Het SonyEricsson W810i topic - deel 3

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.710 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ hid

Staat je telefoon wel waarneembaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn witte cover binnengekregen en heb nu alles weer er in gestopt alleen nu heb ik op de een of andere manier problemen met mijn knoppen :S Als ik op de walkman knop druk komt er een 8 te staan (dus hetzelfde als wanneer je op een 8 drukt) daarna gaat hij naar walkman en als ik op de 8 druk komt er een 8 in beeld te staan en gaat hij ook naar walkman. Daarnaast werken enkele knoppen niet echt fijn. Moet ik het hele ding weer uit elkaar halen tot het toetsenbord of is er toch iets kapot gegaan? :( Iemand hier ervaring mee? Ow ja daarnaast zou ik graag willen weten of ik hierdoor mijn garantie nog wel behouden heb. Iemand die hier meer van weet? Als ik mijn garantie toch al kwijt ben kan ik hem evengoed flashen...

EDIT: Dat met die 8 is gefixed nadat ik het toetsenbord er weer opnieuw ingedaan heb. Alleen nu heb ik het probleem dat ik sommige knoppen wat beter moet in drukken om het te laten werken :( Als ik mijn zwart toetsenbord er weer in stop dan doet hij het wel weer goed... Is mijn wit toetsenbord dan gewoon een beetje kapot of is het altijd aan het begin een beetje stijf?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2007 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 17:26:
Weet iemand waar je de laatste firmware versies van de Sony Ericsson W810i ? Ook van de branded toestellen. Ik heb nu namelijk een Orange branded.
sonyericsson.com en dan update service, zie topicstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 20:44
@chaizen: Draai de 2 torx schroefjes onderin eens wat losser, misschien helpt dat? Dat was iig bij mij het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Sinds vorige week heb ik ook een W810i.

Ben er erg tevreden mee, camera is prima, menu is prima, mp3 speler is top. Heb nu nog maar 512 MB maar wil nog een 2/4 GB kaartje halen.

Af en toe als ik een nummer skip dat hij dat 'vaststlaat' lijkt het wel, dan hoor je een hoge toon achter elkaar. Weet iemand wat dat is? Weer naar een volgend nummer en het is weg.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jimster schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 02:35:
@chaizen: Draai de 2 torx schroefjes onderin eens wat losser, misschien helpt dat? Dat was iig bij mij het probleem.
Dankje voor de tip. Het werkt nu allemaal wel wat soepeler. Nu is eigenlijk nog 1 knop die niet fijn werkt en dat is de middelste knop. Die play en pauze knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Silverline

Ik wist al lang dat je daar het programma kon downloaden. Wat ik alleen wilden weten of je een hebsite heb met de vermelde laatste FW versies voor de normale en branded toestellen. Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Equalized

Je bedoelt een hoge toon als storing? Dat is gewoon een klein foutje dat de W810i heeft. Ik heb zelf een branded Orange FW en die doet dat soms ook. Het is niet als een echte MP3 speler die alle nummers gelijk goed afspeelt. Soms mislukt het om de MP3 goed te kunnen lezen. Maar dit komt alleen vaak voor als je snel naar de volgende nummers gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:42
musicfreak schreef op zondag 29 april 2007 @ 09:41:
Wat is de maximumcapaciteit van een (niet orginele) accu voor deze GSM die jullie gezien hebben? En waar hebben jullie deze gevonden?

Op Marktplaats bood iemand een poosje 1800 mAh accu's aan maar deze persoon reageerde helaas niet op emails. De advertentie staat momenteel ook niet meer online. Op Ebay vind ik als maximumcapaciteit 1200 mAh.

Zijn de accu's van alle SE modellen uit de W-serie overigens gelijk?
Niemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2007 @ 18:29:
@ hid

Staat je telefoon wel waarneembaar?
Ja zeker, maar het lijkt erop, als bijv mijn headset NAAST het toestel ligt dat hij wel werkt..

Dus misschien iets met het bereik.. misschien iets met de bluetoothantenne (als die er al is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:43
als je even over de grens kijkt hebben ze ook accu's welke wat meer capaciteit hebben, ik heb mijn accu ook uit duitsland :)

deze accu is geschikt voor deze modellen: K600i V600i W550i W810i
http://cgi.ebay.nl/AKKU-f...62801QQrdZ1QQcmdZViewItem

[ Voor 7% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 10-05-2007 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

heeft iemand overigens die inverted standby klok uitgeprobeerd?

Silverline in "Het Grote SonyEricsson W810i topic - Dee..."

[ Voor 35% gewijzigd door Silverline op 10-05-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 23:10

mno

Ja, ik heb hem er nu op staan en het werkt. De klok is in stand-by inderdaad nauwelijks te zien, maar met het knopje aan de zijkant krijg ik nu een witte klok op een zwarte achtergrond.

Ik heb nu ook de truc gebruikt met het dummy bestand customize_upgrade.xml.@ in
/tpa/preset/custom zodat ik voortaan wat makkelijker nieuwe customizations kan uitproberen zonder allerlei speciale programma's te gebruiken. (Door alleen even customize_upgrade.xml in de standaard toegankelijke map /usb/other/ te zetten).

Die truc is hier trouwens niet besproken zeker? (of mag het niet? O-) )

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die klok wat is daar het voordeel van tenopzichte van de standaard klok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 21:45:
Over die klok wat is daar het voordeel van tenopzichte van de standaard klok?
Tja, veel heb je er niet aan maar ik vind de witte letters op een zwarte achtergrond wel beter passen bij de W810i. :)

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

mno schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 10:37:
[...]

Ja, ik heb hem er nu op staan en het werkt. De klok is in stand-by inderdaad nauwelijks te zien, maar met het knopje aan de zijkant krijg ik nu een witte klok op een zwarte achtergrond.

Ik heb nu ook de truc gebruikt met het dummy bestand customize_upgrade.xml.@ in
/tpa/preset/custom zodat ik voortaan wat makkelijker nieuwe customizations kan uitproberen zonder allerlei speciale programma's te gebruiken. (Door alleen even customize_upgrade.xml in de standaard toegankelijke map /usb/other/ te zetten).

Die truc is hier trouwens niet besproken zeker? (of mag het niet? O-) )
ja inderdaad, gewoon je customize_upgrade in de usb map wijzigen en klaar.

heb verder ook java restricties gewijzigd (nooit vragen) en dan met de ingebouwde text-editor van mobyexplorer customize_upgrade editten :D
als je niets te doen hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Java restricties heb ik idd ook uitgezet voor Opera Mini via het halmer certificaat.

Over certificaten gesproken, ik zit nog wel met een 'probleempje' bij het ophalen van e-mail via de ingebouwde POP3 functie van de w810i. Iedere keer als ik contact wil maken met de beveiligde server van mijn XS4ALL (pops.xs4all.nl) moet ik eerst een melding wegklikken ('Serveridentiteit kan niet worden geverifieerd. Doorgaan?'). Bij de onbeveiligde pop-server (pop.xs4all.nl) heb ik daar geen probleem mee (maar dan vliegen mijn inloggegevens onversleuteld door de lucht).

Is die melding te voorkomen via één of ander certificaat?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me vertellen welke talen er in een w810i zitten? Is het zo dat er net zoals bij bv nokia in de duitse en engelse modellen ook gewoon de nederlandse taal zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Gh0stw4lk3r schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 08:29:
[...]

Deze accu is geschikt voor deze modellen: K600i V600i W550i W810i
http://cgi.ebay.nl/AKKU-f...62801QQrdZ1QQcmdZViewItem
Dank, dankzij jouw tip heb ik een nieuwe accu kunnen bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 12:59
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:05:
Kan iemand me vertellen welke talen er in een w810i zitten? Is het zo dat er net zoals bij bv nokia in de duitse en engelse modellen ook gewoon de nederlandse taal zit?
Volgens mij gaat het er continent ofzo. Alhoewel er wel verschillende versies europe zijn. De mijne komt uit de USA en daar staat alleen Engels, Spaans en Portugees op ofzo. Daar moet ik dus nog een keer iets aan doen, waarover ik nog moet lezen op andere fora. Even goed uitkijken dus. Met Google en zoekwoorden als 'W810', 'language' en 'europe' moet je volgens mij best verder komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een memorystick pro duo van 2 GB of 4 GB aan te schaffen (zit nog te twijfelen welke capaciteit) voor mijn w810i.
Nu hoor ik geruchten dat een memorystick van groter capaciteit meer batterij-vermogen verbruikt.
Is dit waar?

Zoja, is er wel eens een test gedaan om te kijken hoeveel batterij-tijd dit scheelt? (bijvoorbeeld door te bepalen hoe lang een mobiel zonder memorystick mee kan en hoe lang een mobiel met een memorystick van 2 a 4 gb mee kan zonder op te laden)?

Zou het verschil in batterijtijd bij gebruik van een memorystick van 2 gb en 4 gb veel schelen? (als mijn mobiel met een 4gb kaart bijna 1 uur korter mee gaat dan met een 2gb memorystick, dan koop ik liever een 2 gb stick).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Tycoontje schreef op zondag 13 mei 2007 @ 23:30:
[...]

Volgens mij gaat het er continent ofzo. Alhoewel er wel verschillende versies europe zijn. De mijne komt uit de USA en daar staat alleen Engels, Spaans en Portugees op ofzo. Daar moet ik dus nog een keer iets aan doen, waarover ik nog moet lezen op andere fora. Even goed uitkijken dus. Met Google en zoekwoorden als 'W810', 'language' en 'europe' moet je volgens mij best verder komen.
EUROPE_3 is Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

lol, je kunt .swf bestanden gebruiken als achtergrond!

http://www.youtube.com/watch?v=QUrcERdd51A

screenshot:
Afbeeldingslocatie: http://img297.imageshack.us/img297/2486/spa0056dy8.th.jpg
tijd/datum heb ik ook bovenin gezet (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:44:
lol, je kunt .swf bestanden gebruiken als achtergrond!

http://www.youtube.com/watch?v=QUrcERdd51A

screenshot:
[afbeelding]
tijd/datum heb ik ook bovenin gezet (H)
Ziet er interessant/cool uit.
Maar is dit ook functioneel handiger? (hebben ze alleen swf met duidelijker tijd-weergave of ook andere toepassingen)
En zal dit niet meer batterij-vermogen verbruiken dan een gifje? (is het eerste wat bij mij opkomt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-09 16:37
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 00:05:
[...]

Ziet er interessant/cool uit.
Maar is dit ook functioneel handiger? (hebben ze alleen swf met duidelijker tijd-weergave of ook andere toepassingen)
En zal dit niet meer batterij-vermogen verbruiken dan een gifje? (is het eerste wat bij mij opkomt).
Functioneel handiger.... twijfelachtig..... flash menu's lopen langzamer, en als je flash files bekijkt in de browser gaan die ook langzamer. Bovendien zou je telefoon elke minuut een vibratie geven om aan te geven dat er een minuut voorbij is.... Dát lijkt mij hooooogst irritant (en verbruikt dus automatisch meer batterij). En dan heb ik het nog niet eens gehad over de bugs die erbij zitten, activity menu dat af en toe verdwijnt (die wat onder het zilveren knopje zit rechts), tijd/datum, operator tekst, softkey tekst die af en toe verdwijnt. Het scherm dat je ziet als je belt.... is verbrouwereerd.

Verder dan dat vind ik het er wel cool uitzien! Maar ik wil het voorlopig nog niet op mijn telefoon zien voordat het trillen eruit is (dat zal ik ook wel zelf kunnen uiteindelijk denk ik) en tot de bugs eruit zijn (en daar wacht ik nog op). Maar iedereen is vrij hierin om zijn eigen keuze te maken he :)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

F-Tim schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 09:52:
[...]

Functioneel handiger.... twijfelachtig..... flash menu's lopen langzamer, en als je flash files bekijkt in de browser gaan die ook langzamer. Bovendien zou je telefoon elke minuut een vibratie geven om aan te geven dat er een minuut voorbij is.... Dát lijkt mij hooooogst irritant (en verbruikt dus automatisch meer batterij). En dan heb ik het nog niet eens gehad over de bugs die erbij zitten, activity menu dat af en toe verdwijnt (die wat onder het zilveren knopje zit rechts), tijd/datum, operator tekst, softkey tekst die af en toe verdwijnt. Het scherm dat je ziet als je belt.... is verbrouwereerd.

Verder dan dat vind ik het er wel cool uitzien! Maar ik wil het voorlopig nog niet op mijn telefoon zien voordat het trillen eruit is (dat zal ik ook wel zelf kunnen uiteindelijk denk ik) en tot de bugs eruit zijn (en daar wacht ik nog op). Maar iedereen is vrij hierin om zijn eigen keuze te maken he :)
qwerty heeft een .swf zonder trilfunctie gemaakt..
maar het is cool dat je zoiezo een (eigen) flash file als achtergrond kunt hebben!
het is alleen buggy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:08
mijn gsm trok in het begin perfect foto's, focussen, en daarna doorduwen... nu kan ik echter geen foto's meer trekken, zelfs als ik keihard op de knop druk...

heeft iemand hier ervaring mee??? aanvaarden ze dit als fabricagefout???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

d4damager schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:07:
mijn gsm trok in het begin perfect foto's, focussen, en daarna doorduwen... nu kan ik echter geen foto's meer trekken, zelfs als ik keihard op de knop druk...

heeft iemand hier ervaring mee??? aanvaarden ze dit als fabricagefout???
knop = kapot

naar service center brengen,

of zelf een nieuw knoppen-bordje erinzetten (10 euro bij de service center (iig in ehv))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 21:47
Ik hoop dat er iemand is die mij met mijn probleem kan helpen:

Sinds vanavond het probleem dat als ik mn telefoon aanzet het scherm wit begint te knipperen.. toestel reageert verder nergens op. Geprobeerd met en zonder simkaart.
Ook zonder batterij aan de lader hetzelfde verhaal.

Een update via Seus helpt ook niet, die geeft aan dat de laatste versie er al opstaat.
Ga ik toch door, dan is ie het bij 97% zat en verteld hij me dat ik niet kan updaten.

Bovenstaande is gekomen nadat ik de simkaart van een vriend in mn toestel had ivm een sms probleem. Alle 2 hebben we T-Mobile.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Zo'n oude Nokia 3330 is ook niet alles. :'(

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d4damager
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:08
Silverline schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:03:
[...]

knop = kapot

of zelf een nieuw knoppen-bordje erinzetten (10 euro bij de service center (iig in ehv))
hij is nog in garantie!!! hopelijk moet ik dan niet betalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
DaLass schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 02:29:
Ik hoop dat er iemand is die mij met mijn probleem kan helpen:

Sinds vanavond het probleem dat als ik mn telefoon aanzet het scherm wit begint te knipperen.. toestel reageert verder nergens op. Geprobeerd met en zonder simkaart.
Ook zonder batterij aan de lader hetzelfde verhaal.

Een update via Seus helpt ook niet, die geeft aan dat de laatste versie er al opstaat.
Ga ik toch door, dan is ie het bij 97% zat en verteld hij me dat ik niet kan updaten.

Bovenstaande is gekomen nadat ik de simkaart van een vriend in mn toestel had ivm een sms probleem. Alle 2 hebben we T-Mobile.

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Zo'n oude Nokia 3330 is ook niet alles. :'(
Ik hoop dat de mods het laten staan, want ik ga me nu in een grijs gebied bevinden, maar een optie die je zelf nog kan proberen, is de DaVinci firmware erop zetten. Kost je wellicht 10€, maar hiermee zou je je gsm wellicht weer kunnen redden. Op www.davinciteam.com kun je hier alle gegevens over vinden. (Let wel, je hebt hierbij een credit card of paypal bij nodig). Het gebruikt in ieder geval niet de officiele SE flasher, maar een zelfgeschreven tooltje, deze zal waarschijnlijk iets beter werken, en je telefoon weer kunnen reanimeren...

Een andere optie is ermee teruggaan naar een SE Service Point, echter kan dit dan maandag pas, en dan durf ik ej niet te zeggen of zij hem voor je kunnen flashen daar, of dat zij hem opsturen en je je telefoon X weken kwijt bent.

Persoonlijk zou ik dus voor optie 1 gaan...

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
F-Tim schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 19:12:
[...]

Ik hoop dat de mods het laten staan, want ik ga me nu in een grijs gebied bevinden, maar een optie die je zelf nog kan proberen, is de DaVinci firmware erop zetten. Kost je wellicht 10€, maar hiermee zou je je gsm wellicht weer kunnen redden. Op www.davinciteam.com kun je hier alle gegevens over vinden. (Let wel, je hebt hierbij een credit card of paypal bij nodig). Het gebruikt in ieder geval niet de officiele SE flasher, maar een zelfgeschreven tooltje, deze zal waarschijnlijk iets beter werken, en je telefoon weer kunnen reanimeren...

Een andere optie is ermee teruggaan naar een SE Service Point, echter kan dit dan maandag pas, en dan durf ik ej niet te zeggen of zij hem voor je kunnen flashen daar, of dat zij hem opsturen en je je telefoon X weken kwijt bent.

Persoonlijk zou ik dus voor optie 1 gaan...
Hij doet het weer sinds gistermiddag. Ik heb door middel van een 'grijs gebied' applicatie de firmware + custompack opnieuw kunnen laden, waardoor hij weer tot leven kwam.
Het heeft me wel een hoop tijd gekost (of beter gezegd, de PC een hoop tijd gekost) maar ik kan weer vrolijk bellen met mn W810i. :)

Al is het voor mij nog steeds een compleet raadsel hoe dit heeft kunnen gebeuren bij het wisselen van een simkaartje.. 8)7

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon geflashed met die firmware die flash menu's ondersteund. Ik vraag me nu af is er ook een applicatie waarmee ik gewoon .swf files mee kan afspelen? Heb een paar leuke flash filmpjes die ik er wel zou willen opzetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 13:12:
Ik heb mijn telefoon geflashed met die firmware die flash menu's ondersteund. Ik vraag me nu af is er ook een applicatie waarmee ik gewoon .swf files mee kan afspelen? Heb een paar leuke flash filmpjes die ik er wel zou willen opzetten. :P
ik blader op m'n telefoon gewoon naar dat bestandje (heeft een f-logo) en open m, et voila, hij speelt m af! maar het moet natuurlijk wel flash-lite zijn he... maar met t programma M3 kun je flash video (youtube filmpjes (=flv)) converteren naar mp4!!

of bedoel je op de computer, dan sleep je het swf-je gewoon naar je browser, die kan die dingen ook afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F-Tim schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:14:
[...]

Ja die zijn ook los te koop.... ik vond ze alleen erg prijzig, dus ik heb ze niet besteld, en heb me de S oordopjes aangewend. Deze ben ik ook nooit meer verloren, en na een korte gewenningsperiode zitten deze prima!

Kijk anders even in de topicstart van dit topic:
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Daar staan enkele shops in waar je die dingen kunt kopen online.
Ik heb ook de walkmanphone headset erbij, en was ook de rubberen oordopjes kwijt, ben verschillende winkels langsgegaan voor nieuwe, maar ze hebben ze nergens los, of je moet een headset van 80 euro kopen ofzo :(.
Toen even naar SE gemaild (wie niet waagt, die niet wint), en tot mijn grote verbazing konden ze gewoon gratis een stel opsturen, en dat was dus wel erg fijn 8). Kheb ze alweer een tijdje, en ben nog steeds tevreden over de service natuurlijk, ze zijn alleen wel grijs, en niet zwart zoals ze normaal bij de walkmanphone-headsets zitten, maar dat is natuurlijk bijzaak, als ze in je oren zitten, zie je dat niet, en het geluid is er niet minder om. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me wel een vet dingetje, maar hoe kom ik bij de map waar het bestandje in moet? moet ik hiervoor m'n telefoon eerst flashen of iets dergelijks, daar zit ik namelijk niet echt op te wachten :/...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:02:
[...]

Het lijkt me wel een vet dingetje, maar hoe kom ik bij de map waar het bestandje in moet? moet ik hiervoor m'n telefoon eerst flashen of iets dergelijks, daar zit ik namelijk niet echt op te wachten :/...
dan moet je denk ik nog wél even wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb n probleempje met HID-profiles. heb mn 810i geflashed voor de menu's, maar sindsdien kan ik geuploade profielen voor bijv winamp of Mplayer niet selecteren. ze komen gewoon niet in het lijstje te staan. in filebrowser kun je ze gewoon vinden maar ook daar kun je ze niet installeren. op memstick en op tel geheugen hetzelfde.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
[...]

knop = kapot

Heb hetzelfde probleem helaas, het helpt soms om even hard tegen de knop te tikken (dus niet induwen met je duim, maar even er een paar keer tegenaan 'kloppen' en hem helemaal induwen)
Soms werkt t.

Heb nog garantie via T-Mobile, zal daar binnenkort dan maar eens langsgaan...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vorige week heb dan ook eindelijk een W810i. Zeer tevreden over de telefoon alleen zit ik nog met een klein probleempje. Ik vind dat de bestandsoverdracht erg langzaam is. Met andere apparaten die ook USB 2.0 ondersteunen werkt het wel maximaal qua snelheid. Is hier een oplossing voor of zou het misschien zo kunnen zijn dat je eerst de Memorystick moet formatteren? zit er overigens ook aan te denken om een card reader aan te schaffen maar wou dit toch nog ff vragen en misschien een oplossing vinden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01
Volgens mij is deze telefoon geen USB 2.0? Hij is inderdaad gewoon triest langzaam. Als mp3 speler vind ik zo'n ding dus ook absoluut niet prettig. Hij klinkt goed, maar je bent een maand bezig het een beetje vol te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
Gewoon een cardreader gebruiken, gaat toch het snelst en die dingen kosten nog maar een paar euro.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dan ga ik zoeken voor een goede card reader voor een paar centjes. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Laatst online: 09-09 09:16

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar de bluetooth antenne zit!?
Kan het zijn dat het door het unlocken van de telefoon de bluetooth is beschadigd!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 08-09 16:36
Silverline schreef op maandag 07 mei 2007 @ 23:53:
[...]

sonyericsson.com en dan update service, zie topicstart
er staat dus niks over branded bij...

dus nogmaals:

kan je branded software updaten?

legaal dus wel te verstaan...:)

[ Voor 173% gewijzigd door low_n_slow op 01-06-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:17
Is het mogelijk in een T-Mobile branded en abo-gesimlockte w810i een prepaid sim van eveneens T-Mobile te gebruiken? Dit is voor ons erg handig, maar als het niet kan, hoef ik er geen te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
pennywiser schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 17:59:
Is het mogelijk in een T-Mobile branded en abo-gesimlockte w810i een prepaid sim van eveneens T-Mobile te gebruiken? Dit is voor ons erg handig, maar als het niet kan, hoef ik er geen te bestellen.
abo gesimlockt bestaat niet... een telefoon kan niet aan je simkaart zien of je een abo hebt of prepaid... dus als jou prepaid t-mobile is dan is er geen probleem...

nu ik nog een antwoord op mn vraag :P
iig heb ik geupdate maar hij zegt dat er geen laatste versie is... hmm kan ik die tmobile firmware overschrijven met normale sony firmware? mail me andrs als t instrijd is met de regels!

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

low_n_slow schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 18:03:
nu ik nog een antwoord op mn vraag :P
iig heb ik geupdate maar hij zegt dat er geen laatste versie is... hmm kan ik die tmobile firmware overschrijven met normale sony firmware?
Ja dat kan, maar daarmee debrand je hem ook meteen maar who cares. Of het nou legaal of illegaal is weet ik niet (ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet mag) maar je hebt er in ieder geval geen vage betaalde service voor nodig. Silverline/pisanggoreng heeft er op een ander board een tutorial voor geschreven.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

mno schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 19:33:
[...]

Ja dat kan, maar daarmee debrand je hem ook meteen maar who cares. Of het nou legaal of illegaal is weet ik niet (ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet mag) maar je hebt er in ieder geval geen vage betaalde service voor nodig. Silverline/pisanggoreng heeft er op een ander board een tutorial voor geschreven.
uhuh dat klopt, maar dat gaat over things we do not speak of. (the village, kutfilm)
anyways, use your google-skills.

o ik zie net dat je legaal bezig wilt zijn:

je kunt je telefoon gewoon via de sonyericsson update service updaten! kost niets!!
maar als seus zegt dat je de nieuwste versie hebt, en je wilt toch modden/upgraden probeer dan things we do not speak of.

[ Voor 17% gewijzigd door Silverline op 04-06-2007 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
ok ok nou t probleem is dat ik vind dat de speaker te zacht is (dus waar je de andere persoon door hoort)... nu was dat bij mn w800i ook en na een firmware upgrade was dat verholpen...

misschien zoek ik t wel verkeerd hoor.. maar iig wil ik van EN die tmobile seaui af EN moet de speaker harder...

help? hehe

ennuh pisang mail me anders met tips want goegel was ff niet mn vriend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 16:39:
[...]

ja inderdaad, gewoon je customize_upgrade in de usb map wijzigen en klaar.

heb verder ook java restricties gewijzigd (nooit vragen) en dan met de ingebouwde text-editor van mobyexplorer customize_upgrade editten :D
als je niets te doen hebt....
Silverline, ik durf het haast niet te vragen maar wil je me eens helpen? Ik heb de telefoon gewoon via usb aangesloten maar ik heb niet de mogelijkheid om een customize_upgrade.xml te openen. Ik kan om te beginnen de tpa map al niet vinden.

Ik denk dat ik misschien een deel mis, waar de configuratie van de telefoon staat. Maar jullie krijgen dit wel gemapt via usb? Wat doe ik fout?

Edit: Volgens mij moet ik de telefoon flashen voordat ik daar bij kan of niet?
Edit2: Heb het inderdaad al door. Nog even kijken of ik dat wel durf, hij is nog zo nieuw :9
Edit3: Een zekere pisanggoreng op een wat "vrijer" forum, toeval bestaat niet :D Of ik kan gewoon googlen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 00:07:
Edit3: Een zekere pisanggoreng op een wat "vrijer" forum, toeval bestaat niet :D Of ik kan gewoon googlen 8)
offtopic:
wtf? pisanggoreng? wie is dat?? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:57:
--------------------------------------------------------------------------------
Goededag,

Heb me mobiel net 2 maanden en ik had gehoort dat ik het moest updaten
heb ik gedaan en daarna kreeg ik na het invoeren van de pincode een Configuratiefout
heb nog maals de update uitgevoert maar zonder resultaten.

wie kan me helpen?
al vast bedankt
ik heb precies hetzelfde probleem weet iemand ondertussen al hoe je het kan oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

om jullie even op de hoogte te brengen:
er is een nieuw nederlands flash menu verkrijgbaar dankzij nkls van sense
IPOD flash menu!! (een .swf )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Weet iemand waar ik nieuwe frontjes (behuizing) voor mijn w810i kan kopen ? Want mijn beeldscherm is zodanig beschadigd, dat ik geen reet meer zie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 07:33
Silverline schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 22:33:
om jullie even op de hoogte te brengen:
er is een nieuw nederlands flash menu verkrijgbaar dankzij nkls van sense
IPOD flash menu!! (een .swf )
Is dat deze ? :9~

Afbeeldingslocatie: http://i107.photobucket.com/albums/m302/Niiklas/ipod_menu_preview.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

@ ^^. yep :D wel traag, maar ik heb m iig vertaald :D:D:D
Dark0z schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 12:46:
Weet iemand waar ik nieuwe frontjes (behuizing) voor mijn w810i kan kopen ? Want mijn beeldscherm is zodanig beschadigd, dat ik geen reet meer zie :P
ik heb t voorkantje gekocht bij een se service point voor 10 euro. in de garantie istie wellicht gratis?
en anders op diverse sites, maar dan ben je geloof ik duurder uit.

montage is simpel, je hebt wel een mini- en torx6 schroevendraaier nodig dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een bluetooth headset gekocht, en nou kom ik erachter dat ik er geen muziek mee kan luisteren omdat mijn w810i geen a2dp heeft, is er een manier (hoe dan ook) om a2dp erop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 10-09 21:24
ik heb een bluetooth headset gekocht, en nou kom ik erachter dat ik er geen muziek mee kan luisteren omdat mijn w810i geen a2dp heeft, is er een manier (hoe dan ook) om a2dp erop te krijgen?
Kort en heel krachtig, nee ;)

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jassy schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 11:06:
[...]

Kort en heel krachtig, nee ;)
ik heb toch een manier gevonden, namlijk een a2dp adapter, maar die zijn erg duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:50

Shrien

frequent snoozer

Hey,

Ik dacht laat ik mn sofware weeris updateren.. maar ik kreeg n foumelding over mn flashbende ofzo.
Nieuwste flashplayer etc. geinstalleerd alles.. Alleen doet het 't nog niet..

Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/9056/wtf0rxx2.jpg

iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:09

Nibbz

Postmaster General

kan me herinneren dat het persee via IE moest om flash te installeren.. dat al geprobeerd?

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Shrien schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:40:
Ik dacht laat ik mn sofware weeris updateren.. maar ik kreeg n foumelding over mn flashbende ofzo.
Nieuwste flashplayer etc. geinstalleerd alles.. Alleen doet het 't nog niet..
iemand ?
Heb dit ook wel eens gehad. Weet niet meer zeker hoe ik het heb opgelost. Ik denk als volgt: In deze thread staat een versie van MM die kennelijk werkt:
http://www.esato.com/archive/t.php/t-112125,1.html

Directe link: http://fpdownload.macrome...nstall_flash_player_8.msi

In de thread staat ook nog een andere tip:
Had this problem as well. If you've installed the latest Flash player from Adobe then you need to run the following "regsvr32.exe C:\\WINDOWS\\system32\\Macromed\\Flash\\Flash9.ocx" without the quotes for windows to recognise it.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Misschien heb ik er overheen gelezen, maar ik zoek een oplossing voor het volgende:

Ik heb op mn W810i+memcard diverse MP3's en ringtones staan. Echter, de Walkman indexeert deze ALLEMAAL, inclusief mijn ringtones.
Ik wil alleen mijn MP3 muziekbestanden geindexeerd en niet de ringtones.

Is er een bepaalde map waarin de ringtones moeten om niet geindexeerd te worden of is er iemand die hier een oplossing voor weet?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:51
Ok, ik ben alweer 2 dagen bezig om op mijn telefoon nieuwe flash thema's te plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar:

Ik wil dus met het programma XS++ een aantal .swf bestanden op m'n telefoon zetten en de camaradriver updaten.

Wat heb ik gedaan:
XS++ V1.0 programma gedownload en .swf files in goede mappen gezet volgens de tutorial. Vervolgens XS++ programma gerunned (FSX) , nacht laten lopen, bleek dat ie was vastgelopen op het volgende:

05:14:10| Protocol Version: 3.1
05:14:10| ***** Sending PRODUCTION_ID LOADER
05:14:10| Sending loaders\db2010_cid00_prodid_p3k.bin...

Toen geprobeerd met een oudere versie (phone XS-2), dit was ook geen succes.
Toen zag ik dat er een nieuwere XS++ versie beschikbaar was, versie 1.5. Nu krijg ik echter weer een error, de volgende:

12:12:03| You must choose a way in!Error: FSX failed.
12:12:03| ++ Error: FSX failed
12:12:05| Disconnected... Unplug the phone

Wie kan mij hiermee helpen? Ik wil namelijk heel graag nieuwe flash thema's :'(

Even voor de duidelijkheid:
Mijn telefoon is dus al unbranded (3/4 jaar geleden gedaan d.m.v. DaVinci).
Dit gaat dus ook niet over FLASHEN, wat op dit forum niet besproken mag worden, maar over extra thema's!!! (Ik neem aan dat dat wel mag hier) :?

d'n oliesjeik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Oliesjeik1 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 12:36:
Ok, ik ben alweer 2 dagen bezig om op mijn telefoon nieuwe flash thema's te plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar:

Ik wil dus met het programma XS++ een aantal .swf bestanden op m'n telefoon zetten en de camaradriver updaten.
google keywords: se-nse w810i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 23:07
Ik heb een heel vaag probleem met mijn W810i:

Vannacht begon opeens spontaan het licht van de cameraknop te branden, eerst een beetje trillend maar nu brand hij constant. Als ik de telefoon uitzet dan blijft het licht branden, de enige manier om te voorkomen dat het lampje brand is de accu er uit te halen :?

Is dit iemand wel eens overkomen? Vind het behoorlijk vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Niemand die een suggestie voor bovenstaand probleem heeft? Hij zuipt nu stroom als een gek en gaat maar 1 dag mee op de accu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Nippletwister schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:00:
Ik heb een heel vaag probleem met mijn W810i:

Vannacht begon opeens spontaan het licht van de cameraknop te branden, eerst een beetje trillend maar nu brand hij constant. Als ik de telefoon uitzet dan blijft het licht branden, de enige manier om te voorkomen dat het lampje brand is de accu er uit te halen :?

Is dit iemand wel eens overkomen? Vind het behoorlijk vaag...
Dat is echt heel vaag :{ Heb je laatste tijd firmware geüpgrade of zoiets ?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Bravebart schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:19:
[...]

Dat is echt heel vaag :{ Heb je laatste tijd firmware geüpgrade of zoiets ?
Nee, helemaal niets. Ik heb me helemaal niet bezig gehouden met firmware upgrades, daarom vind ik het heel vaag idd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Nippletwister schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:58:
[...]

Nee, helemaal niets. Ik heb me helemaal niet bezig gehouden met firmware upgrades, daarom vind ik het heel vaag idd :?
Dan snap ik er helemaal niks van :{

Waar ik ook niks van snap is dat mn batterij nu al kaduuk is :{ Heb hem iets meer dan een jaar, wel 24/7 aan, maar verder niks raars mee gedaan en hij is na 12 uur leeg, terwijl hij alleen maar "stand-by" op mn bureau ligt :{

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Bravebart schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 11:27:
[...]

Dan snap ik er helemaal niks van :{

Waar ik ook niks van snap is dat mn batterij nu al kaduuk is :{ Heb hem iets meer dan een jaar, wel 24/7 aan, maar verder niks raars mee gedaan en hij is na 12 uur leeg, terwijl hij alleen maar "stand-by" op mn bureau ligt :{
ik denk dat hardwarematig iets contact maakt met iets anders wat dus veroorzaakt dat het ledje blijft branden. ik denk aan vervanging van een bepaald onderdeel...kun je zelf proberen door het betreffende onderdeel (worst case scenario: complete mainboard) te kopen bij een SE-service point en te vervangen (in eindhoven is er een waar je gewoon onderdelen kunt kopen) en anders daar laten maken)
MJay schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:53:
Ik had nog een vraagje.

Is het mogelijk om de walkman theme te veranderen. Dan bedoel ik dus echt de mp3 speler zelf. Hoe een theme werkt snap ik wel, maar dan veranderd nooit de mp3 speler mee. Ik heb gezien dat het bij de K750i en de W800i wel kan.
hehe oude quote maar, het kan wel ja, maar heeft BUGS: flash menu/camera/achtergrond werkt niet meer...

[ Voor 23% gewijzigd door Silverline op 20-07-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Ik heb ooit mn GPRS verbinding geblokkeerd op mn w810i, nu heb ik het nodig en wil ik het weer de-blokkeren.
Maar je raadt t misschien al, ik kan het meer vinden.. iemand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
menu>instellingen>tabblad verbindingen>Datacomm.>voorkeursservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Dareus schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:35:
menu>instellingen>tabblad verbindingen>Datacomm.>voorkeursservice
Gedaan, maar ik krijg toch nog een foutmelding over de instellingen, wat kan er fout zijn ?
Net al de gegevens ingevoerd die ik van de vodafone site heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
Shrien schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:47:
[...]

Gedaan, maar ik krijg toch nog een foutmelding over de instellingen, wat kan er fout zijn ?
Net al de gegevens ingevoerd die ik van de vodafone site heb..
Kan je nog wisselen tussen verschillende data-accounts?
menu>instellingen>tabblad verbindingen>Datacomm.>Data-accounts

[edit]
'k Heb zelf KPN; die biedt twee accounts: KPN MMS en Internet Everywhere. Met KPN MMS werkt alles goed, met Internet Everywhere niet altijd...

[ Voor 6% gewijzigd door Dareus op 26-07-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een probleem met mijn W810i. Ik heb gewoon een losse telefoon iets minder dan een jaar geleden gekocht zonder abbonnementshit en zo en heb daar mijn eigen vodafone prepaid in gestopt. Nu heb ik hem een tijdje geleden omgebouwd naar een witte en daarna weer terug naar de zwarte versie. Niks geen problemen en zo mee gehad, maar voirge week liet ik hem vallen en ik kom er vandaag achter dat het bereik wat ik heb zeer dramatisch is. Ik heb vandaag de hele dag iets van 2 minuten bereik gehad. Ik woon in een boerengat dus daar was het bereik altijd al slecht maar nu was het zelfs in drachten en heerenveen slecht te ontvangen... Is er waarschijnlijk iets kapot in mijn telefoon of zou een masterreset/firmware update ook wel helpen? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik hem voor garantie terug breng ze gaan zeuren dat ik er mee heb zitten kloten (ombouwen tot witte versie) en hem heb laten vallen of zou dit wel mee vallen?

Heeft er iemand tips voor mij? Alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 vragen, ik heb op mn schermpje almaar NL KPN èn NL TELFORT staan, dikke hoofdletters, erg lelijk, hoe krijg ik iig één vd twee eraf 8)7
en kan ik zelf wat aan t (Walkman) thema doen ik vind t prachtig, behalve dat ''gesprek'' en ''menu'' in t blauw is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Via Tunin.FM kan ik via GPRS (Vodafone mobiel internet BloX) luisteren naar een flink aantal radiozenders, o.a. Studio Brussel. Nu wil ik ook graag mijn eigen radiozender op mijn mobiel kunnen ontvangen. Weten jullie welke streamformaten de W810i ondersteund?

Bij de eigenschappen van KXRadio zag ik rtsp:// etc. staan maar daar kan ik nog niet zoveel mee. De uitleg bij Videolan.org vond ik i.i.g. best ingewikkeld.

[ Voor 14% gewijzigd door musicfreak op 01-08-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2007 @ 22:33:
Ik heb sinds kort een probleem met mijn W810i. Ik heb gewoon een losse telefoon iets minder dan een jaar geleden gekocht zonder abbonnementshit en zo en heb daar mijn eigen vodafone prepaid in gestopt. Nu heb ik hem een tijdje geleden omgebouwd naar een witte en daarna weer terug naar de zwarte versie. Niks geen problemen en zo mee gehad, maar voirge week liet ik hem vallen en ik kom er vandaag achter dat het bereik wat ik heb zeer dramatisch is. Ik heb vandaag de hele dag iets van 2 minuten bereik gehad. Ik woon in een boerengat dus daar was het bereik altijd al slecht maar nu was het zelfs in drachten en heerenveen slecht te ontvangen... Is er waarschijnlijk iets kapot in mijn telefoon of zou een masterreset/firmware update ook wel helpen? Ik ben namelijk bang dat wanneer ik hem voor garantie terug breng ze gaan zeuren dat ik er mee heb zitten kloten (ombouwen tot witte versie) en hem heb laten vallen of zou dit wel mee vallen?

Heeft er iemand tips voor mij? Alvast bedankt...
ff de antennemodule checken op stof enz, wss maakt het niet goed contact..
Verwijderd schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 18:19:
2 vragen, ik heb op mn schermpje almaar NL KPN èn NL TELFORT staan, dikke hoofdletters, erg lelijk, hoe krijg ik iig één vd twee eraf 8)7
en kan ik zelf wat aan t (Walkman) thema doen ik vind t prachtig, behalve dat ''gesprek'' en ''menu'' in t blauw is..
je kunt layout.xml modden:
je moet bij object statusindication
titlemode op 4 zetten, dan haalt hij geloof ik 1 vd 2 weg.

volgens mij bestaan er ook patches, maar helaas is se-nse offline :(:(

edit, jah, want sinds kort kan de w810i ook worden gepatcht, net als de k750/w800 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkDePoema
  • Laatst online: 10:33
Hallo,

Sinds kort ben ik in het bezit van een (simpel) Sitecom CN-500 Bluetooth stickje, om te gebruiken met de W810i en de meeste functies werken prima. Het zou alleen heel relaxed zijn als ik via dat stickje gebruik zou kunnen maken van mijn vaste internetverbinding, dus zonder GPRS. Dat hebben anderen natuurlijk ook al geprobeerd, maar na vele pogingen is het mij nog niet gelukt (kan iemand hier trouwens bevestigen dat het wél gelukt is met deze telefoon?). Ik zal eerst proberen op te sommen wat ik geprobeerd heb.
  • Via GoT kwam ik op deze pagina van Speedy Andre. Hier worden twee mogelijke manieren uitgelegd om met een SE telefoon via Bluetooth op internet te kunnen. Eerst heb ik de 'SE SDK-methode' geprobeerd, maar Opera Mini kon geen internetverbinding maken (geprobeerd via Network Setup) als ik een data-account met daarin alleen het ip-adres van m'n pc, had ingesteld. Volgens mij werd halverwege de seriële verbinding met de telefoon steeds verbroken.
  • Vervolgens probeerde ik om een PAN (Personal Area Network) te maken. Daarvoor had ik deze Widcomm Bluetooth drivers nodig (de Sitecom driver herkende het stickje niet 8)7), omdat de 'native' drivers van XP Pro de telefoon hooguit in staat stellen als draadloos modem te functioneren, terwijl ik precies het omgekeerde wil. Na installatie van de drivers had ik inderdaad een "Bluetooth Network" bij Netwerkverbindingen staan, maar er werd niet automatisch een nieuw data-account gemaakt, zoals hier (bij punt 6) wordt verteld. Nou gaat het op die site over de SE K800, maar volgens de Whitepaper van de W810i, zit een 'Personal Area Network Profile-functionaliteit' wel ingebouwd in deze telefoon. Weet iemand hoe je die functionaliteit kunt gebruiken, of hoe de gegevens van dat automatisch aangemaakte Bluetooth data-account op de K800 eruit zien?
  • Ik heb op nog een andere manier geprobeerd het "Bluetooth Network" te gebruiken, door een netwerkbrug te maken met mijn gewone LAN-netwerk. Maar daarmee heeft de telefoon nog steeds geen verbinding met het internet.
  • De internetverbinding delen werkte ook niet, ik kreeg deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~e.heres/Foutmelding.JPG
  • Als ik via "Mijn Bluetooth-locaties" verbinding probeerde te maken met "NAP service op Sony Ericsson W810i" kreeg ik deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~e.heres/FoutmeldingBT.JPG
Wie helpt mij (en daarmee wellicht vele anderen) verder? Alvast bedankt!

Groeten, Henk

PS: ik heb geprobeerd zo helder mogelijk uit te leggen wat ik al geprobeerd heb, mocht je meer details nodig hebben, vraag erom en ik hoop dat ik het me kan herinneren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet er iemand welke resolutie de foto best heeft als je deze aan een contactpersoon toekent? dus als ze je bellen dat je een foto ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien

Shrien

frequent snoozer

Verwijderd schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 18:44:
weet er iemand welke resolutie de foto best heeft als je deze aan een contactpersoon toekent? dus als ze je bellen dat je een foto ziet.
Ik zou voor de laagste gaan (VGA?)
Ik heb wel eens hoogwaardige 2mp foto's bij mn contacten gezet,
maar als ze je dan bellen dan duurt het een paar seconden voordat de foto in beeld komt..

640x480 pixel foto's dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Shrien schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 00:20:
[...]

Ik zou voor de laagste gaan (VGA?)
Ik heb wel eens hoogwaardige 2mp foto's bij mn contacten gezet,
maar als ze je dan bellen dan duurt het een paar seconden voordat de foto in beeld komt..

640x480 pixel foto's dus :)
Ik pakte voorheen altijd 320x240, maar ik bewerkte ze dan altijd op de pc met Photoshop. 2MP foto's duren idd wat langer als je die als caller ID gebruikt. 320x240 is 'instant' klaar. Volgens mij is de perfecte resolutie overigens 176x132 (het scherm is 176 pixels breed, en dan gewoon een standaard 4:3 verhouding), maar aangezien bij mij 320x240 perfect werkte wat betreft snelheid heb ik 176x132 niet geprobeerd.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
HenkDePoema schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 17:58:
...kan iemand hier trouwens bevestigen dat het wél gelukt is met deze telefoon?...
Yep- Bij mij!
Ik zal eerst proberen op te sommen wat ik geprobeerd heb.
'k ga zo eens kijken wat ik heb gedaan. Het werkte nl wel :9 , maar internetten op m'n laptop is veel relaxter...

Wat ik zo nog wel weet, is dat ik ook dankbaar gebruik maakte van Speedy Andre _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:07
even een vraagje van iemand die dit topic heeeeeeeeel lang niet heeft gevolgd.
Ik zou graag deze klok op mijn telefoon willen hebben.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en met welk programma?
Alvast erg bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Svennos_1990 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:33:
even een vraagje van iemand die dit topic heeeeeeeeel lang niet heeft gevolgd.
Ik zou graag deze klok op mijn telefoon willen hebben.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit voor elkaar kan krijgen en met welk programma?
Alvast erg bedankt
Als je een zwart scherm hebt, druk dan aan de rechterkant op het bovenste knopje, dan krijg je die klok in beeld.

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
-Thunder- schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:48:
[...]

Als je een zwart scherm hebt, druk dan aan de rechterkant op het bovenste knopje, dan krijg je die klok in beeld.
Nee de klok die ik bedoel is een andere.
Klik is op het woordje "deze" in mijn bericht. Ik moet een bestandje bewerken maar hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
Ineens weet niemand het -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

check de code in die post die je quotte. maak een xml bestandje genaamd customize_upgrade.xml met die code erin en zet die in tpa/preset/custom.

hoe?
Silverline schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:05:
[...]

google keywords: se-nse w810i
of

[ Voor 6% gewijzigd door Silverline op 20-08-2007 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Ik krijg binnenkort een SE W810i binnen, echt 100% vooruitgang t.o.v. mn huidige mobiel (Siemens MC-60).
Ik krijg 'm gratis bij een 1-jarig T-mobile Relax 100 abbo. Kost me dus 144 euro (12 p/m) totaal voor een telefoon die los (zonder t-mobile meuk) 200 euro kost. Lijkt me geen slechte deal :P Doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-08 13:26

Licko

ZVDK

ik kan opeens de smstaal en de telelfoontaal niet meer veranderen naar nederlands? iemand enig idee?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:49

sanzut

It's always christmas time

[...]

knop = kapot

Mijn foto toets is ook naar de kloten, is nog binnen de garantie periode. Kan ik hem dan gewoon naar het service center in ehv brengen?
En hoe lang ben ik hem dan kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn MDA is helaas overleden ;( , dus ik ben even op zoek geweest naar een tijdelijk toestel. Heb deze gezien en omdat ik hem kon kopen voor 149,95 er een memorycard bijkreeg, en ik met dit toestel kan internetten heb ik hiervoor gekozen.

Ik heb namelijk ook een internetabo naast mijn belbundel.

Dit toestel heb ik gisteren aangeschaft en ik ben positief verrast. Toen ik hem aanzette viel het wel tegen door de lagere resolutie vergeleken met mijn MDA, maar dit wende vrij snel.

Mooie menu's en het zit allemaal slim in elkaar. Ook de radio vind ik erg fijn en de telefoon is zelf ook best mooi.

Goeie aankoop. Als mijn MDA gerepareerd is (of ik een nieuwe krijg), zal ik dit toestel zeker ook blijven gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xares
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-09 00:13
Heeft iemand de instellingen voor http://home.versatel.nl/s...rnetten_met_je_mobiel.htm geen PAN. Heb me rot gezocht. Het lukt me niet. Alles werkt behalve dat ik kan internetten met Opera mini browser. Hij ''belt'' naar een nummer toe wat vervolgens mislukt. Al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeke
  • Niet online
Tweeke schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 13:25:
Ik krijg binnenkort een SE W810i binnen, echt 100% vooruitgang t.o.v. mn huidige mobiel (Siemens MC-60).
Dat ding blijkt in het echt een stuk mooier te zijn dan op de productfoto's. En die MegaBass icm meegeleverde in-ear dingen is echt behoorlijk goed. Valt niet tegen tot nu toe.

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 16:38
Zijn er al mensen die kunnen bevestigen dat de W810i ook de 8GB geheugenkaartjes ondersteund? Het is wel voorbij gekomen in het topic maar niemand kan het met zekerheid zeggen. Ik ben wel benieuwd eigenlijk. De originele specificaties gingen tot de 2GB maar het is al bevestigd dat de 4GB ook gewoon werkt. Ik heb sinds een tijdje ook een W810i met natuurlijk de standaard 512MB. Ik wil natuurlijk een groter kaartje kopen en zit dus te twijfelen tussen de 4/8GB...

Contact opgenomen met de klantenservice maar daar kwam niks zinnigs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat 4GB wel werkt aangezien dit ook werkt bij de W800i (ik heb em zelf met 4GB) en de software/hardware is geloof ik identiek danwel nagenoeg identiek. Wat betreft de 8GB, dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Heb sinds gister maar weer eens Orange World aangezet en vind die Opera Mini 4 beta best ok. Tis even wennen met dat muizen en zoomen over pagina's maar op bekende sites vind je erg goed de weg vind ik.

MSN
Weet iemand hoe ik MSN aan de praat krijg? Via Mijn Vrienden in het sms menu krijg ik geen verbinding en ik heb een java progje genaamd eMSN dat ook niet lekker werkt. (ik zie wel wie online is maar berichten komen niet aan.)
Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:

[GSM] Policy

Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.