Het SonyEricsson W810i topic - deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.727 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Ik heb een KPN-branded W810. De releaseFW staat er (nog) op (R4CE012). Dat betekent dus dat het licht ook bij "aan" gaat knipperen. MAAR- gisteren koos ik eens een ander thema (Orbit) en wat denk je? Het licht blijft gewoon aan....
Nog een paar keer getest. Als je direct na het veranderen van je thema het licht weer test, gaat-ie knipperen, maar na een paar minuutjes blijft ie gewoon branden. :?

Toeval: of gaat dat bij jullie ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Toen ik mijn telefoon kreeg van T for Telecom had ik allemaal mooie icoontjes voor mijn menu deze had ik ook in andere thema's hellaas is bij een firmware update mijn firmware corrupt geraakt en moest ik met een ander programma dan SEUS de firmware er op nieuw op zetten.

Nu heb ik die icoontjes alleen nog in die Walkman Thema, maar niet meer in de andere thema's :(

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w810/pic020.jpg

Heb ik nu een oude firmware ofzo?

Nu zag ik ook dit plaatje ergens:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/w810/pic075.jpg
Weet iemand waar ik die thema kan krijgen? Ziet er wel gaaf uit!
[edit] Hmmm ik heb hem er op staan, dat is de equaliser theme... maar op m'n vorige firmware zag hij er niet zo uit die menu structuur... Anyway :D wel cool

[ Voor 15% gewijzigd door The Otherside op 03-11-2006 09:59 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 13:10
ah, flash menu's ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:25:
De nieuwe W850i heeft er ook last van.
Die van mij niet.. geld dus niet voor alle 850's denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:54
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:24:
Ik denk dat je voor de Flash menu´s niet bij SE moet zijn. Die leveren volgens mij de telefoontjes inclusief Flash menu´s af, maar de mobieltjes worden gebranded door verschillende providers, waardoor de Flash mogelijkheid wordt geblokkeerd. Tenminste, daar ga IK vanuit. Excuse me if I´m wrong O-)

Groetjes
DeRoeje
Ik denk dat dit een goede conclusie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:52
dafmay schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:44:
[...]

Ik denk dat dit een goede conclusie is.
Dat denk ik niet, want ik heb een unbranded exemplaartje, rechtstreeks van het sonyfabriekje vandaan, en er zitten ook geen flashmenuutjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em sinds een dag ook in gebruik. Heel leuk telefoontje en de videofunctie valt me ook mee. Had em na de vele kritieken er op slechter verwacht. Wel kraakt de telefoon en vooral als je op "pijltje naar beneden drukt" hebben meerdere hier last van? Voor de rest ben ik de mp3 speler nog aan het testen. Kijken of die beter is dan m'n eigen mp3 speler packerd bell audiokey ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
TS: De link voor het updateprogramma is veranderd, na zoeken bij Sony is dit de nieuwe link:
http://www.sonyericsson.c...eService_Inst_2.6.4.9.exe

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-09 13:10
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:00:
Heb em sinds een dag ook in gebruik. Heel leuk telefoontje en de videofunctie valt me ook mee. Had em na de vele kritieken er op slechter verwacht. Wel kraakt de telefoon en vooral als je op "pijltje naar beneden drukt" hebben meerdere hier last van? Voor de rest ben ik de mp3 speler nog aan het testen. Kijken of die beter is dan m'n eigen mp3 speler packerd bell audiokey ;).
Ook hier kraakt het pijltje omlaag knopje, ik kijk het nog even aan.
En ook hier heeft de telefoon mijn PB audiokey vervangen ;)

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DaFreakhead schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:45:
[...]

Dat denk ik niet, want ik heb een unbranded exemplaartje, rechtstreeks van het sonyfabriekje vandaan, en er zitten ook geen flashmenuutjes op.
Ik had erbij moeten vermelden dat geen van de Europese firmwares de flash-menu's hebben. Voor zover ik weet in ieder geval de Amerikaanse versies. En natuurlijk de versies van de welbekende "illegale" uitgevers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
dafmay schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:04:
[...]

Ik had erbij moeten vermelden dat geen van de Europese firmwares de flash-menu's hebben. Voor zover ik weet in ieder geval de Amerikaanse versies. En natuurlijk de versies van de welbekende "illegale" uitgevers :)
De firmware die ik er opgezet heb om mijn SE te fixxen via de Illegale Uitgever is dus ook een "gepatchde" firmware ?

Nog bedankt daar voor trouwens DafMay

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
The Otherside schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:11:
[...]

De firmware die ik er opgezet heb om mijn SE te fixxen via de Illegale Uitgever is dus ook een "gepatchde" firmware ?

Nog bedankt daar voor trouwens DafMay
Dat weet ik eigenlijk niet. Is mij nog steeds niet duidelijk waar zo'n illegale uitgever zijn firmwares vandaan haalt, en of hij ze zelf helemaal/gedeeltelijk aanpast. Verder moeten we maar niet gaan anders krijgt de Mod een rolberoerte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:21

Shrien

frequent snoozer

The Otherside schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:57:
Toen ik mijn telefoon kreeg van T for Telecom had ik allemaal mooie icoontjes voor mijn menu deze had ik ook in andere thema's hellaas is bij een firmware update mijn firmware corrupt geraakt en moest ik met een ander programma dan SEUS de firmware er op nieuw op zetten.

Nu heb ik die icoontjes alleen nog in die Walkman Thema, maar niet meer in de andere thema's :(

[afbeelding]

Heb ik nu een oude firmware ofzo?

Nu zag ik ook dit plaatje ergens:

[afbeelding]
Weet iemand waar ik die thema kan krijgen? Ziet er wel gaaf uit!
[edit] Hmmm ik heb hem er op staan, dat is de equaliser theme... maar op m'n vorige firmware zag hij er niet zo uit die menu structuur... Anyway :D wel cool
Kun je mij dat thema sturen ? :) klik, thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
s t a r t p o s t ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik vond nog een handige tip in het Esato forum :

I bet many of you are irritated that in Sony Ericsson phones, when you connect the handset and a call comes in, the ringtone is played from the phone's on-board speakers and not through the earphones. However, you can change that. Simply follow the few steps below and you are all set:

Go to: Menu >> Settings >> General >> Profiles >> Handsfree (More >> View and edit) >> Silent Mode >> On >> C (back) >> Accessories >> Portable h-free

Done! Now, whenever you plug in the handsfree, the phone will automatically switch it's profile to 'Handsfree' and the 'Silent Mode' will be activated. Then, the phone will vibrate and ring in your ear when a call comes in. When you remove the handsfree, the phone will again switch back to the previous profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-09 18:01
Klopt, had ik al een hele tijd geleden zelf ontdekt. Werkt echt perfect! :)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Waarschijnlijk doelt hij/zij op het feit dat er in de startpost staat dat dit deel 2 is... anders zou ik het ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
NEEE, je vroeg toch naar dat theme?

tenminste :
heb hem er op staan, dat is de equaliser theme... maar op m'n
die theme staat in de startpost, maar werkt alleen als je flash aan is, en dat is bijna geen toestel in europa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort loopt mijn abo af en dus ben ik op zoek naar een nieuwe mobiel. Ik twijfel hevig en wilde eerst aan een W950i(te prijzig) en anders aan een Samsung D900, maar na die gezien te hebben in de winkel is dat het toch ook niet helemaal. Aangezien ik uitgezonderd van de pook tevreden ben over mn K750i, is misschien de W810i wel geschikt. Mijn vraag is nu eigenlijk, zijn er momenteel nog goede deals met deze phone? Ik heb bovendien momenteel een iAudio X5L als mp3speler, en ondanks dat dat een geweldig apparaat is, vind ik het beroerd om em telkens overal naartoe te slepen omdat hij extra ruimte in neemt(is toch ook de kleinste niet). Geluidskwaliteit op dat ding is ongeëvenaard, en dat verwacht ik ook niet op een telefoon als deze, maar is het geluid gewoon wel goed te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Speed-Searcher schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 18:00:
NEEE, je vroeg toch naar dat theme?

tenminste :

[...]

die theme staat in de startpost, maar werkt alleen als je flash aan is, en dat is bijna geen toestel in europa...
Ah ok, zeg dat dan :) , en hoe zorg ik dat die functie wél mogelijk wordt ?
Verwijderd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:06:
Binnenkort loopt mijn abo af en dus ben ik op zoek naar een nieuwe mobiel. Ik twijfel hevig en wilde eerst aan een W950i(te prijzig) en anders aan een Samsung D900, maar na die gezien te hebben in de winkel is dat het toch ook niet helemaal. Aangezien ik uitgezonderd van de pook tevreden ben over mn K750i, is misschien de W810i wel geschikt. Mijn vraag is nu eigenlijk, zijn er momenteel nog goede deals met deze phone? Ik heb bovendien momenteel een iAudio X5L als mp3speler, en ondanks dat dat een geweldig apparaat is, vind ik het beroerd om em telkens overal naartoe te slepen omdat hij extra ruimte in neemt(is toch ook de kleinste niet). Geluidskwaliteit op dat ding is ongeëvenaard, en dat verwacht ik ook niet op een telefoon als deze, maar is het geluid gewoon wel goed te noemen?
Hoi, de geluidskwaliteit van de iAudio spelers kan deze telefoon inderdaad moeilijk overtreffen, maar ik kan je zeggen dat de mp3 functie op de w810i gewoon goed is. Goede bass weergave en voldoende volume ( ook met de speakers ). Ik heb wel de HPM-70 (headset) er bij genomen, omdat ik het niet zo heb op die stock headsetjes. Maar hier komt gewoon erg goed geluid uit en het is écht een aanrader !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Shrien schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:11:
[...]

Ah ok, zeg dat dan :) , en hoe zorg ik dat die functie wél mogelijk wordt ?
Ik zou zeggen ga eerst eens rustig dit (en eventueel vorige) topics doorlezen. Dit onderwerp komt iedere week wel een keer naar boven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-07 13:44
oke naar 8 weken wachten heb ik een nieuwe telefoon gehad van SE reperatiecentrum. Maar nu zijn mijn oordopjes kapot: de linker (korte draad) werkt wel en de rechter geeft geen geluid, ook geen ruis trouwens xD. Valt dit onder de garantie of moet ik nieuwe kopen?

Hier staat mijn handtekening, als het goed is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
AceAlpha schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:20:
oke naar 8 weken wachten heb ik een nieuwe telefoon gehad van SE reperatiecentrum. Maar nu zijn mijn oordopjes kapot: de linker (korte draad) werkt wel en de rechter geeft geen geluid, ook geen ruis trouwens xD. Valt dit onder de garantie of moet ik nieuwe kopen?
Bedoel je dat de bij het nieuwe toestel meegeleverde oordopjes defect zijn, of de bij het oude toestel behorende oordopjes ? Anyway, in beide gevallen zou ik zeggen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
dafmay schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:24:
[...]

Bedoel je dat de bij het nieuwe toestel meegeleverde oordopjes defect zijn, of de bij het oude toestel behorende oordopjes ? Anyway, in beide gevallen zou ik zeggen garantie.
Die van het oude toestel, de reperatie betrefte alleen mijn telefoon en niet de accessoires ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
AceAlpha schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:30:
[...]

Die van het oude toestel, de reperatie betrefte alleen mijn telefoon en niet de accessoires ;)
Ik heb ook last van oordopjes die niet altijd goed contact maken met de telefoon, maar ik vind dit niet echt een accesoire, aangezien het een zwalkman telefoon is? Vrij basale functie bij dit toestel...
<taalpuristen modus>Ace Alpha: betrefte -> betrof</taalpuristen-modus>

[ Voor 5% gewijzigd door DaFreakhead op 06-11-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 22:00
Waarom zou je geen garantie op de accessoires hebben? Betaal je toch ook voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
DaFreakhead schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:37:
[...]

Ik heb ook last van oordopjes die niet altijd goed contact maken met de telefoon, maar ik vind dit niet echt een accesoire, aangezien het een zwalkman telefoon is? Vrij basale functie bij dit toestel...
:? Ach alles muv de telefoon zelf noemt men nu eenmaal een accessoire.

[ Voor 9% gewijzigd door dafmay op 06-11-2006 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
MarcoC schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:44:
Waarom zou je geen garantie op de accessoires hebben? Betaal je toch ook voor.
Ik heb gewoon een nieuwe headset gekregen bij de Phonehouse. Garantie is garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Jassy schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:03:
[...]

Ik heb gewoon een nieuwe headset gekregen bij de Phonehouse. Garantie is garantie
Ja, lijkt me ook. Je betaalt voor de telefoon i.c.m. accessoires, niet alleen de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of met davinci in de nieuwe firmware van hun (die ze misschien hebben aangepast?!) nu wel de mogelijkheid is om de inbox te vergroten?

verder krijg ik via seus niks van de versie na de rd005 of hoe heet ie ook alweer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
MarcoC schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:24:
[...]
Ja, lijkt me ook. Je betaalt voor de telefoon i.c.m. accessoires, niet alleen de telefoon.
Ja dacht ik al maar wou alleen ff checken, maar uit het niets werkten ze ineens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
AceAlpha schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:39:
[...]

Ja dacht ik al maar wou alleen ff checken, maar uit het niets werkten ze ineens weer.
het zal de connector wel zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dus een dik probleem:S er is iets fout gegaan met flashen, mun w810i zegt nu bij opstarten configuratiefout neem contact oP:S wie heeft er een oplossing? ervaring mee?

mail me aub
ricard0_styl0@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Gewoon nog een keer SEUS eroverheen gooien joh, en anders telefoon wegbrengen naar SE service station. Ben je 'm minimaal 4 weken kwijt.

[ Voor 63% gewijzigd door dafmay op 06-11-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb seus al 1000 keer gedaan werkt niet.. ik probeer dan maar davinci maar duurt 3 dagen ivm account via paypal:(:(:( KUT flashen ook en waarom 4 weken zij doen ook alleen main file cda string en fs file pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 22:09:
ik heb seus al 1000 keer gedaan werkt niet.. ik probeer dan maar davinci maar duurt 3 dagen ivm account via paypal:(:(:( KUT flashen ook en waarom 4 weken zij doen ook alleen main file cda string en fs file pffff
Joh doe toch eens rustig man ! Met schelden gaat je telefoon het echt niet sneller doen hoor. Jij hebt zelf de keus gemaakt om te flashen. Als jij alle voorwaarden in acht neemt, dan gaat een update gewoon prima.

Dus wacht rustig die 3 dagen...alles komt wel weer goed. Pfft :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop t en sorry.. maar ik snap het niet.. er was iets fout met mijn credit zeggen ze.. dat ze dan niet bij het alerlaatste dat constateren en het afbreken maar dat op het begin zeggen:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn w810i ook geflashed een tijd geleden, maar kun je dan wel nog de update service gebruiken of gooit die dan weer die flash menu's eraf?

en waar kan ik meer van die leuke flash menu's afhalen? zoals het equalizer thema van sony.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja seus werkt nog gewoon en nee de flash verdwijnt dan niet;) das wel fijn.. als het flashen tenminste goed gaat pff ik moet nog maar hopen dat ik over 2 dagen als paypal eindelijk het geld heeft of ik dan nog alles terug krijg:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:06
Via SEUS vindt hij hier nog steeds die nieuwe firmware niet :{

Terwijl als ik het via de telefoon zelf doe, hij het wel vindt :D

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-09 08:06
DaFreakhead schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:59:
[...]

In plaats van artiest, nummer op de tracklist van de CD als eerste gegeven in de bestandsnaam zetten.
beetje late reactie van mij maargoed: dit maakt dus niks uit.Net nog een cd erop gezet waarbij het nummer eerst in de bestandnaam staat. Nogsteeds achterstevoren.

Edit: ik heb nu wel wat gevonden, maar is beetje omslachtig: in explorer de bestanden omgekeerd sorteren op bestandnaam, en dan overzetten. Dan worden ze dus wel goed gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door ajampaniki op 07-11-2006 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

is het mogelijk om in flightmode foto's te maken? k750i w800i konden dat wel nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Silverline schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:12:
is het mogelijk om in flightmode foto's te maken? k750i w800i konden dat wel nl.
Neen, helaas alleen de walkman-functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

telefoon doet t weer gelukkig:) opnieuw geflashed en het is gelukt..

btw via seus vind hij indd die nieuwe update nog niet:S vaag maarja er zijn geen verandereingen zover ik merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie ik welke firm dit is?

http://www.sonyericsson.c...&fid=21839&esi=true#notes

Er staat ook niets bij of hij nu wel flash ondersteund e.d.

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:08:

iemand?
Dat is geen firmware, maar software voor de PC !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:08:

iemand?
dafmay schreef op woensdag 08 november 2006 @ 17:41:
Dat is geen firmware, maar software voor de PC !
...
Hij bedoelt, op die site kun je SEUS downloaden, maar er staat niets over de nieuwste firmware.
Dat komt, omdat sony ericsson geen tijd heeft om alle firmware's van elke telefoon bij te houden op hun site.

De enige improvement van de nieuwe firmware tov de oude R4D, is dat de JAVA-versie van 6.4 naar 6.5 is gegaan. M.a.w, nog geen flash ondersteuning 8)7
Silverline schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:54:
van esato gehaald:

R4EA031 : 2006-09-25; Java version upped to 6.5
R4DB005 : Latest available available for SEUS; first documented 20-June: MR1
R4CM001 : first documented 9-June
R4CK003 : flashing bug fixed; camera version remains at 4.5; dropped calls problem for some operators fixed
R4CF002 :
R4CE012 : release version
R4CA026 : pre-release version

[ Voor 22% gewijzigd door Silverline op 08-11-2006 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, bedankt!

ik had idd die link erbij zitten, maar die pastte niet helemaal bij mn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de W810i open te maken? Ik heb de juiste schroevendraaiers erbij gepakt maar het is toch niet gelukt om het frontje eraf te krijgen. Weet iemand raad?

Ik wil namelijk de keypad schoonmaken omdat een aantal toetsen niet meer lekker indrukken, meer mensen met dit klachtje?

Verder een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:46:
Is het mogelijk om de W810i open te maken? Ik heb de juiste schroevendraaiers erbij gepakt maar het is toch niet gelukt om het frontje eraf te krijgen. Weet iemand raad?

Ik wil namelijk de keypad schoonmaken omdat een aantal toetsen niet meer lekker indrukken, meer mensen met dit klachtje?

Verder een top toestel!
http://www.howardforums.c...46&highlight=w810+housing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
Bestaat er een pdf-viewer die op dit toestel draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Graag gedaan. Laat nog even weten hoe het gegaan is, ben ik benieuwd naar. In de handleiding las ik dat je hier en daar erg voorzichtig moet zijn om geen palletjes af te breken !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand of je met die nieuwe update via davinci je de inbox kunt vergroten of dat seus het zelf eens een keer inzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ik was er al bang voor maar gisteren was het dan zover... ik ben een rubberen dopje verloren. Hij is ongemerkt van het oortje afgegaan (klinkt stom idd). Nou zitten er 2 setjes extra bij, 1 kleinere, 1 grotere maar ik wil gewoon die normale. Heeft iemand enig idee of die na te bestellen zijn? Om hiervoor nou een compleet nieuwe koptelefoon te halen vind ik een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:16:
Ik was er al bang voor maar gisteren was het dan zover... ik ben een rubberen dopje verloren. Hij is ongemerkt van het oortje afgegaan (klinkt stom idd). Nou zitten er 2 setjes extra bij, 1 kleinere, 1 grotere maar ik wil gewoon die normale. Heeft iemand enig idee of die na te bestellen zijn? Om hiervoor nou een compleet nieuwe koptelefoon te halen vind ik een beetje overdreven.
Mischien op www.cnn.cn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08

Nibbz

Postmaster General

Dutch-Hane schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:16:
Heb het zelfde probleem hier, nu heb ik alleen nog maar de 2 kleine over :p, rest benik allemaal al kwijt...

moet ze ook zeker ff bij bestellen (die medium's zijn echt the way to go :))

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandeweek een w810i bij de belcompany gekocht. Echter toen ik hem thuis eens goed ging bekijken, bleken ze me een 2e handsje hebben meegegeven, er zaten krasjes op de toetsen, en de handleiding boekjes waren al uitgepakt. De doos zag er al niet al te nieuw meer uit en een seal was gebroken. Dus ik er mee terug, en ze wilde hem wel omruilen. Nu wilde ik een door Sony Ericsson gesealde doos, maar ze vertelde me dat SE de dozen helemaal niet sealed? Klopt dit? Ze hebben me weer een ander meegegeven, die in de vitrine stond, hier zaten al meer stickertjes op de telefoon dan de vorige, dus ik denk dat deze wel gewoon nieuw is. Alleen hij doet het niet. Ik krijg alleen maar knipperent wit beeldscherm. Volgens SE klantenservice is ie stuk. De jongen bij de BC heeft zelf even gekeken of ie het deed door de batterij er in te doen, hij moest dus weten dat ie stuk was.

Ik vind dit werkelijk te schandalig voor woorden.

Mijn belangrijkste vraag is dan ook of SE de dozen sealed? De klantenservice is in het weekend niet bereikbaar, dus ik kan het niet aan hun vragen. Het liefst zo snel mogelijk een antwoord, want ik wil er vanmiddag mee terug naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

tuurlijk is ie gesealed. loop anders ff bij een andere telco naar binnen om het te bevestigen, vervolgens loop je daarna naar belcompany

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Volgens mij worden ze niet gesealed. Mijn toestel komt van een online winkel en er zat een sticker van die winkel die het doosje dichthield. Geen seal van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
Tuurlijk: bij mij zat er ook zo'n zegel op. "accepteer alleen een ongeopende verpakking".
Daarom heen zat de operator verpakking (een Hi-pakketje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:16:
Ik heb vandeweek een w810i bij de belcompany gekocht. Echter toen ik hem thuis eens goed ging bekijken, bleken ze me een 2e handsje hebben meegegeven, er zaten krasjes op de toetsen, en de handleiding boekjes waren al uitgepakt. De doos zag er al niet al te nieuw meer uit en een seal was gebroken. Dus ik er mee terug, en ze wilde hem wel omruilen. Nu wilde ik een door Sony Ericsson gesealde doos, maar ze vertelde me dat SE de dozen helemaal niet sealed? Klopt dit? Ze hebben me weer een ander meegegeven, die in de vitrine stond, hier zaten al meer stickertjes op de telefoon dan de vorige, dus ik denk dat deze wel gewoon nieuw is. Alleen hij doet het niet. Ik krijg alleen maar knipperent wit beeldscherm. Volgens SE klantenservice is ie stuk. De jongen bij de BC heeft zelf even gekeken of ie het deed door de batterij er in te doen, hij moest dus weten dat ie stuk was.

Ik vind dit werkelijk te schandalig voor woorden.

Mijn belangrijkste vraag is dan ook of SE de dozen sealed? De klantenservice is in het weekend niet bereikbaar, dus ik kan het niet aan hun vragen. Het liefst zo snel mogelijk een antwoord, want ik wil er vanmiddag mee terug naar de winkel gaan.
Meteen terug naar BC en een ander toestel EISEN ! Het is toch te gek voor woorden dat jij tot 2x toe een slecht toestel meekrijgt ipv een volledig nieuw en werkend toestel. Ik zou dit zelf ook zeker aankaarten bij bijv consumentenbond. Ik sta perplex 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik ben terug geweest, en heb na lang zeuren voor 50 euro een nieuwe simlock vrije w850i kunnen kopen, ipv 140 euro. Ze hadden hem weer niet in huis, maar ik krijg nu een gesealde opgestuurd (?, het kon nu ineens wel). Ik had hem eerlijk gezegd liever gratis gehad, maarja, je kan niet alles hebben. Ze boden me ook nog een gratis w850i aan, met hetzelfde abbo, alleen dan was de telefoon niet simlockvrij, en zit ik nog 3 maanden met mijn andere abbo waar ik niets mee kan doen. Dat is 75 euro weggegooid + dat ik dan vast zit aan dat irritante simlock, die wilde ik dus niet.

Ben vantevoren naar T for Telecom geweest om te vragen hoe het zit. Hun openen zelf de dozen, om te kijken of het compleet is, daarna sealen ze hem met hun eigen seal, incl naam van de desbetreffende werknemer erop. Volgens hun hoort er iig iets van een seal op te zitten. Ofwel een seal van SE, of van BC. Ze hielpen me daar iig wel goed. Voortaan ben ik daar klant.

Ik heb gister ook al een paar keer gebeld met Sony Ericsson. Daar waren ze zeer behulpzaam, en vonden het schandalig van BC, en gaan me ook met iets tegemoed komen. d:)b Wat dat betreft absoluut geen klachten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:27:
Nou, ik ben terug geweest, en heb na lang zeuren voor 50 euro een nieuwe simlock vrije w850i kunnen kopen, ipv 140 euro. Ze hadden hem weer niet in huis, maar ik krijg nu een gesealde opgestuurd (?, het kon nu ineens wel). Ik had hem eerlijk gezegd liever gratis gehad, maarja, je kan niet alles hebben. Ze boden me ook nog een gratis w850i aan, met hetzelfde abbo, alleen dan was de telefoon niet simlockvrij, en zit ik nog 3 maanden met mijn andere abbo waar ik niets mee kan doen. Dat is 75 euro weggegooid + dat ik dan vast zit aan dat irritante simlock, die wilde ik dus niet.

Ben vantevoren naar T for Telecom geweest om te vragen hoe het zit. Hun openen zelf de dozen, om te kijken of het compleet is, daarna sealen ze hem met hun eigen seal, incl naam van de desbetreffende werknemer erop. Volgens hun hoort er iig iets van een seal op te zitten. Ofwel een seal van SE, of van BC. Ze hielpen me daar iig wel goed. Voortaan ben ik daar klant.

Ik heb gister ook al een paar keer gebeld met Sony Ericsson. Daar waren ze zeer behulpzaam, en vonden het schandalig van BC, en gaan me ook met iets tegemoed komen. d:)b Wat dat betreft absoluut geen klachten.
Allemaal leuk en aardig, maar ik begrijp toch echt niet waarom jij eur 50,-- moet betalen voor een vervangend toestel. Aangezien het nog niet eens 1 week gelden is dat jij het toestel hebt aangeschaft ! Jij hebt volgens de wet het RECHT binnen 7 dagen een artikel terug te brengen als je niet tevreden bent (lees : klachten over of problemen met het artikel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon ook gewoon de w810i weer bestellen. Beide telefoons hadden ze niet in voorraad. Omruilen deden ze niet moeilijk over, ik vind het alleen schandalig dat ik hem 2x moet komen omruilen, zeker gezien het me 2 jaar geleden ook al was overkomen dat ze me een 2e hands hadden meegegeven (stonden foto's en smsjes in het toestel, volgens hen kwam dat door de demo Simkaart die ze erin hadden gedaan, ze geloofden het bijna zelf). Achteraf gezien was het erg dom om terug naar de BC te gaan, maar ik dacht dat het handig was ivm klanteninfo.

Ik vond dat ze wel tegemoet konden komen met een duurder toestel, uiteindelijk deden ze dat dus ook. Helaas niet gratis, dat verschil was volgens hun te groot. Ik wilde eigelijk vandeweek al de w850i gaan halen, maar die vond ik teveel kosten icm mijn abbo.

Maar goed, ik verwacht dat ze de witte gaan opsturen ipv de zwarte (waar ik duidelijk om heb gevraagd), het zit toch al niet mee. :')

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Ik heb de mijne ook bij de belcompany gehaald... eigenlijk ging dat super... zal dus per filiaal verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
dafmay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:48:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar ik begrijp toch echt niet waarom jij eur 50,-- moet betalen voor een vervangend toestel. Aangezien het nog niet eens 1 week gelden is dat jij het toestel hebt aangeschaft ! Jij hebt volgens de wet het RECHT binnen 7 dagen een artikel terug te brengen als je niet tevreden bent (lees : klachten over of problemen met het artikel).
Dat geldt alleen als je via internet bestelt. Als je het in de winkel koopt heb je helemaal geen rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:48:
Ik heb de mijne ook bij de belcompany gehaald... eigenlijk ging dat super... zal dus per filiaal verschillen
Dat kan wel kloppen, T for Telecom raadde me zelfs aan om naar BC Breda te gaan als ze moeilijk gingen doen. Daar waren ze volgens hem een stuk schappelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
Ik vind BC echt een klote tent. Ze hebben altijd wel wat dat je daar geen abbo af kan sluiten (Nee sorry, het systeem werkt niet, of, Nee sorry, we hebben deze telefoon niet op voorraad).

Ik ben de bocht omgegaan en naar de Phonehouse gegaan! De medewerkers daar (zijn altijd 2 dezelfde, dus nooit vaak verschillende gezichten) zijn enorm schappelijk, en alles wordt zonder moeite omgeruild. Ze hebben mij alles verteld, en leggen zelfs constructies uit voor bepaalde gratis toestellen met bepaalde abbonementen erbij! Super!

Nja, we gaan maar weer ontopic:

Kan ik de herrinering van de Updateservice ook uitzetten? Ik was datnamelijk niet van plan te gaan doen, dus is de melding alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jassy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:37:
Ik vind BC echt een klote tent. Ze hebben altijd wel wat dat je daar geen abbo af kan sluiten (Nee sorry, het systeem werkt niet, of, Nee sorry, we hebben deze telefoon niet op voorraad).

Ik ben de bocht omgegaan en naar de Phonehouse gegaan! De medewerkers daar (zijn altijd 2 dezelfde, dus nooit vaak verschillende gezichten) zijn enorm schappelijk, en alles wordt zonder moeite omgeruild. Ze hebben mij alles verteld, en leggen zelfs constructies uit voor bepaalde gratis toestellen met bepaalde abbonementen erbij! Super!

Kan ik de herrinering van de Updateservice ook uitzetten? Ik was datnamelijk niet van plan te gaan doen, dus is de melding alleen maar irritant.
Yep, onder Menu > Update service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
dafmay schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:48:
[...]
Jij hebt volgens de wet het RECHT binnen 7 dagen een artikel terug te brengen als je niet tevreden bent (lees : klachten over of problemen met het artikel).
MarcoC schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:51:
[...]
Dat geldt alleen als je via internet bestelt. Als je het in de winkel koopt heb je helemaal geen rechten.
Idd.. het verbaast mij elke keer weer hoeveel mensen beweren dat ze recht op retour hebben als ze iets in de winkel kopen (ook bij klachten), terwijl ze nog nooit een wetboek van dichtbij hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Jassy schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 18:37:

Ja het is een klote tent, ik ben mn toestel 8 weken kwijt geweest voor reperatie. Na 8 weken wel een nieuwe gehad. Maar dat duurde wel mooi 2 maanden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Jimster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:04:
[...]

[...]

Idd.. het verbaast mij elke keer weer hoeveel mensen beweren dat ze recht op retour hebben als ze iets in de winkel kopen (ook bij klachten), terwijl ze nog nooit een wetboek van dichtbij hebben gezien.
Hmm ik had dat idd blijkbaar verkeerd begrepen. Maar goed, dat veranderd natuurlijk niet de schandalige manier waarop in dit geval BC omgaat met klanten en hun aankopen. En ik blijf van mening dat iedereen in zo'n geval recht heeft op een onmiddelijke oplossing, ipv het via SE service station aan te moeten kaarten en dan vaak weken verder te zijn voordat het is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Jimster schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:04:
[...]

[...]

Dat neemt niet weg dat je, wanneer je naar de winkel gaat om een NIEUWE telefoon te kopen, ook een nieuwe moet krijgen, en geen secondhand exemplaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijdje terug het gratis speakersetje (mds-60) van Sony mogen ontvangen.

Nu wil ik hem heel graag open maken om te kijken wat de mod-mogelijkheden zijn. Ik heb onder het batterijklepje 2 schroefjes gevonden, maar als ik die los schroef kan ik nog niets.

Iemans tips/ervaringen/links?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:34:
Ik heb een tijdje terug het gratis speakersetje (mds-60) van Sony mogen ontvangen.

Nu wil ik hem heel graag open maken om te kijken wat de mod-mogelijkheden zijn. Ik heb onder het batterijklepje 2 schroefjes gevonden, maar als ik die los schroef kan ik nog niets.

Iemans tips/ervaringen/links?
Zullen wel wat clipjes onder de rand zitten... probeer voorzichtig eens te buigen aan de backplate, en tussen de twee panelen te komen met een schroevendraaier ofzo... Hij moet gewoon losgeklikt kunnen worden.
De vier oranje speakerbeschermers kun je er ook afklikken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-09 19:00
Vandaag een W810i besteld op het werk (media markt ehv). Ben benieuwd. ik had een samsung D720 maar die beviel totaal niet. Zwaar irritant toestel. De w810i vond ik nog aardig schappelijk in prijs dus maar eentje besteld.

Dit is in ieder geval een vaste stek nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
m4yall schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:23:
Vandaag een W810i besteld op het werk (media markt ehv). Ben benieuwd. ik had een samsung D720 maar die beviel totaal niet. Zwaar irritant toestel. De w810i vond ik nog aardig schappelijk in prijs dus maar eentje besteld.

Dit is in ieder geval een vaste stek nu :)
Wilkommen, bienvenue, welcome...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

waarom gaat men uberhaupt naar belcompany?! cheap-ass winkel met domme verkopers. hoort in het rijtje samen met t for telecom en RITEL en dat soort ongein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 16:04

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Silverline schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:09:
waarom gaat men uberhaupt naar belcompany?! cheap-ass winkel met domme verkopers. hoort in het rijtje samen met t for telecom en RITEL en dat soort ongein.
Je vergeet The Phonehouse erbij te generaliseren O-)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FormallyUnknown
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:01
Silverline schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:09:
Het kan ook anders zoals de Belcompany in bijv. Zutphen (ik ga absoluut geen reclame maken, maar daar ben ik toevallig geweest).

Mijn Vario was al twee maanden in reparatie en ik werd steeds afgescheept bij de verzekering. Reparatietijd zou eigenlijk maar drie wekenbedragen. Dan vind ik twee maanden echt te veel van het goede.

Uit wanhoop ben ik eigenlijk naar Belcompany geweest. Eén van hun medewerkers heeft direct gebeld met de verzekering en hij wist wel meer informatie te verkrijgen. En toen bleek het oppeens dat er een swap (oude toestel wordt door een nieuwe vervangen) was aangevraagd. Medewerker mocht alleen geen nieuwe telefoon uit de winkel meegeven want de contactpersoon was niet aan het werk (?).

Maar een dag erna, geregeld hoor. Ik kreeg een telefoontje van de vestigingmanager himself. Dus ik ben gewoon prima te spreken over de jongens daar.

Vergeet niet dat BelCompany gewoon een franchise onderneming is met verschillende eigenaren. Dus de winkels kunnen op het gebied van bijv. service toch het één en ander verschiilen. Verder ben ik geen insiders dus ik weet de precies verschillen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Ginz schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 00:12:
[...]

Je vergeet The Phonehouse erbij te generaliseren O-)
nee, want met the phonehouse heb ik goede ervaringen. :D
behalve met hun domme silver GSM-verzekering. wat een onzin.

[ Voor 12% gewijzigd door Silverline op 15-11-2006 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 04-07 09:17
Silverline schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:13:
[...]

nee, want met the phonehouse heb ik goede ervaringen. :D
behalve met hun domme silver GSM-verzekering. wat een onzin.
En weer een ander heeft goede ervaringen met T4T en weer een andere met VCP en weer een ander met BC. Dus wat is je punt?

Het heeft verder weinig zin om hier te gaan roepen welke winkel goed is en welke slecht, want dit topic gaat over een telefoon en niet over een telecom keten. Ik snap dan ook niet waarom de discussie is overgeslagen. :?

Compleet zinloos dus. :)
Vergeet niet dat BelCompany gewoon een franchise onderneming is met verschillende eigenaren. Dus de winkels kunnen op het gebied van bijv. service toch het één en ander verschiilen. Verder ben ik geen insiders dus ik weet de precies verschillen niet.
offtopic:
Voor zover ik weet heeft BC geen franchises. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEVoTi0N
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 20:26
Ik was benieuwd over de video kwaliteit op de W810i, omdat dit toch heel erg vaak als minpunt genoemd wordt. Zou er hier iemand even een filmpje kunnen posten?

• AceAlpha
DEVoTi0N schreef op woensdag 15 november 2006 @ 21:19:
Ik was benieuwd over de video kwaliteit op de W810i, omdat dit toch heel erg vaak als minpunt genoemd wordt. Zou er hier iemand even een filmpje kunnen posten?
youtube hem zou ik zeggen :)

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

klik
Sorry voor de muziek er onder, maar dan kun je gelijk ook de geluidskwaliteit beoordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
Heb mijn huisgenoot laatst effe op de film gezet, toen hij zat was... kijk en huiver.

(ik ben zelf overigens niet zichtbaar op die vette movie, scheelt dat effe... Heb hem ook niet op google vids gezet, een andere huisgenoot was dat)

http://video.google.nl/vi...0249729713&q=klaas+is+lam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouze88
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-08 21:18
Hallo,

ik heb al een hele tijd een SE W810i nu, maar ik heb een klein probleempje. Het volume van de luidspreker is namelijk niet zo hard. Als ik met iemand bel dan hoor ik degene met wie ik bel nauwelijks, vooral als er veel achtergrond geluid is...

Weet iemand hiervoor een oplossing? Het is namelijk erg irri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook e w810i gaan halen. Normaal gebruik ik eigenlijk helemaal geen gsm, maar het wordt wel eens tijd voor een telefoon (vind vooral mijn omgeving) ik was eerst naar simpele telefoons aan het kijken, maar nou heb ik deze gevonde en omdat ik toch nog een nieuwe mp3 speler zoiezo met radio wilde gaan kopen leek me deze ook wel een goed idee. Ook vooral omdat de meeste mensen er zo enthousiast over zijn. Maar nou is mijn vraag of de w810i wel flash onderstuend als ik puur de telefoon koop? dus niet in combinatie met abbonement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakhead schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:06:
[...]

Zullen wel wat clipjes onder de rand zitten... probeer voorzichtig eens te buigen aan de backplate, en tussen de twee panelen te komen met een schroevendraaier ofzo... Hij moet gewoon losgeklikt kunnen worden.
De vier oranje speakerbeschermers kun je er ook afklikken trouwens.
Na wat duwen en trekken is er nog steeds weinig gebeurd... :(

Wel heb ik onder het voorste (middelste) rubber randje nog 2 schroefjes gevonen en los gedraaid, maar er zit nog steeds geen beweging in..

Over de klipjes: als ik met mijn handen duw en trek lijkt er nergens speling te zitten. Als er clipjes zaten (die er ongetwijfeld wel zitten) krijg je meestal wel een spleetje ergens... En een schroevendraaier er tussen verneukt het plastic meestal..

ideen/links iemand?

(De oranje speakerbeschermertjes had ik er als eerste al af gehaald:P die zijn lelijk! :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AceAlpha
Mouze88 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 13:30:
Hallo,

ik heb al een hele tijd een SE W810i nu, maar ik heb een klein probleempje. Het volume van de luidspreker is namelijk niet zo hard. Als ik met iemand bel dan hoor ik degene met wie ik bel nauwelijks, vooral als er veel achtergrond geluid is...

Weet iemand hiervoor een oplossing? Het is namelijk erg irri...
Nou ik neem aan dat je je volume om max heb staan :P, dus het best is een firmware update denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
AceAlpha schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:13:
[...]

Nou ik neem aan dat je je volume om max heb staan :P, dus het best is een firmware update denk ik.
En zelfs dat zal weinig uitmaken. Het is nu eenmaal een bekende klacht. Overigens heb ik er zelf niet veel last van, alleen buiten in bijv druk verkeer. Maar meer mobieltjes hebben er dan last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb firmware R4CE012 op mijn telefoon staan. Maar als ik een foto maak knippert het flitsertje, dus ik wil m updaten. Zit er in de laatste versie firmware van de sony ericsson site nog steeds de functie om die shutter sound uit te zetten? :9~ Want nu kan ik dat wel, maar dat wil ik niet kwijtraken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 18:19:
Ik heb firmware R4CE012 op mijn telefoon staan. Maar als ik een foto maak knippert het flitsertje, dus ik wil m updaten. Zit er in de laatste versie firmware van de sony ericsson site nog steeds de functie om die shutter sound uit te zetten? :9~ Want nu kan ik dat wel, maar dat wil ik niet kwijtraken :o
Nee, zal ook nooit gebeuren.. zover ik weet is het illegaal om 'geluidsloos' een foto te maken.. snap uverhaubt niet waarom je telefoon dat nu niet doet.. van mij heeft altijd al shuttersounds gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:12:
[...]

Graag gedaan. Laat nog even weten hoe het gegaan is, ben ik benieuwd naar. In de handleiding las ik dat je hier en daar erg voorzichtig moet zijn om geen palletjes af te breken !
Inmiddels een ervaring rijker :) Met een beetje geduld, voorzichtigheid en nog meer geduld is het goed te doen om de telefoon open te maken. Als je de handleiding volgt is het geen probleem. De behuizing, vooral de voorzijde, zit zeer goed vast met breekbare klemmetjes. Je moet wel goed oppassen geen krasjes te maken met het gereedschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:12:
[...]

Inmiddels een ervaring rijker :) Met een beetje geduld, voorzichtigheid en nog meer geduld is het goed te doen om de telefoon open te maken. Als je de handleiding volgt is het geen probleem. De behuizing, vooral de voorzijde, zit zeer goed vast met breekbare klemmetjes. Je moet wel goed oppassen geen krasjes te maken met het gereedschap.
Dank voor de extra info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nibbz schreef op zondag 19 november 2006 @ 15:23:
[...]

Nee, zal ook nooit gebeuren.. zover ik weet is het illegaal om 'geluidsloos' een foto te maken.. snap uverhaubt niet waarom je telefoon dat nu niet doet.. van mij heeft altijd al shuttersounds gemaakt.
Ik heb wel van meer mensen gehoord dat ze het uit kunnen zetten als je de telefoon op stil zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:44:
[...]

Ik heb wel van meer mensen gehoord dat ze het uit kunnen zetten als je de telefoon op stil zet.
Hoe zit dat nou? Is er iemand die hier iets over kan vertellen? Bij mij kan dat namelijk niet, en het geluid bij het maken van een foto is soms erg irritant. Ik kan nergens iets vinden om het uit te zetten, maar hoor wel dat bij andere w810i-bezitters het wel automatisch uit gaat bij de stil-modus. Ik heb de firmware geupdate, mijn versie is nu R4DB005. Ik lees ook wat over nieuwere firmware-versies, maar ik blijf de melding krigen dat er geen updates zijn. Klik ik op toch doorgaan dan update ie wel maar blijft ie op R4DB005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 23:00:
[...]

Hoe zit dat nou? Is er iemand die hier iets over kan vertellen? Bij mij kan dat namelijk niet, en het geluid bij het maken van een foto is soms erg irritant. Ik kan nergens iets vinden om het uit te zetten, maar hoor wel dat bij andere w810i-bezitters het wel automatisch uit gaat bij de stil-modus. Ik heb de firmware geupdate, mijn versie is nu R4DB005. Ik lees ook wat over nieuwere firmware-versies, maar ik blijf de melding krigen dat er geen updates zijn. Klik ik op toch doorgaan dan update ie wel maar blijft ie op R4DB005.
Daarom wil ik ook liever niet updaten, want een klasgenoot heeft ook een w810 (laaste firmware enzo) en die kan het ook niet uitzetten. Misschien verschilt het wel per provider? Ik heb KPN, welke heb jij?

Oh ja, als je een foto maakt terwijl je aan het bellen bent maakt ie geen geluid. Daarmee kan je het min of meer omzeilen, maar handig is het niet.
Pagina: 1 ... 3 ... 15 Laatste

Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:

[GSM] Policy

Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.