Beginnen met 3D max

Pagina: 1
Acties:

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-01 13:33
Weet iemand waar beginners tuts. staan over 3D max (liefst een site met meerdere tuts)? Waar je de basic dingen leert enz. Met google kom ik er niet echt goed uit. Ik vind enkel losse tuts op photoshop sites enz.

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zie [3D] Post je 3D stuff maar weer - part 35. In de topic start staan tutorials die je aardig op weg kunnen helpen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Komop zeg, druk in max op help -> tutorials. Geloof me, daar staat álles in wat je voor een stevige basis nodig hebt. De rest komt of vanuit je zelf of vanuit specefieke tutorials. Zie daarvoor in de post boven me. Maar begin maar bij die van Max zelf, die zijn meer dan dikke prima

En het is idd lastig zoeken hoor op googel... :|

[ Voor 20% gewijzigd door Guillome op 13-10-2006 16:11 ]

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• Aubergine
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18-01 13:33
XLerator schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:11:
Komop zeg, druk in max op help -> tutorials. Geloof me, daar staat álles in wat je voor een stevige basis nodig hebt. De rest komt of vanuit je zelf of vanuit specefieke tutorials. Zie daarvoor in de post boven me. Maar begin maar bij die van Max zelf, die zijn meer dan dikke prima

En het is idd lastig zoeken hoor op googel... :|
1ste link blijft te moeilijk voor mij @ google.., maar die help > tutorials viel me niet eens op! Bedankt _/-\o_

Maar ik loop nu vast in een tutorial, hoe krijg ik deze platen zoals in het plaatje ernaast? Zeg maar recht omhoog.

http://img431.imageshack.us/img431/4485/3dmaxdi9.jpg

edit: nvm, fixed

Als ik wil inzoomen gebruik ik scrollen, maar dan zoom ik in naar midden. En kan ik de onderkant niet meer zien, hoe kan ik naar de onderkant inzoomen?

edit: per toeval pan view gevonden :D

[ Voor 10% gewijzigd door Aubergine op 13-10-2006 19:32 ]

• Folkert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-01 19:20
Misschien moet je beginnen met iets eenvoudigere zaken dan direct een character modelen. Begin eerst te begrijpen hoe het programma in elkaar steekt door te spelen met polys, te renderen, te begrijpen wat de modifiers doen en kunnen etc. Als je dat een beetje onder de knie hebt, ga dan een model maken. Ik denk dat direct beginnen met een model een stap te ver is...