Toon posts:

Het SonyEricsson W810i topic - deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.740 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederik
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
M@NIC schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 23:42:
[...]

Ik heb de davinci firmware erop gezet.
Niks illegaals aan lijkt me want ik kon mijn telefoon gewoon updaten via SEUS. :)

Inmiddels is ie opgestuurd, ik ben benieuwd wat eruit komt rollen.
Moet het in de tussen tijd doen met een verrotte Nokia 3010 die ik van de verzekering heb gekregen. :(
Je bent waarschijnlijk bij Davinci vergeten om finalize aan te vinken. Dan wordt wel de firmware erin geflashed maar niet geactiveerd en dus start je telefoon niet meer op. Daarna kan je met SEUS wel updaten, maar je telefoon blijft 'inactief'.

Heb ik zelf ook gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Diederik op 02-01-2007 15:03 ]

Invoegen doe je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kees89 schreef op maandag 01 januari 2007 @ 21:16:
Misschien een rare vraag, maar ik heb interesse in deze telefoon, maar ook voor de Nokia N70. Ik zit echt gigantisch te twijfelen tussen deze 2, maar ik kom er niet uit. ik kan ze beiden even duur krijgen (200 euro, los toestel), en ik heb al op nieuwemobiel.nl gekeken, maar ik kan echt niet kiezen. Overtuig me waarom ik de w810i beter kan nemen en help me uit de nood...
Ligt eraan waar je een telefoon voor koopt. Is het vooral muziek...dan zou ik voor de w810i gaan.
Wil je ook tomtom erop zetten, e-mailen en met outlook synchroniseren dan zou ik de nokia n70 kopen.
Dit kan ook allemaal wel met de w810i, maar de nokia werkt daarin toch een stuk makkelijker.
De nokia is wel een stukje lomper....Zelf vind ik de duurzaamheid van SonyEricsson altijd stukken beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3dmaster schreef op zondag 31 december 2006 @ 15:21:
Bij tele2 hebben ze 'm nu gratis bij een 15 euro abbo. Ik zit er over te denken maar ik twijfel toch nog een beetje tussen de w810i en de nokia 6131. Hij moet wel een beetje compact zijn en de w810i lijkt wat lomp soms op de foto's. Ik heb helaas geen winkel in de buurt waar ik telefoons kan bekijken.

Ik wil graag muziek luisteren en soms een toch redelijke foto schieten. Denk zelf dus dat de w810i betere keus is :) .
ik zit ook te twijfelen om voor deze actie te gaan
ik heb nu een v3razr en ik gooi m t liefst uit het raam :(
en met die speakertjes die je erbij krijgt wordt het nog mooier gemaakt
alleen ben ik een beetje bang dat tele2 functies tegenhoudt, dat was vroeger met mn 3410 van tele2 namelijk wel zo
iemand ervaring met tele2? zo ja, is dit goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:03

Nibbz

Postmaster General

wil je een telefoon met een beetje fatsoenlijke software... zou ik voor de SE gaan, persoonlijk vink die menu's van nokia helemaal ruk.. bij se veel sneller/duidelijker..

nogsteeds geen nieuws uit "flashmenu voor w810i" land?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Eindelijk mn w810i binnen :) echt fijn dingetje....

alleen nu heb ik een memory stick duo adaptor erbij, maar waar waar is dat voor ? Het past namelijk niet in mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:12

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:52:
[...]

Ligt eraan waar je een telefoon voor koopt. Is het vooral muziek...dan zou ik voor de w810i gaan.
Wil je ook tomtom erop zetten, e-mailen en met outlook synchroniseren dan zou ik de nokia n70 kopen.
Dit kan ook allemaal wel met de w810i, maar de nokia werkt daarin toch een stuk makkelijker.
De nokia is wel een stukje lomper....Zelf vind ik de duurzaamheid van SonyEricsson altijd stukken beter!
Yep mee eens. Formaat, mp3 speler en camera / flits van de 810 zijn veel beter. N70 is wat meer smartphone, betere agenda, betere filmpjes, beter geluid uit de speaker (muziek, wil je toch niet :P), meer applicaties, maar groter en wat lomper.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:53

Shrien

frequent snoozer

Dark0z schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:22:

alleen nu heb ik een memory stick duo adaptor erbij, maar waar waar is dat voor ? Het past namelijk niet in mijn telefoon.
Adapter is voor in een cardreader, dan kan je 'm in je pc prakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark0z schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:22:

In je telefoon zit een memory stick pro duo. Met behulp van deze adapter kan je de kaart ook in een memory stick pro slot lezen. De pro duo is gewoon de kleinere variant van de pro en past daarom in minder slots....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 15:14
heel domme vraag misschien maar :

ben je bij een update berichten/foto's/games kwijt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

d4damager schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 02:48:
heel domme vraag misschien maar :

ben je bij een update berichten/foto's/games kwijt???
normaal niet.
Maar backup ze, voor de zekerheid!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
ok kwas niets kwijt, jammer genoeg blijft shuttersound erin :-(

zeer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

wanneer komt sony ericsson met een telefoon die mooiere filmpjes kan maken?!!?
zelfs de k800i maakt nog filmpjes van 176x144. Belachelijk.

alle nieuwe samsungs hebben een 2x zo grote resolutie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 22:39
Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 20:09:
[...]
alleen ben ik een beetje bang dat tele2 functies tegenhoudt, dat was vroeger met mn 3410 van tele2 namelijk wel zo
iemand ervaring met tele2? zo ja, is dit goed genoeg?
Voor zover ik (en mijn vriendin die nog meer in de GSM wereld zit) weet stopt tele2 geen 'eigen' firmware in de toestellen (zoals bijvoorbeeld KPN en Vodafoon doen) en zijn alle opties die normaal gesproken aanwezig zijn ook beschikbaar.
Wel moet je er rekening mee houden dat het netwerk van tele2 niet alle mogelijke functies ook daadwerkelijk ondersteund. Zo kan je bijvoorbeeld alleen MMS-en van en naar nummers van KPN en tele2. Ook zijn er geloof ik problemen met het ophalen van email via pop3 en imap (zelf gebruik ik gmail (dus webbrowser) en dat werkt wel goed).

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chemist schreef op zondag 07 januari 2007 @ 10:58:
[...]

Voor zover ik (en mijn vriendin die nog meer in de GSM wereld zit) weet stopt tele2 geen 'eigen' firmware in de toestellen (zoals bijvoorbeeld KPN en Vodafoon doen) en zijn alle opties die normaal gesproken aanwezig zijn ook beschikbaar.
Wel moet je er rekening mee houden dat het netwerk van tele2 niet alle mogelijke functies ook daadwerkelijk ondersteund. Zo kan je bijvoorbeeld alleen MMS-en van en naar nummers van KPN en tele2. Ook zijn er geloof ik problemen met het ophalen van email via pop3 en imap (zelf gebruik ik gmail (dus webbrowser) en dat werkt wel goed).
oke das goed genoeg voor mij dan.. danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
hellow tweakers, ik heb een HID profiel gemaakt voor windvd 7

installeer dit profiel op je w810 en je kunt windvd besturen!

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/d4damager/onlinestuff/windvd7hid.jpg

ik heb sinds vanmiddag de versie grondig aangepast. nu is er een interface en meer functies!

hoe installeren???

1. download de file : WinDVD7.hid
2. verbind uw pc en gsm via bluetooth en selecteer bestandsoverdracht.
3. kopieer de windvd.hid file rechtstreeks naar de rootmap van de telefoon *
4. uw gsm herkent de hid meteen als u alles correct deed, installeer hem (accepteren)
5. start de verbinding net zoals je zou verbinden met de voorgeinstalleerde profielen :)

A. verwijderen kan je indien gewenst makkelijk door > entertainment > afstandsbediening > select WINDVD > meer > verwijderen

* bij bluesoleil : externe gedeelde map : je ziet 2 mappen, 'memory stick' en 'telefoongeheugen' versleep niet in een van die mappen maar gewoon naast zo'n map.

suggesties voor bijkomende controls zijn ook welkom, suggesties voor andere hidprofielen of voor andere programma's ook, dan wel graag de keyboard shortcuts voor dat programma en misschien een grafische weergave van waar wat moet staan.

ik heb niets van banden met windvd, ik gebruik dit programma graag op mn pc zonder meer. ik maakte deze HID voor mijn gemak en deel die graag met u.

[ Voor 36% gewijzigd door d4damager op 09-01-2007 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:35
Heb laatst de zwarte w810i gehaalt, super mooie telefoon. Ik ben zeer te spreken over de afwerking ervan, en functies als de camera en het menu. Waar ik helaas iets minder over te spreken ben is de ruis en de plopjes bij de mp3 speler, dit vind ik slordig wanneer ze iets promoten als een muziek telefoon.

De menu's vind ik er al mooi uitzien, maar zal ook graag willen kijken naar firmware updates en nieuwe thema's. Ik heb in mijn abbonement helaas geen internet zitten, en vraag me ook af of het zelfs wel werkt. Seus is net geinstalleerd en lijkt goed te werken, maar wat korte vraagjes voor een beter beeld.

quote uit topic #2:

- Voor zover ik weet eenmalig. Als je een firmware hebt gedownload kun je deze wel meerdere malen installeren.
- Je hebt W810 R4ck003 eu3 nodig. Dit is de nieuwste firmware versie van DaVinci voor de w810i. Je hebt eu3 nodig omdat deze over een Nederlandse taalpakket beschikt.
- Op de allerlaatste weet ik niet maar ik denk het wel want de originele SE firmwares worden door DaVinci bewerkt.
- Ja dit gaat via bijvoorbeeld SEUS. Je kunt met DaVinci zelfs ook firmwares van andere toestellen installeren zoals bv W800 of W900 maar daar heb je niet zoveel aan hehe :>

Dus wil dit zeggen dat als ik nu de firmware eenmalig download via SEUS, ik het geen tweede keer meer kan doen?

En graag zou ik even willen weten hoe men nieuwe thema's en dergelijke installeert, ik heb wel de site http://www.myw810.lasyk.net/ waar ik alvast op ga kijken.

Bedankt voor reacties, en tot dan wacht ik nog even met firmware updaten. En overigens heb ik versie: CXC1250316 R4EA03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playing33
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Hoi iedereen,

Ik heb sinds een paar dagen de w810 gekocht en hij werkt perfect.
ik heb alleen 1 vraag tijdens het bellen blijft de display aan en dit zorgt ervoor dat de batt. erg snel leeg gaat hebben meer mensen dat? ik heb nergens een nstelling gevonden om dit uit te zetten.
terwijl mijn vorige mobiels na 7 sec op zwart scherm gingen. verder doet de mobiel het wel met andere opties als bijv. de walkman.
als iemand hier een oplossing voor heeft graag
ik gebruik de firmware versie: r4ea031

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Sinds enige tijd heb ik ook een w810i, maar kan nog niet alles instellen zoals ik graag zou hebben. Zoals het volgende:

1. Via de af-fabriek ingebouwde bluetooth carkit kan ik op het display van de auto mijn telefoonboek bekijken (ondanks een forse meerprijs leek me dit handig). Hiervoor wordt bij elke nieuwe bluetooth connectie het adresboek gesynchroniseert. Dat gaat goed.
Echter, worden enkel de sim contacts gesynchroniseerd en niet de phone contacts. Onder menu > address book > options > advanced > default contacts staat Phone contacts geselecteerd.
Is het mogelijk dit in de telefoon in te stellen of is dit een beperking van de carkit? (In de opties van de carkit zie ik geen relevante instelmogelijkheden).

2. De bluetooth carkit biedt als services o.a. aan: headset en handsfree. Toch lukt het me niet om mp3's via de carkit af te spelen (ja, ik weet dat de telefoon en auto geen A2DP - bluetooth stereo - ondersteunen dat heb ik ook niet nodig, aangezien ik presentaties en voordrachten opneem om die later nog eens te kunnen horen. Kwaliteit is dus niet belangrijk).
Is het mogelijk de telefoon zodanig in te stellen dat ook mp3's hoorbaar zijn via de carkit?

Wie biedt uitkomst (of helpt mij uit de droom dat dit mogelijk is)...

[ Voor 3% gewijzigd door fjorden op 10-01-2007 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat update programma van SE zegt dat je de 'C-knop' moet indrukken en dan de usb-kabel aansluiten om te kunnen updaten. Als ik dit uitvoer gebeurt er niks :? Ik krijg dan gewoon een menu te zien op mijn telefoon ( de SIM-kaart heb ik zoals opgegeven verwijderd ) en kan ik kiezen uit walkman of telefoonmodus o.i.d. En dat programma geeft ook niet aan verbonden te zijn of zo.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Verwijderd schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:52:
Dat update programma van SE zegt dat je de 'C-knop' moet indrukken en dan de usb-kabel aansluiten om te kunnen updaten. Als ik dit uitvoer gebeurt er niks :? Ik krijg dan gewoon een menu te zien op mijn telefoon ( de SIM-kaart heb ik zoals opgegeven verwijderd ) en kan ik kiezen uit walkman of telefoonmodus o.i.d. En dat programma geeft ook niet aan verbonden te zijn of zo.

Kan iemand mij misschien vertellen wat ik verkeerd doe?
De telefoon moet uitstaan, c ingedrukt houden dan de kabel erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

SgtCaffran schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:42:
Dus wil dit zeggen dat als ik nu de firmware eenmalig download via SEUS, ik het geen tweede keer meer kan doen?
Nee, bovenstaand gaat over illegaal flashen met davinci

En graag zou ik even willen weten hoe men nieuwe thema's en dergelijke installeert, ik heb wel de site http://www.myw810.lasyk.net/ waar ik alvast op ga kijken.
gewoon sturen via bt/infrarood of op je memorystick zetten en in je tel. openen
playing33 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 21:19:
Hoi iedereen,

Ik heb sinds een paar dagen de w810 gekocht en hij werkt perfect.
ik heb alleen 1 vraag tijdens het bellen blijft de display aan en dit zorgt ervoor dat de batt. erg snel leeg gaat hebben meer mensen dat? ik heb nergens een nstelling gevonden om dit uit te zetten.
terwijl mijn vorige mobiels na 7 sec op zwart scherm gingen. verder doet de mobiel het wel met andere opties als bijv. de walkman.
als iemand hier een oplossing voor heeft graag
ik gebruik de firmware versie: r4ea031
kan helaas niet, in tegenstelling tot bijv. de k700i enz die ook een klok had wanneer hij na 5sec de backlight uitschakelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playing33
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Silverline schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 01:11:
[...]

[...]

kan helaas niet, in tegenstelling tot bijv. de k700i enz die ook een klok had wanneer hij na 5sec de backlight uitschakelde.
Oke jammer
dit wordt nog verholpen met een nieuwe update hoop ik....
Alleen zo haal je de 8 uur gesprekstijd nooit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ok, ik heb een beetje informatie verzameld. De telefoon kan hele mooie flash menu's tonen, maar dan moet deze unbranded zijn. Nu heb ik zelf mijn telefoon los gekocht, maar toch blijkt hij branded te zijn. In dat geval ontbreken er bepaalde bestanden die de menu's nodig hebben.

Davinci flashen maakt het wel mogelijk om flash menu's te draaien maar kost wel 10 euro. Weet iemand hier een manier om de telefoon te unbranden of gratis davinci erop te zetten?

Voor degene die de telefoon wel unbranded hebben, hier wat gave thema's mét flash menu:

Twee mooie thema's:
http://www.file-upload.ne...-equilizer-menu-.zip.html
http://www.file-upload.ne...ade--orbit-menu-.zip.html

Thema pack, beide files nodig:
http://www.file-upload.ne...hemes-flash-lite.rar.html
http://www.file-upload.ne...menus-flash-lite.rar.html

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem, en ik hoop dat mensen deze bestanden nog niet gezien hebben :X _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door SgtCaffran op 10-01-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn w810 maakt om de 5 minuten steeds verbinding met internet, ik zie iig steeds dat wereld bolletje plus die @ in het scherm verschijnen.
Weet iemand wat hier aan de hand is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtCaffran schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:48:
Ok, ik heb een beetje informatie verzameld. De telefoon kan hele mooie flash menu's tonen, maar dan moet deze unbranded zijn. Nu heb ik zelf mijn telefoon los gekocht, maar toch blijkt hij branded te zijn. In dat geval ontbreken er bepaalde bestanden die de menu's nodig hebben.

Davinci flashen maakt het wel mogelijk om flash menu's te draaien maar kost wel 10 euro. Weet iemand hier een manier om de telefoon te unbranden of gratis davinci erop te zetten?

Voor degene die de telefoon wel unbranded hebben, hier wat gave thema's mét flash menu:

Twee mooie thema's:

Ik hoop dat iemand me kan helpen met mijn probleem, en ik hoop dat mensen deze bestanden nog niet gezien hebben :X _/-\o_
Sjieke thema's..jammer genoeg kan ik ze niet installeren...heb nochtans een unbranded phone gekocht...heb ze net van zaterdag
hoe krijg ik die thema's werkende..is er al een manier ?
ik heb de bestanden gedownload en heb ze op de telefoon gezet...ik kan ze wel instellen maar blijf met een 12-delig menu zitten
Alhoewel..de flash-bestanden kan ik bekijken op de gsm en verplaatsen van icoontjes maar verder niks...HOE JAMMER !!
dus bekijken kan wel maar installeren en werkende krijgen niet..moet toch een manier zijn dit te kunnen activeren..als je ze al kan bekijken...iemand een idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 17:01
SgtCaffran schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 10:48:

Twee mooie thema's:

Nou, ik heb ook een simlockvrije unbranded W810i, mét de zogenaamde 10€ firmware (aangezien de naam hiervoor officieel niet meer gepost mag worden :> ). Maar ik krijg het toch écht niet geinstalleerd! Als ik alle files via Bluetooth naar de foon kopieer, dan krijg ik alles netjes erop, en kan ik de thema's ook instellen, maar dan hou ik het originele 12-delige menu. Ook ik kan de Flash bestanden gewoon bekijken, en dus zien hoe de aparte Flash menu's uit moeten zien, maar hij laat me helaas niets zien! Toen heb ik de SWF bestanden met een cardreader in de Theme map gezet, maar ook dan vindt hij niets, en worden ze dus niet gebruikt 8)7

Ik moet zeggen dat er wel hele mooie tussen zitten idd! Hulde, en als iemand weet hoe je deze werken krijgt vind ik dat deze thema's best in de startpost mogen worden gezet! _/-\o_

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Sorry, ik ben er vergeten bij te zetten hoe ze werken, ik zal deze post editen voor een tut. Ik heb geloof ik ook een manier gevonden om je telefoon gratis(!) te unbranden, en zelfs de ruis weg te halen welke ik zeer vervelend vind op een multimedia telefoon. update komt zo. >:)

update:

Om flash thema's te installeren moet je een unbranded telefoon hebben, anders kan je de flash files niet afspelen. Zoals je kunt zien bestaat een thema uit twee bestanden, een .thm bestand en een .swf bestand. Het .thm bestand gaat in de gebruikelijke map voor thema's, maar de .swf file niet. Het .thm bestand verwijst naar het .swf bestand op een locatie waar je normaal gesproken niet bij kan. Om de .swf files toch op de telefoon te krijgen is een programma nodig genaamd Phone XS. Dit is een flash programma dat ook gebruikt word om de telefoon gratis te unbranden, maar later meer daarover.

OPMERKING: telefoon moet unbranded zijn om de .swf files in het menu af te spelen. Vrijwel alle Nederlandse telefoons zijn branded.

OPMERKING2: Mijn eigen telefoon is ook unbranded en ik schrijf deze tutorial met behulp van deze.

Themapack met Phone XS en alle thema's die ook hierboven te downloaden zijn

1) Laad je telefoon volledig op, het flashen kan best lang duren. (soms wel een paar uur) Dit komt omdat het programma een code moet kraken met bruteforce.

2) Haal de SIM kaart en memory stick uit de telefoon en zorg dat je ongeveer 5-10MB vrij geheugen op de telefoon hebt.

3) Pak de bestanden uit, maakt niet uit waar maar zorg dat je Phone XS en files_to_upload in dezelfde map zet:
Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/9127/step3tw9.jpg
3) Start Phone XS, selecteer USB en druk op start. Verbind je telefoon op dezelfde manier als je met SEUS doet, door C ingedrukt te houden en dan de kabel te bevestigen terwijl je C inhoudt.

4) Als Phone XS contact heeft komt er een nieuw scherm, vink hier onderaan "SFX" aan en druk op start SFX:
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/5338/step4gn7.jpg

Dit proces kan best een tijdje duren, maar is veilig voor je telefoon.

5) wanneer de bestanden eropstaan verbind je de telefoon op de normale manier met je computer, en zet je de .thm bestanden in de gebruikelijke thema map op je telefoon. Wanneer alles goed gegaan is kan je nu op je telefoon alle thema's instellen.

Laat me weten hoe het gegaan is!

[ Voor 80% gewijzigd door SgtCaffran op 10-01-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan werkt flash ook op je w810??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Nee, dat post ik later wel, moet nog wat dingen daarvan opzoeken. Wat ik hierboven gepost heb is alleen voor mensen die hun telefoon al unbranded hebben, dus die al flash kunnen afspelen.

Heb een paar dagen geduld dan zal ik een tutorial posten met ook mijn eigen bevindingen over hoe je de telefoon flash kan laten afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Het klinkt zeer veelbelovend, dank alvast voor de moeite!

Mijn telefoon heb ik ook geflashed met een aangepaste fw, maar loop ik met de stappen die hierboven beschreven staan de kans dat alle data van m'n telefoon verloren gaat? (Dus net als bij de flash van branded naar debranded).

Btw, als je met bijvoorbeeld Firefox die .swf files opend, kan je zien hoe de menu's eruit zien en mbv numpas kan je ze ook 'gebruiken'.

[ Voor 19% gewijzigd door fsfikke op 10-01-2007 23:44 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ook als je nog de officiele hebt moet je die stappen volgen met dat phone xs?

Als je hiermee zonder da*inci flash kan krijgen zou dat super zijn...

Mooie menu's:D

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2007 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
fsfikke schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:41:
Het klinkt zeer veelbelovend, dank alvast voor de moeite!

Mijn telefoon heb ik ook geflashed met een aangepaste fw, maar loop ik met de stappen die hierboven beschreven staan de kans dat alle data van m'n telefoon verloren gaat? (Dus net als bij de flash van branded naar debranded).

Btw, als je met bijvoorbeeld Firefox die .swf files opend, kan je zien hoe de menu's eruit zien en mbv numpas kan je ze ook 'gebruiken'.
Helaas heb ik dit zelf nog niet kunnen doen, omdat mijn telefoon flash files toch nog niet ondersteund. Wel kan ik je mededelen dat het 100% veilig word geacht omdat het wel flashen is, maar je moet het meer zien als bestanden in het geheugen schrijven waar je normaal niet bij komt. Als je de actie dus onderbreekt kan dat dus ook geen kwaad.
Verwijderd schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 23:43:
Maar ook als je nog de officiele hebt moet je die stappen volgen met dat phone xs?

Als je hiermee zonder da*inci flash kan krijgen zou dat super zijn...

Mooie menu's:D
Nee als je een orginele hebt moet je nog even wachten op mij post die uitlegt hoe je hem moet 'unbranden', als je dat wilt. Dan kan je idd zonder Davinci flash krijgen, maar even geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

[..]

edit: oooh kijk eens aan: linkje

edit2: NICE!! je kunt achtergrond van de mediaplayer veranderen! met phone XS en icoontjes en ruis ook. alles gewoon! :D

[ Voor 75% gewijzigd door Silverline op 11-01-2007 03:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peanuts
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05-2024
Mouze88 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:
Hallo,

ik heb al een hele tijd een SE W810i nu, maar ik heb een klein probleempje. Het volume van de luidspreker is namelijk niet zo hard. Als ik met iemand bel dan hoor ik degene met wie ik bel nauwelijks, vooral als er veel achtergrond geluid is...

Weet iemand hiervoor een oplossing? Het is namelijk erg irri...
Ha mouse88, Hier precies hetzelfde euvel. Ik dacht nog dat ik de enige was. Iemand van de Telfort-winkel heeft me laten zien, en horen, dat je via een soort van service-menu een testbench kunt activeren waar je geluiden kunt testen. Gek genoeg klonk het speakertje toen goed, dus moet het haast wel een software-probleem zijn. Updates hebben voor mij in ieder geval niet geholpen. Heb jij al succes?
Groet, Peanuts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

a

[ Voor 255% gewijzigd door Silverline op 11-01-2007 03:42 . Reden: delete mij. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Peanuts schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:53:
[...]

Ha mouse88, Hier precies hetzelfde euvel. Ik dacht nog dat ik de enige was. Iemand van de Telfort-winkel heeft me laten zien, en horen, dat je via een soort van service-menu een testbench kunt activeren waar je geluiden kunt testen. Gek genoeg klonk het speakertje toen goed, dus moet het haast wel een software-probleem zijn. Updates hebben voor mij in ieder geval niet geholpen. Heb jij al succes?
Groet, Peanuts
met phony xs en de JUISTE bestanden is dit te verhelpen. (maar vraag me niet hoe, google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

hallo, ik heb even een opmerking.
bovenstaand rarbestand bevat:
- Phone XS
- W810_R4DB005_FS_AMERICA_2_RED49.fbn (dit is FS, staat voor FILE SYSTEM)
- W810_R4DB005_MAIN_GENERIC_HN_CID49.mbn (dit is MAIN, staat voor MAIN FIRMWARE)
-diverse mappen die Phone XS nodig heeft om je w810i te custommen.

ECHTER, deze FS, MAIN, en zowel de custommap is gemaakt voor w810's uit Amerika!!!!

wat wij nodig hebben is:
- Phone XS
- W810_R4DB005_FS_EUROPE_3_CID49.fbn
- W810_R4DB005_MAIN_GENERIC_blabla_CID49.mbn
- evt een custom pack
het probleem waar ik afgelopen 3 uur mee worstel: 'de betreffende firmwaredownload-sites zijn down!'

ik kom enkel alleen nog bij fora in het russisch of arabiers. fijn.

------

offtopic gaand: hier een dude met een w810i met een TELESCOOP lens
http://www.youtube.com/watch?v=HgUIwlwufHU

[ Voor 21% gewijzigd door Silverline op 11-01-2007 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht af :*)

Zou ook super zijn om dat walkman thema is aan te passen naar zwart/oranje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Silverline schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 03:40:
[...]

hallo, ik heb even een opmerking.
bovenstaand rarbestand bevat:
- Phone XS
- W810_R4DB005_FS_AMERICA_2_RED49.fbn (dit is FS, staat voor FILE SYSTEM)
- W810_R4DB005_MAIN_GENERIC_HN_CID49.mbn (dit is MAIN, staat voor MAIN FIRMWARE)
-diverse mappen die Phone XS nodig heeft om je w810i te custommen.

ECHTER, deze FS, MAIN, en zowel de custommap is gemaakt voor w810's uit Amerika!!!!

wat wij nodig hebben is:
- Phone XS
- W810_R4DB005_FS_EUROPE_3_CID49.fbn
- W810_R4DB005_MAIN_GENERIC_blabla_CID49.mbn
- evt een custom pack
het probleem waar ik afgelopen 3 uur mee worstel: 'de betreffende firmwaredownload-sites zijn down!'
Waar haal jij de main en FS bestanden vandaan? In mijn rar bestand staan alleen de bestanden voor thema's, en niks meer. Het klopt dat wij andere main en FS bestanden nodig hebben om de nederlandse taal te behouden, en daarom kan ik nog geen tut maken: de topsony.com site is down.

En trouwens, het forum waar jij naar linkt is inderdaad het forum waar ik alle beetjes informatie vandaan haal, maar het staat redelijk verspreid. Ik wil namenlijk niet alleen een tut maken voor het unbranden, ik wil ook zorgen dat het goed werkt (zelf testen) en dat de nederlandse taal mogelijk blijft. Ook heb ik bestanden om de ruis weg te halen, het volume te verhogen, en de camera iets betere kwaliteit te maken. Dit kan je overigens ook weghalen als je dat niet wil. Maar totdat de topsony site down is, kan ik niks.

[ Voor 19% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2007 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

SgtCaffran schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:59:

Waar haal jij de main en FS bestanden vandaan? In mijn rar bestand staan alleen de bestanden voor thema's, en niks meer. Het klopt dat wij andere main en FS bestanden nodig hebben om de nederlandse taal te behouden, en daarom kan ik nog geen tut maken: de topsony.com site is down.

En trouwens, het forum waar jij naar linkt is inderdaad het forum waar ik alle beetjes informatie vandaan haal, maar het staat redelijk verspreid. Ik wil namenlijk niet alleen een tut maken voor het unbranden, ik wil ook zorgen dat het goed werkt (zelf testen) en dat de nederlandse taal mogelijk blijft. Ook heb ik bestanden om de ruis weg te halen, het volume te verhogen, en de camera iets betere kwaliteit te maken. Dit kan je overigens ook weghalen als je dat niet wil. Maar totdat de topsony site down is, kan ik niks.
van se-nse.net, maar dan in google-cache LOL.
helaas heb ik alleen een thread gevonden van een dude uit israel, die MAIN & FS van EUROPE_2 nodig had omdat topsony down was en iemand heeft ze daar upgeload als attachement.
Maar wat wij nodig hebben is EUROPE_3 :D
Ik heb op se-nse wel een custompack gevonden, maar toen ik het opende en customize.xml opende, stonden er allerlei gegevens in van KPN enz, en misschien ook dat het een simlock activeerde, dus die durfde ik niet aan. Máár je kunt wel dingen zoals volume, ruis, camera, shuttersound veranderen, enz, ALS het lukt..

wat ik dus heb gedaan is 'site:se-nse.net w810i firmware' (of iets in die trant) googlen. schijnbaar werken de cached attachement nog wel :D

[ Voor 3% gewijzigd door Silverline op 11-01-2007 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik heb van custom packs deze: *knip*

Ik had dit bestand al eerder gedownload, en het enige wat ik nu nog nodig heb is inderdaad europe3 main en FS. Helaas is de topsony site down, anders hadden we het allang voor elkaar :9

Aleen wat ik me dan afvraag, moet je dit custom pack nog zelf veranderen? Ik zie namenlijk wat regeltjes als:

<customization-pm>Helena Bolin</customization-pm>
<pcr-id>37041</pcr-id>
<pcr-revision>RA3</pcr-revision>
<cda-number>CDA102494/43</cda-number>
<cda-revision>R2A</cda-revision>
<model>W810i</model>
<country>Netherlands</country>
<operator>KPN Mobile</operator>
<language-variant-name>EUROPE_3</language-variant-name>

- <network>
<service-mode>cs</service-mode>
<sms-bearer>cs</sms-bearer>
<voice-mail-line1>+31612001233</voice-mail-line1>
<speech-codec-priority-list>0200010F0F</speech-codec-priority-list>
</network>

Moet je deze data allemaal zelf veranderen naar bijvoorbeeld vodafone? Het lijkt me raar dat ik dan een telefoon zou krijgen die ingesteld is op KPN....

ook zag ik dit staan:

<bookmark name="Mobiele Portal">http://mobileportal</bookmark>
<bookmark name="Sony Fun">http://wap.sonyfun.nl/</bookmark>
<bookmark name="Sony Ericsson">http://wap.sonyericsson.com</bookmark>

Betekent dit dat we eindelijk die bookmarks weg kunnen halen uit alle menu's? 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruikte deze nacht de methode van woytek hierboven, en toen ik deze ochtend wakker werd,
was alles succesvol en vroeg men mij de telefoon te disconnecten, dus dat gedaan,
dan de themes nr de w810i gestuurd, maar geen enkel blijkt te werken.
De themes zelf werken wel, maar het menu is NIET veranderd.
Bij mijn weten heb ik geen branded phone...
en wanneer ik één van die swf-jes naar de telefoon stuur, dan kan die die gewoon openen, komt zelfs een mooi flash symbooltje op te staan.

ik las ook in de thread waar jij je op hebt gebaseerd, dat er nog iemand was die dit probleem had; maar ik zag geen oplossing voor het probleem staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:16:
ik gebruikte deze nacht de methode van woytek hierboven, en toen ik deze ochtend wakker werd,
was alles succesvol en vroeg men mij de telefoon te disconnecten, dus dat gedaan,
dan de themes nr de w810i gestuurd, maar geen enkel blijkt te werken.
De themes zelf werken wel, maar het menu is NIET veranderd.
Bij mijn weten heb ik geen branded phone...
en wanneer ik één van die swf-jes naar de telefoon stuur, dan kan die die gewoon openen, komt zelfs een mooi flash symbooltje op te staan.

ik las ook in de thread waar jij je op hebt gebaseerd, dat er nog iemand was die dit probleem had; maar ik zag geen oplossing voor het probleem staan.
Jouw telefoon is branded, tenzij je hem opnieuw geflashed hebt met D*vinci, wotan of iets anders. Uit jouw verhaal maak ik niet op dat jij dit hebt gedaan, en is dus jouw telefoon branded. Een niet branded telefoon geeft namenlijk ook de standaard themes als orbit, equaliser en emerge weer met een flash menu. Waarschijnlijk is dat bij jou ook niet het geval :9

Ik ben wel blij dat alles werkt! Overigens zie ik 1 foutje staan in de theme bestanden die ik heb. De femaline bestandsnaam klopt niet helemaal, maar dit is makkelijk te verhelpen door het .thm bestand te hernoemen.

[ Voor 8% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2007 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel, ik snap niet hoe die branded zou zijn, ik kocht hem namelijk los, zonder enig abonnement ofzo (belgië), niet gekocht via een provider ofzo.

voor de rest loopt alles inderdaad goed met phone Xs
Is er eigenlijk een manier om het te checken, of ie branded is of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:44:
wel, ik snap niet hoe die branded zou zijn, ik kocht hem namelijk los, zonder enig abonnement ofzo (belgië), niet gekocht via een provider ofzo.

voor de rest loopt alles inderdaad goed met phone Xs
Is er eigenlijk een manier om het te checken, of ie branded is of niet ?
Mijn w810i is ook los gekocht, maar ook branded. Een simpele manier is gewoon kijken of orbit, equalizer en emerge in flash zijn. Zo niet, dan is hij gewoon branded. Als het goed is zijn in Nederland (europa?) alle telefoons branded, los of niet.

Maar vrees niet, wie geen 10 euro wil betalen en toch flash menu's (en andere extra's) wil. Binnenkort komt er hier een tut. ;)

Ik zat even bij topsony cache te kijken (je moet toch wat he..) en zag deze staan:
CDA102494/75 EUROPE_3 Generic Netherlands

Die moeten wij hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2007 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blijkbaar zijn is die dan inderdaad branded want bij die themes, orbit enzo verandert het meu ook niet;
en het gaat niet zozeer om die 10 euro hoor, eerder om het feit dat dat flashen toch iets risicovoller is dan dat FSX'en.... :) zou niet graag mn pas verworven gsmmetje willen om zeep helpen :d

Het blijft natuurlijk wel een leuke gimmick die flash menutjes :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
SgtCaffran schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 13:38:
[...]

Jouw telefoon is branded, tenzij je hem opnieuw geflashed hebt met D*vinci, wotan of iets anders. Uit jouw verhaal maak ik niet op dat jij dit hebt gedaan, en is dus jouw telefoon branded. Een niet branded telefoon geeft namenlijk ook de standaard themes als orbit, equaliser en emerge weer met een flash menu. Waarschijnlijk is dat bij jou ook niet het geval :9

Ik ben wel blij dat alles werkt! Overigens zie ik 1 foutje staan in de theme bestanden die ik heb. De femaline bestandsnaam klopt niet helemaal, maar dit is makkelijk te verhelpen door het .thm bestand te hernoemen.
Volgens mij is dit helemaal niet nodig hoor, IN het bestand wordt immers de link naar de SWF gemaakt, en zolang die klopt mag je THM bestand élke willekeurige naam hebben ;)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
F-Tim schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:14:
[...]

Volgens mij is dit helemaal niet nodig hoor, IN het bestand wordt immers de link naar de SWF gemaakt, en zolang die klopt mag je THM bestand élke willekeurige naam hebben ;)
Aii daar zeg je me wat 8)7

Ik ben ook redelijk nieuw met dit hoor, en mijn telefoon heb ik pas een week. Ik pik hier en daar wat op en probeer er later een leuke tutorial van te maken. Ook ik ben toch een beetje huiverig voor bijvoorbeeld flashen, maar die menu's zijn wel heel strak!

@Olli656: Het unbranden van je telefoon moet weldegelijk met flashen, alleen de menu's zelf eropzetten kan inderdaad met FSX :)

[ Voor 37% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2007 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
ik heb mn gsm los gekocht in belgië en hier kan ik blijkbaar ook geen flash thema's gebruiken, wat is hiervoor eigenlijk de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
d4damager schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:53:
[...]

heeft u de originele software derop staan of hebt u de telefoon ooit geflasht met illigale firmware?

de garantie vervalt hoogstwaarschijnlijk bij het flashen van de firmware?????
Gelukkig niet, kreeg net telefoontje dat mijn telefoon weer klaar is en deze weer kan ophalen. :)
_Diederik schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 15:02:
[...]

Je bent waarschijnlijk bij Davinci vergeten om finalize aan te vinken. Dan wordt wel de firmware erin geflashed maar niet geactiveerd en dus start je telefoon niet meer op. Daarna kan je met SEUS wel updaten, maar je telefoon blijft 'inactief'.

Heb ik zelf ook gehad.
Had al een half jaar de Davinci firmware erop, dat is het probleem niet.
Het is gewoon "plotseling" gekomen toen ik hem uit mijn broekzak haalde.
Maar gelukkig kan ik hem vanavond weer ophalen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d4damager schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:38:
ik heb mn gsm los gekocht in belgië en hier kan ik blijkbaar ook geen flash thema's gebruiken, wat is hiervoor eigenlijk de reden?
mja, moesten we dat weten, er zijn wel nog meer dwazigheden in ons belgenlandje en erbuiten, ok dat je een geluidje moet hebben bij het maken van een foto, omwille van privacywetgeving, maar een reden om flash menu's op branded telefoons uit te schakelen, kan ik toch niet direkt bedenken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:49:
[...]

mja, moesten we dat weten, er zijn wel nog meer dwazigheden in ons belgenlandje en erbuiten, ok dat je een geluidje moet hebben bij het maken van een foto, omwille van privacywetgeving, maar een reden om flash menu's op branded telefoons uit te schakelen, kan ik toch niet direkt bedenken :p
Bij branded telefoons van providers kunnen ze bijvoorbeeld hun logo niet in het flash menu zetten. Maar dan snap ik nog niet waarom het ook niet werkt als je hem los in de winkel koopt.

Is dat serieus van dat geluidje bij een foto maken? Zodat een meisje het merkt als je stiekum onder haar rokje een foto maakt ofzo? :9 Dan heb je een mooie foto, maar dan weet ze er tenminste vanaf. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2007 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtCaffran schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:57:
[...]
Is dat serieus van dat geluidje bij een foto maken? Zodat een meisje het merkt als je stiekum onder haar rokje een foto maakt ofzo? :9 Dan heb je een mooie foto, maar dan weet ze er tenminste vanaf. 8)7
dat is bij mijn weten de reden waarom de geluiden er zijn, in landen waar de wetgeving niet zo strict is, is het geluid overigens gewoon standaard uit te schakelen via het menutje.
dit is er dacht ik gekomen omwille van de vele blogs waarop inderdaad onderandere zo'n snaps gepost werden. en zeker nu met de hogere resoluties die de huidige generatie gsms hebben.
Ik kan er wel mee leven, wet is wet hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
belachlijke redenering van sony of de mensen die de telefoons branden ... want met een gewone cam kan je ook foto's nemen zonder geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtCaffran schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 20:37:
Sorry, ik ben er vergeten bij te zetten hoe ze werken, ik zal deze post editen voor een tut. Ik heb geloof ik ook een manier gevonden om je telefoon gratis(!) te unbranden, en zelfs de ruis weg te halen welke ik zeer vervelend vind op een multimedia telefoon. update komt zo. >:)

update:

Om flash thema's te installeren moet je een unbranded telefoon hebben, anders kan je de flash files niet afspelen. Zoals je kunt zien bestaat een thema uit twee bestanden, een .thm bestand en een .swf bestand. Het .thm bestand gaat in de gebruikelijke map voor thema's, maar de .swf file niet. Het .thm bestand verwijst naar het .swf bestand op een locatie waar je normaal gesproken niet bij kan. Om de .swf files toch op de telefoon te krijgen is een programma nodig genaamd Phone XS. Dit is een flash programma dat ook gebruikt word om de telefoon gratis te unbranden, maar later meer daarover.

OPMERKING: telefoon moet unbranded zijn om de .swf files in het menu af te spelen. Vrijwel alle Nederlandse telefoons zijn branded.

OPMERKING2: Mijn eigen telefoon is ook unbranded en ik schrijf deze tutorial met behulp van deze.

Themapack met Phone XS en alle thema's die ook hierboven te downloaden zijn

1) Laad je telefoon volledig op, het flashen kan best lang duren. (soms wel een paar uur) Dit komt omdat het programma een code moet kraken met bruteforce.

2) Haal de SIM kaart en memory stick uit de telefoon en zorg dat je ongeveer 5-10MB vrij geheugen op de telefoon hebt.

3) Pak de bestanden uit, maakt niet uit waar maar zorg dat je Phone XS en files_to_upload in dezelfde map zet:
[afbeelding]
3) Start Phone XS, selecteer USB en druk op start. Verbind je telefoon op dezelfde manier als je met SEUS doet, door C ingedrukt te houden en dan de kabel te bevestigen terwijl je C inhoudt.

4) Als Phone XS contact heeft komt er een nieuw scherm, vink hier onderaan "SFX" aan en druk op start SFX:
[afbeelding]

Dit proces kan best een tijdje duren, maar is veilig voor je telefoon.

5) wanneer de bestanden eropstaan verbind je de telefoon op de normale manier met je computer, en zet je de .thm bestanden in de gebruikelijke thema map op je telefoon. Wanneer alles goed gegaan is kan je nu op je telefoon alle thema's instellen.

Laat me weten hoe het gegaan is!
waar en in welke map moet je de .swf bestanden dan zetten ?
mijn toestel in los toestel uit Belgie(phone-house)
als ik die bestanden naar die bepaalde map upload, werkt de flash-menu dan wel ?
zoals hier onder of nog andere map ?
files_to_upload\tpa\preset\system\desktop\flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32

mulder

ik spuug op het trottoir

d4damager schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 15:12:
belachlijke redenering van sony of de mensen die de telefoons branden ... want met een gewone cam kan je ook foto's nemen zonder geluid
Nee zo'n groothoeklens valt niet op onder je rokje :+

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
wil iemand hierop antwoorden voor de duidelijkheid?

ik heb men telefoon in belgie gekocht, als ik .swf files op de telefoon zet dan kan ik die perfect afspelen
ik kan ze wel niet gebruiken als menu

is mijn telefoon dan branded of niet? ik snap het nie meer :D

goe weet ik of mijn telefoon nu 'branded' is of niet? (in belgie gekocht in originele sony ericsson doos, dus niet via een operator.)

ik heb de stappen overlopen op (http://howardforums.com/showthread.php?p=8506659#post8506659), een link van woytek

tot net voor het flashen of verzetten van files :

ik krijg deze log

19:02:13| Phone-XS GUI Build V2.10 Alpha Ready!
19:02:13| System Diagnostics check: OK!
19:02:38| Attempting to open the interface...
19:02:38| ++++++++++++++++++++++++++++++++++
19:02:38| Turn off phone
19:02:38| Hold C Button on phone and connect phone.
19:02:38| You have 30 seconds.
19:02:38| ++++++++++++++++++++++++++++++++++
19:02:49| PORT STATUS: ACTIVE
19:02:49| DBID: 8040 (db2010 Marita compact)
19:02:49| proto: 3.1
19:02:49| sending loaders\db2010_cid00_prodid_p3k.bin
19:02:49| QH00 Header
19:02:49| Wait for EsB
19:02:49| Wait for EhM
19:02:50| QA00 Prologue 6532 bytes
19:02:50| Wait for EaTEbS
19:02:50| QD00 Payload 35540 bytes
19:02:50| Wait for EdQ
19:02:50| This is a PRODUCTION_ID loader
19:02:50| Activating GDFS...
19:02:51| phone name detected
19:02:51| ++++++++++++++++++++++++++++++++++
19:02:51| PHONE INFO
19:02:51| DBID: db2010
19:02:51| OPT CID: 49
19:02:51| EROM CID: 49
19:02:51| EROM color: red
19:02:51| IMEI: azerzearzaerzaraaerarxxxxxx
19:02:51| Phone: W810
19:02:51| Operator: EUROPE_3
19:02:51| CDA: CDA102494/77 R3A
19:02:51| Firmware: R4ED001
19:02:51| EROM: n/a
19:02:51| ready for operation!

wil dat zeggen dat mijn phone branded is of niet??? ik vermoed dat het ok is? er kan misschien iemand checken of de nederlandse branded phones ook zo'n log geven

[ Voor 67% gewijzigd door d4damager op 11-01-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werd hierboven al vermeld in antwoord op mijn vraag, wanneer je een thema zoals orbit, equalizer en emerge instelt, of je menu dan ook flash word en veranderd, gebeurd dit niet, dan is je foon branded... heb overigens mijne ook bij phonehouse gekocht, dus veronderstel dat het hetzelfde is,.... branded dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Zo, bij mijn staan ze erop na 2 uur en 50 minuten. Gisteravond nog een poging gedaan om ze werkend te krijgen maar na 1 uur en 10 minuten maar gaan slapen, en vandaag nog eens geprobeerd! En het werkt. Zoals bekend, gewoon een unbranded W810i met de "bekende" firmware.

Ik heb het downloadpack ietsjes aangepast. Ik heb het pack van Howardforums gepakt, waarbij de verbeterde cameradriver zit (Naar mijn mening iets beter beeld bij donkere omgevingen, gewoon daglicht nog niet echt kunnen proberen met dit weer ;)), en de qwerty12's luidspreker update. Hiermee gaat de speaker idd een STUK harder!

Ik ben alleen nog op zoek naar 2 thema's.... zie het volgende filmpje voor de werking van de nieuwe thema's, en voor iemand die het filmpje gekeken heeft, ik ben op zoek naar het Electric Lava thema en het Walkman Red thema.

http://www.youtube.com/watch?v=K4OHZdXKBFI

Als iemand weet waar ik die kan vinden voel ik me zééééér aanbevolen!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:10:
het werd hierboven al vermeld in antwoord op mijn vraag, wanneer je een thema zoals orbit, equalizer en emerge instelt, of je menu dan ook flash word en veranderd, gebeurd dit niet, dan is je foon branded... heb overigens mijne ook bij phonehouse gekocht, dus veronderstel dat het hetzelfde is,.... branded dus.
mijn menu's veranderen effectief van kleurschakering, en kleuren enzo, maar de effectieve structuur blijft gelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je wss ook een branded phone denkik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ok even ter herhaling dan maar:

In nederland (en omstreken) zijn de meeste telefoons (vrijwel alle) branded. Het maakt niet uit of je hem los hebt gekocht of via een provider. Je kan dit controleren door de standaard themes als orbit, equalizer en emerge in te stellen, en te kijken of er een mooi flash menu bijzit (geloof me dit valt op, ze zijn erg mooi).

Wanneer blijkt dat jouw telefoon branded is, dan heeft het nu nog geen nut om mijn tutorial te volgen, gezien deze alleen bedoeld is voor telefoons mét flash menu..

Wil je ook flash menu's? Dat kan! Maar dan moet je je telefoon opnieuw flashen, en daar zijn we nu nog niet helemaal uit. Zodra ik weet hoe het moet (of iemand anders) zal ik het hier ook posten met een tut. Tot dan, even wachten dus.
;)

Overigens goed nieuws:
quote van "drivein" op HowardForums

Looks like we might have a BreakIn before the end of the week. What this means... 2-10 minute flash without having to BruteForce the fone. If you plan on flashing today or tomorrow, I recommend waiting until Saturday to see if the the phonexs is functional.

YEAH...WooT WooT...No more 3hour flashes..

ps it will be posted up on this forum the second its functional.

Dus laten we hopen dat iemand snel met deze 'oplossing' komt, dan is dat weer mooi meegenomen. We moeten toch nog wachten op topsony.com.

edit: ik snap hem al, er komt een nieuwe versie van phone XS, genaamd phone XS++ (orgineel he :P ). De versie die nu beschikbaar is ondersteunt de w810i nog niet, maar deze week komt de nieuwste versie uit die dit wel doet.

Phone XS++ zou dan zonder bruteforcen kunnen flashen, waardoor het nog maar een paar minuten duurt! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door SgtCaffran op 11-01-2007 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Misschien ff wat commentaar, maar ik vond die huidige meegeleverde thema's dus totaal niet passen bij de SWF bestanden, dus ik ben op internet op zoek gegaan naar andere combinaties, en ik heb er 1 gevonden. Namelijk de originele ClubPulse! Ik heb 1 ding eraan aangepast, en zal hem morgen uploaden voor de mensen hier, dan staat hij in 1 klap een héééél stuk beter bij de SWF én je W810i!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de flash bestanden met phone xs upgeload naar /tpa/preset/system/desktop/flash/ maar kreeg ze niet werkende
dan heb ik maar beslist ze te verwijderen van de phone MAAR ging niet meer(tot 2x toe geprobeerd)
liep altijd vast aan

18:32:18| Wait for EaTEbS

heb deze de ganse nacht nog laten verder draaien(tot 11u s morgens) maar nog steeds hetzelfde
krijg dus de .swf bestanden er niet meer van ??????

iemand dat weet hoe ik ze er toch af krijg ? want dit is enkel geheugen dat het wegneemt zonder gebruikt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:09:
ik heb de flash bestanden met phone xs upgeload naar /tpa/preset/system/desktop/flash/ maar kreeg ze niet werkende
dan heb ik maar beslist ze te verwijderen van de phone MAAR ging niet meer(tot 2x toe geprobeerd)
liep altijd vast aan

heb deze de ganse nacht nog laten verder draaien(tot 11u s morgens) maar nog steeds hetzelfde

iemand dat weet hoe ik ze er toch af krijg ? want dit is enkel geheugen dat het wegneemt zonder gebruikt te worden.
Voor zover bekend kun je ze idd niet verwijderen, je kunt idd niet in het telefoon geheugen browsen. (Ik had gelezen dat er wél bepaalde developer tools zijn waar dat mee kan, maar hiervan weet ik geen naam of iets, dus deze zijn zo goed als 'onbekend'). Ik weet wel dat Phone XS de bestaande files kan overschrijven (Heb zelf een andere versie van een SWF bestand naar m'n foon geflashed), dus eventueel kun je ook gewoon 0kb bestanden pakken, deze dezelfde naam geven als de files die je wilt verwijderen, en dan komt de ruimte ook weer beschikbaar. Niet de meest nette oplossing, maar wel een werkende oplossing!

Edit: Hier is ook meteen het officiele Club Pulse THM bestand! Deze maakt dus wél gewoon gebruik van het SWF bestand, en voor mensen die tóch een branded versie hebben, dan kun je er toch een beetje plezier van hebben, want het is verder wel een héle mooie theme, maar het Clubpulse.swf bestand maakt het toch nét ff af ;)

http://www.megaupload.com/nl/?d=13C5DE19

[ Voor 12% gewijzigd door F-Tim op 12-01-2007 11:42 . Reden: ClubPulse Thema toegevoegd ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 11:09:
liep altijd vast aan

Ik neem dus aan dat je telefoon niet unbranded is. Ik heb herhaaldelijk gezegd dat dit een must is om flash menu's te krijgen. Dat de bestanden erop staan is opzich niet zo heel erg, gezien je binnenkort je telefoon kan flashen waardoor hij unbranded is, als je dit wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat flashen gebeurd dat dan op een legale manier zonder verlies van garantie ?
ik ben benieuwd

de eerste keer had ik gewoon .thm bestanden naar die map gezet en ik heb ze ook kunnen verwijderen met phone xs, blijkbaar wil hij de .swf bestanden niet verwijderen ?!
grrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:51:
dat flashen gebeurd dat dan op een legale manier zonder verlies van garantie ?
ik ben benieuwd

de eerste keer had ik gewoon .thm bestanden naar die map gezet en ik heb ze ook kunnen verwijderen met phone xs, blijkbaar wil hij de .swf bestanden niet verwijderen ?!
grrr
Nee waarschijnlijk is het niet compleet legaal (al zou ik het echt niet illegaal willen noemen gezien je in feite alleen settings in de firmware veranderd, en niet de firmware zelf herschijft). En ja, waarschijnlijk verlies je de garantie, maar ik meen hier ergens gelezen te hebben dat iemand al een half jaar D*Vinci op zijn telefoon had (zelfde principe) en hij hem gewoon naar de winkel kon brengen toen hij stuk was. Ik ben zelf redelijk zuinig met mijn telefoon en hoef dan ook vrijwel nooit garantie te gebruiken. Het is ook een keuze die je zelf kan maken, flashen of niet.

Ikzelf wil heel graag flash menu's, een betere camera driver en betere geluidsdrivers zodat eindelijk die ruis weg is! _/-\o_

Overigens zet PhoneXS de bestanden ook gewoon in het geheugen, maar op een plek waar jij zelf normaal gesproken nooit bijkomt. Dit is nodig om de flash bestanden correct af te laten spelen in het menu. Daarom is het inderdaad lastig om ze te verwijderen.

[ Voor 10% gewijzigd door SgtCaffran op 12-01-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dan gaan we maar eens proberen stukjes van de firmware te herschrijven zoals jij het noemt
wanneer komt daar uitleg over ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Sorry, maar zo noem ik het juist niet. Wat je doet is in feite de firmware pakken, daarin aangeven dat je flash wel aan wilt zetten en dat de camera wel stil is wanneer je telefoon op stil staat. Daarna upload je met phoneXS (zelfde verhaal als met .swf bestanden) bijvoorbeeld nieuwe audio en camera drivers naar je telefoon. Deze drivers kunnen van sony ericsson zelf zijn, maar dan bijvoorbeeld een iets oudere versie waarbij de ruis wel weg is. Maar ook kunnen er eigen drivers gemaakt zijn, zoals bij bijvoorbeeld de camera. Deze nieuwe driver zorgt voor een iets betere foto met betere compressie.

Het uploaden met PhoneXS gaat nu nog met bruteforce (in weze hacken) waarbij hij gewoon keer op keer een nieuw password probeert. Dit kan aardig lang duren, maar gelukkig komt er dit weekend waarschijnlijk een update voor PhoneXS waarbij het programma als het ware in breekt in plaats van op de deur bonkt om binnen te komen. Hierdoor duurt het flashen nog maar een paar minuten, erg gunstig dus. ;)

Wanneer deze nieuwe PhoneXS++ beschikbaar is, en wanneer de site *knip* (belangerijkste bron van sony ericsson firmware) weer online is, zal er hier meer informatie verschijnen.

[ Voor 9% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik wacht nog eventjes af en volg de thread hier wel
bedankt
alhoewel ik enkel maar de flash-menu's wil
overig is niet zo belangrijk zoals foto zonder sound en camera(trekt overigens redelijk goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:20:
ok, ik wacht nog eventjes af en volg de thread hier wel
bedankt
alhoewel ik enkel maar de flash-menu's wil
overig is niet zo belangrijk zoals foto zonder sound en camera(trekt overigens redelijk goed)
Ik weet wel dat mijn telefoon gigantisch last van ruis heeft. Vooral te horen op laag volume of in rustige nummers. Gewoon net als een radio zender die niet helemaal goed doorkomt. Maargoed, ik wacht zelf ook af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtCaffran schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:27:
[...]

Ik weet wel dat mijn telefoon gigantisch last van ruis heeft. Vooral te horen op laag volume of in rustige nummers. Gewoon net als een radio zender die niet helemaal goed doorkomt. Maargoed, ik wacht zelf ook af. :)
hopelijk komt dit weekend snel een goeie oplossing !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 3 punten die we dan eindelijk wel krijgen zijn echt de enige dingen die minder aan deze telefoon zijn nu..
En van garantie, er zit geen joystick meer op wat altijd het grootste punt van een SE was die snel kapot ging dus als je verder die mobiel inderdaad normaal gebruikt is dat ook geen ramp dat de garantie vervalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Iemand die het nog niet geflashed heeft, welke formaten foto kun je dan maken?
Ik heb nl. DV firmware, geflashed met de Zuzu 3 camera drivers, en nu zijn de formaten als volgt:
Groot - 1632x1224, Middel - 640x480, Klein - 160x120

Volgens mij waren de formaten voorheen 1600x1200 / 800x600 / 160x120? Of klopt dat niet?

Overigens, mét de Zuzu 3 camera drivers, is het effect Solariseren wél goed te gebruiken, voorheen kreeg je dan allemaal rare kleuren te zien, met de Zuzu 3 drivers krijg je een weergave te zien van de werkelijkheid die vergelijkbaar is aan die van de film A Scanner Darkly (geen idee hoe dit echt heet in ieder geval, maar het is in ieder geval een heeeel stuk beter als het origineel!)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Nee hoor, de maten die jij nu hebt, heb ik ook met de standaard drivers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

offtopic:
lol, ik moet na 24 uur 3 pagina's terugscrollen, om weer bij te zijn..

maar als je niet de hele firmware wilt flashen, maar alleen een paar bestanden wilt aanpassen, heb je dan alsnog FS & MAIN nodig?! bijvoorbeeld shuttersound veranderen ofzo.
Trouwens, ik heb een orange branded w810i, maar de mijne maakt al géén geluid bij het foto maken. Zou ik dus unbranded erop gooien, dan maakt ie ineens geluid?! Maar dat is natuurlijk weer aan te passen met customize.xml. Maar ik zou graag mijn huidige instellingen customize willen backuppen.
Op se-nse.net (-google cache) had ik een programma gevonden, "main2raw". Deze zou je huidige firmware kunnen downloaden naar de pc. Vervolgens kon je deze met SEFStool4 en GExtract aanpassen zodat je je eigen FS & MAIN hebt gebackupt.
Kreeg het helaas niet werkend, iemand anders misschien?

edit: oh, en is met de beter cam versie niet mogelijk om films in hogere resolutie (én kwaliteit ?!?!) op te nemen?!?! zou geweldig zijn :D

[ Voor 7% gewijzigd door Silverline op 12-01-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 09:56
Ik was net bezig om met far manager mn sluiter geluid uit te zetten.. Ik kwam op wat engelse fora en het leek me allemaal wel erg riskant. Voor het naar bed gaan dacht ik ff op got kijken en wat lees ik?!
Ik ben erg benieuwd, wat nu de muziek kwaliteit ook nog omhoog kan zit ik geduldig te wachten op je tut, succes!

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Hartox schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:20:
Ik was net bezig om met far manager mn sluiter geluid uit te zetten.. Ik kwam op wat engelse fora en het leek me allemaal wel erg riskant. Voor het naar bed gaan dacht ik ff op got kijken en wat lees ik?!
Ik ben erg benieuwd, wat nu de muziek kwaliteit ook nog omhoog kan zit ik geduldig te wachten op je tut, succes!
met FAR lukt het toch niet? die ondersteunt nog geen w810i (CID49)

XS++ is te vinden op se-nse

[ Voor 13% gewijzigd door Silverline op 13-01-2007 03:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 11:16
Ik ben inmiddels bezig om de zooi te kopieren ed, en zit nu de telefoon te brute forcen. Hij is nu 20 minuten onderweg.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er al nieuws over nieuwe phone xs++ ? of hoe de flash te laten werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
. 2 keer :X :X

[ Voor 86% gewijzigd door Jassy op 13-01-2007 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 09:56
Silverline schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 03:28:
[...]

met FAR lukt het toch niet? die ondersteunt nog geen w810i (CID49)

XS++ is te vinden op se-nse
*knip*
Het kan dus wel, maar dit lijkt mij net wat te risicovol..

edit: volgens mij werkt het dus alleen voor een k750i cid49 en nog niet voor de w810i

[ Voor 19% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 20:48 ]

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
nog geen nieuws, al ziet topsony.com er al bijna klaar uit: www.topsony.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
En hij is vanaf 13.18 nog steeds bezig.. 3,5 uur :'(

Ah, het loopt :D

[ Voor 16% gewijzigd door Jassy op 13-01-2007 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 16:37:
En hij is vanaf 13.18 nog steeds bezig.. 3,5 uur :'(

Ah, het loopt :D
succes..de mijne heeft vorige keer 16 uur gelopen..pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 17:18:
[...]

uhuh,

[...]

inderdaad, bijna.
zal wel niet meer voor dit weekend zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
ja wacht nog een paar dagen, naar het schijnt is er een doorbraak, volg deze topic de komende dagen, en wacht met davinci!

ben ik ook aan het doen :D

edit :

*knip*

op bovenstaande link zie je de laatste release van xs++, en daar lees je welke phones al kunnen gekraakt worden.

[ Voor 58% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
weet er iemand intussen hoe je die optie uitzet die ervoor zorgt dat men scherm constant klaar en donker wordt, in mijn kamer zijn spots en als ik berichten typ dan zie ik dat scherm constant verdonkeren en terug opklaren naargelang ik de telefoon hou...

echt irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d4damager schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:27:
weet er iemand intussen hoe je die optie uitzet die ervoor zorgt dat men scherm constant klaar en donker wordt, in mijn kamer zijn spots en als ik berichten typ dan zie ik dat scherm constant verdonkeren en terug opklaren naargelang ik de telefoon hou...

echt irritant
Euhm, bij mij gaan alleen mijn toetsen aan en uit, ik dacht dat die lichtsensor ook alleen daar invloed op had en niet op je scherm :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

d4damager schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 23:27:

echt irritant
bij mij blijft het scherm anders constant belicht ongeacht lichtsterkte. de toetsen daarentegen...maar dat is echt het MINSTE waaraan ik me zou gaan ergeren, al was t t laatste op deze wereld...

of bedoel je dat het scherm na 10sec inactiviteit ofzo uit-fadet??? DAT IS WEL IRRITANT :D tijdens sommige games (worms fortress)

[ Voor 10% gewijzigd door Silverline op 13-01-2007 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
hebbet nog maals getest door de gsm in het licht van een spot te houden : dan met de vinger over de sensor, en het scherm verdonkert sterk...

echt irritant...

ik heb het scherm altijd op 50% staan (= fabriek) en heb de helderheid eens aangepast, zelfde resultaat, lichtsterkte verdonkerd sterk bij hand over de sensor.

en nu ik er op let : als het scherm verdonkerd, dan gaan de ledjes van toetsenbord branden

dus felle lichtomgeving = fel scherm , geen toetsenbordverlichting
donkere omgeving = donker scherm, wel toetsenbordverlichting

zeker irritant als je er op let, en idd, toetsen alleen zou mij niet irriteren, die schermsterkte daarintegen...

zal wel gefixed zijn na 'unbranden' héhé

[ Voor 6% gewijzigd door d4damager op 14-01-2007 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en nu ik er op let : als het scherm verdonkerd, dan gaan de ledjes van toetsenbord branden

dus felle lichtomgeving = fel scherm , geen toetsenbordverlichting
donkere omgeving = donker scherm, wel toetsenbordverlichting
daar hoef je die tests niet voor te doen hoor, staat gewoon in de handleiding, ... en zou moeten zorgen voor besparing van batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
quotes van op se-nse :
quote: skylix
@ date='2007-01-14 00:20'

2fredrik:
Testing of new XS++ was successfull;) Flashing W810i without BF is a great progress... It's only file uploading left to do.
quote: jagheterfredrik
@ date='2007-01-13 23:19'

@kukov: Mainflash works OK.

@all: My round of test on W810 was partially successful! Needs some more work but it's the first good news in quite some time regarding the W810 for me!
}:O :O >:) O+ 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door d4damager op 14-01-2007 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ach laten we in de tussentijds een nuttig gespreksonderwerp aansnijden. Wat is jullie top5 aan games?! :9

Ik heb een ftp vol met w810i games, maar helaas mag ik deze hier niet posten. Ik zou zeggen bekijk dit forum even voor informatie over hoe je games installeerd en dergelijke:

*knip*

Mijn favorieten zijn:

Gravity Defied Trial Racing
Galaxy on Fire (zeer mooie 3D starwars like shooter)
Heli Strike Advanced
Alpha Wing 2
Skyforce

Meeste van deze spellen hebben goede graphics en zijn echt kwaliteit. Ik moet niks hebben van spellen als King Kong, Hulk of ander filmgespuis. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Eggy op 21-01-2007 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
mini golf 3d :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind bluetooth biplanes wel vet.. zalig bluetoothen tegen maat.. iemand nog goede BT multiplayer games? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf ben eigenlijk géén gsm-gamer..dus heb er ook geen id van welke goed en minder goed zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

wat er nu tussen staat:
brain challenge (leuk! )
block 3d
bomberman
pipeworks
tetris
tropical madness
worms fortress (BT multiplayer (Y))
world poker tour
3d pool
vrally (BT multiplayer)
colin mcrae rally (BT)

[ Voor 11% gewijzigd door Silverline op 14-01-2007 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Modbreak:Het niveau mag inderdaad wel een klein beetje omhoog mensen ;)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:

[GSM] Policy

Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.