@ hid
Staat je telefoon wel waarneembaar?
Staat je telefoon wel waarneembaar?
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 22:54 ]
sonyericsson.com en dan update service, zie topicstartVerwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:26:
Weet iemand waar je de laatste firmware versies van de Sony Ericsson W810i ? Ook van de branded toestellen. Ik heb nu namelijk een Orange branded.
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Verwijderd
Dankje voor de tip. Het werkt nu allemaal wel wat soepeler. Nu is eigenlijk nog 1 knop die niet fijn werkt en dat is de middelste knop. Die play en pauze knop.Jimster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 02:35:
@chaizen: Draai de 2 torx schroefjes onderin eens wat losser, misschien helpt dat? Dat was iig bij mij het probleem.
Verwijderd
Verwijderd
Niemand een idee?musicfreak schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:41:
Wat is de maximumcapaciteit van een (niet orginele) accu voor deze GSM die jullie gezien hebben? En waar hebben jullie deze gevonden?
Op Marktplaats bood iemand een poosje 1800 mAh accu's aan maar deze persoon reageerde helaas niet op emails. De advertentie staat momenteel ook niet meer online. Op Ebay vind ik als maximumcapaciteit 1200 mAh.
Zijn de accu's van alle SE modellen uit de W-serie overigens gelijk?
Verwijderd
Ja zeker, maar het lijkt erop, als bijv mijn headset NAAST het toestel ligt dat hij wel werkt..
als je even over de grens kijkt hebben ze ook accu's welke wat meer capaciteit hebben, ik heb mijn accu ook uit duitsland
[ Voor 7% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 10-05-2007 08:30 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Silverline op 10-05-2007 21:57 ]
Ja, ik heb hem er nu op staan en het werkt. De klok is in stand-by inderdaad nauwelijks te zien, maar met het knopje aan de zijkant krijg ik nu een witte klok op een zwarte achtergrond.Silverline schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:56:
heeft iemand overigens die inverted standby klok uitgeprobeerd?
Silverline in "Het Grote SonyEricsson W810i topic - Dee..."
Gewoon rösti
Tja, veel heb je er niet aan maar ik vind de witte letters op een zwarte achtergrond wel beter passen bij de W810i.Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:45:
Over die klok wat is daar het voordeel van tenopzichte van de standaard klok?
Gewoon rösti
ja inderdaad, gewoon je customize_upgrade in de usb map wijzigen en klaar.mno schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:37:
[...]
Ja, ik heb hem er nu op staan en het werkt. De klok is in stand-by inderdaad nauwelijks te zien, maar met het knopje aan de zijkant krijg ik nu een witte klok op een zwarte achtergrond.
Ik heb nu ook de truc gebruikt met het dummy bestand customize_upgrade.xml.@ in
/tpa/preset/custom zodat ik voortaan wat makkelijker nieuwe customizations kan uitproberen zonder allerlei speciale programma's te gebruiken. (Door alleen even customize_upgrade.xml in de standaard toegankelijke map /usb/other/ te zetten).
Die truc is hier trouwens niet besproken zeker? (of mag het niet?)
Gewoon rösti
Verwijderd
Dank, dankzij jouw tip heb ik een nieuwe accu kunnen bestellen!Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:29:
[...]
Deze accu is geschikt voor deze modellen: K600i V600i W550i W810i
http://cgi.ebay.nl/AKKU-f...62801QQrdZ1QQcmdZViewItem
Volgens mij gaat het er continent ofzo. Alhoewel er wel verschillende versies europe zijn. De mijne komt uit de USA en daar staat alleen Engels, Spaans en Portugees op ofzo. Daar moet ik dus nog een keer iets aan doen, waarover ik nog moet lezen op andere fora. Even goed uitkijken dus. Met Google en zoekwoorden als 'W810', 'language' en 'europe' moet je volgens mij best verder komen.Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:05:
Kan iemand me vertellen welke talen er in een w810i zitten? Is het zo dat er net zoals bij bv nokia in de duitse en engelse modellen ook gewoon de nederlandse taal zit?
Verwijderd
EUROPE_3 is NederlandTycoontje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:30:
[...]
Volgens mij gaat het er continent ofzo. Alhoewel er wel verschillende versies europe zijn. De mijne komt uit de USA en daar staat alleen Engels, Spaans en Portugees op ofzo. Daar moet ik dus nog een keer iets aan doen, waarover ik nog moet lezen op andere fora. Even goed uitkijken dus. Met Google en zoekwoorden als 'W810', 'language' en 'europe' moet je volgens mij best verder komen.
Verwijderd
Ziet er interessant/cool uit.Silverline schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:44:
lol, je kunt .swf bestanden gebruiken als achtergrond!
http://www.youtube.com/watch?v=QUrcERdd51A
screenshot:
[afbeelding]
tijd/datum heb ik ook bovenin gezet (H)
Functioneel handiger.... twijfelachtig..... flash menu's lopen langzamer, en als je flash files bekijkt in de browser gaan die ook langzamer. Bovendien zou je telefoon elke minuut een vibratie geven om aan te geven dat er een minuut voorbij is.... Dát lijkt mij hooooogst irritant (en verbruikt dus automatisch meer batterij). En dan heb ik het nog niet eens gehad over de bugs die erbij zitten, activity menu dat af en toe verdwijnt (die wat onder het zilveren knopje zit rechts), tijd/datum, operator tekst, softkey tekst die af en toe verdwijnt. Het scherm dat je ziet als je belt.... is verbrouwereerd.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:05:
[...]
Ziet er interessant/cool uit.
Maar is dit ook functioneel handiger? (hebben ze alleen swf met duidelijker tijd-weergave of ook andere toepassingen)
En zal dit niet meer batterij-vermogen verbruiken dan een gifje? (is het eerste wat bij mij opkomt).
Wanna play?
qwerty heeft een .swf zonder trilfunctie gemaakt..F-Tim schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:52:
[...]
Functioneel handiger.... twijfelachtig..... flash menu's lopen langzamer, en als je flash files bekijkt in de browser gaan die ook langzamer. Bovendien zou je telefoon elke minuut een vibratie geven om aan te geven dat er een minuut voorbij is.... Dát lijkt mij hooooogst irritant (en verbruikt dus automatisch meer batterij). En dan heb ik het nog niet eens gehad over de bugs die erbij zitten, activity menu dat af en toe verdwijnt (die wat onder het zilveren knopje zit rechts), tijd/datum, operator tekst, softkey tekst die af en toe verdwijnt. Het scherm dat je ziet als je belt.... is verbrouwereerd.
Verder dan dat vind ik het er wel cool uitzien! Maar ik wil het voorlopig nog niet op mijn telefoon zien voordat het trillen eruit is (dat zal ik ook wel zelf kunnen uiteindelijk denk ik) en tot de bugs eruit zijn (en daar wacht ik nog op). Maar iedereen is vrij hierin om zijn eigen keuze te maken he
knop = kapotd4damager schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:07:
mijn gsm trok in het begin perfect foto's, focussen, en daarna doorduwen... nu kan ik echter geen foto's meer trekken, zelfs als ik keihard op de knop druk...
heeft iemand hier ervaring mee??? aanvaarden ze dit als fabricagefout???
hij is nog in garantie!!! hopelijk moet ik dan niet betalen???Silverline schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:03:
[...]
knop = kapot
naar service center brengen,
of zelf een nieuw knoppen-bordje erinzetten (10 euro bij de service center (iig in ehv))
Ik hoop dat de mods het laten staan, want ik ga me nu in een grijs gebied bevinden, maar een optie die je zelf nog kan proberen, is de DaVinci firmware erop zetten. Kost je wellicht 10€, maar hiermee zou je je gsm wellicht weer kunnen redden. Op www.davinciteam.com kun je hier alle gegevens over vinden. (Let wel, je hebt hierbij een credit card of paypal bij nodig). Het gebruikt in ieder geval niet de officiele SE flasher, maar een zelfgeschreven tooltje, deze zal waarschijnlijk iets beter werken, en je telefoon weer kunnen reanimeren...DaLass schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:29:
Ik hoop dat er iemand is die mij met mijn probleem kan helpen:
Sinds vanavond het probleem dat als ik mn telefoon aanzet het scherm wit begint te knipperen.. toestel reageert verder nergens op. Geprobeerd met en zonder simkaart.
Ook zonder batterij aan de lader hetzelfde verhaal.
Een update via Seus helpt ook niet, die geeft aan dat de laatste versie er al opstaat.
Ga ik toch door, dan is ie het bij 97% zat en verteld hij me dat ik niet kan updaten.
Bovenstaande is gekomen nadat ik de simkaart van een vriend in mn toestel had ivm een sms probleem. Alle 2 hebben we T-Mobile.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Zo'n oude Nokia 3330 is ook niet alles.
Wanna play?
Hij doet het weer sinds gistermiddag. Ik heb door middel van een 'grijs gebied' applicatie de firmware + custompack opnieuw kunnen laden, waardoor hij weer tot leven kwam.F-Tim schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:12:
[...]
Ik hoop dat de mods het laten staan, want ik ga me nu in een grijs gebied bevinden, maar een optie die je zelf nog kan proberen, is de DaVinci firmware erop zetten. Kost je wellicht 10€, maar hiermee zou je je gsm wellicht weer kunnen redden. Op www.davinciteam.com kun je hier alle gegevens over vinden. (Let wel, je hebt hierbij een credit card of paypal bij nodig). Het gebruikt in ieder geval niet de officiele SE flasher, maar een zelfgeschreven tooltje, deze zal waarschijnlijk iets beter werken, en je telefoon weer kunnen reanimeren...
Een andere optie is ermee teruggaan naar een SE Service Point, echter kan dit dan maandag pas, en dan durf ik ej niet te zeggen of zij hem voor je kunnen flashen daar, of dat zij hem opsturen en je je telefoon X weken kwijt bent.
Persoonlijk zou ik dus voor optie 1 gaan...
Verwijderd
ik blader op m'n telefoon gewoon naar dat bestandje (heeft een f-logo) en open m, et voila, hij speelt m af! maar het moet natuurlijk wel flash-lite zijn he... maar met t programma M3 kun je flash video (youtube filmpjes (=flv)) converteren naar mp4!!Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:12:
Ik heb mijn telefoon geflashed met die firmware die flash menu's ondersteund. Ik vraag me nu af is er ook een applicatie waarmee ik gewoon .swf files mee kan afspelen? Heb een paar leuke flash filmpjes die ik er wel zou willen opzetten.
Verwijderd
Ik heb ook de walkmanphone headset erbij, en was ook de rubberen oordopjes kwijt, ben verschillende winkels langsgegaan voor nieuwe, maar ze hebben ze nergens los, of je moet een headset van 80 euro kopen ofzoF-Tim schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:14:
[...]
Ja die zijn ook los te koop.... ik vond ze alleen erg prijzig, dus ik heb ze niet besteld, en heb me de S oordopjes aangewend. Deze ben ik ook nooit meer verloren, en na een korte gewenningsperiode zitten deze prima!
Kijk anders even in de topicstart van dit topic:
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8
Daar staan enkele shops in waar je die dingen kunt kopen online.
Verwijderd
Het lijkt me wel een vet dingetje, maar hoe kom ik bij de map waar het bestandje in moet? moet ik hiervoor m'n telefoon eerst flashen of iets dergelijks, daar zit ik namelijk niet echt op te wachtenSilverline schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 21:56:
heeft iemand overigens die inverted standby klok uitgeprobeerd?
Silverline in "Het Grote SonyEricsson W810i topic - Dee..."
dan moet je denk ik nog wél even wachten!Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:02:
[...]
Het lijkt me wel een vet dingetje, maar hoe kom ik bij de map waar het bestandje in moet? moet ik hiervoor m'n telefoon eerst flashen of iets dergelijks, daar zit ik namelijk niet echt op te wachten...
Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX
Heb hetzelfde probleem helaas, het helpt soms om even hard tegen de knop te tikken (dus niet induwen met je duim, maar even er een paar keer tegenaan 'kloppen' en hem helemaal induwen)Silverline schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:03:
[...]
knop = kapot
of zelf een nieuw knoppen-bordje erinzetten (10 euro bij de service center (iig in ehv))
Owner SuitIT, https://www.suitit.nl
Verwijderd
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Verwijderd
er staat dus niks over branded bij...Silverline schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:53:
[...]
sonyericsson.com en dan update service, zie topicstart
[ Voor 173% gewijzigd door low_n_slow op 01-06-2007 16:41 ]
abo gesimlockt bestaat niet... een telefoon kan niet aan je simkaart zien of je een abo hebt of prepaid... dus als jou prepaid t-mobile is dan is er geen probleem...pennywiser schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:59:
Is het mogelijk in een T-Mobile branded en abo-gesimlockte w810i een prepaid sim van eveneens T-Mobile te gebruiken? Dit is voor ons erg handig, maar als het niet kan, hoef ik er geen te bestellen.
Ja dat kan, maar daarmee debrand je hem ook meteen maar who cares. Of het nou legaal of illegaal is weet ik niet (ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet mag) maar je hebt er in ieder geval geen vage betaalde service voor nodig. Silverline/pisanggoreng heeft er op een ander board een tutorial voor geschreven.low_n_slow schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:03:
nu ik nog een antwoord op mn vraag
iig heb ik geupdate maar hij zegt dat er geen laatste versie is... hmm kan ik die tmobile firmware overschrijven met normale sony firmware?
Gewoon rösti
uhuh dat klopt, maar dat gaat over things we do not speak of. (the village, kutfilm)mno schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:33:
[...]
Ja dat kan, maar daarmee debrand je hem ook meteen maar who cares. Of het nou legaal of illegaal is weet ik niet (ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet mag) maar je hebt er in ieder geval geen vage betaalde service voor nodig. Silverline/pisanggoreng heeft er op een ander board een tutorial voor geschreven.
[ Voor 17% gewijzigd door Silverline op 04-06-2007 00:06 ]
Verwijderd
Silverline, ik durf het haast niet te vragen maar wil je me eens helpen? Ik heb de telefoon gewoon via usb aangesloten maar ik heb niet de mogelijkheid om een customize_upgrade.xml te openen. Ik kan om te beginnen de tpa map al niet vinden.Silverline schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:39:
[...]
ja inderdaad, gewoon je customize_upgrade in de usb map wijzigen en klaar.
heb verder ook java restricties gewijzigd (nooit vragen) en dan met de ingebouwde text-editor van mobyexplorer customize_upgrade editten
als je niets te doen hebt....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 09:33 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:07:
Edit3: Een zekere pisanggoreng op een wat "vrijer" forum, toeval bestaat nietOf ik kan gewoon googlen
Verwijderd
ik heb precies hetzelfde probleem weet iemand ondertussen al hoe je het kan oplossenVerwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:57:
--------------------------------------------------------------------------------
Goededag,
Heb me mobiel net 2 maanden en ik had gehoort dat ik het moest updaten
heb ik gedaan en daarna kreeg ik na het invoeren van de pincode een Configuratiefout
heb nog maals de update uitgevoert maar zonder resultaten.
wie kan me helpen?
al vast bedankt
Is dat deze ?Silverline schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:33:
om jullie even op de hoogte te brengen:
er is een nieuw nederlands flash menu verkrijgbaar dankzij nkls van sense
IPOD flash menu!! (een .swf )
ik heb t voorkantje gekocht bij een se service point voor 10 euro. in de garantie istie wellicht gratis?Dark0z schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:46:
Weet iemand waar ik nieuwe frontjes (behuizing) voor mijn w810i kan kopen ? Want mijn beeldscherm is zodanig beschadigd, dat ik geen reet meer zie
Verwijderd
Kort en heel krachtig, neeik heb een bluetooth headset gekocht, en nou kom ik erachter dat ik er geen muziek mee kan luisteren omdat mijn w810i geen a2dp heeft, is er een manier (hoe dan ook) om a2dp erop te krijgen?
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
13:37
Heb dit ook wel eens gehad. Weet niet meer zeker hoe ik het heb opgelost. Ik denk als volgt: In deze thread staat een versie van MM die kennelijk werkt:Shrien schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:40:
Ik dacht laat ik mn sofware weeris updateren.. maar ik kreeg n foumelding over mn flashbende ofzo.
Nieuwste flashplayer etc. geinstalleerd alles.. Alleen doet het 't nog niet..
iemand ?
Had this problem as well. If you've installed the latest Flash player from Adobe then you need to run the following "regsvr32.exe C:\\WINDOWS\\system32\\Macromed\\Flash\\Flash9.ocx" without the quotes for windows to recognise it.
Gewoon rösti
d'n oliesjeik
google keywords: se-nse w810iOliesjeik1 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:36:
Ok, ik ben alweer 2 dagen bezig om op mijn telefoon nieuwe flash thema's te plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar:
Ik wil dus met het programma XS++ een aantal .swf bestanden op m'n telefoon zetten en de camaradriver updaten.
Dat is echt heel vaagNippletwister schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:00:
Ik heb een heel vaag probleem met mijn W810i:
Vannacht begon opeens spontaan het licht van de cameraknop te branden, eerst een beetje trillend maar nu brand hij constant. Als ik de telefoon uitzet dan blijft het licht branden, de enige manier om te voorkomen dat het lampje brand is de accu er uit te halen
Is dit iemand wel eens overkomen? Vind het behoorlijk vaag...
Nee, helemaal niets. Ik heb me helemaal niet bezig gehouden met firmware upgrades, daarom vind ik het heel vaag iddBravebart schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:19:
[...]
Dat is echt heel vaagHeb je laatste tijd firmware geüpgrade of zoiets ?
Dan snap ik er helemaal niks vanNippletwister schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:58:
[...]
Nee, helemaal niets. Ik heb me helemaal niet bezig gehouden met firmware upgrades, daarom vind ik het heel vaag idd
ik denk dat hardwarematig iets contact maakt met iets anders wat dus veroorzaakt dat het ledje blijft branden. ik denk aan vervanging van een bepaald onderdeel...kun je zelf proberen door het betreffende onderdeel (worst case scenario: complete mainboard) te kopen bij een SE-service point en te vervangen (in eindhoven is er een waar je gewoon onderdelen kunt kopen) en anders daar laten maken)Bravebart schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:27:
[...]
Dan snap ik er helemaal niks van
Waar ik ook niks van snap is dat mn batterij nu al kaduuk isHeb hem iets meer dan een jaar, wel 24/7 aan, maar verder niks raars mee gedaan en hij is na 12 uur leeg, terwijl hij alleen maar "stand-by" op mn bureau ligt
hehe oude quote maar, het kan wel ja, maar heeft BUGS: flash menu/camera/achtergrond werkt niet meer...MJay schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:53:
Ik had nog een vraagje.
Is het mogelijk om de walkman theme te veranderen. Dan bedoel ik dus echt de mp3 speler zelf. Hoe een theme werkt snap ik wel, maar dan veranderd nooit de mp3 speler mee. Ik heb gezien dat het bij de K750i en de W800i wel kan.
[ Voor 23% gewijzigd door Silverline op 20-07-2007 12:43 ]
Gedaan, maar ik krijg toch nog een foutmelding over de instellingen, wat kan er fout zijn ?Dareus schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:35:
menu>instellingen>tabblad verbindingen>Datacomm.>voorkeursservice
Kan je nog wisselen tussen verschillende data-accounts?Shrien schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:47:
[...]
Gedaan, maar ik krijg toch nog een foutmelding over de instellingen, wat kan er fout zijn ?
Net al de gegevens ingevoerd die ik van de vodafone site heb..
[ Voor 6% gewijzigd door Dareus op 26-07-2007 13:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door musicfreak op 01-08-2007 15:42 ]
ff de antennemodule checken op stof enz, wss maakt het niet goed contact..Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:33:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn W810i. Ik heb gewoon een losse telefoon iets minder dan een jaar geleden gekocht zonder abbonnementshit en zo en heb daar mijn eigen vodafone prepaid in gestopt. Nu heb ik hem een tijdje geleden omgebouwd naar een witte en daarna weer terug naar de zwarte versie. Niks geen problemen en zo mee gehad, maar voirge week liet ik hem vallen en ik kom er vandaag achter dat het bereik wat ik heb zeer dramatisch is. Ik heb vandaag de hele dag iets van 2 minuten bereik gehad. Ik woon in een boerengat dus daar was het bereik altijd al slecht maar nu was het zelfs in drachten en heerenveen slecht te ontvangen... Is er waarschijnlijk iets kapot in mijn telefoon of zou een masterreset/firmware update ook wel helpen? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik hem voor garantie terug breng ze gaan zeuren dat ik er mee heb zitten kloten (ombouwen tot witte versie) en hem heb laten vallen of zou dit wel mee vallen?
Heeft er iemand tips voor mij? Alvast bedankt...
je kunt layout.xml modden:Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:19:
2 vragen, ik heb op mn schermpje almaar NL KPN èn NL TELFORT staan, dikke hoofdletters, erg lelijk, hoe krijg ik iig één vd twee eraf![]()
en kan ik zelf wat aan t (Walkman) thema doen ik vind t prachtig, behalve dat ''gesprek'' en ''menu'' in t blauw is..
Verwijderd
Ik zou voor de laagste gaan (VGA?)Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:44:
weet er iemand welke resolutie de foto best heeft als je deze aan een contactpersoon toekent? dus als ze je bellen dat je een foto ziet.
Ik pakte voorheen altijd 320x240, maar ik bewerkte ze dan altijd op de pc met Photoshop. 2MP foto's duren idd wat langer als je die als caller ID gebruikt. 320x240 is 'instant' klaar. Volgens mij is de perfecte resolutie overigens 176x132 (het scherm is 176 pixels breed, en dan gewoon een standaard 4:3 verhouding), maar aangezien bij mij 320x240 perfect werkte wat betreft snelheid heb ik 176x132 niet geprobeerd.Shrien schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:20:
[...]
Ik zou voor de laagste gaan (VGA?)
Ik heb wel eens hoogwaardige 2mp foto's bij mn contacten gezet,
maar als ze je dan bellen dan duurt het een paar seconden voordat de foto in beeld komt..
640x480 pixel foto's dus
Wanna play?
Yep- Bij mij!HenkDePoema schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:58:
...kan iemand hier trouwens bevestigen dat het wél gelukt is met deze telefoon?...
'k ga zo eens kijken wat ik heb gedaan. Het werkte nl welIk zal eerst proberen op te sommen wat ik geprobeerd heb.
Als je een zwart scherm hebt, druk dan aan de rechterkant op het bovenste knopje, dan krijg je die klok in beeld.Svennos_1990 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:33:
even een vraagje van iemand die dit topic heeeeeeeeel lang niet heeft gevolgd.
Ik zou graag deze klok op mijn telefoon willen hebben.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en met welk programma?
Alvast erg bedankt
Blij Met Wilco
Nee de klok die ik bedoel is een andere.-Thunder- schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:48:
[...]
Als je een zwart scherm hebt, druk dan aan de rechterkant op het bovenste knopje, dan krijg je die klok in beeld.
check de code in die post die je quotte. maak een xml bestandje genaamd customize_upgrade.xml met die code erin en zet die in tpa/preset/custom.Svennos_1990 schreef op woensdag 15 augustus 2007 @ 21:01:
Ineens weet niemand het -_-
of
[ Voor 6% gewijzigd door Silverline op 20-08-2007 01:52 ]
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Mijn foto toets is ook naar de kloten, is nog binnen de garantie periode. Kan ik hem dan gewoon naar het service center in ehv brengen?Silverline schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:03:
[...]
knop = kapot
Verwijderd
Dat ding blijkt in het echt een stuk mooier te zijn dan op de productfoto's. En die MegaBass icm meegeleverde in-ear dingen is echt behoorlijk goed. Valt niet tegen tot nu toe.Tweeke schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:25:
Ik krijg binnenkort een SE W810i binnen, echt 100% vooruitgang t.o.v. mn huidige mobiel (Siemens MC-60).
The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq