Die rode? (allereerste FF van Logitech)Kurios schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:49:
[...]
laat ik die nou net gebruiken!
ik vink m toch echt aan!
Veel plezier dan anders, wat dat rijdt dus echt voor geen meter
Die rode? (allereerste FF van Logitech)Kurios schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:49:
[...]
laat ik die nou net gebruiken!
ik vink m toch echt aan!
Het aantal post mbt Nordschleife kan ook zo laag uitvallen omdat iedereen zijn tijd besteed aan het bedwingen van dit circuit. Dan hou je weinig tijd over om uitgebreid je bevindingen te doen op GoT.aph3x schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:28:
Hopelijk kunnen screenies van dit prestigieuze add on project het enthousiasme in deze thread wat aanwakkeren, maar waarschijnlijk vind men hier de default tracks spannender![]()
.....Linkie is reeds al een paar keer gepost....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Verwijderd
de wingman formula force GP, was er zelf ook over verbaasd dat hij het nog goed deed, had m paar jaar niet meer gebruikt nl;)Redje schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 14:07:
[...]
Die rode? (allereerste FF van Logitech)
Veel plezier dan anders, wat dat rijdt dus echt voor geen meter
[ Voor 15% gewijzigd door Kurios op 17-11-2006 19:27 ]
Welke baan rij je, touristen deel of de 24 uurs?Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 18:35:
Heb net een 9:14:840 neergezet met een M3 op de Nordschleife. Wat erg frusterend is dat je er 5+ min bezig bent en dan een klein ongelukje krijgt (lekke band) kan je weer overnieuw beginnen.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door -Thunder- op 17-11-2006 20:05 . Reden: Staat er :P ]
Blij Met Wilco
Verwijderd
Verwijderd
Ik rijd de 24h versie maar het is zo'n lange baan dat het nog niet mogelijk is voor mij om hem foutloos te rijden.Tortelli schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:39:
[...]
Welke baan rij je, touristen deel of de 24 uurs?
Als je nou even rechts van de meest linkse plantenbak gaat (dus tussen 2 plantenbakken door) en dan over het parkeervakken crosst dan kan je rustig een poortje kiezen.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:58:
Maareuh. In die tourist track, heeft iedereen daar ook zo'n verrek korte draaicirkel nodig om door de poortjes te komen?
Verwijderd
Was in mijn eerste poging nog 25 sec langzamerVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:19:
[...]
Ik rijd de 24h versie maar het is zo'n lange baan dat het nog niet mogelijk is voor mij om hem foutloos te rijden.
gewoon stoot gas geven dat je een powerslide uit de parkeerplek rijdtVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:58:
Eerste gemeten laptime op de Nordschleife met een 911 RSR: 8:22. Nu eens proberen een rondje zonder de vangrail te raken.![]()
Maareuh. In die tourist track, heeft iedereen daar ook zo'n verrek korte draaicirkel nodig om door de poortjes te komen?
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Volgens mij gaat het hier om de r-factor release voor gtr2, dus niet the mother II.AcXeller schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:29:
Net een 7:42 op de tourist met de M3 GTR, denk dat je in het begin vooral veel tijd kan winnen door netjes te rijden en iets rustiger dan op de andere banen.
Is dit nu trouwens de mother II of weer een remake van een ander spel ?
Only fools are enslaved by time and space.
PSN ID: JLvanEs0305
Als je gaat uitpakken, dan kan je direct naar je locations map uitpakken. Zo doe ik het het altijd en het werkt goed....tot nu toe.Dark Angel schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:36:
even een vraagje over de een nieuwe baan toevoegen.
Ik heb de nordschleife gedownload en dan kreeg je 3 mappen en een aantal lossen bestanden.
als ik alles dan in de location map plaats zie ik de banen wel in het spel alleen zodra ik hem wil starten klapt hij er uit. Wat doe ik fout? ik draai versie 1.0.0.0
[ Voor 11% gewijzigd door -whodini- op 18-11-2006 00:12 ]
Verwijderd
Om ff in te komen is dit wel handig ja. Bedankt.jlve schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:39:
kwam net op racin24-7.co.uk Een prog tegen dat je positie on track in beeld zet tijdens het rijden.
Misschien wel handig voor op Nordschleife.
Staat onder Files > GTR2 Utils etc.
De layout is nog steeds dezelfde als die uit GPL. Volgens mij is die toen geconverteerd naar SCGT en daarna ook naar iedere andere ISI-engined sim.LoneRanger schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:49:
[...]
Volgens mij gaat het hier om de r-factor release voor gtr2, dus niet the mother II.
Verwijderd
Achter de computer kan je veel makkelijker de grens opzoeken van je kunnen en je auto. Gaat het fout doe je het gewoon nog een keer. In het echt gaat dat iets moeilijkerVerwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:42:
Inmiddels bij stap 13 van het stappenplan aanbeland na 60 ronden op Monza vanavond. Snelste tijd: 1.46.377. Ik ben benieuwd wat ik er nog kan uitpersen met behulp van een verbeterde setup en het vinden van een betere racelijn.
Wat me opvalt is dat veel goede simmers een seconde of 2 onder het ronderecord zitten zoals dat in 2004 op Monza is gevestigd in een GT wagen. Nou is het een sim maar ik vind het verschil toch redelijk groot.
Verwijderd
Dus als ik het goed begrijp zijn dat geen tijden zoals die in een race worden gereden? Dus stel dat ik redelijk in de buurt van het officiele ronderecord zit dan heb ik een goede race-setup? Die 1:46.377 rijdt ik namelijk erg constant.Metal schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:48:
[...]
Achter de computer kan je veel makkelijker de grens opzoeken van je kunnen en je auto. Gaat het fout doe je het gewoon nog een keer. In het echt gaat dat iets moeilijker
Ik heb het ook niet over de layout, ik snap dat het om een conversie gaat.Zamorano schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:51:
[...]
De layout is nog steeds dezelfde als die uit GPL. Volgens mij is die toen geconverteerd naar SCGT en daarna ook naar iedere andere ISI-engined sim.
Ik kan de layout wel dromen inmiddels.
In rFactor is hij heel leuk met de Caterham of de Group B monsters.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ligt er maar net aan waar je je prioriteit legt. Ik vind het eigenlijk ook veel leuker/belangrijker om in de race contante rondes te rijden dan een rondje keihard. Als je zeer constant kunt blijven rijden haar je hier in de race veel meer uit. Helemaal als je in een league rijdt waar men races langer dan een uur doet.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:50:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zijn dat geen tijden zoals die in een race worden gereden? Dus stel dat ik redelijk in de buurt van het officiele ronderecord zit dan heb ik een goede race-setup? Die 1:46.377 rijdt ik namelijk erg constant.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Tja, het is toch wel bekend dat de physics van GTR2 niet helemaal kloppen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:42:
Inmiddels bij stap 13 van het stappenplan aanbeland na 60 ronden op Monza vanavond. Snelste tijd: 1.46.377. Ik ben benieuwd wat ik er nog kan uitpersen met behulp van een verbeterde setup en het vinden van een betere racelijn.
Wat me opvalt is dat veel goede simmers een seconde of 2 onder het ronderecord zitten zoals dat in 2004 op Monza is gevestigd in een GT wagen. Nou is het een sim maar ik vind het verschil toch redelijk groot.
Ik heb misschien even gemist met welke auto het is, maar als het met de F550 is dan zal er toch zeker nog wel 3 seconde af moeten.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:50:
[...]
Dus als ik het goed begrijp zijn dat geen tijden zoals die in een race worden gereden? Dus stel dat ik redelijk in de buurt van het officiele ronderecord zit dan heb ik een goede race-setup? Die 1:46.377 rijdt ik namelijk erg constant.
Verwijderd
Ik begin pas met racesimmen (op Geoff Grammond's Grand Prix nasilencedead schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:26:
[...]
Ik heb misschien even gemist met welke auto het is, maar als het met de F550 is dan zal er toch zeker nog wel 3 seconde af moeten.
hoe heb je hem aan de praat gekregen?NiaX schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 11:40:
ik gebruik die motec nu, en die werkt in principe ook wel, alleen sommige channels zijn leeg.
Zoals bijvoorbeeld oversteer. Die staat er wel bij, maar heeft geen data. Doe ik iets verkeerd, of kan dat gewoon niet bij gtr2?
Verwijderd
Als ik echte coureurs mag geloven zijn ze juist realistischer, maarja. GTR voelde wat meer hardcore aan.Zamorano schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:06:
[...]
Tja, het is toch wel bekend dat de physics van GTR2 niet helemaal kloppen.
Met name de banden bieden wel erg veel grip.
Tja, je voelt iets eerder wat de auto gaat doen, dus qua gevoel komt het voor iemand die veel met de echte wagens rijdt ongetwijfeld wat dichter in de buurt. Das ook het eerste waar een echte coureur op let, het gevoel, en dat voelt beter aan dan bij GTR, dat valt moeilijk te ontkennen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 14:15:
[...]
Als ik echte coureurs mag geloven zijn ze juist realistischer, maarja. GTR voelde wat meer hardcore aan.
[ Voor 3% gewijzigd door Zamorano op 18-11-2006 15:01 ]
Ik zou ook je oude set-ups nog niet weggooien, moet je maar eens na veel oefenen terugstappen op een oude set-up. Ik heb vaak genoeg gehad dat ik met me oude set-up net zo snel of sneller was.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:43:
[...]
Ik begin pas met racesimmen (op Geoff Grammond's Grand Prix na)
Op Monza zitten er nu 166 ronden op. De ideale racelijn en rempunten heb ik dus nog niet gevonden. Tevens doe ik dit met een F550 waar ik een eigen setup op toepas. Die 3 seconden moeten haalbaar zijn lijkt me door gewoon te blijven rijden en te blijven pielen aan de setup. Ik merk dat ik zeer constant rijdt (sommige sectietijden zijn tot op de 1000ste seconde hetzelfde) en een verandering aan de setup begin ik nu ook te merken in rijgedrag of rondetijd.
Het het voornaamste is dat ik er plezier in heb. Ik hoef niet gelijk een lage 41-er te rijden.
Verwijderd
ja ik heb ook gewoon die Motec software gedraaid, en de PLR aangepast zoals in dit topic staat.B-lennium schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 13:41:
[...]
hoe heb je hem aan de praat gekregen?
ik heb de info gebruikt die in dit topic staat .PLR aanpassen, maar nog werkt de MoTeC niet.
heb i2 Pro..
1
2
3
4
5
6
7
8
| Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100 Data Acquisition In Race="1" Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe" Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt" MoTeC LogFolder="\MoTeC\Logged Data" MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec) MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log |
ik weet niet of het nodig is, maar ik heb het pad voor de logged data vol uit geschreven, c:\motec\logged dataB-lennium schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 17:26:
nou schiet mij maar lek...
dit is het belangrijke stukje uit mijn .PLR
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 Data Acquisition Version="0" // Version of vehicle data to write out Data Acquisition Rate="10" // rates 1, 2 ,5, *10*, 20, 50, 100 Data Acquisition In Race="1" Data Acquisition EXE="C:\Program Files\MoTeC\i2\1.0\MoTeC.exe" Data Acquisition File="userdata\vehicledata.spt" MoTeC LogFolder="\MoTeC\Logged Data" MoTeC Minimum Time="20" // minimum MoTeC recording time (sec) MoTeC Multiple Logs="1" // generate unique filename for each new log
GTR2 staat op E:\games\GTR2
maar dat maakt niets uit toch?
Verwijderd
[ Voor 23% gewijzigd door GAIAjohan op 19-11-2006 02:36 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Nou die 550 is erg lastig voor op de nordschleife, ik maakte erg veel fouten met die wagen. Met de M3-GTR kon ik veel foutlozer rijden en zat ik op 9:06 voor de 24H versie.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:03:
Ik ga nu die 550 eens loslaten op de Nordschleife 24h.
Update volgt.......
Verwijderd
De 550 is iets nerveuzer dan de m3-GTR maar hij is zoveel sneller dat je de foutjes die je maakt ruimschoots goedmaaktsilencedead schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:12:
[...]
Nou die 550 is erg lastig voor op de nordschleife, ik maakte erg veel fouten met die wagen. Met de M3-GTR kon ik veel foutlozer rijden en zat ik op 9:06 voor de 24H versie.
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 10:43 ]
Klopt ik was ook wel 30 seconde sneller met de F550, maar met de BMW rijden vind ik zo veel leuker.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 10:40:
[...]
De 550 is iets nerveuzer dan de m3-GTR maar hij is zoveel sneller dat je de foutjes die je maakt ruimschoots goedmaakt
Verwijderd
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 14:48 ]
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 20:38 ]
Verwijderd
Logisch toch. Circuit is rechtsom en de meeste druk staat op de linkerbanden, dus worden die ook het warmst. Je kan het goed krijgen door de bandenspanning links en rechts verschillend te maken.Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 16:34:
Ik zit nu op een 1:43.927 op Monza, maar ik heb problemen om mijn rechter voorband (Michelin) op dezelfde temperatuur te krijgen als mijn linkervoorband. Is dit een bekend euvel?
ik ken hem nu ook eindelijk uit mijn kop en deed hem in 7.16.176GAIAjohan schreef op zondag 19 november 2006 @ 02:31:
+/- 7:22.8 op de Tourist met M3.
Doe namelijk eerste rondje ff meten, en geen tweede erachteraan, dus ik probeer het vanuit de replay uit te meten.
en na correctie kwam ik uit op 443secs
Een enorme fout in eerste bochtEn verder volgens mij weinig. Iig, ik kom op het gras aan de linker kant daar
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ja nou heel toevallig zat ik gisteren nog even te kijken naar de originele doos van Geoff Crammond's GrandPrix. De eerste zeg maar welke het kampieonsschap nabootste.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:43:
[...]
Ik begin pas met racesimmen (op Geoff Grammond's Grand Prix na)
[ Voor 0% gewijzigd door antonyv op 20-11-2006 09:02 . Reden: typefoutjes ]
there's no place like cloudbase
Verwijderd
Een dual-bootje ervan maken.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:05:
Hmm... Dis weer wat minder...
Net een vermogen uitgegeven aan een nieuwe P4 3,6GHz, 2gig geheugen en een Nvidia 7950GT 512MB met Windows Vista.
Spel geïnstalleerd, zegt 'ie dat hij geen directX 8.1 kan vinden.... Standaard zit er DirectX 10 in vista. Google levert ook maar weinig op. Iemand misschien een idee?
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door seninha op 20-11-2006 14:05 ]
Wilde altijd al iets over computers weten
Een server[hardware] is niet zo moeilijk, het gaat meer om een 100Mbit lijntje.SirDarkAngel schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:13:
In begin werd er geroepen dat 1 iemand een GOT league ging organiseren, later was er geen server beschikbaar voor dit evenement. Komt er nu helemaal geen league of heeft iemand wel de hardware en de tijd een league te organiseren? Lijkt me nog steeds leuk met zijn allen op een baantje rond te kunnen scheuren, maar nu lijkt dit definitief van de baan.
Ik was dat die van plan was/is om een league te gaan organiseren, aangezien ik ook al een league had georganiseerd met GTR1 2x. Maar het enige wat ik mis om dit op poten te kunnen zetten is een 100mbit lijn, het liefste met server. Zodra dit beschikbaar is kan ik beginnen.SirDarkAngel schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:13:
In begin werd er geroepen dat 1 iemand een GOT league ging organiseren, later was er geen server beschikbaar voor dit evenement. Komt er nu helemaal geen league of heeft iemand wel de hardware en de tijd een league te organiseren? Lijkt me nog steeds leuk met zijn allen op een baantje rond te kunnen scheuren, maar nu lijkt dit definitief van de baan.
toch ben ik bang dat een 100mit lijntje niet zo makkelijk aan te komen is.Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:35:
[...]
Ik was dat die van plan was/is om een league te gaan organiseren, aangezien ik ook al een league had georganiseerd met GTR1 2x. Maar het enige wat ik mis om dit op poten te kunnen zetten is een 100mbit lijn, het liefste met server. Zodra dit beschikbaar is kan ik beginnen.
Maybe dat 10mbit ook goed is, maar lager dan dit moet het niet worden.NiaX schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:48:
[...]
toch ben ik bang dat een 100mit lijntje niet zo makkelijk aan te komen is.
mja, maar ook 10mbit lijntjes liggen niet voor het oprapen volgens mij.Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:58:
[...]
Maybe dat 10mbit ook goed is, maar lager dan dit moet het niet worden.
Ik, ik zag namelijk bij de inschrijvingen dat er iemand bij zat die op de UTwente studeerde, en vroeg hem of die een server zou kunnen draaien.NiaX schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:08:
[...]
mja, maar ook 10mbit lijntjes liggen niet voor het oprapen volgens mij.
Maar er is toch ook ooit een gtr league geweest?
Wie heeft er toen een server geregeld?
Wbt de banden, zoals ik het begrepen heb had dat te maken met slijtage en het gebrek eraan.Zamorano schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 12:06:
[...]
Tja, het is toch wel bekend dat de physics van GTR2 niet helemaal kloppen.
Met name de banden bieden wel erg veel grip.
Verwijderd
Laprecord op Monza is wel degelijk het record van de 2e kwalificatie uit 2004.LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:23:
[...]
Wbt de banden, zoals ik het begrepen heb had dat te maken met slijtage en het gebrek eraan.
Zegt opzich dus weinig over een snelle ronde in een Qualy waar je een rondje of 4 rijdt.
Een ander punt is dat de laprecords in het spel van 2002 zijn [denk ik, weet het niet zeker] aangezien het om de seizoenen 2003 en 2004 gaat in dit spel.
Het 3e punt, in GTR1 was je ook al snel sneller dan de officiele laprecords.
Ach en 100% gelijk aan realiteit krijg je een simulatie toch nooit dus zo'n punt is het niet toch?
speel je trouwens gtr2 want dat is me eigenlijk nooit duidelijk geworden in dit topic?
bedoel ik niet als in waarde oordeel maar puur uit nieuwsgierigheid
Nee, het gaat om de slip curves, niet om de slijtage.LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:23:
[...]
Wbt de banden, zoals ik het begrepen heb had dat te maken met slijtage en het gebrek eraan.
Zegt opzich dus weinig over een snelle ronde in een Qualy waar je een rondje of 4 rijdt.
Een ander punt is dat de laprecords in het spel van 2002 zijn [denk ik, weet het niet zeker] aangezien het om de seizoenen 2003 en 2004 gaat in dit spel.
Het 3e punt, in GTR1 was je ook al snel sneller dan de officiele laprecords.
Ach en 100% gelijk aan realiteit krijg je een simulatie toch nooit dus zo'n punt is het niet toch?
speel je trouwens gtr2 want dat is me eigenlijk nooit duidelijk geworden in dit topic?
bedoel ik niet als in waarde oordeel maar puur uit nieuwsgierigheid
[ Voor 4% gewijzigd door Zamorano op 20-11-2006 19:46 ]
Je hebt gelijk, heb het net even ingame nagekeken.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:26:
[...]
Laprecord op Monza is wel degelijk het record van de 2e kwalificatie uit 2004.
Qual 2 tijden
Verwijderd
Waar ik me veel meer aan erger is dat de F550's zo veel sneller zijn dan de andere auto's.LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:54:
[...]
Je hebt gelijk, heb het net even ingame nagekeken.![]()
Ik was er dan ook niet helemaal zeker van maar leek me opzich logish.
Vergeet trouwens ook niet dat je rustig in je bureaustoel zit terwijl je die rondes rijdt.
Daadwerkelijk in zo'n auto zitten is een srukje zwaarder en neem je minder risico.
Helaas voor jou ken ik dus wel mensen die met een Saleen bijv in de 1:40 rijden. Alleen die mensen zul je niet tegenkomen op de public servers.Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 20:24:
[...]
Waar ik me veel meer aan erger is dat de F550's zo veel sneller zijn dan de andere auto's.
Ik zie daar een verschil van 0.592 met een Saleen en 1.319 met een Lister.
Met de F550 worden tijden van 1:40.000 gereden, ik zie geen een andere auto in de 1:40 rijden.
Moet je eens voor de grap op een server komen waar Monza op draait, daar rijdt 90% met een Ferrari.
De gaafste race die ik tot nu toe heb gereden was op een server waar je alle GT autos mocht kiezen behalve de 550. Na 20 minuten begon het nog te miezeren ook dat was helemaal gaaf.
Maar ja, ik denk niet dat ze er iets aan doen met patches, dus het zal wel de F550 cuprace blijven.
ps: Weet iemand een goeie server waar ze wat vaker regenraces rijden?
[ Voor 41% gewijzigd door GAIAjohan op 20-11-2006 22:00 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Je kan me gewoon hier PMenGAIAjohan schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:44:
Probleempje op racing.fuzion
Ik reed zojuist een 1:42.7 op Monza met 550 op simulation.
Er stond op de site nog een oude ronde van mij met de 550, ander profiel was dat, en daar reed ik m op semi-pro.
Ik dus updaten. Echter zegt hij nu nog steeds dat ik m op Semi-pro reed
Als ik de Career.blt bekijk, staat er mode = 2, dus simulation.
En ik zie op die site ook nergens waar ik redje kan contacteren
Oproep aan Redje:
Zou jij al mijn semi-pro tijden kunnen verwijderen?
Zodat ik geen last meer heb van mijn oude profiel.
edit://
ah, zelfde euvel als Kimika hier meldt:
Verwijderd in "[PC] GTR2: FIA GT Racing Game - Deel 2"
[ Voor 9% gewijzigd door Redje op 20-11-2006 23:06 ]
Verwijderd
Ik heb de videodrivers van de meegeleverde CD verwijderd, zodat hij de Vista drivers gebruikt. Nu werkt het perfect! Op 1024x768 kan ik alles op de hoogste instellingen draaien (beamer kan geen hogere resolutie aan). Ik rijd nu ook stuk betere rondetijden, ik merk nu bij mijn oude PC dat hij toch enigzins 'schokt', wat ik voorheen niet eens door had. Je ziet duidelijk verschil als je de 2 PC's naast elkaar zet, veel betere framerate!seninha schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:04:
Niet doen!! GTR2 werkt gewoon in Vista.
Ik zelf doe dat ook, zonder enig probleem. Misschien heeft het te maken met je Nvidia drivers. Er schijnen meer mensen problemen te hebben met Vista ism Nvidia.
Zelf heb ik een ATI kaart.
Verwijderd
Vast welVerwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:49:
Effe patsen met me bakkie![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga ik een europeese league mee rijden. Ben benieuwd want het nivo ligt behoorlijk hoog![]()
@Fabian...misschien kan ik je helpen met een server?
Mooi albert, mijn complimenten. Maar heb je d'r een ander motorblok ingegooid?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:49:
Effe patsen met me bakkie![]()
Ga ik een europeese league mee rijden. Ben benieuwd want het nivo ligt behoorlijk hoog![]()
@Fabian...misschien kan ik je helpen met een server?
Verwijderd
Sorry, klopt de Tourist versie.Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:58:
Welke versie van de nordschleife?
ik wil wel eens proberen of ik in je buurt kom.
Nou de eerste is vrij simpel. JE MOET OP DIE ZWARTE STROOK RIJDEN NIET DIE GROENEPeedjeeh schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:59:
Nog meer tweakers die op de track rare acties tegenkwamen:
Hier rij ik met mijn beamer een stukje terug in de parabolica waar ik de wagen even netjes wil wegzetten:
http://www.youtube.com/watch?v=OkcfcbzVwRs
En als ik richting ascari ga bij het bruggetje gebeurde het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=in9F_w_mRFg
Kun je eens een ghost online gooien?antonyv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:10:
Ik begin echt verslaafd te raken aan de Nordschleife welke laatst gereleased is.
En dan met de M3.
Superbak op een supercircuit.
Ik rijd inmiddels 7:09, terwijl ik voorheen bij de release net aan de 7:19 kwam.
Jaja ik weet het de 550 is best sneller maar lang niet zo spectakulair als de BMW.
En dan met die M3cup geinstalleerd is het helemaal mooi.
Maaar aan de andere kant is het ook erg frustrerend als je in de allerlaatste bocht in de vangrail knalt![]()
Maar des te groter is de pret als je je tijd verbreekt.
Je stopt er enorm veel energie in.
Ik denk dat ik wel onder de 7 minuten zit binnenkort, als ik een perfect rondje rijd.
Zij er nog andere Nordschleiffe/M3 addicts als ik? En wat voor tijd rijden jullie dan met de M3 in sim mode? (zonder enige hulp dus en met stuur)
Verwijderd
zelfde probleem hier...antonyv schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:12:
MoTec.
Ik heb eindelijk eens de (nieuwste) MoTec geinstalleerd.
Maar hij logt niet alles. (bij de Nordschleiffe, nog geen andere circuits geprobeerd)
Ligt dat aan het circuit of is dat normaal omdat je met een sim werkt?
(ik heb het over het missen van wielophanging, rijhoogten, bandentemps, e.d.)
[ Voor 12% gewijzigd door NiaX op 24-11-2006 09:24 ]
Jamaar, dat gaat mij ook nog niet direct lukken, het zou me wel moeten lukken, maar ik krijg er ook nog steeds geen foutloze ronde uit.Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 01:55:
7.13.nog wat en verder kom ik voorlopig niet op de NS Tourist.
Nog niet echt een foutloze ronde gehad dus die 7.09 moet kunnen.
Maar om dan nog 10 sec sneller te gaan zoals jij zei Antonyv, dat gaat me niet lukken.
Ja daar hou ik het dan ook maar op.NiaX schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 08:38:
[...]
zelfde probleem hier...
[edit]
en niet alleen bij de nordschleife. Heb het bij meerdere banen. Lijkt er op dat GTR die gegevens gewoon niet doorgeeft?
Hmm ik ga vanavond denk ik ook maar eens rijden op die baan, moet ik alleen wel eff de bochtjes onthouden daar. Heb er alleen nog maar gereden op de X360 met Project Gotham 3antonyv schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:14:
[...]
Jamaar, dat gaat mij ook nog niet direct lukken, het zou me wel moeten lukken, maar ik krijg er ook nog steeds geen foutloze ronde uit.
Maar stel je voor dat je bij elke bocht nog een tiende kunt goedmaken....
Ik zal van't weekend eens weer een poging doen. Misschien haal ik het wel nooit.
Ik heb een filmpje van, hoe heet die man ook alweer, ik geloof Joachim Stuck, die dus dezelfde ronde rijdt, onee hij doet de langere NS, maar hij doet een ronde met een M3 en het lijkt me gaaf een montage te maken van zijn en mijn ronde naast elkaar.
Eens kijken of het haalbaar is en of ik uberhaupt bij hem in de buurt kan komen.
Bestaat er een programma waarmee je split screen twee video's kunt monteren?
Verwijderd
Maar die mensen die met de Saleen 1:40 rijden, rijden met de 550 weer 1:38 wed ik...Dutch3men schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:22:
[...]
Helaas voor jou ken ik dus wel mensen die met een Saleen bijv in de 1:40 rijden. Alleen die mensen zul je niet tegenkomen op de public servers.
Nope rijden ook een 1;40 met de F550.Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:20:
[...]
Maar die mensen die met de Saleen 1:40 rijden, rijden met de 550 weer 1:38 wed ik...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq