3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ja je kunt niet alles hebben hèJT schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:49:Omdat ik het een en ander erop wil zetten. Maar ik denk dat ik gewoon ga proberen die 2 pinnetjes af te plakken
[ Voor 24% gewijzigd door dafmay op 25-10-2006 20:06 ]
Verwijderd
ja format c haha.. had de java install files nog op mijn pc staan maar vergeten te backu -uppen, vooral prince of persia the two thrones die wil ik terug:(.dafmay schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:34:
[...]
Niks fatsoenlijks ?Dan moet je zelf maar ff verder googlen hè....
en..."format C:" ????!!!!
btw thanks nog mensen voor de tip van auto. toetsenvergrendeling.
Omdat ik het een en ander erop wil zetten. Maar ik denk dat ik gewoon ga proberen die 2 pinnetjes af te plakken
gebruik een cardreader! gaat 20000x sneller!
[ Voor 31% gewijzigd door Silverline op 25-10-2006 12:54 ]
Als je mp4 audiobestanden gebruikte, kijk eens of je die nog steeds kunt afspelen. Veel gebruikers hadden hier problemen mee na upgrade naar R4EA031. Ik ook, maar heb inmiddels een oplossing gevonden....MS formatteren. Daarna werken mp4 audio bestanden weer ok, raar maar waarJimster schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 02:35:
Vandaag R4EA031 binnengehaald via het menu van mijn telefoon. Nog geen verbeteringen kunnen ontdekken.

Heb nog wel een paar leuke games, mail me maarVerwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:58:
weet er nog iemand een goede site voor die flash themes en games?
(flashen is de moiete waart, alleen wil ik nog wachten op de uitbreiding voor sms geheugen hehe)
(legale wegen bedoel ik)
Onzin ! Zie http://www.batteryuniversity.com/partone.htm. Kijk specifiek naar de "How to Charge Table"JT schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 20:49:
Nee, maar eerste keren goed opladen maakt uit voor hoe lang je met een volle batterij doet...
Preparing new lithium-ion for use :
Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack.
Do charge the battery often. The battery lasts longer with partial rather than full discharges.
Li-ion is forgiving to partial and full charge. No priming is needed when new.
[ Voor 20% gewijzigd door dafmay op 25-10-2006 20:06 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 25-10-2006 20:07 ]
GPRS uit
Bluetooth uit, behalve 6 uur (geen gesprekken)
MP3 speeltijd : 25 minuten
SMS : geen
Totale gesprekstijd : 40 minuten
Ik had geen idee dat de batterij zo goed was !
Nieuw :
• direct contactsync with Outlook(2000-2007) and Outlook Express
• direct calendarsync with Outlook(2000-2007), Sunbird (up to Version 0.2) and Rainlendar
• better connectiondetection - works now with all models
• search name/adress via given phone-number - avaiable for USA, germany, italia, switzerland and netherlands
• XML Import/Export for contacts, appointments and messages
• new feature: "Phonekeypad" - control your phones keypad and the mediaplayer with MyPhoneExplorer
• adapted for new models (f.e. K800i)
• better calendarinterface
• 7 new languages: bosnian, estonian, persian, galician, macedonian, georgian, latvian - very thanks to my translators
• fixed many bugs
Nouja, ik krijg deze update dus echt niet binnen heJimster schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 02:35:
Vandaag R4EA031 binnengehaald via het menu van mijn telefoon.
Ik hoor wisselende verhalen over ruis. Ikzelf heb er zeer weinig last van, hoor het nauwelijks. En ik heb de laatste fw.Speed-Searcher schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:54:
Is de Ruis weg in de nieuwe update? Mss dat veranderd? khoop het wel
Ik heb Orange.. kreeg eerst alleen de melding dat er een nieuwe update was, maar het downloaden ging niet. Het uitschakelen van de proxy in je internetinstellingen verhielp dit probleem.Joster schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:21:
[...]
Nouja, ik krijg deze update dus echt niet binnen heVage zooi.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
heb onlangs een programma gekocht, Mobyexplorer, maar hij vraagt steeds om rechten om te mogen lezen/schrijven. In de readme van het gekochte zipfile stond dat ik thawte certifcitaten nodig moet hebben op m'n telefoon. Wat zijn dat, en hoe krijg ik deze?????
Verwijderd
indien ja, iemand change logs of verschillen?
Naja aangezien het R4EA031is tov R4DB005 is hij dus nieuwerVerwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 06:41:
Ik lees hier over een firmware R4EA031, is deze met SEUS of iets binnengehaalt? EN is deze nieuwer als de R4DB005?
Ik kreeg hem nog niet via SEUS binnen, maar wel via de updateservice van mn telefoon zelf...
Changelog weet ik zo snel niet

"Update mislukt" en dan kan ik een error report sturen ... al 4 keer geprobeerd. Ik heb nog steeds de eerste fw en zou wel eens willen updaten. Geprobeerd met lege batterij aan de lader, met volle batterij aan en zonder de lader en met halve batterij op de usb. Niets werkte

Is er iets brak of moet ik Telfort uitschelden
De meeste mensen deugen!
Om dan bijvoorbeeld via skype/voipbuster te kunnen bellen?
Ik heb dat wel eens geprobeerd, rechtstreeks met een bluetooth headset op een BT usb stick. Het kon, maar de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven... Wellicht wil het ook met de foon er nog eens tussen, maar dat kan ik niet zeggen.Triloxigen schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:30:
Zou je de telefoon + hansfreeset (draadje) via bleutooth kunnen gebruiken als microfoon en hoofdtelefoon?
Om dan bijvoorbeeld via skype/voipbuster te kunnen bellen?
Dat valt me nog tegen, ik doe 7 dagen met een volle accu inclusief: 3 uur mp3, een uurtje java games, tig smsjes en een beetje bellen..dafmay schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 20:15:
Ik heb een kleine uithoudingvermogenstest gedaan met mijn W810i. Totaal 6 volle dagen tot 5%, met :
GPRS uit
Bluetooth uit, behalve 6 uur (geen gesprekken)
MP3 speeltijd : 25 minuten
SMS : geen
Totale gesprekstijd : 40 minuten
Ik had geen idee dat de batterij zo goed was !
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Ik ben prettig verrast over de batterij, ik had echt nooit verwacht dat ie 6-7 volle dagen mee zou gaan. Overigens is bellen wel de grootste batterij-slurper, dus met een beetje bellen moet 7 dagen inderdaad wel te halen zijn. En ik ben met 5% gestopt, wilde de batterij niet volledig laten leeglopen. Dat vind ie niet lekkerHartox schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:09:
[...]
Dat valt me nog tegen, ik doe 7 dagen met een volle accu inclusief: 3 uur mp3, een uurtje java games, tig smsjes en een beetje bellen..
ik kan niet zo lang doen met mijn telefoon. Misschien verbruikt een groter geheugenkaartje ook meer energie? Of doe ik andere dingen foutdafmay schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 17:36:
[...]
Ik ben prettig verrast over de batterij, ik had echt nooit verwacht dat ie 6-7 volle dagen mee zou gaan. Overigens is bellen wel de grootste batterij-slurper, dus met een beetje bellen moet 7 dagen inderdaad wel te halen zijn. En ik ben met 5% gestopt, wilde de batterij niet volledig laten leeglopen. Dat vind ie niet lekker
Gprs uit, BT uit, geen sms, weinig gebeld (40min), geen games, weinig mp3 (25min)....?DaFreakhead schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:08:
[...]
ik kan niet zo lang doen met mijn telefoon. Misschien verbruikt een groter geheugenkaartje ook meer energie? Of doe ik andere dingen fout?
Verwijderd
Is het mogelijk om je eigen video's, die je met je mobiel hebt gemaakt, op je pc naar mp4 om te zetten. Is dit een aanmerkelijk verschil? En is er een mogelijkheid om je video's "scherper" op te nemen dan de lage resolutie die de telefoon nu heeft?
Ben nogal een leek op dat gebied, maar wat ik gelezen heb is dat de videocamera niet bepaald sterk is. Heb em inmiddels al wel besteld, er is dus geen weg meer terug
klopt, samsung maakt filmpjes met een grotere resolutie, ook betere kwaliteit. Maar dit is een van de weinige minpunten van de w810i (Y)(Y) goede keus!Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:55:
Omdat mijn vraag het laatste bericht was in het vorige topic, komt die nog maar een keer.
Is het mogelijk om je eigen video's, die je met je mobiel hebt gemaakt, op je pc naar mp4 om te zetten. Is dit een aanmerkelijk verschil? En is er een mogelijkheid om je video's "scherper" op te nemen dan de lage resolutie die de telefoon nu heeft?
Ben nogal een leek op dat gebied, maar wat ik gelezen heb is dat de videocamera niet bepaald sterk is. Heb em inmiddels al wel besteld, er is dus geen weg meer terug. Voorbeeldfilmpjes die gemaakt zijn met de w810i zijn ook welkom, heb er al een paar gezien op "newmobile" en dat leek idd niet super.
van esato gehaald:Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 06:41:
Ik lees hier over een firmware R4EA031, is deze met SEUS of iets binnengehaalt? EN is deze nieuwer als de R4DB005?
R4EA031 : 2006-09-25; Java version upped to 6.5
R4DB005 : Latest available available for SEUS; first documented 20-June: MR1
R4CM001 : first documented 9-June
R4CK003 : flashing bug fixed; camera version remains at 4.5; dropped calls problem for some operators fixed
R4CF002 :
R4CE012 : release version
R4CA026 : pre-release version
Ik heb alleen dus geen idee hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgenDaFreakhead schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:11:
[...]
Ik heb dat wel eens geprobeerd, rechtstreeks met een bluetooth headset op een BT usb stick. Het kon, maar de kwaliteit was niet om over naar huis te schrijven... Wellicht wil het ook met de foon er nog eens tussen, maar dat kan ik niet zeggen.
Zet ik hem aan.
Wit scherm
SE Logo
Uit
Druk ik weer aan Wit scherm
uit
Wit scherm
uit
Wit Scherm
uit
etc
etc
etc
Heb daarna nog een keer geprobeerd de firmware er op te zetten (misschien was er een error in het wegschrijven ofzo) maar ook dat mag niet helpen. Zit nu met een wit knipperende telefoon.
Iemand een suggestie of word dat terug naar de winkel?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Als met SEUS niet lukt, kun je met een alternatief proberen. Ik mag er hier helaas niets over zeggenThe Otherside schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:34:
Vandaag me telefoon willen updaten met SEUS, had even niet gezien dat ik een melding kreeg dat ik al de nieuwste firmware had. Dus ben gewoon opnieuw de firmware er op gaan zetten. Alles gedaan volgens instructie.
Zet ik hem aan.
Wit scherm
SE Logo
Uit
Druk ik weer aan Wit scherm
uit
Wit scherm
uit
Wit Scherm
uit
etc
etc
etc
Heb daarna nog een keer geprobeerd de firmware er op te zetten (misschien was er een error in het wegschrijven ofzo) maar ook dat mag niet helpen. Zit nu met een wit knipperende telefoon.
Iemand een suggestie of word dat terug naar de winkel?
Als je een Bluetooth stickje hebt, en de software geinstalleerd, moet je pairen met je telefoon. Dan verschijnen alle functies die je telefoon ondersteunt in het bluetooth menuutje. Bij mij stond daar ook iets van audio blabla bij destijds, en die moet je dan aanzetten.Triloxigen schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:50:
[...]
Ik heb alleen dus geen idee hoe ik dat voor elkaar zou moeten krijgen
Bij mij staat er alleen Dail-up networking, Drivers for keyboard, mice, etc en Serial Port.DaFreakhead schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:45:
[...]
Als je een Bluetooth stickje hebt, en de software geinstalleerd, moet je pairen met je telefoon. Dan verschijnen alle functies die je telefoon ondersteunt in het bluetooth menuutje. Bij mij stond daar ook iets van audio blabla bij destijds, en die moet je dan aanzetten.
Als ik op Google zoek dan lijkt het alsof het kan, maar niemand geeft concreet hoe het kan
Bedankt alvast!
Telefoon op stil zetten.DaannO schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:38:
Weet iemand misschien hoe ik ervoor zorg dat het geluid via de headset gaat ipv de telefoon als iemand wordt gebeld? Dus dat alleen jij hoort dat je wordt gebeld ipv de gehele omgeving. Het lukt mij nu met geen mogelijkheid dat in te stellen.
Bedankt alvast!
@ Dafmay
Mail send
Of een apart profiel maken (of eentje aanpassen), waarbij je als accesoire "Handsfree" toevoegt. Als je dan je headset aansluit gaat de telefoon automatisch over op dat profiel. In dat profiel kun je dan instellen dat je geen ringtone wilt horen, etcetera.
Bedankt!DaFreakhead schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:07:
[...]
Of een apart profiel maken (of eentje aanpassen), waarbij je als accesoire "Handsfree" toevoegt. Als je dan je headset aansluit gaat de telefoon automatisch over op dat profiel. In dat profiel kun je dan instellen dat je geen ringtone wilt horen, etcetera.
Je leert iedere dag weer iets nieuws ! Dank voor deze tip, erg handigDaFreakhead schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:07:
[...]
Haha, zat laatst wat te knooien, kwam er ook bij toeval achter...dafmay schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:26:
[...]
Je leert iedere dag weer iets nieuws ! Dank voor deze tip, erg handig
Jammer dat de MDS-60 niet als desk stand wordt herkend trouwens, anders kon je de trilfunctie uitschakelen als hij op de dock staat... Of doe ik nu iets fout?

Ik vond het nogal storend om iedere keer op allow access te klikken en het aantal minuten aan te geven. Erg omslachtig allemaal. Mbv dit programmatje krijg je die melding nooit meer
http://www.contextmagic.com/express-clickyes/
[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 27-10-2006 16:12 ]
Naar jounickname[at]zonnet[dot]nl verstuurt
stuur anders maar een mail naar jespermol[at]orange[dot]nl
Mail is onderweg...The Otherside schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:33:
[...]
Naar jounickname[at]zonnet[dot]nl verstuurt
stuur anders maar een mail naar jespermol[at]orange[dot]nl
Bestandsnamen aanpassen voordat je de mp3's op je telefoon zet.ajampaniki schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:56:
Ik heb nog steeds het probleem dat als ik mp3's op me telefoon zet ze in de verkeerde volgorde staan. Als ik ze wel in de goede volgorde zit moet ik ze er stuk voor stuk omgekeerd op me telefoon zetten (dus de laatste eerst). Dit is trouwens alleen bij bepaalde albums.Ik heb al geprobeerd te sorteren maar dat werkt dus niet. Iemand een oplossing?
In plaats van artiest, nummer op de tracklist van de CD als eerste gegeven in de bestandsnaam zetten.ajampaniki schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:56:
Ik heb nog steeds het probleem dat als ik mp3's op me telefoon zet ze in de verkeerde volgorde staan. Als ik ze wel in de goede volgorde zit moet ik ze er stuk voor stuk omgekeerd op me telefoon zetten (dus de laatste eerst). Dit is trouwens alleen bij bepaalde albums.Ik heb al geprobeerd te sorteren maar dat werkt dus niet. Iemand een oplossing?
Verwijderd
Ik zou zeggen ga dit topic én delen 1&2 eerst eens rustig doorlezen, daar kun je alvast een hoop info vinden. Voor games en themes zie www.myw810.lasyk.net. W810 aansluiten met bijgeleverde kabel op pc en dan kun je allerlei zaken op je telefoon zetten. Ps Info over flashen met iets anders dan SEUS/illegale zaken en software zijn hier helaas niet toegestaan.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:16:
Heel leuk, dit topicMaandag ga ik 'm kopen! De witte versie
Maar wat is flashen?
En ik wil graag nieuwe thema's en games op het toestel. Hoe moet dat? Met BT? Een kabeltje? En dan? Daar zal vast wel een topic over bestaan, maar waar?
Verwijderd
Ok! Thanks, die site staat iid wel veel. Heel fijndafmay schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:22:
[...] Ps Info over flashen met iets anders dan SEUS/illegale zaken en software zijn hier helaas niet toegestaan.
Pfoe! Het is zoveel, die vorige topics

Maar wat is dat, flashen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 20:27 ]
Yep gewoon je telefoon van een nieuwe software-versie voorzien. Dit kan geheel legaal met SE Update Service (SEUS). Gaat via usb-kabel en pc.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:26:
[...]
Ok! Thanks, die site staat iid wel veel. Heel fijn![]()
Pfoe! Het is zoveel, die vorige topicsAfin, ik ga ff kijkje nemen
![]()
Maar wat is dat, flashen?Dat kan ik niet vinden wat het is, is dat updaten van je telefoon ofzo?
Hij heeft (helaas...) for the moment mijn 20gig creative met senheiser cx300 verdrongen als mp3 speler. Vind het nu nopg echt een veel te leuk speeltje! Ook de overzichtelijkheid van het menu is een zegen wanneer je motorola gewend bent.
Alleen de synchronisatie met mijn pc werkt nog niet helemaal goed. Ik krijg telkens als ik de telefoon mbv de kabel aansluit het windows pop-upje. Veilig verwijderen moet ik dus eerst de twee schijven uitschakelen, wat redelijk iritant is.
Nu dus alles verwijderen en nieuwe instalatie. Maar in welke volgorde?
- eerst de software, dan de telefoon
- eerst telefoon inpluggen, dan de software?
Muchos Gracias van een zéer tevreden gebruiker!
Aansluiten van usb apparaten...altijd eerst de software installeren.Isaja schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:01:
Nu een ruime week de 810i in gebruik... Wat een ge-wel-dige telefoon is dit!
Hij heeft (helaas...) for the moment mijn 20gig creative met senheiser cx300 verdrongen als mp3 speler. Vind het nu nopg echt een veel te leuk speeltje! Ook de overzichtelijkheid van het menu is een zegen wanneer je motorola gewend bent.
Alleen de synchronisatie met mijn pc werkt nog niet helemaal goed. Ik krijg telkens als ik de telefoon mbv de kabel aansluit het windows pop-upje. Veilig verwijderen moet ik dus eerst de twee schijven uitschakelen, wat redelijk iritant is.
- NAC Breda -
Ik meen mij te herinneren dat in deel 1 of 2 van dit topic een link staat naar een filmpje.Ritchie schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:37:
Misschien een erg stomme vraag, maar kan iemand mij een filmpje laten zien van die flash menu's? Ik ben namelijk benieuwd hoe dat eruit ziet.
Ps Hang de vlag uit...mijn 500ste bericht
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 28-10-2006 16:04 ]
welke software??!?!?!?Isaja schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:01:
Nu een ruime week de 810i in gebruik... Wat een ge-wel-dige telefoon is dit!
misschien dat motorola-gsm's speciale motorola-software vereist, maar ik heb iig nog nooits iets hoeven te installeren
en zo'n kabeltje is niet zo heel snel. koop cardreader voor 9 euri
Verwijderd
edit
Ik kan het ook niet vinden in het eerste, tweede en dit topic.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 12:29 ]
yepVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 12:28:
Hoeveel sms'jes kunnen er in de inbox? 200 sms'jes ofzo? 'T zal wel ergens staan maar zoeken is niet mijn sterkste kant
Waarom stoppen die knappe koppen van SE niet ff een oplossing voor dit probleem in hun volgende firmware upgrade

Of ben ik de enige die dit heeft
Mijn aansluiting van mijn headset is echt heel losjes nu, als ik aan het trap lopen ben, en heb mijn telefoon in me broekzak, knalt me headset eruit, en zoals hierboven van Bravebart, hoort iedereen mijn muziekale klanken
Tweede ding is mijn camera knop, kan bijna geen foto meer maken, focussen wil opzich wel, maar daarna het doordrukken voor de foto doet hij niet meer... toch maar ff langs de winkel dan..
Jammer man, ben d'r zo blij mee
13:37
Had ik ook laatst jaBravebart schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:44:
Waar ik laatst weer eens last van had was dat ik muziek zat te luisteren en bij het bewegen per ongeluk het stekkertje uit mn telefoon trok, waardoor dus weer de hele coupé mee kon luisteren met mijn muziek op vol volume
Waarom stoppen die knappe koppen van SE niet ff een oplossing voor dit probleem in hun volgende firmware upgradeHet is een kwestie van "hoofdtelefoon ontkoppeld -> radio/mp3 stopt"
Of ben ik de enige die dit heeft
Ja dat heb ik ook heel af en toeShrien schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:49:
[...]
Had ik ook laatst jaSoms zit het headsetje dan ook niet goed in mn telefoon, en dan beweeg je het een klein beetje waardoor je maar geluid krijgt uit één oordopje. Slechte connectie tussen de headset en het toestel dus. Maar dit heb ik niet vaak hoor.

Ik ben daar gewoon heel simpel in, ik heb sinds kort een nieuwe headset geruild (die andere was helemaal slecht, connector verrot enzo),en ik ga daar net zo lang mee door hoor.
Ik heb immers recht op een jaar garantie!
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Helemaal mee eens, maar als de connector op je telefoon verrot is dan wordt het een vervelender verhaal omdat je dan je telefoon een tijdje kwijt bent. Maar goed, garantie is garantie. Ik weet er alles van, mijn toestel is geheel gratis omgeruild voor een nieuwe na een probleem dat ik notabene zelf had veroorzaaktJassy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:11:
[...]
Ik ben daar gewoon heel simpel in, ik heb sinds kort een nieuwe headset geruild (die andere was helemaal slecht, connector verrot enzo),en ik ga daar net zo lang mee door hoor.
Ik heb immers recht op een jaar garantie!

[ Voor 19% gewijzigd door dafmay op 30-10-2006 12:15 ]
Menu --> Instellingen --> Verbindingen --> Datacomm. --> Voorkeursservice --> Alleen GSM
Nu staat GPRS, en ben je ook van die spontane riedeltjes af die over je speakers denderen (Ergelijk!)
Wanneer je nu gaat internetten met bv. Opera, schakelt hij vanzelf GPRS weer aan en uit!
Hoop dat jullie wat aan deze tip hebben.
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Yep ik heb gprs ook altijd uit staan, scheelt aanzienlijk batterij-verbruik.Jassy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:47:
Aangezien ik geen internetter ben met mijn telefoon, maar de telefoon wel constant GPRS aan heeft staan, heb ik een manier gevonden om dat uit te zetten (bespaart ook je batterij!):
Menu --> Instellingen --> Verbindingen --> Datacomm. --> Voorkeursservice --> Alleen GSM
Nu staat GPRS, en ben je ook van die spontane riedeltjes af die over je speakers denderen (Ergelijk!)
Wanneer je nu gaat internetten met bv. Opera, schakelt hij vanzelf GPRS weer aan en uit!Oftewel, geen overbodig batterijgebruik1
euj! das een briljante tip zeg!Jassy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:47:
Aangezien ik geen internetter ben met mijn telefoon, maar de telefoon wel constant GPRS aan heeft staan, heb ik een manier gevonden om dat uit te zetten (bespaart ook je batterij!):
Wanneer je nu gaat internetten met bv. Opera, schakelt hij vanzelf GPRS weer aan en uit!Oftewel, geen overbodig batterijgebruik1
en idd, als ik Opera start heb ik weer gewoon een EDGE verbinging!
- NAC Breda -
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe het geluid uit die speakers klinkt, het zijn mini-ultraportable dingen maar ze zijn wel bedoeld voor muziek, dus hoe zit het met het basniveau e.d.?
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Het geluid is waardeloos en ze kunnen niet veel harder dan de handsfree speaker van de telefoon zelfDarthPlastic schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:44:
Wat ik me eigenlijk afvraag is hoe het geluid uit die speakers klinkt, het zijn mini-ultraportable dingen maar ze zijn wel bedoeld voor muziek, dus hoe zit het met het basniveau e.d.?
_0_ thnx meteen uitgezetJassy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:47:
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Hehe idem hier
Overigens lukt het me met een unbranded gsm nog altijd niet het sluiter geluid van de telefoon uit te schakelen. Daarnaast lijkt het er op dat flash-menu's via de officiële weg nog altijd niet ondersteund worden hier
Verwijderd
dat mag je hier niet vertellen, got policyVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:43:
Ik heb nog een vraagje, waar kan ik gratis java games downloaden voor deze tel? ipmart?! Ik heb 'm inmiddels, in het wit, it is fabulous
heeft iemand hier trouwens ervaring met silicon/crystal cases voor deze telefoon??
[ Voor 24% gewijzigd door Silverline op 31-10-2006 00:13 ]
Dat ben ik niet geheel met je eens, met die MPS-60 eraan gaat hij een behoorlijk stukje harder. Onder de douche kan ik hem altijd goed verstaan met de speakers eraan, dit in tegenstelling tot de situatie zonder speakersetje eraan.Triloxigen schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:10:
[...]
Het geluid is waardeloos en ze kunnen niet veel harder dan de handsfree speaker van de telefoon zelf
Niet dat het érg storend is, maar leuk is het ook niet

Nee nog niet, het ziet er ook niet naar uit dat SE er ooit iets aan gaat doen..Shrien schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:40:
Was er al een oplossing voor die 'ruis' ? Ik heb er ook last van, wanneer bepaalde mp3'tjes zijn afgelopen, komt er eerst een ruis-iets en dan het volgende nummer.
Niet dat het érg storend is, maar leuk is het ook niet
òÓ - MHI SRK-35-ZSX
Het slaat toch nergens op ?MarcoC schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:25:
De nieuwe W850i heeft er ook last van.
Ach ik weet niet of het "nergens op slaat". De walkman-functie van de W810i is prima en het geluid is ook zeer goed te noemen. Ja het is geen Ipod of een andere dedicated mp3-speler met super kwaliteits-headphones. Maar tot nu toe wel dé beste mp3-speler op mobiele telefoon-gebied.Shrien schreef op woensdag 01 november 2006 @ 00:21:
[...]
Het slaat toch nergens op ?Zo moeilijk is het toch niet om een fatsoenlijke mp3 speler in een toestel te maken ?
Nou, ik vind de headphones anders helemaal niet slecht. Ze klinken iig beter dan mijn Sennheiser MX350 oid.dafmay schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:22:
[...]
Ach ik weet niet of het "nergens op slaat". De walkman-functie van de W810i is prima en het geluid is ook zeer goed te noemen. Ja het is geen Ipod of een andere dedicated mp3-speler met super kwaliteits-headphones. Maar tot nu toe wel dé beste mp3-speler op mobiele telefoon-gebied.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Yep same here. Ik ben zeer tevreden over zowel de walkman-functie als de headphones. Prachtig geluid, en zeker met de stereo radioLB06 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:23:
[...]
Nou, ik vind de headphones anders helemaal niet slecht. Ze klinken iig beter dan mijn Sennheiser MX350 oid.
Maar idd, het geluid van de W810i is gewoon goed.
Heb zelf alleen wel mijn Sennheiser CX300 in-ears eraan hangen.
- NAC Breda -
Wie heeft het over "losse dopjes" ?Ritchie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:51:
Je kan in-ears natuurlijk niet vergelijken met losse dopjes he.
Tjonge, ik dacht dat ik m'n telefoon wel zou kennen na 4 maand! Bedankt voor deze goeie tipJassy schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:47:
Ik had dit met de tip van iemand dat je bij profielen diverse accessoires kunt toevoegen waaronder bluetooth headset, zodat bij connectie met headset telefoon meteen op betreffende profiel springt. Grandioos !HenkDePoema schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:07:
[...]
Tjonge, ik dacht dat ik m'n telefoon wel zou kennen na 4 maand! Bedankt voor deze goeie tip. Ik gebruik toch zo goed als geen GPRS. Briljant!
Andermaal geen dankdafmay schreef op woensdag 01 november 2006 @ 22:50:
[...]
Ik had dit met de tip van iemand dat je bij profielen diverse accessoires kunt toevoegen waaronder bluetooth headset, zodat bij connectie met headset telefoon meteen op betreffende profiel springt. Grandioos !
mijn vraag:
SE's antwoord:Na aanleiding van een aantal berichten op verschillende fora op het internet, stuur ik deze email.
Ik en meerdere gebruikers van de SonyEricsson W810i vroegen ons af hoe het zit met de flash menu's.
In verschillende andere werelddelen schijnen mensen dit vanaf het begin al te hebben, en na even doorzoeken heb ik geconstateerd dat het ook op onze telefoons kan, alleen dit is niet legaal, daarom geen optie.
Wanneer krijgen wij onze update zodat ook onze telefoons ook Flash Menu ondersteuning krijgen.
wat voor bullshit antwoord is dit dan...Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
U kunt bij de profiellen voor een ander profiel kiezener zijn ook profielen die wel van flash voor zien zijn aan u dus de keuze welk profiel u kiest.
U kunt te allen tijde via e-mail contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.
Met vriendelijke groeten,
Theo van Gruisen
het is al de derde keer dat ik die lui mail, 3x een antwoord gekregen waar ik niks aan had...Speed-Searcher schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:37:
omg, teveel het feestbeest uitgehangen de avond daarvoorIk heb ook mail gestuurd over die flash menu's, 2 dagen geleden dus zullen zien of ik ook b u lshit antwoord krijg...
Goeie helpdesk SE
Verwijderd

Groetjes
DeRoeje
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:
[GSM] Policy
Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.