022

Sweet

Vanavond is er bij simracing.nl een 6 ronden race met de BMW M3 GTR op de Nürburgring VLN baan. Er zijn nu ruim 20 deelnemers maar er kunnen zich nog steeds mensen inschrijven. Je moet wel gedisciplineerd en met respekt voor je tegenstanders (dus geen contacten tussen auto's) kunnen rijden. M3 GTR skinns die tijdens de race gebruikt worden kun je hier http://rapidshare.de/file...W-Challange-V1.0_GTR2.rar downloaden

Toppers gaan in de race VLN 8.25 - 8.30 rijden. Omgerekend naar Tourist zijn dat rondjes van 7.05 - 7.10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is dan de update, heb de timetrial gereden en ik zal nog iets aan de setup moeten veranderen,heb nl enkele kleine foutjes gemaakt (vangrailtje hier en daar) en ziehier het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y26/henrilier/gtr2550nsfastSmall.jpg[/url]
silencedead schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:12:
[...]

Nou die 550 is erg lastig voor op de nordschleife, ik maakte erg veel fouten met die wagen. Met de M3-GTR kon ik veel foutlozer rijden en zat ik op 9:06 voor de 24H versie.
De 550 is iets nerveuzer dan de m3-GTR maar hij is zoveel sneller dat je de foutjes die je maakt ruimschoots goedmaakt

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:40:

[...]

De 550 is iets nerveuzer dan de m3-GTR maar hij is zoveel sneller dat je de foutjes die je maakt ruimschoots goedmaakt
Klopt ik was ook wel 30 seconde sneller met de F550, maar met de BMW rijden vind ik zo veel leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8.44.574 met de 550 in m'n 2de rondje op 24 hrs NS.

TT uitgezet en merk erg weinig verschil.

Net op Monza een 1.43.339 neergezet en geupload naar fuzionracingstats.
3. Staat er ineens semi achter terwijl ik op simulation reed.

1.Klik ik op de pro stats dan staat er wel pro achter.
2.Klik ik op de semi stats dan komt m'n vorige snelste ronde er te staan.

1 en 2 kloppen dus maar 3 dus niet. Foutje van de site?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v481/staphorst/GTR2-1.jpg

De BMW reed inderdaad een heel stuk fijner dan de 550.
Je kunt met de BMW veel agressiever rijden.
Later remmen, harder door de bochten(voor m'n gevoel dan).

EDIT: 8.40.519 met bijna standaard set up(alleen bandendruk en benzine aangepast voor 1 rondje)
Moet zeker nog een dikke 5 sec sneller kunnen, maar een foutloze ronde rijden op de 24 hrs Nordschleife valt niet echt mee.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op een 1:43.927 op Monza, maar ik heb problemen om mijn rechter voorband (Michelin) op dezelfde temperatuur te krijgen als mijn linkervoorband. Is dit een bekend euvel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silencedead
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:34:
Ik zit nu op een 1:43.927 op Monza, maar ik heb problemen om mijn rechter voorband (Michelin) op dezelfde temperatuur te krijgen als mijn linkervoorband. Is dit een bekend euvel?
Logisch toch. Circuit is rechtsom en de meeste druk staat op de linkerbanden, dus worden die ook het warmst. Je kan het goed krijgen door de bandenspanning links en rechts verschillend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

GAIAjohan schreef op zondag 19 november 2006 @ 02:31:
+/- 7:22.8 op de Tourist met M3.
Doe namelijk eerste rondje ff meten, en geen tweede erachteraan, dus ik probeer het vanuit de replay uit te meten. :)
en na correctie kwam ik uit op 443secs :)

Een enorme fout in eerste bocht :P En verder volgens mij weinig. Iig, ik kom op het gras aan de linker kant daar :X
ik ken hem nu ook eindelijk uit mijn kop en deed hem in 7.16.176

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 16:25
Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:43:
[...]
Ja nou heel toevallig zat ik gisteren nog even te kijken naar de originele doos van Geoff Crammond's GrandPrix. De eerste zeg maar welke het kampieonsschap nabootste.
Wat zijn we toch enorm vooruit gegaan qua graphics (en geluid).
En wat heb ik die veel gedaan met een normale joystick. Zo erg dat ik de schakelaars met mijn vingers gepolijst heb. :)

Maar wat is die nieuwe Nordschleife goed man!

Erg kicken met een M3! Wat een racegevoel....

[ Voor 0% gewijzigd door antonyv op 20-11-2006 09:02 . Reden: typefoutjes ]

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... Dis weer wat minder...

Net een vermogen uitgegeven aan een nieuwe P4 3,6GHz, 2gig geheugen en een Nvidia 7950GT 512MB met Windows Vista.

Spel geïnstalleerd, zegt 'ie dat hij geen directX 8.1 kan vinden.... Standaard zit er DirectX 10 in vista. Google levert ook maar weinig op. Iemand misschien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:05:
Hmm... Dis weer wat minder...

Net een vermogen uitgegeven aan een nieuwe P4 3,6GHz, 2gig geheugen en een Nvidia 7950GT 512MB met Windows Vista.

Spel geïnstalleerd, zegt 'ie dat hij geen directX 8.1 kan vinden.... Standaard zit er DirectX 10 in vista. Google levert ook maar weinig op. Iemand misschien een idee?
Een dual-bootje ervan maken. ;)

Sowieso lijkt het me nog véél te vroeg om rucksichtlos over te stappen naar Vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt doordat vista niet backwards compatible is http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

douw ff je xp installatie cd er in, vista heb je toch niks aan..
en als je slim bent, maak je er gelijk een dual boot met kubuntu van (dat loopt echt als een rakket met 2gb/ 3.6ghz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-07 11:06

seninha

god's right foot

Niet doen!! GTR2 werkt gewoon in Vista.

Ik zelf doe dat ook, zonder enig probleem. Misschien heeft het te maken met je Nvidia drivers. Er schijnen meer mensen problemen te hebben met Vista ism Nvidia.
Zelf heb ik een ATI kaart.

[ Voor 45% gewijzigd door seninha op 20-11-2006 14:05 ]

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Ik heb ook Vista i.c.m. GTR2 draaien. Moet wel zeggen dat ik iets vaker last heb van lag. Waarschijnlijk processortijd die Vista op de achtergrond nodig heeft.

Met XP kon ik gewoon na een verse installatie de oude installatie van GTR weer gebruiken (wel met no-cd crack). Ik hoefde GTR dus niet opnieuw te installeren.
Als ik dit op Vista deed dan startte het spel wel, maar werd om de een of andere reden elke keer monza geladen, wel track ik ook startte.
Nu heb ik GTR2 opnieuw geinstalleerd onder Vista en de instellingen allemaal gecopieerd uit de vorige installatie. Werkt als een trein. De installatie gaf inderdaad wel aan dat de juiste versie van DirectX niet was geinstalleerd en heeft DirectX9.0c geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirDarkAngel
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-09 10:03
In begin werd er geroepen dat 1 iemand een GOT league ging organiseren, later was er geen server beschikbaar voor dit evenement. Komt er nu helemaal geen league of heeft iemand wel de hardware en de tijd een league te organiseren? Lijkt me nog steeds leuk met zijn allen op een baantje rond te kunnen scheuren, maar nu lijkt dit definitief van de baan.

Wilde altijd al iets over computers weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:13:
In begin werd er geroepen dat 1 iemand een GOT league ging organiseren, later was er geen server beschikbaar voor dit evenement. Komt er nu helemaal geen league of heeft iemand wel de hardware en de tijd een league te organiseren? Lijkt me nog steeds leuk met zijn allen op een baantje rond te kunnen scheuren, maar nu lijkt dit definitief van de baan.
Een server[hardware] is niet zo moeilijk, het gaat meer om een 100Mbit lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
SirDarkAngel schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:13:
Ik was dat die van plan was/is om een league te gaan organiseren, aangezien ik ook al een league had georganiseerd met GTR1 2x. Maar het enige wat ik mis om dit op poten te kunnen zetten is een 100mbit lijn, het liefste met server. Zodra dit beschikbaar is kan ik beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:35:
[...]

Ik was dat die van plan was/is om een league te gaan organiseren, aangezien ik ook al een league had georganiseerd met GTR1 2x. Maar het enige wat ik mis om dit op poten te kunnen zetten is een 100mbit lijn, het liefste met server. Zodra dit beschikbaar is kan ik beginnen.
toch ben ik bang dat een 100mit lijntje niet zo makkelijk aan te komen is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
NiaX schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:48:
[...]

toch ben ik bang dat een 100mit lijntje niet zo makkelijk aan te komen is. :'(
Maybe dat 10mbit ook goed is, maar lager dan dit moet het niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:58:
[...]

Maybe dat 10mbit ook goed is, maar lager dan dit moet het niet worden.
mja, maar ook 10mbit lijntjes liggen niet voor het oprapen volgens mij.

Maar er is toch ook ooit een gtr league geweest?
Wie heeft er toen een server geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
NiaX schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:08:
[...]

mja, maar ook 10mbit lijntjes liggen niet voor het oprapen volgens mij.

Maar er is toch ook ooit een gtr league geweest?
Wie heeft er toen een server geregeld?
Ik, ik zag namelijk bij de inschrijvingen dat er iemand bij zat die op de UTwente studeerde, en vroeg hem of die een server zou kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Zamorano schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:06:
[...]

Wbt de banden, zoals ik het begrepen heb had dat te maken met slijtage en het gebrek eraan.
Zegt opzich dus weinig over een snelle ronde in een Qualy waar je een rondje of 4 rijdt.
Een ander punt is dat de laprecords in het spel van 2002 zijn [denk ik, weet het niet zeker] aangezien het om de seizoenen 2003 en 2004 gaat in dit spel.
Het 3e punt, in GTR1 was je ook al snel sneller dan de officiele laprecords.
Ach en 100% gelijk aan realiteit krijg je een simulatie toch nooit dus zo'n punt is het niet toch?

speel je trouwens gtr2 want dat is me eigenlijk nooit duidelijk geworden in dit topic?
bedoel ik niet als in waarde oordeel maar puur uit nieuwsgierigheid
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:23:
[...]

Wbt de banden, zoals ik het begrepen heb had dat te maken met slijtage en het gebrek eraan.
Zegt opzich dus weinig over een snelle ronde in een Qualy waar je een rondje of 4 rijdt.
Een ander punt is dat de laprecords in het spel van 2002 zijn [denk ik, weet het niet zeker] aangezien het om de seizoenen 2003 en 2004 gaat in dit spel.
Ach en 100% gelijk aan realiteit krijg je een simulatie toch nooit dus zo'n punt is het niet toch?

speel je trouwens gtr2 want dat is me eigenlijk nooit duidelijk geworden in dit topic?
Laprecord op Monza is wel degelijk het record van de 2e kwalificatie uit 2004.
Qual 2 tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:23:
[...]

Nee, het gaat om de slip curves, niet om de slijtage.

Nee, ik speel geen GTR2. Na de demo heb ik even kort de 'test' versie gehad in de hoop dat de physics veranderd waren. Ik snap wel dat veel mensen het heel leuk vinden maar ik vind het persoonlijk qua sim niet veel aan. Aan nKpro en rFactor heb ik genoeg, af en toe nog een paar rondjes GTL of GPL.

[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 20-11-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:26:
[...]

Laprecord op Monza is wel degelijk het record van de 2e kwalificatie uit 2004.
Qual 2 tijden
Je hebt gelijk, heb het net even ingame nagekeken. ;)
Ik was er dan ook niet helemaal zeker van maar leek me opzich logish.

Vergeet trouwens ook niet dat je rustig in je bureaustoel zit terwijl je die rondes rijdt.
Daadwerkelijk in zo'n auto zitten is een srukje zwaarder en neem je minder risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:54:
[...]

Je hebt gelijk, heb het net even ingame nagekeken. ;)
Ik was er dan ook niet helemaal zeker van maar leek me opzich logish.

Vergeet trouwens ook niet dat je rustig in je bureaustoel zit terwijl je die rondes rijdt.
Daadwerkelijk in zo'n auto zitten is een srukje zwaarder en neem je minder risico.
Waar ik me veel meer aan erger is dat de F550's zo veel sneller zijn dan de andere auto's.
Ik zie daar een verschil van 0.592 met een Saleen en 1.319 met een Lister.
Met de F550 worden tijden van 1:40.000 gereden, ik zie geen een andere auto in de 1:40 rijden.
Moet je eens voor de grap op een server komen waar Monza op draait, daar rijdt 90% met een Ferrari.
De gaafste race die ik tot nu toe heb gereden was op een server waar je alle GT autos mocht kiezen behalve de 550. Na 20 minuten begon het nog te miezeren ook dat was helemaal gaaf.
Maar ja, ik denk niet dat ze er iets aan doen met patches, dus het zal wel de F550 cuprace blijven.

ps: Weet iemand een goeie server waar ze wat vaker regenraces rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:24:
[...]

Waar ik me veel meer aan erger is dat de F550's zo veel sneller zijn dan de andere auto's.
Ik zie daar een verschil van 0.592 met een Saleen en 1.319 met een Lister.
Met de F550 worden tijden van 1:40.000 gereden, ik zie geen een andere auto in de 1:40 rijden.
Moet je eens voor de grap op een server komen waar Monza op draait, daar rijdt 90% met een Ferrari.
De gaafste race die ik tot nu toe heb gereden was op een server waar je alle GT autos mocht kiezen behalve de 550. Na 20 minuten begon het nog te miezeren ook dat was helemaal gaaf.
Maar ja, ik denk niet dat ze er iets aan doen met patches, dus het zal wel de F550 cuprace blijven.

ps: Weet iemand een goeie server waar ze wat vaker regenraces rijden?
Helaas voor jou ken ik dus wel mensen die met een Saleen bijv in de 1:40 rijden. Alleen die mensen zul je niet tegenkomen op de public servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
Probleempje op racing.fuzion

Ik reed zojuist een 1:42.7 op Monza met 550 op simulation.
Er stond op de site nog een oude ronde van mij met de 550, ander profiel was dat, en daar reed ik m op semi-pro.
Ik dus updaten. Echter zegt hij nu nog steeds dat ik m op Semi-pro reed :X
Als ik de Career.blt bekijk, staat er mode = 2, dus simulation.
En ik zie op die site ook nergens waar ik redje kan contacteren :(

Oproep aan Redje:

Zou jij al mijn semi-pro tijden kunnen verwijderen?
Zodat ik geen last meer heb van mijn oude profiel.

edit://
ah, zelfde euvel als Kimika hier meldt:
Verwijderd in "[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2"

[ Voor 41% gewijzigd door GAIAjohan op 20-11-2006 22:00 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Toch zijn het lang niet altijd de FF550's die winnen. Ik heb maar 1 of twee keer iemand in de 1:40 zien rijden. 1:41 is in een Saleen net zo goed mogelijk als in een F550. Al is het wal wat moeilijker door gebrek aan topsnelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
GAIAjohan schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:44:
Probleempje op racing.fuzion

Ik reed zojuist een 1:42.7 op Monza met 550 op simulation.
Er stond op de site nog een oude ronde van mij met de 550, ander profiel was dat, en daar reed ik m op semi-pro.
Ik dus updaten. Echter zegt hij nu nog steeds dat ik m op Semi-pro reed :X
Als ik de Career.blt bekijk, staat er mode = 2, dus simulation.
En ik zie op die site ook nergens waar ik redje kan contacteren :(

Oproep aan Redje:

Zou jij al mijn semi-pro tijden kunnen verwijderen?
Zodat ik geen last meer heb van mijn oude profiel.

edit://
ah, zelfde euvel als Kimika hier meldt:
Verwijderd in "[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2"
Je kan me gewoon hier PMen ;)

Ik zal eens kijken waar het aan ligt... de tijden kloppen dan iig maar de pro/semi tag niet.

/edit:
Het nu de tijden gesplitst... je hebt dan zowel een pro tijd als een semi tijd per auto...
De sorterting binnen de sql query ging iig niet goed. In de DB staat het gewoon goed nl.

[ Voor 9% gewijzigd door Redje op 20-11-2006 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seninha schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:04:
Niet doen!! GTR2 werkt gewoon in Vista.

Ik zelf doe dat ook, zonder enig probleem. Misschien heeft het te maken met je Nvidia drivers. Er schijnen meer mensen problemen te hebben met Vista ism Nvidia.
Zelf heb ik een ATI kaart.
Ik heb de videodrivers van de meegeleverde CD verwijderd, zodat hij de Vista drivers gebruikt. Nu werkt het perfect! Op 1024x768 kan ik alles op de hoogste instellingen draaien (beamer kan geen hogere resolutie aan). Ik rijd nu ook stuk betere rondetijden, ik merk nu bij mijn oude PC dat hij toch enigzins 'schokt', wat ik voorheen niet eens door had. Je ziet duidelijk verschil als je de 2 PC's naast elkaar zet, veel betere framerate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe patsen met me bakkie :+

Afbeeldingslocatie: http://www.gummen.org/users/albert/GTR2/SCPorscheF.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gummen.org/users/albert/GTR2/SCPorscheB.jpg

Ga ik een europeese league mee rijden. Ben benieuwd want het nivo ligt behoorlijk hoog 8)7

@Fabian...misschien kan ik je helpen met een server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:49:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ga ik een europeese league mee rijden. Ben benieuwd want het nivo ligt behoorlijk hoog 8)7

Vast wel :p
Ik heb jou trouwens ook geadd op msn, maar volgens mij gebruik je dat niet meer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Het zou echt leuk zijn als GTR2 b.v. automatisch skins van wagens zou downloaden van de mensen die op de zelfde server zitten en een custom skin gebruiken. Dat zou het een stuk persoonlijker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:49:

Mooi albert, mijn complimenten. Maar heb je d'r een ander motorblok ingegooid? 8)7

Verwijderd

Bedankt voor de oplossing Redje. Is er een mogelijkheid dat de Nordschleife er ook bij kan in de lijst of is dat onmogelijk?

Ziet er strak uit Albert R1 _/-\o_

Net een 90 minuten(40 rondjes) race op Hockenheim national met de porsche ???(NGT klasse).
Ik denk 1 keer pitten is netjes, pit het hele veld niet.
Pit ik dus na 20 rondjes gaat-ie daarna over op AI!?!? Hele toestenbord uitgeprobeerd maar mocht niet verder rijden. Wel de fast forward knop gevonden :9
Toch nog 11de lol.

• antonyv
Ik begin echt verslaafd te raken aan de Nordschleife welke laatst gereleased is.
En dan met de M3.
Superbak op een supercircuit.

Ik rijd inmiddels 7:09, terwijl ik voorheen bij de release net aan de 7:19 kwam.

Jaja ik weet het de 550 is best sneller maar lang niet zo spectakulair als de BMW.
En dan met die M3cup geinstalleerd is het helemaal mooi. :9

Maaar aan de andere kant is het ook erg frustrerend als je in de allerlaatste bocht in de vangrail knalt |:(
Maar des te groter is de pret als je je tijd verbreekt.
Je stopt er enorm veel energie in.

Ik denk dat ik wel onder de 7 minuten zit binnenkort, als ik een perfect rondje rijd.

Zij er nog andere Nordschleiffe/M3 addicts als ik? En wat voor tijd rijden jullie dan met de M3 in sim mode? (zonder enige hulp dus en met stuur)

Verwijderd

Welke versie van de nordschleife?
ik wil wel eens proberen of ik in je buurt kom.

Verwijderd

Lijkt me de Tourist versie, zo niet dan heeft-ie er een turbinemotor ingegooid :P

• antonyv
Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Welke versie van de nordschleife?
ik wil wel eens proberen of ik in je buurt kom.
Sorry, klopt de Tourist versie.
De andere banen met de stukken Nurburgring erbij vind ik dus niet lekker. Slome bochten...

MAAR.... de versie welke dus pas gereleased is, is dit nou de langverwachte DutchDevil - versie?
Of was hij nou alleen bezig met de GTL versie?

• antonyv
MoTec.

Ik heb eindelijk eens de (nieuwste) MoTec geinstalleerd.

Maar hij logt niet alles. (bij de Nordschleiffe, nog geen andere circuits geprobeerd)
Ligt dat aan het circuit of is dat normaal omdat je met een sim werkt?

(ik heb het over het missen van wielophanging, rijhoogten, bandentemps, e.d.)

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Nog meer tweakers die op de track rare acties tegenkwamen:

Hier rij ik met mijn beamer een stukje terug in de parabolica waar ik de wagen even netjes wil wegzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=OkcfcbzVwRs

En als ik richting ascari ga bij het bruggetje gebeurde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=in9F_w_mRFg

• silencedead
Peedjeeh schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:59:
Nog meer tweakers die op de track rare acties tegenkwamen:

Hier rij ik met mijn beamer een stukje terug in de parabolica waar ik de wagen even netjes wil wegzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=OkcfcbzVwRs

En als ik richting ascari ga bij het bruggetje gebeurde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=in9F_w_mRFg
Nou de eerste is vrij simpel. JE MOET OP DIE ZWARTE STROOK RIJDEN NIET DIE GROENE :P !

Maar die 2e is wel vreemd, ik heb dat nog niet eerder gehad, heb ook nog niet veel op monza met de m3 gereden. Monza vind ik alleen met de snelle gt's leuk. De BMW M3 is gewoon een auto voor krappe circuit's als Valencia en de Nordschleife

• Tortelli

Tortelli

antonyv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:10:
Ik begin echt verslaafd te raken aan de Nordschleife welke laatst gereleased is.
En dan met de M3.
Superbak op een supercircuit.

Ik rijd inmiddels 7:09, terwijl ik voorheen bij de release net aan de 7:19 kwam.

Jaja ik weet het de 550 is best sneller maar lang niet zo spectakulair als de BMW.
En dan met die M3cup geinstalleerd is het helemaal mooi. :9

Maaar aan de andere kant is het ook erg frustrerend als je in de allerlaatste bocht in de vangrail knalt |:(
Maar des te groter is de pret als je je tijd verbreekt.
Je stopt er enorm veel energie in.

Ik denk dat ik wel onder de 7 minuten zit binnenkort, als ik een perfect rondje rijd.

Zij er nog andere Nordschleiffe/M3 addicts als ik? En wat voor tijd rijden jullie dan met de M3 in sim mode? (zonder enige hulp dus en met stuur)
Kun je eens een ghost online gooien? :*) , ik ben nog wel een 10 sec langzamer :+ (ook nog geen enkel rondje gereden zonder te spinnen oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7.13.nog wat en verder kom ik voorlopig niet op de NS Tourist.
Nog niet echt een foutloze ronde gehad dus die 7.09 moet kunnen.
Maar om dan nog 10 sec sneller te gaan zoals jij zei Antonyv, dat gaat me niet lukken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
antonyv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:12:
MoTec.

Ik heb eindelijk eens de (nieuwste) MoTec geinstalleerd.

Maar hij logt niet alles. (bij de Nordschleiffe, nog geen andere circuits geprobeerd)
Ligt dat aan het circuit of is dat normaal omdat je met een sim werkt?

(ik heb het over het missen van wielophanging, rijhoogten, bandentemps, e.d.)
zelfde probleem hier...

[edit]
en niet alleen bij de nordschleife. Heb het bij meerdere banen. Lijkt er op dat GTR die gegevens gewoon niet doorgeeft?

[ Voor 12% gewijzigd door NiaX op 24-11-2006 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 01:55:
7.13.nog wat en verder kom ik voorlopig niet op de NS Tourist.
Nog niet echt een foutloze ronde gehad dus die 7.09 moet kunnen.
Maar om dan nog 10 sec sneller te gaan zoals jij zei Antonyv, dat gaat me niet lukken. |:(
Jamaar, dat gaat mij ook nog niet direct lukken, het zou me wel moeten lukken, maar ik krijg er ook nog steeds geen foutloze ronde uit.

Maar stel je voor dat je bij elke bocht nog een tiende kunt goedmaken....
:P
Ik zal van't weekend eens weer een poging doen. Misschien haal ik het wel nooit.

Ik heb een filmpje van, hoe heet die man ook alweer, ik geloof Joachim Stuck, die dus dezelfde ronde rijdt, onee hij doet de langere NS, maar hij doet een ronde met een M3 en het lijkt me gaaf een montage te maken van zijn en mijn ronde naast elkaar.
Eens kijken of het haalbaar is en of ik uberhaupt bij hem in de buurt kan komen.

Bestaat er een programma waarmee je split screen twee video's kunt monteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
NiaX schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:38:
[...]

zelfde probleem hier...

[edit]
en niet alleen bij de nordschleife. Heb het bij meerdere banen. Lijkt er op dat GTR die gegevens gewoon niet doorgeeft?
Ja daar hou ik het dan ook maar op.
Maar toch wel geinig dat Motec.

Ik herinner me dat ik met GP3 en GP4 heel veel gebruik maakte van die data welke gelogd werd en daarmee veel meer grip kon genereren en dus tijdswinst.
Ik mis bij Motec dus toch wel wat essentiële dingetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
antonyv schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:14:
[...]

Jamaar, dat gaat mij ook nog niet direct lukken, het zou me wel moeten lukken, maar ik krijg er ook nog steeds geen foutloze ronde uit.

Maar stel je voor dat je bij elke bocht nog een tiende kunt goedmaken....
:P
Ik zal van't weekend eens weer een poging doen. Misschien haal ik het wel nooit.

Ik heb een filmpje van, hoe heet die man ook alweer, ik geloof Joachim Stuck, die dus dezelfde ronde rijdt, onee hij doet de langere NS, maar hij doet een ronde met een M3 en het lijkt me gaaf een montage te maken van zijn en mijn ronde naast elkaar.
Eens kijken of het haalbaar is en of ik uberhaupt bij hem in de buurt kan komen.

Bestaat er een programma waarmee je split screen twee video's kunt monteren?
Hmm ik ga vanavond denk ik ook maar eens rijden op die baan, moet ik alleen wel eff de bochtjes onthouden daar. Heb er alleen nog maar gereden op de X360 met Project Gotham 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:22:
[...]

Helaas voor jou ken ik dus wel mensen die met een Saleen bijv in de 1:40 rijden. Alleen die mensen zul je niet tegenkomen op de public servers.
Maar die mensen die met de Saleen 1:40 rijden, rijden met de 550 weer 1:38 wed ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:20:
[...]
Maar die mensen die met de Saleen 1:40 rijden, rijden met de 550 weer 1:38 wed ik...
Nope rijden ook een 1;40 met de F550.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.