Toon posts:

Het SonyEricsson W810i topic - deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.740 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:03

Nibbz

Postmaster General

is toen de privacywetgeving niet veranderd, en ervoor gezorgd dat als er een foto wordt gemaakt (maakt niet uit wat voor apparaat) er een geluidje moet klinken zodat mensen weten dat er een foto wordt gemaakt.. dacht daarom dat het zowiezo niet uit te zetten is..

Maar met andere firmware kan het wel (davinci)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 22:02

itsoutthere

The Truth

Nibbz schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:41:
is toen de privacywetgeving niet veranderd, en ervoor gezorgd dat als er een foto wordt gemaakt (maakt niet uit wat voor apparaat) er een geluidje moet klinken zodat mensen weten dat er een foto wordt gemaakt.. dacht daarom dat het zowiezo niet uit te zetten is..

Maar met andere firmware kan het wel (davinci)
davinci modificeert geen firmware... Zij hebben juist de officiële sony-ericsson fabrieksfirmware.

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Nibbz schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:41:
(davinci)
in het Grote SE W800, K750en D750 Topic Deel I lees ik
Sony Ericsson heeft ervoor gekozen om dit zo te doen gezien het feit dat Sony Ericsson niet in de problemen wilt komen in eventuele toekomstige gevallen. Het is voor te stellen dat sommige mensen het niet fijn vinden als er een mogelijkheid wordt gesteld dat er foto's kunnen worden gemaakt met een product dat er niet uit ziet als een camera."

Er is dus kennelijk helemaal geen wetgeving die het uitzetten van het sluitergeluid verbiedt, daar verschuilen ze zich alleen maar achter.

Massaal klagen hierover dus bij SE, misschien dat het ooit effect heeft.

(gepost op 28-08-05)

Broodje aap, dus...

edit: trouwens: bij mij ook geen sluitergeluid in de Stille Modus (KPN)

[ Voor 3% gewijzigd door Dareus op 20-11-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 00:19:
[...]

Daarom wil ik ook liever niet updaten, want een klasgenoot heeft ook een w810 (laaste firmware enzo) en die kan het ook niet uitzetten. Misschien verschilt het wel per provider? Ik heb KPN, welke heb jij?

Oh ja, als je een foto maakt terwijl je aan het bellen bent maakt ie geen geluid. Daarmee kan je het min of meer omzeilen, maar handig is het niet.
Ik had een van de eerste (besteld voordat 'ie uit was) en toen was het probleem al, en na updaten dus nog steeds. Klasgenoot heeft hem pas net en daar maakt ie geen geluid in stille modus.. Ik heb Vodafone, maar het toestel is gewoon simlockvrij/los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-08 21:06
Ik heb geen sluiter geluid (DaVinci) en wel flash menu's :D

[ Voor 3% gewijzigd door MJay op 21-11-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-10 14:10

Ginz

Trek Superfly 5 powered

itsoutthere schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:16:
[...]

davinci modificeert geen firmware... Zij hebben juist de officiële sony-ericsson fabrieksfirmware.
En die is niet vrij verkrijgbaar, dus hebben ze apparatuur/programmatuur gebruik om het wel te bemachtigen. En daarmee zijn ze nog steeds in strijd met de auteursrechten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Ginz schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:43:
[...]

En die is niet vrij verkrijgbaar, dus hebben ze apparatuur/programmatuur gebruik om het wel te bemachtigen. En daarmee zijn ze nog steeds in strijd met de auteursrechten.
toch wijzigen ze het niet en dat was mijn enige punt...

Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PSX PS2 PS3 PS4 PS5 - RetroPie RG35XX R36S - Ikea Trådfri - GMKTec K8 plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
Heeft er nog iemand mooie flash theme's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
MJay schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:36:
Heeft er nog iemand mooie flash theme's?
Dit heb ik ook al een keer eerder gevraad, zijn er eigenlijk wel niet-standaard flash theme's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
Dutch-Hane schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:39:
[...]
Dit heb ik ook al een keer eerder gevraad, zijn er eigenlijk wel niet-standaard flash theme's?
Ik zie ze nooit voobij komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Dutch-Hane schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:39:
[...]
ze zijn er wel... ik heb er wel eens een paar gezien, maar die zijn altijd gebaseerd op de flash van die standaarddingen en alleen de menutjes zijn aangepast...ik heb ook nog nooit een zelfgemaakt flash menu gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
itsoutthere schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:19:
[...]

ze zijn er wel... ik heb er wel eens een paar gezien, maar die zijn altijd gebaseerd op de flash van die standaarddingen en alleen de menutjes zijn aangepast...ik heb ook nog nooit een zelfgemaakt flash menu gezien
Weet je nog waar je die zag dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

volgens mij tussen de andere themes op http://www.myw810.lasyk.net/

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:36
Heeft iemand de W810i al met Windows Vista aan de praat ? Waar hebben jullie de drivers dan vandaan ?

Verder nog steeds super tevreden, hoewel hij af en toe spontaan reboot :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

ik was een van de eersten van got die hem uit de winkel haalde, op 12 april dit jaar had ik m, een orange branded en locked. Maar, hij maakt geen geluid wanneer ik m op stil doe :D

is trouwens die nieuwe firmware al uit op SEUS?

[ Voor 8% gewijzigd door Silverline op 26-11-2006 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
Ik zie hem niet staan bij SEUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb momenteel een SE T630 en die is aan vervanging toe aangezien het joystickje niet echt goed meer werkt en de batterij rap leeg is..

Ik vind SE een zeer goed merk en altijd de mooiste designs, alleen het joystickje steekt na een tijdje wel tegen als dat wat slechter begint te gaan.. Ik stootte dus op de SE W810i en jawel, SE heeft het gesnapt, druktoetsen ipv joystickje ;)

Nu vroeg ik me af en ik vind het nergens, er zijn oortjes bijgeleverd die via speciale aansluiting worden aangesloten op de GSM maar is er echt geen andere mogelijk om andere oortjes op die adaptor aan te sluiten? Ben nogal kieskeurig..

Voor de rest een goede keuze? Heb niet bepaald veel tijd om heel het topic door te lezen, ik zal eens vluchtig wat lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
Er gaat een verloopstukje in je telefoon, ene kant SE aansluiting, andere kant 3,5mm stereo 'vrouwtje'.
Elk willekeurige hoofdtelefoon met een 3.5mm plug kun je er dus op aaansluiten.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
Wobcat schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 23:58:
Er gaat een verloopstukje in je telefoon, ene kant SE aansluiting, andere kant 3,5mm stereo 'vrouwtje'.
Elk willekeurige hoofdtelefoon met een 3.5mm plug kun je er dus op aaansluiten.
Inderdaad, elk normaal type oordopjes (dus met een 3.5mm plug) kun je aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem deze middag dan maar gaan halen ;)

Instaleren ging allemaal vlot, wat berichtjes sturen, nog wat prutsen, foto's, ...

Ben er zeer tevreden van, vlotte bediening, snel, werkt goed, mooie kwaliteit foto's voor zo'n ding, allemaal top buiten de MP3 speler.

Ik dacht dat het mijn gewone mp3-speler zou kunnen vervangen maar daarin heb ik me dus vergist..

Programma is wat te lomp, volume regelen is ambetant en de kwaliteit is precies ook wat minder..

• Maeslant
Vooral de kwaliteit ben ik niet over te spreken. Ik vind dat er een enorme ruis in het toestel zit, wat zeer hinderlijk is. Vooral bij het luisteren naar muziek op een wat minder sterk volume betekend al gauw dat je je dood ergert aan de aanwezige ruis. Ik snap dan ook niet dat ze daar niets aan doen. Is dit bij de nieuwere modellen ook zo ? (W850 etc.)

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58
Wie weet eigenlijk hoe het zit met de verschillende CID's van de W810i? Zoals ik het zie is niet elke firmware update geschikt voor de verschillende CID's.

Flash menu's zijn trouwens :9~

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ik dacht dat elke w810i c42 was, of 41.
iig, een andere dan de k750 (c35)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSspike
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:58
CID 49 is de versie die ik heb...

Pana Aquarea J 7kW monobloc L/W-WP || 11,8 kWp PV (Fronius Symo 10kW, 20x280Wp + 19x325Wp) || Daikin L/L-WP 5kW op 1x4.2kW Stylish en 2x2kW Perfera || Atlantic Explorer v4 270L WPB || PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
Ik had nog een vraagje.

Is het mogelijk om de walkman theme te veranderen. Dan bedoel ik dus echt de mp3 speler zelf. Hoe een theme werkt snap ik wel, maar dan veranderd nooit de mp3 speler mee. Ik heb gezien dat het bij de K750i en de W800i wel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsoutthere

itsoutthere

The Truth

Nou... ik zal denk ik nooit meer overstappen op een ander merk. Na een avondje stappen zaterdag is mn tel uit mn jaszak gevallen en hier naast het huis in de regen terecht gekomen. Ik vond hem pas weer de volgende dag terwijl ik hem met de huistelefoon belde en hem buiten hoorde overgaan. Zelfs zeiknat deed ie het gewoon nog! Toch maar ff de batterij enzo eruit gehaald en goed gedroogd. Er is zelf geen vocht achter het schermpje gekomen! Volgens mij hoef je dit echt met geen ander telefoontje te proberen. (behalve natuurlijk die waterdichte dingen ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Weet iemand of er kortere plug bestaat voor de headphones ?
Dus niet dat je met 10m kabel in je zak zit, maar dat je eigenlijk rechtstreeks je headphone kan aansluiten zonder nog een lekker lang tussenstuk.

Als je de meegeleverde gebruikt is het niet zo'n probleem, maar in-ear is niet meteen iets voor mij ... dus ik gebruik gewoon m'n sennheisers... maar dan wordt het wel een héééél lange (irritante) draad.

Cheers,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJay
jverdeyen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:12:
Dus niet dat je met 10m kabel in je zak zit, maar dat je eigenlijk rechtstreeks je headphone kan aansluiten zonder nog een lekker lang tussenstuk.

Als je de meegeleverde gebruikt is het niet zo'n probleem, maar in-ear is niet meteen iets voor mij ... dus ik gebruik gewoon m'n sennheisers... maar dan wordt het wel een héééél lange (irritante) draad.

Cheers,
En dat is hier precies hetzelfde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
ik heb nu flash enabled.
Nu was ik op internet gaan zoeken naar andere theme's met flash erin verwerkt.
Ik kon alleen andere themes vinden waar telkens de 2 standaard flash menu's (orbit en equalizer) in verwerkt zijn.
Zijn er nog andere te vinden?

Hoor het graag

ps. Ik ben ook op zoek naar zo'n aansluitinkje zonder kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Laatst online: 28-09 18:59
jverdeyen schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:12:

Cheers,
Op Ebay zijn die wel te koop, zit nog wel steeds een stukje kabel tussen maar is een stuk minder lang.
Bijvoorbeeld : http://cgi.ebay.nl/3-5mm-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Niemand nog drivers gevonden voor Windows Vista ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hartox
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 09:56
Wobcat schreef op woensdag 06 december 2006 @ 08:12:
[...]

Op Ebay zijn die wel te koop, zit nog wel steeds een stukje kabel tussen maar is een stuk minder lang.
Bijvoorbeeld : http://cgi.ebay.nl/3-5mm-...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Zoiets zoek ik dus ook, want die inear dingen vind ik maar niks.. Ik kan ze niet in NL vinden, helaas.

òÓ - MHI SRK-35-ZSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03:25
justinnn schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:40:
ik heb nu flash enabled.
Nu was ik op internet gaan zoeken naar andere theme's met flash erin verwerkt.
Ik kon alleen andere themes vinden waar telkens de 2 standaard flash menu's (orbit en equalizer) in verwerkt zijn.
Zijn er nog andere te vinden?

Hoor het graag

ps. Ik ben ook op zoek naar zo'n aansluitinkje zonder kabel..
Nee, er zijn geen andere flash menu's te vinden. Deze zitten in in de firmware. Dat zijn er dus maar 3. Orbit, equalizer en die andere. Deze themas verwijzen voor het menu naar een .swf bestand in de firmware. Het is nog niet mogelijk om externe flash menus te gebruiken. Dat vond ik ook een behoorlijke tegenvaller. Ook trilt mijn telefoon als ik een optie selecteer in het menu. Erg vet vind ik het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ram.con
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 14:51

ram.con

non-profit ram

Ik heb geen ervaring met telefoons van de afgelopen 3 jaar, de nieuwste die ik ken had het fenomeen upgradebare firmware nog lang niet uitgevonden... dus beschouw me als een totale n00b.

Ik zag deze prijs bij een winkel in de buurt (ja, kwoon in het oosten des lands) die ik ken en vertrouw:
http://www.progress.nl/sh...6-43FE-9D3E-C045E73DD988}

Maar: slechts Fr It De menu's... Is er middels een firmware upgrade een nederlands menu op te zetten (of Engels)..., van de SE site wordt ik wat dat betreft niet wijzer, en de rest van mijn gegoogle leid naar illegale meuk.
Is het mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Ik vind het erg veel geld. Je kunt beter een abo pakken. Ik heb er nu een van 15,75 per maand, 1 jaar lang. Dat is dus ongeveer 200 euro. Daar kan ik dan ook nog 150 minuten per maand mee bellen.
Op T-Mobile heb ik hem gehaald. Sim lock verwijderen kost je 14 euro als je beetje zoekt. Dan ben je veel goedkoper uit dan in jouw geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ga dit weekend achter de W810, na de W800i (die gestolen is :X ) wil ik nix anders meer dan SE..

Alleen ik zag week of 2 geleden dat je er gratis de MDS-60 speakerset bijkreeg, alleen ik weet niet meer waar.. iemand enig idee waar dit pakketje nog te verkrijgen is? (in belgie liefst)

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-09 10:48
Oke ik heb een héél raar probleem: al 3 weken lang is de batterij elke keer op dinsdag ochtend leeg 0% gewoon helemaal doodop.
De maandag daarvoor is de indicatie gewoon groen, zo rond de 60%. Ik heb gekeken of er misschien een fout zat in de batterij indicatie, maar deze bleek gewoon goed te werken (had gewoon paar uur muziek, bluetooth, infrarood aangezet en uiteindelijk ging ie naar zo'n 10% toen stopte ik het en hij liep gewoon leeg) deze test deed ik overigens niet voor dinsdag. Ik zal deze week zondag de telefoon tot 100% laden en kijken wat er gebeurd. Al vroeg ik me af of iemand enig idee heeft wat er in godsnaam aan de hand is?

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de W810i nu een maandje of 3, bevalt erg goed. ontdek nog steeds nieuwe dingen (echt handig, WMP besturen met je w810i als afstandsbediening :D). Kheb alleen een klein probleempje, namelijk dat ik niet in het servicemenu kan komen :S. Ik druk de toetsen in in de goede volgorde, maar het werkt niet. Bij andere SE's doet de toetsencombinatie het gewoon wel (van mensen uit mijn omgeving), maar bij mij niet :S. heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:56:
Ik heb de W810i nu een maandje of 3, bevalt erg goed. ontdek nog steeds nieuwe dingen (echt handig, WMP besturen met je w810i als afstandsbediening :D). Kheb alleen een klein probleempje, namelijk dat ik niet in het servicemenu kan komen :S. Ik druk de toetsen in in de goede volgorde, maar het werkt niet. Bij andere SE's doet de toetsencombinatie het gewoon wel (van mensen uit mijn omgeving), maar bij mij niet :S. heeft iemand hetzelfde probleem (gehad)?
Nee, dit specifieke geval niet. Wel een keer gehad met een (defecte) w810i dat als ik de combinatie *#06# intoetste er geen imei-code tevoorschijn kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-10 15:14
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 20:32:
Hai,

Ga dit weekend achter de W810, na de W800i (die gestolen is :X ) wil ik nix anders meer dan SE..

Alleen ik zag week of 2 geleden dat je er gratis de MDS-60 speakerset bijkreeg, alleen ik weet niet meer waar.. iemand enig idee waar dit pakketje nog te verkrijgen is? (in belgie liefst)

alvast bedankt!
in elk mobistar verkoop punt, het gaat om een tempo music pack en de mds-60 wordt in de bus bezorgd.

link naar artikel

de prijs is 299 € , maar in mediamarkt staat het los toestel voor 250 € (geen mobistar pack , geen speakers)

ik ben zelf ook aan het twijfelen welke het zal worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
oei! Er zitten paar (of eigenlijk een heleboel) lichte krasjes op mijn scherm. 8)7
'k Lees wel eens wat over Displex- maar eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat 't werkt op een kunststof scherm. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Dareus schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:31:
oei! Er zitten paar (of eigenlijk een heleboel) lichte krasjes op mijn scherm. 8)7
'k Lees wel eens wat over Displex- maar eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat 't werkt op een kunststof scherm. Iemand ervaring?
ja. vorige week geprobeerd, wat displex gekocht bij cdrwinkel.com.

NIET DOEN!!! beschadigt het scherm alleen nog erger, heb nu een licht blurry scherm. ik haal gewoon een nieuwe housing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:56:
*>*<<*<* zoiets toch, gewoon doorgaan, ongeacht snelkoppelingen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d4damager schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 19:50:
[...]

in elk mobistar verkoop punt, het gaat om een tempo music pack en de mds-60 wordt in de bus bezorgd.

link naar artikel

de prijs is 299 € , maar in mediamarkt staat het los toestel voor 250 € (geen mobistar pack , geen speakers)

ik ben zelf ook aan het twijfelen welke het zal worden...
bedankt !

je weet toevallig niet wat de voorwaarden zijn aan deze actie (moet je verplicht abonnement oid nemen, en staat er zo een lelijk mobistar logo op de gsm?) ik vind ze namelijk nergens op de site zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
Silverline schreef op woensdag 13 december 2006 @ 00:40:
[...]

ja. vorige week geprobeerd, wat displex gekocht bij cdrwinkel.com.

NIET DOEN!!! beschadigt het scherm alleen nog erger, heb nu een licht blurry scherm.
Ok dank je- ik zal het dan ook maar niet doen....
ik haal gewoon een nieuwe housing.
En die fabriek je dan even inelkaar?
Waar haal je zo'n housing (en niet onbelangrijk: wat kost dat ongeveer :9 ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Dareus schreef op woensdag 13 december 2006 @ 14:49:
En die fabriek je dan even inelkaar?
Waar haal je zo'n housing (en niet onbelangrijk: wat kost dat ongeveer :9 ?)
Als je een beetje handig bent is het wel te doen.
Je vind ze op Ebay voor ongeveer 15 a 20 euro. In verschillende kleuren ook nog!

• d4damager
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 09:50:
[...]

bedankt !

je weet toevallig niet wat de voorwaarden zijn aan deze actie (moet je verplicht abonnement oid nemen, en staat er zo een lelijk mobistar logo op de gsm?) ik vind ze namelijk nergens op de site zelf
abbonnement zeker niet, maar mobistar logo zou ik niet durven zeggen, best eens naar een detailzaak gaan, want in bvb de mediamarkt weten ze er NIETS van. ik vroeg wat de verschillen waren en ze zeiden dat er in de mobistar een datakabel inzat, terwijl dat ook in de gewone pack zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d4damager schreef op donderdag 14 december 2006 @ 15:02:
[...]

abbonnement zeker niet, maar mobistar logo zou ik niet durven zeggen, best eens naar een detailzaak gaan, want in bvb de mediamarkt weten ze er NIETS van. ik vroeg wat de verschillen waren en ze zeiden dat er in de mobistar een datakabel inzat, terwijl dat ook in de gewone pack zit...
ja heb ik ook al willen merken dat in mediamarket de productkennis niet is wat ze zou moeten zijn :)

Ik ga strax is naar mobistar punt kijken en als er nix anders aan is aan normaal neem ik hem, en anders naar vandenborre, daar heeft maat van me zijne gekocht en krijgt je er gratis sony headphone bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Ik woon sindskort in de USA en heb sinds een weekje de W810. In Nederland had ik een K750 (unbranded). Helaas is de W810 wel een branded exemplaar (Cingular). Er vallen me, zeker na het lezen van de 3 topics, een paar dingen op:

- Bij mij zit er maar een MS van 128Mb bij. Valt mee te leven, koop wel een keer een grotere.
- Ik heb 2 oranje knoppen. Bij indrukken van de rechtse probeert het toestel contact te leggen met iets. Zal wel iets van Cingular zijn en het zal wel geld kosten. Geen zin om daar achter te komen.
- Onderaan mijn toestel en op het batterijklepje uiteraard een Cingular logo i.p.v. het Walkman logo.
- Er staan alleen maar demo spelletjes op: Asphalt3D, Bowling3D, Jewel Quest en Tetris. Is dat bij jullie ook zo? Op de K750 stonden zover ik weet alleen volledige versies. Kunnen jullie me er eventueel aan helpen? Ik vraag alleen om de originele, dus voor zover ik weet niks illegaals.
- Oja en als ik 'm aan de lader hang gaat er bij de infrarood poort een rood ledje branden. Dit was bij de K750 niet, terwijl ik wel weet dat daar iets zit (Bij een van de hardware tests gaat die branden). Ik kan er in de handleiding niets over vinden en heb er jullie ook niks over horen zeggen. Er staat me echter iets van bij dat het een of andere foutmelding was. Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Niet dat ik wat vreemds merk in het batterijgebruik ofzo, maar als er wat is ga ik liever z.s.m. terug. Ik las in deel 2 trouwens al wel dat jullie het zagen knipperen als de accu erg leeg was, maar bij mij brandt het dus constant als ie aan de lader hangt.
- Geen Flash menu's.. (terwijl ik overal lees dat de Amerikaanse versies dat wel hebben, maarja.. branded dus)
- Geluid tijdens een gesprek is een stuk zachter.

Maar wat me echt stoort:
- Het menu is echt totaal anders. Normaal kom je terecht op positie 5 en dat hoort Messaging te zijn. Dat zit hier op 2..
- Talen zijn beperkt tot Engels, Spaans en Portugees. Nou is dat voor het toestel zelf geen probleem. Mijn K750 stond ook altijd al op Engels. Alleen schrijf ik ook nog sms'jes naar Nederland en dat is een stuk lastiger zonder de juiste T9 woordenboeken. Kan ik op een of andere manier talen toevoegen? Is dat bijvoorbeeld met FAR te doen? Werkt dat eigenlijk al voor de W810i? Of is het onderdeel van de firmware en rest me niets anders dan 3rd party firmware te gebruiken?
- Ik mis een knop voor shortcuts. Bij de K750 was dat de knop boven de joystick. Ik neem aan dat het bij de W810 normaal gesproken de rechterknop is. Klopt dat?

En heeft iemand voor me de (standaard?) theme "Techno"? Las ik over in deel 1, maar de link is ondertussen dood..

Oh en merken jullie eigenlijk verschil als jullie iets voor de lichtsensor houden? Of is dat ook uit m'n firmware gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Tycoontje schreef op zondag 17 december 2006 @ 03:43:
Maar wat me echt stoort:
- Het menu is echt totaal anders. Normaal kom je terecht op positie 5 en dat hoort Messaging te zijn. Dat zit hier op 2..
Ik heb hem gedebrand, dan zit hij weer op positie 5. Ik had eerst T-Mobile en toen zaten de menu knopjes ook anders.
- Talen zijn beperkt tot Engels, Spaans en Portugees. Nou is dat voor het toestel zelf geen probleem. Mijn K750 stond ook altijd al op Engels. Alleen schrijf ik ook nog sms'jes naar Nederland en dat is een stuk lastiger zonder de juiste T9 woordenboeken. Kan ik op een of andere manier talen toevoegen? Is dat bijvoorbeeld met FAR te doen? Werkt dat eigenlijk al voor de W810i? Of is het onderdeel van de firmware en rest me niets anders dan 3rd party firmware te gebruiken?
Hiervoor moet je ook nieuwe firmware laden, dat kost 10 euro bij davinci
- Ik mis een knop voor shortcuts. Bij de K750 was dat de knop boven de joystick. Ik neem aan dat het bij de W810 normaal gesproken de rechterknop is. Klopt dat?
Shotcuts kun je aanpassen in instellingen menu. Alle 4 de opties zijn aan te passen.
En heeft iemand voor me de (standaard?) theme "Techno"? Las ik over in deel 1, maar de link is ondertussen dood..

Oh en merken jullie eigenlijk verschil als jullie iets voor de lichtsensor houden? Of is dat ook uit m'n firmware gesloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Tycoontje schreef op zondag 17 december 2006 @ 03:43:
- Er staan alleen maar demo spelletjes op: Asphalt3D, Bowling3D, Jewel Quest en Tetris. Is dat bij jullie ook zo? Op de K750 stonden zover ik weet alleen volledige versies. Kunnen jullie me er eventueel aan helpen? Ik vraag alleen om de originele, dus voor zover ik weet niks illegaals.
Google een forum "IPmart®"
- Oja en als ik 'm aan de lader hang gaat er bij de infrarood poort een rood ledje branden. Dit was bij de K750 niet, terwijl ik wel weet dat daar iets zit (Bij een van de hardware tests gaat die branden). Ik kan er in de handleiding niets over vinden en heb er jullie ook niks over horen zeggen. Er staat me echter iets van bij dat het een of andere foutmelding was. Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen? Niet dat ik wat vreemds merk in het batterijgebruik ofzo, maar als er wat is ga ik liever z.s.m. terug. Ik las in deel 2 trouwens al wel dat jullie het zagen knipperen als de accu erg leeg was, maar bij mij brandt het dus constant als ie aan de lader hangt.
- Geen Flash menu's.. (terwijl ik overal lees dat de Amerikaanse versies dat wel hebben, maarja.. branded dus)
- Geluid tijdens een gesprek is een stuk zachter.

Maar wat me echt stoort:
mbv de rechterknop krijg je een submenu, met verschillende instelbare snelkoppelingen. verder kun je ook snelkoppelingen met de joystick instellen (omhoog/rechts etc)

het werkt enigzins, maar boeit me verder ook niet...

[ Voor 4% gewijzigd door Silverline op 17-12-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Bedankt voor jullie reacties. Ik weet wat me te doen staat. En dat ik het er hier verder niet over kan hebben.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Laatst online: 10-10 13:44
Hallo, ik heb de volgende vraag: ik ben op zoek naar een woordenboek voor op m'n w810i. Ik bedoel, voor alle duidelijkheid, geen T9 woordenboek, maar een waarmee je een woord bijvoorbeeld van het Engels naar het Nederlands kunt vertalen. Op internet kwam ik het volgende tegen: http://www.getjar.com/products/7397/SlovoEdformobilesPackofDutchDictionaries
Dit is precies wat ik bedoel, maar het werkt niet. Als ik het .jar-bestand probeer te openen op de telefoon, komt er "bewerking mislukt" in het scherm te staan. Komt dit doordat de telefoon geen J2ME ondersteund? Dat is toch gewoon java, en dat zou toch moeten werken?
Zo niet, kent iemand misschien andere, vergelijkbare, software die het wel doet of zou moeten doen?
Alvast bedankt!

EDIT: inmiddels heb ik een wel werkende versie gevonden (ditmaal java 1.0): http://handheld.softpedia.com/progDownload/SlovoEd-Pack-of-Dutch-Dictionaries-for-Java-Download-23563.html
Maar je moet wel steeds verbinding maken met internet. Bestaan er ook woordenboeken die niet steeds verbinding met internet hoeven te maken?

[ Voor 21% gewijzigd door HenkDePoema op 19-12-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Hele simple vraag: Waarom kan ik niet wappen op mijn w810i ?? Als ik naar wap ga staat er LOCKED.

Zal vast wel in 1 van deze topics staan maar dan zit ik 4 uur te zoeken.....

Het is een branded orange foon

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 22:08

RnB

Heeft iemand ervaring met de HPM-85 hoofdtelefoon?
Lijkt me wel een stoere hoofdtelefoon voor mijn w810i.

Op de site staat de w810i niet in de lijst van compatible phones,
maar dat zal wel onzin zijn,
want hij heeft gewoon een 3,5mm jack én dezelfde connector als die er standaard bijzit.

Als je deze hoofdtelefoon hebt, kan je dan zeggen of ie goed geluid geeft,
waar je hem gehaald heb en voor hoeveel?

Dankuuu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik heb een voucher voor een gratis HPM-85 bij mijn W850i gehad, zal het wel laten weten als ik hem binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
Firecow schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 19:07:
Hele simple vraag: Waarom kan ik niet wappen op mijn w810i ?? Als ik naar wap ga staat er LOCKED.

Zal vast wel in 1 van deze topics staan maar dan zit ik 4 uur te zoeken.....

Het is een branded orange foon
ja als we allemaal zo simpel alles voor elkaar kregen?
simpel antwoord

beweeg muis naar rechter boven hoek,
klik bij zoekfunctie een trefwoord in en voilla: alle regels in dit topic met jou trefwoord komen gesorteerd bij elkaar te staan.
simpeler kan het niet.

je mag er in dit forum best iets voor doen.
anders moet je naar de telecomzaak gaan waar je hem hebt gekocht en daar geef je hem fijn aan de baliemedewerker,
dan kan die fijn jou probleem op gaan lossn.

beetje tweaker zoekt dit zelf ff op.

succes ermee.

gr fire :O

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14
Als ik naar de radio luister dan hoor ik constant hoge piepjes door het geluid heen. Dit gebeurt bij alle zenders, en ook als je RDS uitzet (ik dacht eerst dat de radio aan het zoeken was naar een alternatieve frequentie). Ik vroeg me af of dit een algemeen probleem is.

Ik heb zojuist alle drie de topics doorzocht op het woord radio, omdat in mijn herinnering mijn probleem al eens eerder was aangekaart, ik vond alleen niets.

• Jassy
  • Laatst online: 10-10 11:16
Als ik naar de radio luister dan hoor ik constant hoge piepjes door het geluid heen. Dit gebeurt bij alle zenders, en ook als je RDS uitzet (ik dacht eerst dat de radio aan het zoeken was naar een alternatieve frequentie). Ik vroeg me af of dit een algemeen probleem is.
JAA

Dat heb ik dus ook, en dat is hoogst irritant! Ik heb het niet altijd, maar het komt wel eens voor...

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:14
Jassy schreef op donderdag 21 december 2006 @ 10:49:
JAA

Dat heb ik dus ook, en dat is hoogst irritant! Ik heb het niet altijd, maar het komt wel eens voor...
Aha, ik heb het echt altijd, en ik wil mijn phone daarvoor graag terugsturen naar SE. Ik weet alleen niet of mijn GSM echt kapot is of dat het een bug is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

van de schaarse tijd (lees: 1 uur per maand) die ik mezelf toeeigen radio te luisteren op mijn telefoon, heb ik hier nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
MarcoC schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:54:
Ik heb een voucher voor een gratis HPM-85 bij mijn W850i gehad, zal het wel laten weten als ik hem binnen heb.
heb hem ook opgestuurd, in blije verwachting...

heb mijn w810i nu al een weekje en tis eindelijk geluk om hem aan te sluiten op de sony ericsson pc suite... eenmaal aangesloten zie ik dat ik perfect hetzelfde kon doen (en zelfs minder) dan met de bluesoleil.

het besturen van de pc vind ik een prachtig gadget :D

bleutooth gaat me ook net iets te traag maar daar is de kaartlezer voor hé :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hem nu ook een weekje.. uiterst tevreden van..

heb hem in het mobistar tempo music pack (link)
van in de Photo Hall.. Nu normaal zou hier de MDS-60 gratis bij moeten zitten via een voucher.. alleen die zit niet in het pack :(

ik naar het nummer gebeld dat op de voucher staat die online staat in pdf formaat.. na 5 keer doorverbind geweest te zijn vertelt een kerel me dat ik met die online versie nix kan doen.. maar dat ik naar de winkel moet gaan waar ik hem gekocht heb en daar zo een orignele voucher moet vragen (die er normaal moest bijsteken).
Ik dus naar die winkel, natuurlijk vertellen ze me daar dat ik de online versie moet opsturen (ook na paar keer uitgelegd te hebben dat mobistar me expleciet gezegd heeft dat die online versie NIET geldig is..) maar ze willen niet luisteren :(:(

Iemand een idee wat ik nog kan doen, ik wil die MDS-60 namelijk heer erg graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Reef_91 schreef op woensdag 20 december 2006 @ 13:57:
Heeft iemand ervaring met de HPM-85 hoofdtelefoon?
Lijkt me wel een stoere hoofdtelefoon voor mijn w810i.

Op de site staat de w810i niet in de lijst van compatible phones,
maar dat zal wel onzin zijn,
want hij heeft gewoon een 3,5mm jack én dezelfde connector als die er standaard bijzit.

Als je deze hoofdtelefoon hebt, kan je dan zeggen of ie goed geluid geeft,
waar je hem gehaald heb en voor hoeveel?

Dankuuu :)
Ik heb hem binnekort, maar weet nog niet of ik hem hou of doorverkoop... i'll keep you up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

jverdeyen schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 18:16:
[...]

Ik heb hem binnekort, maar weet nog niet of ik hem hou of doorverkoop... i'll keep you up
Okay, ik ben benieuwd. Bedankt ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 17:15:
heb hem nu ook een weekje.. uiterst tevreden van..

heb hem in het mobistar tempo music pack (link)
van in de Photo Hall.. Nu normaal zou hier de MDS-60 gratis bij moeten zitten via een voucher.. alleen die zit niet in het pack :(

ik naar het nummer gebeld dat op de voucher staat die online staat in pdf formaat.. na 5 keer doorverbind geweest te zijn vertelt een kerel me dat ik met die online versie nix kan doen.. maar dat ik naar de winkel moet gaan waar ik hem gekocht heb en daar zo een orignele voucher moet vragen (die er normaal moest bijsteken).
Ik dus naar die winkel, natuurlijk vertellen ze me daar dat ik de online versie moet opsturen (ook na paar keer uitgelegd te hebben dat mobistar me expleciet gezegd heeft dat die online versie NIET geldig is..) maar ze willen niet luisteren :(:(

Iemand een idee wat ik nog kan doen, ik wil die MDS-60 namelijk heer erg graag
Deze uitprinten en opsturen. Heb ik ook gedaan en werkt goed. Duurt wel lang voordat je hem binnen hebt (Ongeveer 3 weken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-10 07:33
Hey ik ben nu een beetje aan het expirimenteren met bluetooth en internet. Door het internet in windows te delen over de bluetooth netwerk connectie en verbinding te maken met je telefoon is het dus mogelijk om met je mobiel te internetten zonder dat het je iets kost. Het is bijvoorbeeld handig bij het synchroniseren van je kalender met de google kalender, omdat dit nog alleen via een java tooltje online kan.

Zogauw je verbinding hebt via bluetooth komt het wereldbolletje naar voren en kun je op het internet. Alleen vind ik het zelf heel vervelend dat ik niet weet of hij nu werkelijk via bluetooth werkt, of toch stiekem het GPRS profiel van m'n provider pakt.

Nu heb ik het getest zonder het profiel van m'n provider. Ik heb deze verwijdert en opnieuw geprobeerd. Vervolgens begint de telefoon te zeuren dat je een profiel moet hebben, dus ik heb een profiel gemaakt die "Bluetooth" heet die connect via de verbinding "Bluetooth". (bluetooth heb ik alleen gekozen om het duidelijk te maken. het kan ook pietje heten natuurlijk) De profielen zijn verder helemaal leeg. Geen APN of dergelijke informatie.
Na weer te testen, haalt de telefoon inderdaad de informatie binnen. Naar mijn idee kan dit alleen nog maar zijn via bluetooth.

Maar!!! ik wil natuurlijk wel mijn MMS en GPRS instellingen behouden en er zeker van zijn dat het internet via bluetooth verloopt. Weet iemand of de bluetooth verbinding voorrang krijgt t.o.v. de gprs account? Ik heb geen zin om me blauw te betalen natuurlijk, wanneer ik denk dat het gewoon werkt. Ik heb namelijk geen data abonnement afgesloten.

of is er een manier om het te testen? Via bluetooth telt de datateller trouwens vrolijk mee, dus daar zie je het niet aan.

-edit-
hm volgens mij kan ik me binnenkort dus scheel betalen. zelfs zonder alle profielen komt het ding nog op internet... had hem niet aan/uit gezet.. nu nog eens testen

-edit2-

ik snap er geen hol meer van.. heb alle data accounts en internet profielen eruit gegooit... ding herstart.. bluetooth verbinding verbroken..

ga ik naar de site http://text.dslreports.com/mspeed?w=1 om te kijken wat mijn ip is.. doet hij het ten eerste gewoon, ook al mag het niet eens... en ten tweede krijg ik gewoon een dns adres van kpn aangewezen... wtf.... is het tegenwoordig normaal dat je zonder instellingen kunt internetten? :S

-edit3-

goed het werkt gewoon niet op deze manier.. ignore everything that's been said.

[ Voor 16% gewijzigd door FunFair op 23-12-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Heb nog een vraagje, de w810i ondersteund het AAC-formaat toch?

Ik heb mijn nummers omgezet in het AAC-formaat en daarna naar mijn telefoon gestuurd,
maar hij speelt ze niet af. Hij herkent ze wel, maar ik kan ze alleen verzenden.

Is er trouwens verschil in geluidskwaliteit tussen AAC en MP3 bij een bitrate van 96kbps?
Want anders gebruik ik wel MP3, wat ik nu dus doe. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
FunFair schreef op zaterdag 23 december 2006 @ 13:45:
Hey ik ben nu een beetje aan het expirimenteren met bluetooth en internet. Door het internet in windows te delen over de bluetooth netwerk connectie en verbinding te maken met je telefoon is het dus mogelijk om met je mobiel te internetten zonder dat het je iets kost. Het is bijvoorbeeld handig bij het synchroniseren van je kalender met de google kalender, omdat dit nog alleen via een java tooltje online kan.

Zogauw je verbinding hebt via bluetooth komt het wereldbolletje naar voren en kun je op het internet. Alleen vind ik het zelf heel vervelend dat ik niet weet of hij nu werkelijk via bluetooth werkt, of toch stiekem het GPRS profiel van m'n provider pakt.

Nu heb ik het getest zonder het profiel van m'n provider. Ik heb deze verwijdert en opnieuw geprobeerd. Vervolgens begint de telefoon te zeuren dat je een profiel moet hebben, dus ik heb een profiel gemaakt die "Bluetooth" heet die connect via de verbinding "Bluetooth". (bluetooth heb ik alleen gekozen om het duidelijk te maken. het kan ook pietje heten natuurlijk) De profielen zijn verder helemaal leeg. Geen APN of dergelijke informatie.
Na weer te testen, haalt de telefoon inderdaad de informatie binnen. Naar mijn idee kan dit alleen nog maar zijn via bluetooth.

Maar!!! ik wil natuurlijk wel mijn MMS en GPRS instellingen behouden en er zeker van zijn dat het internet via bluetooth verloopt. Weet iemand of de bluetooth verbinding voorrang krijgt t.o.v. de gprs account? Ik heb geen zin om me blauw te betalen natuurlijk, wanneer ik denk dat het gewoon werkt. Ik heb namelijk geen data abonnement afgesloten.

of is er een manier om het te testen? Via bluetooth telt de datateller trouwens vrolijk mee, dus daar zie je het niet aan.

-edit-
hm volgens mij kan ik me binnenkort dus scheel betalen. zelfs zonder alle profielen komt het ding nog op internet... had hem niet aan/uit gezet.. nu nog eens testen

-edit2-

ik snap er geen hol meer van.. heb alle data accounts en internet profielen eruit gegooit... ding herstart.. bluetooth verbinding verbroken..

ga ik naar de site http://text.dslreports.com/mspeed?w=1 om te kijken wat mijn ip is.. doet hij het ten eerste gewoon, ook al mag het niet eens... en ten tweede krijg ik gewoon een dns adres van kpn aangewezen... wtf.... is het tegenwoordig normaal dat je zonder instellingen kunt internetten? :S

-edit3-

goed het werkt gewoon niet op deze manier.. ignore everything that's been said.
uiteraard kun je gewoon internetten met je mobiel via de pc en bluetooth.

kijk dit maar eens:

Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 6

(ergens halverwege de pagina)

Voor een korte maar krachtige uitleg over het instellen van SE J2ME en opera mini: Zie Overige Vragen of zie tutorial op www.denniz.net!

Tevens heeft Speedy-Andre een eenvoudige doch voedzame uitleg op het internet gezet waarin beschreven staat hoe je met je (SE) telefoon kan internetten via de breedbandverbinding van je pc. Overigens is daar ook een handig tooltje te vinden om de verbinding via een HID profiel op afstand te starten zodat je helemaal niet meer uit je luie stoel hoeft te komen om dit topic bij te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
tnx voor de handleiding.. na nog even verder te zoeken had ik het ook gevonden.. helaas werkt het nog niet met java6 die momenteel hier geinstalleerd staat.. na de kerst maar eens op m'n eigen pc proberen.

Maar kan iemand me vertellen waarom ik zelfs met een leeg profiel gewoon kan gprs'sen met m'n hi abo? Ik vind het vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:16
ik heb gister gezien dat hij nog maar 200 euro is bij de phone house, nu ga ik deze echt zeker halen topaanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort geleden heb ik mijn SE w810i ontvangen van kpn mobile. Nu probeerde ik met SEUS een softwareupdate te krijgen. De eerste keer downde ik wel degelijk wat (volgens mij met met windows update ofzo) iets wat te maken had met flash, maar ik heb nog steeds firmware versie R4CE012. Nu las ik in 'Het Grote SonyEricsson W810i topic - Deel 2' dat meer mensen met Hi of KPN niet kunnen updaten. Heeft iemand hier een verklaring voor, en zijn er überhaupt mensen met KPN die niet de versie R4CE012 hebben (zonder behulp van de zgn DaVinci firmware)? Alvats bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
hmm, ik heb al n jaar een k750i met veel plezier en kan m evt doorverkopen zodat ik n nieuwe gsm zou kunnen nemen, maar vraag me af of de overstap naar w810i de moeite waard is. het extra geheugen en betere music functionaliteit lijken me helemaal prima, maar er zijn zo weinig aanbiedingen! ik heb nog een abo lopen dus prepaid zou ongeveer de enige optie zijn en dan begint het pas bij 200 euro...

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Verwijderd

kees89 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 09:28:
ik heb gister gezien dat hij nog maar 200 euro is bij de phone house, nu ga ik deze echt zeker halen topaanbieding
Zou je misschien iets meer info kunnen geven over deze aanbieding? Op de Phone House website heb ik een dergelijke aanbieding niet gevonden. Betreft het:

- prepaid
- los toestel
- abonnement
- met of zonder speaker set

Ik zat zelf te denken aan een 1-jarig T-Mobile van €15,75 + eenmalig €19,95. Ik heb al een heel goedkoop sim-only abonnement maar met het zojuist genoemde contract ben je dan in totaal €208,95 kwijt (met een speaker setje). Altijd nog stukken goedkoper dan een los toestel (alleen niet vergeten tijdig het contract op te zeggen ;) )

Alvast bedankt!

Verwijderd

knuppelhout schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:20:
hmm, ik heb al n jaar een k750i met veel plezier en kan m evt doorverkopen zodat ik n nieuwe gsm zou kunnen nemen, maar vraag me af of de overstap naar w810i de moeite waard is. het extra geheugen en betere music functionaliteit lijken me helemaal prima, maar er zijn zo weinig aanbiedingen! ik heb nog een abo lopen dus prepaid zou ongeveer de enige optie zijn en dan begint het pas bij 200 euro...
Oja? Waar dan? Ik wist helemaal niet dat ze de w810i al prepaid aanboden...

Verwijderd

Sinds kort heb ik een web n walk abbonement op mijn w810i. Werkt heel mooi, navigatie enzo, maar ik kan geen streaming audio of video afspelen. Ik krijg een melding:"download niet ondersteund"

Ik heb "t-mobile internet" gekozen bij de streaming opties in de telefoon, dus dat is denk ik goed. Blokkeert T-Mobile streaming media, of zie ik iets over het hoofd?

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:53

Shrien

frequent snoozer

Ik heb trouwens een abonnement en ik heb nu 2x achter elkaar een rekening van 20 euro meer gehad. Wat ik nooit had met mijn vorige telefoon, er stond iets over BUITEN VODAFONE LIVE!.

Weet iemand wat dit is ? Ik heb maar de GPRS en WAP bende geblokkeerd op mn ding want 't ging gewoon randomly aan volgens mij.. :|

• AOC
  • Niet online

AOC

is deze telefoon een beetje robuust ? Want ik moet veel dingen tillen op het werk en daarbij willen nog wel eens zware objecten tegen mn telefoon aangaan.

En het beelscherm is dat een beetje bestand tegen alcohol en slijt het snel ? Want bij mijn nokia 6230 was het hele scherm alweer wazig toen er wat bier overheen ging en zit nu onder de krassen

• RnB

RnB

Dark0z schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:28:
is deze telefoon een beetje robuust ? Want ik moet veel dingen tillen op het werk en daarbij willen nog wel eens zware objecten tegen mn telefoon aangaan.

En het beelscherm is dat een beetje bestand tegen alcohol en slijt het snel ? Want bij mijn nokia 6230 was het hele scherm alweer wazig toen er wat bier overheen ging en zit nu onder de krassen
deze foon is ckr robuust !
ik heb m al best vaak laten vallen,
maar hij voelt nog als nieuw. :D
en dan heb ik het niet over het vallen op een tapijt,
maar op harde tegels. :X
maargoed, hij kraakt niet en hij doet het nog lekker. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Laatst online: 19:03

Nibbz

Postmaster General

Heeft er iemand problemen met de camera knop? mijn toestel wil nu heel slecht foto's nemen, omdat de fotoknop het niet meer goed doet.. echt niet relaxed..

toch maar terug brengen dan :s

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg ik ooit mn batterij er weer uit zonder de hele telefoon naar zijn grootjes te helpen? Krijg dat klepje er echt niet af.....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32

mulder

ik spuug op het trottoir

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:28:
Hoe krijg ik ooit mn batterij er weer uit zonder de hele telefoon naar zijn grootjes te helpen? Krijg dat klepje er echt niet af.....:S
Haha ja zo zat ik gister ook, gewoon goed vasthouden en met je duim op het klepje drukken. Op eens heb je het ;)

oogjes open, snaveltjes dicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 18:35:
Sinds kort heb ik een web n walk abbonement op mijn w810i. Werkt heel mooi, navigatie enzo, maar ik kan geen streaming audio of video afspelen. Ik krijg een melding:"download niet ondersteund"

Ik heb "t-mobile internet" gekozen bij de streaming opties in de telefoon, dus dat is denk ik goed. Blokkeert T-Mobile streaming media, of zie ik iets over het hoofd?
navigatie??? welk programma dan als ik vragen mag??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:53

Shrien

frequent snoozer

Reef_91 schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:56:
[...]

deze foon is ckr robuust !
ik heb m al best vaak laten vallen,
maar hij voelt nog als nieuw. :D
en dan heb ik het niet over het vallen op een tapijt,
maar op harde tegels. :X
maargoed, hij kraakt niet en hij doet het nog lekker. _/-\o_
Robuust istie zeker..
Gister liet mn vriendin de mobiel op de grond vallen vanaf mn bed, hij viel wel uit..
maar hij deed het verder gewoon weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SEUS zegt dat er geen nieuwe updates zijn voor mijn w810i, maar die moeten er wel zijn (ik heb cxc1250316). De update service op de telefoon zegt hetzelfde, maar ik wil van die irritante knipperende flitser bug af.. Zijn er nog manieren om het wel te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Nou mijn telefoon doet sinds vanmiddag niks meer behalve en wit scherm geven en wat bliepjes komen eruit.
SIM kaart en accu verwisselen maakt niet uit en ook een nieuwe update erover heen maakt niks uit.
Nu ga ik hem morgen terug brengen ter repartie maar natuurlijk probeer ik dat te vermijden als dat niet nodig is, wat kan ik nog meer proberen om hem weer aan de praat te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

op hi.nl kan ik de W810i bestellen voor 25euro per maand voor 2 jaar... dan krijg ik nog 5euro per maand korting, dus dat komt neer op 480... Is dit redelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou hem daar voor 20 per maand bestellen. Dan nog de 5 euro per maand korting er af. Je moet dan alleen nog 19,95 bijbetalen. Dus als ke niet gigantisch veel belt kom je dan goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 22:21:
Zou hem daar voor 20 per maand bestellen. Dan nog de 5 euro per maand korting er af. Je moet dan alleen nog 19,95 bijbetalen. Dus als ke niet gigantisch veel belt kom je dan goedkoper uit.
als ik op de site kijk moet ik 60euro bij betalen voor 20euro per maand ? Het is wel verlengen he en ik bel vaak meer dan 20euro :) dus dan moet ik wel abbo van 25 nemen eigenlijk om het beetje veilig te stellen, maar met 5 euro korting ga ik er dus niet op achteruit

[ Voor 20% gewijzigd door AOC op 29-12-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan is het wel een goede keuze denk ik. Alleen vind ik het vreemd dat bij je een verlenging duurder uit zou zijn dan bij een nieuw abonnement. Je zou verwachten dat je bij verlenging juist goedkoper uit zou zijn. Maar dat is mijn point of view.

Over de telefoon zelf: "Ik heb hem pas een dag, maar tot nu toe niets dan goeds. Enige minpuntjes is dat het batterijklepje amper los is te krijgen als de batterij en sim er in zitten. Ik zal binnenkort denk ik ook naar een grote geheugenkaart gaan, want die 512Mb waren zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
ik heb een mooie aanbieding gezien bij algebeld.nl: w810i + ms pro duo 1gb voor 20 eu bij telfort 200 1jr abo, maar .... daar staat geen speakerset bij! kan ik die evengoed aanvragen via het online formulier of is het jammer de bammer als je m koopt bij n winkel die niet in het rijtje op de site staat?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
gewoon proberen! het is toch een actie van SE.. niet van de winkel waar je de telefoon koopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 14:24:
[...]

Zou je misschien iets meer info kunnen geven over deze aanbieding? Op de Phone House website heb ik een dergelijke aanbieding niet gevonden. Betreft het:

- prepaid
- los toestel
- abonnement
- met of zonder speaker set

Ik zat zelf te denken aan een 1-jarig T-Mobile van €15,75 + eenmalig €19,95. Ik heb al een heel goedkoop sim-only abonnement maar met het zojuist genoemde contract ben je dan in totaal €208,95 kwijt (met een speaker setje). Altijd nog stukken goedkoper dan een los toestel (alleen niet vergeten tijdig het contract op te zeggen ;) )

Alvast bedankt!
Is gewoon een los model, stond in het foldertje van de phone house die we vorige week door de brievenbus kregen :)

PS het lijkt me dat die boxjes er gratis bijzitten op de website van SE staat die bon en daar stat op dat een kassabon van de phone house genoeg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 20:12:
De SEUS zegt dat er geen nieuwe updates zijn voor mijn w810i, maar die moeten er wel zijn (ik heb cxc1250316). De update service op de telefoon zegt hetzelfde, maar ik wil van die irritante knipperende flitser bug af.. Zijn er nog manieren om het wel te laten werken?
heeft het zin om langs de kpn winkel te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
weet er iemand of windowsmedia player shortcuts aanpasbaar zijn?

sinds versie 11 op mijn laptop staat werken de knopjes niet meer 100% bij aansturing van media player via bleutooth (volume naar beneden en nog iets)

ga ik de telefoon moeten aanpassen, of kan ik in media player de nodige configuratie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
M@NIC schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:34:
Nou mijn telefoon doet sinds vanmiddag niks meer behalve en wit scherm geven en wat bliepjes komen eruit.
SIM kaart en accu verwisselen maakt niet uit en ook een nieuwe update erover heen maakt niks uit.
Nu ga ik hem morgen terug brengen ter repartie maar natuurlijk probeer ik dat te vermijden als dat niet nodig is, wat kan ik nog meer proberen om hem weer aan de praat te krijgen?
heeft u de originele software derop staan of hebt u de telefoon ooit geflasht met illigale firmware?

de garantie vervalt hoogstwaarschijnlijk bij het flashen van de firmware?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Niet online
FunFair schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:10:
gewoon proberen! het is toch een actie van SE.. niet van de winkel waar je de telefoon koopt :)
heb t gedaan. ze zeiden dat die actie idd onafhankelijk van de winkel is. ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
d4damager schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:53:
[...]

heeft u de originele software derop staan of hebt u de telefoon ooit geflasht met illigale firmware?

de garantie vervalt hoogstwaarschijnlijk bij het flashen van de firmware?????
Ik heb de davinci firmware erop gezet.
Niks illegaals aan lijkt me want ik kon mijn telefoon gewoon updaten via SEUS. :)

Inmiddels is ie opgestuurd, ik ben benieuwd wat eruit komt rollen.
Moet het in de tussen tijd doen met een verrotte Nokia 3010 die ik van de verzekering heb gekregen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-09 10:42
Bij tele2 hebben ze 'm nu gratis bij een 15 euro abbo. Ik zit er over te denken maar ik twijfel toch nog een beetje tussen de w810i en de nokia 6131. Hij moet wel een beetje compact zijn en de w810i lijkt wat lomp soms op de foto's. Ik heb helaas geen winkel in de buurt waar ik telefoons kan bekijken.

Ik wil graag muziek luisteren en soms een toch redelijke foto schieten. Denk zelf dus dat de w810i betere keus is :) .

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
Misschien een rare vraag, maar ik heb interesse in deze telefoon, maar ook voor de Nokia N70. Ik zit echt gigantisch te twijfelen tussen deze 2, maar ik kom er niet uit. ik kan ze beiden even duur krijgen (200 euro, los toestel), en ik heb al op nieuwemobiel.nl gekeken, maar ik kan echt niet kiezen. Overtuig me waarom ik de w810i beter kan nemen en help me uit de nood...
Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:

[GSM] Policy

Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.