Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6233 in combinatie met Carkit91

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo is er iemand die man kan uitleggen wat ik verkeerd doe?
Ik heb namelijk een cark91en een nokia 6233. Nu heb ik een CR-56 houder gekocht en een immitatie CA-55 kabel, Het auto icoontje is zichtbaar op het display en het carkit werkt ook prima,maaaar het probleem is dat hij niet laadt
-Ligt het aan de immitatiekabel ,dat ik een orginele Nokia CA-55 kabel moet gebruiken?
-Of heeft iemand een andere oplossing?

graag hoor ik van jullie

gr jim

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

De CA-55 heeft al compatibiliteitsproblemen, laat staan een imitatiekabel.

Wat dacht je van investeren in de een Bluetooth carkit? Nu ben je aan het investeren in een aanpassing waarmee je weer eventjes verder kan. Helaas zal je met je volgende overstap naar een nieuw toestel wéér een aanpassing nodig hebben. En als je naar een ander merk ga is je carkit al helemaal niet meer te gebruiken! En wat nou als Nokia geen POP-poort toestellen gaat maken?

Een CK-7W is tegenwoordig al voor minder dan 100 euro te koop. Even (laten) inbouwen (door de technische buurman) en je bent klaar. En ook futureproof.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik heb de topictitel even aangepast zodat deze wat duidelijker is :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Canaria schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:26:
Ik heb de topictitel even aangepast zodat deze wat duidelijker is :)
offtopic:
Graag enige uitleg waarom zulk soort vragen niet in het centrale topic horen :)

Dus -> Nokia 6233 & Nokia 6234 (Vodafone)

Hier zullen vast mensen zijn die ook die carkit hebben geprobeerd en of hebben en tegen het zelfde probleem zijn aangelopen.