Toon posts:

Het SonyEricsson W810i topic - deel 3

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 39.740 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:37
Wie heeft nog meer problemen met de PC Suite? Als ik de telefoon aansluit tijdens de Wizard, wordt hij perfect herkend. Modempje hier, COM poortje daar en voila. Echter, de wizard van pc suite ziet helemaal niks. De mobile networking wizard echter weer wel 8)7

Heb al andere USB poort geprobeerd, applicatie na deinstallatie opnieuw installeren...
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel problemen maar die komen door windows vista. Toch jammer dat al die bedrijven zolang opzich laten wachten met goede ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 09:22
ik word helemaal gek van die bluetooth ondersteuning in xp. Heb m'n dongle (mycom) gewoon er in zitten, ene moment wordt die wel herkend en kan contact gemaakt worden, andere moment moet ik het hele systeem weer rebooten. Vanaf SP1 zou er toch native ondersteuning voor bluetooth moeten zijn? Toch kan FMA nooit via die native bluetooth poort connectie maken maar moet dit altijd via zo'n com poort...

zucht :)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De native drivers van XP zijn erg beperkt, heb je geen cd erbij met Widcomm of andere drivers, wellicht werken die beter ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kon trouwens met mijn k700i ofzo via bluetooth gewoon in andere telefoons bladeren en foto's kopieren. Hoe kan dat met de W810i?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 23:21:
Nog een vraag:

Sinds ik mijn W810i in mijn bezit heb heb ik vaak last van slecht bereik op mijn werk (er staat in het scherm; alleen noodoproep) en ik krijg vaak een smsje langer dan 160 leestekens voor de helft binnen. Hiervoor had ik een MDA Vario (ook met T-mobile).

Kan iemand mij vertellen waar dit eventueel aan kan liggen?

Alvast bedankt.
Hallo,

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Kicken mag pas na 24 uur!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky_Qnet
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-09 12:19
Wie kan mij helpen met het illegaal flashen van m'n telefoon?

Modbreak:Daar doen we dus niet aan meehelpen.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 16:22 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:46

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik denk niet dat je hier een antwoord op mag krijgen :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik wel vol bereik heb, maar alleen noodoproepen kan bellen? Mijn provider is T-mobile.

Tevens krijg ik een melding dat er een update beschikbaar is, maar telkens als ik dat probeer te dwonloaden zegt de telefoon: "kan update niet downloaden"... |:(

Thanks

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:12
Red devil schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 11:17:
Wie heeft nog meer problemen met de PC Suite? Als ik de telefoon aansluit tijdens de Wizard, wordt hij perfect herkend. Modempje hier, COM poortje daar en voila. Echter, de wizard van pc suite ziet helemaal niks. De mobile networking wizard echter weer wel 8)7

Heb al andere USB poort geprobeerd, applicatie na deinstallatie opnieuw installeren...
Anyone?
Heb zelf geen ervaring met Pc Suite, gebruik zelf een hele tijd naar volle tevredenheid My Phone Explorer. Dit programmaatje is gratis, licht en erg makkelijk in gebruik voor contacten, berichten, bestanden ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2007 @ 15:11:
Kan iemand mij vertellen hoe het kan dat ik wel vol bereik heb, maar alleen noodoproepen kan bellen? Mijn provider is T-mobile.

Tevens krijg ik een melding dat er een update beschikbaar is, maar telkens als ik dat probeer te dwonloaden zegt de telefoon: "kan update niet downloaden"... |:(

Thanks
dan heeft tmob geen bereik. Je kunt natuurlijk wel 112 bellen (via KPN of ander netwerk dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er een mogelijkheid om het SMS geheugen uit te breiden? hier zit het geheugen na +/- 130 berichtjes vol wat best lastig is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2007 @ 06:46:
Bestaat er een mogelijkheid om het SMS geheugen uit te breiden? hier zit het geheugen na +/- 130 berichtjes vol wat best lastig is!
:9 Goede vraag, ik heb ook wel intresse in meer ruimte voor sms/mms...
Iemand? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Het is niet mogelijk, en als er inmiddels wel een mogelijkheid is (ik volg de scene niet meer de laatste tijd) is dat alleen op een voor dit forum illegale manier ;)

Gewoon telkens alles verwijderen, zo gebeurd :)
Lijkt me niet dat je zo'n groot aantal berichten hebt die je persee niet weg wil hebben.
Anders kan je ze altijd overzetten met myphone explorer, heb ik ook gedaan dan komen ze in een
.txt te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks
Ook via de usb kabel lukt het niet (er is geen update beschikbaar). Ik ben firmware R4D....

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Dutch-Hane schreef op maandag 05 maart 2007 @ 15:37:
Het is niet mogelijk, en als er inmiddels wel een mogelijkheid is (ik volg de scene niet meer de laatste tijd) is dat alleen op een voor dit forum illegale manier ;)
nog niet mogelijk op de manier zoals het bij de k750/w800 wèl kon. /smsdata enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 09:22
Speedy-Andre schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 14:35:
De native drivers van XP zijn erg beperkt, heb je geen cd erbij met Widcomm of andere drivers, wellicht werken die beter ;)
nee, bij de dongle van MyCom zat jammergenoeg geen driver cd... Ik kan ook niet zo snel een andere driverset vinden. Ik vind wel wat andere widcomm drivers maar weet iemand wat de meest recente is en hoe of ik deze gewoon binnen xp kan installeren?

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:01
Heeft iemand enig idee hoe je woorden die verkeerd gespeld zijn uit je (t9)woordenboek kan verwijderen?

Ik heb al gezocht in de gebruikers handleiding en op internet maar heb niets kunnen vinden, ik heb een beetje het idee dat het niet kan zonder meteen heel je telefoon te moeten resetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-09 17:53

evaarties

Powerball @ 12.582

Ga naar SMS-> nieuw bericht, kies meer -> Mijn woorden en voila, je eigen woordenlijst die je kunt bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidai
  • Laatst online: 10:01
evaarties schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:25:
Ga naar SMS-> nieuw bericht, kies meer -> Mijn woorden en voila, je eigen woordenlijst die je kunt bewerken.
Beetje jammer dat ik daar overheen gekeken had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Ik heb deze telefoon nu al een tijdje en maak wel eens gebruik van mobiel internet (via T-Mobile Web'n'Walk, OperaMini dus, maar met een T-Mobile schilletje), maar de kosten hiervoor worden buiten mijn bundel gerekend omdat het GPRS-verkeer is.

Is er een manier om internet binnen de bundel te krijgen (bijvoorbeeld door verandering GPRS naar dialin, naar het KPN 06760-nummer) of om bij T-Mobile te regelen dat mijn verkeer uit mijn belbundel kan gaan?

Ik heb namelijk elke maand véél beltegoed over, ik zit nu al bijna op de 4 uur. GPRS en SMS zorgen voor hoge extra kosten omdat deze er bovenop komen...

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

DarthPlastic schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 22:27:
Ik heb deze telefoon nu al een tijdje en maak wel eens gebruik van mobiel internet (via T-Mobile Web'n'Walk, OperaMini dus, maar met een T-Mobile schilletje), maar de kosten hiervoor worden buiten mijn bundel gerekend omdat het GPRS-verkeer is.

Is er een manier om internet binnen de bundel te krijgen (bijvoorbeeld door verandering GPRS naar dialin, naar het KPN 06760-nummer) of om bij T-Mobile te regelen dat mijn verkeer uit mijn belbundel kan gaan?

Ik heb namelijk elke maand véél beltegoed over, ik zit nu al bijna op de 4 uur. GPRS en SMS zorgen voor hoge extra kosten omdat deze er bovenop komen...
ik geloof dat je een onbeperkte gprs-bundel kunt nemen?
kun je je abbo niet downgraden?! en er is natuurlijk een sms-bundel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de sms inbox. De laatste tijd heb ik last van het volgende:

Ik ontvang een smsje, maar dan blijkt er geen nieuwe sms binnengekomen te zijn.. Echter, als ik het bovenste berichtje open, dan blijkt dat een oud berichtje te zijn.. Het lijkt als het ware alsof ik dat opnieuw ontvangen heb.

Ook komt eht volgende nog weleens voor: ik blader door mijn inbox en zie dat hij de nogal eens de verkeerde afzender bij bepaalde berichten zet??!

Dus ik bekijk zegmaar een berichtje dat ik 3 dagen geleden heb ontvangen, maar dan geeft de telefoon aan dat he van heel iemand anders is. (terwijl de ontvangerbij ontvangst wel klopte).

Wat kan dit zijn???
Ik heb de master reset al overwogen maar dat werkt dus niet.
Iemand die dit herkent/ tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:45

mno

Ik heb vandaag mijn w810i ook geflashed (debranded + update naar R4ED001) en de customization van Woytek erop gezet. Ging allemaal goed d.m.v. gratis programma's (xs++, far) en zonder brute force (dus geen uren wachten).

Nu eens kijken wat voor voordelen het biedt...

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Thanks
had ik ook toen mijn neefje had gekut met mijn telefoon,
toen stond de provider instelling van mijn telefoon verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

Heb sinds vandaag ook een w810i werkt echt super alleen hem ik een vraagje als ik op updaten druk kost dat dan geld?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

DR161 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:57:
Heb sinds vandaag ook een w810i werkt echt super alleen hem ik een vraagje als ik op updaten druk kost dat dan geld?
Volgens mij alleen de kosten van je (GPRS) dataverbruik, hoe dat wordt afgerekend is afhankelijk van je abo. Maar als je provider de telefoon heeft bewerkt zal er weinig te updaten zijn.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

mno schreef op zondag 18 maart 2007 @ 08:16:
[...]

Volgens mij alleen de kosten van je (GPRS) dataverbruik, hoe dat wordt afgerekend is afhankelijk van je abo. Maar als je provider de telefoon heeft bewerkt zal er weinig te updaten zijn.
Jammer heb em namenlijk los gekocht(€259) en er zit nu een prepaid kaartje in.

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
DR161 schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 19:57:
Je kunt gewoon via je pc/internet updaten, kijk hier voor instructies.
Kost je verder niets.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

kijk ik er nu overheen of kan het niet:
- een herhalend alarm instellen in de agenda (bv. iedere week) en als je deze edit kan je kiezen voor het editen van de hele serrie of specifiek die ene.

Ik kan het niet vinden terwijl dit IMO best een basic agendafunctie is. Wat ik wel heb gezien is dat als ik herhalende afspraken uit Outlook in mijn GSm sync dat deze wel er in komen te staan maar dat ik deze vervolgens niet kan editten.

(sw versie CXC1250316 R4EA031)

edit: mm niet helemaal wat ik wilde horen http://www.esato.com/archive/t.php/t-125301,1.html

[ Voor 9% gewijzigd door aardbeix15 op 19-03-2007 07:12 ]

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

Wobcat schreef op zondag 18 maart 2007 @ 13:10:
[...]

Je kunt gewoon via je pc/internet updaten, kijk hier voor instructies.
Kost je verder niets.
Had ik nog helemaal niet aan gedacht :X _O- |:(

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon (onverzekerd) heeft gigantische kuren, sony w810i, hij is namelijk in het water gevallen een week geleden de gevolen hiervan waren: alle toetsen aan de zij kanten van de telefoon, de navigatie cursor toets naar rechts en de 2 snelkoppelings toetsen (walkman en snelkoppeling) defect. Dit was nog wel te overleven maar sinds vandaag is mijn beeldscherm uitgevallen, nu is die dus harstikke dood, heeft iemand tips!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:30:
Mijn telefoon (onverzekerd) heeft gigantische kuren, sony w810i, hij is namelijk in het water gevallen een week geleden de gevolen hiervan waren: alle toetsen aan de zij kanten van de telefoon, de navigatie cursor toets naar rechts en de 2 snelkoppelings toetsen (walkman en snelkoppeling) defect. Dit was nog wel te overleven maar sinds vandaag is mijn beeldscherm uitgevallen, nu is die dus harstikke dood, heeft iemand tips!!!!!!
batterij eruit, alles goed laten drogen 24u

misschien al roestvorming..

je had t meteen moeten doen...
!!!!Please Note!!!!
Only preform this if you think there is nothing else you can do with your water damaged Phone!!!!
Do not preform this on a working phone!!!!

After recently droppng my k750 in the bath and leaving it for an hour or so without noticing, it seemed as though there was no hope for this once spectacular phone, but i had an idea.....

WD40

This amazing substance has never failed me before so i decided to find out if it would this time....

Step 1. Remove the housing of your water damaged k750i/w800i or see this topic..
http://forums.se-nse.net/index.php?showtop...;hl=dismantling
Completely remove the PCB (or main Board) and charger connecter (at the bottom of phone) from the housing.(ps, its a good idea to dry these components for a good hour before performing the next step).

Step 2. give the PCB and charger connector a good spray with WD40 and leave it to work its way in to the phone.

Step 3. leave them to dry for about an hour and reinsert back ito the housing regardless of the amount of solvent on them (the more the merrier!!)

Step 4. attempt to turn on the phone, if it fails or you have a white screen, reflash your phone (this is probably a result of the water damage).

Step 5.your phone should work and the WD40 would have removed the water from your phone and will protect it form further water damage!!!

Great Stuff.....WD40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silverline schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 05:52:
[...]

batterij eruit, alles goed laten drogen 24u

misschien al roestvorming..

je had t meteen moeten doen...

[...]
Dat heb ik op dat moment ook gedaan namelijk een hele dag op de verwarming! Schijnbaar heeft het niet geholpen.. Iemand anders of meer tips/trucs/hulp..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Step 4. attempt to turn on the phone, if it fails or you have a white screen, reflash your phone (this is probably a result of the water damage).
Wat is reflash???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm........opnieuw flashen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

en dat is iets wat hier niet mag worden besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10 17:01
Silverline schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 01:23:
en dat is iets wat hier niet mag worden besproken.
Zolang je de officiele SonyEricsson Firmware Update tool gebruikt wel.

Alleen is dán de vraag of de telefoon nog wel herkend wordt als een W810 én of de firmware die reeds erop zit niet de nieuwste is....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Welke audiodriver en cameradriver raden jullie aan om te gebruiken voor een unbranded w810i? Voor audio wil ik graag in ieder geval dat de (handsfree) speaker harder kan.

Zijn andere functies ook te verbeteren met andere drivers?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

mno schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 20:02:
Welke audiodriver en cameradriver raden jullie aan om te gebruiken voor een unbranded w810i? Voor audio wil ik graag in ieder geval dat de (handsfree) speaker harder kan.

Zijn andere functies ook te verbeteren met andere drivers?
audio = qwery12
cam = zuza 1

verbeterbaar? heel veel dingen, zie het FAR-topic geschreven door me, op een bepaald forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Silverline schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 05:34:
audio = qwery12
cam = zuza 1
verbeterbaar? heel veel dingen, zie het FAR-topic geschreven door me, op een bepaald forum
Ik heb nu voor audio ' toshara'. Het geluid van de speaker bij handsfree bellen valt me toch nog tegen. Hoe is dat bij qwery12?

Voor de camera heb ik nu de sony 7.7 final, volgens sommigen toch beter dan de aangepaste versies. Van zuza bestaan toch ook versie 2 en 3, vind jij die minder?

Jouw FAR topic heb ik vorige week gevonden (je hebt zelfs er nog een wijziging in gemaakt n.a.v. mijn suggestie :)), dankzij die tut is het me de eerste keer gelukt _/-\o_

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

mno schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 17:27:
[...]

Ik heb nu voor audio ' toshara'. Het geluid van de speaker bij handsfree bellen valt me toch nog tegen. Hoe is dat bij qwery12?

Voor de camera heb ik nu de sony 7.7 final, volgens sommigen toch beter dan de aangepaste versies. Van zuza bestaan toch ook versie 2 en 3, vind jij die minder?

Jouw FAR topic heb ik vorige week gevonden (je hebt zelfs er nog een wijziging in gemaakt n.a.v. mijn suggestie :)), dankzij die tut is het me de eerste keer gelukt _/-\o_
heb toshara niet geprobeerd, maar qwerty12 is volgens de meesten het fijnst.
zuza 2 - zuza1 maar dan kleinere jpg-tjes
zuza 3 - zuza 2 maar dan verbeterd (maar volgens de meesten niet fijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:37

Nibbz

Postmaster General

Heb trouwens een oproep aan iemand die zijn telefoon open heeft gehad...

Mijn camera knop gaat van kwaad naar erger... focussen doet hij al niet mee, knop reageert totaal niet meer.. dus nu vraag ik me af.. zou het knopje kapot kunnen zijn (dat die brak gemaakt zijn) en als ik van cover verwissel dat hij het weer doet, of zou het ook onder het kapje kunnen zitten, dat het druk mechanisme niet meer werkt.. (mayb een paar foto's van het camera knopje (A))

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Ik heb sinds vrijdag een w810i en heb een aantal kleine vraagjes mss dat iemand hier zo een antwoord op heeft!

1. Ik ben bezig met het toevoegen van contacten in m'n contactenlijst alleen ik kan nu alleen prive, werk enz. doen bij mijn oude nokia kon ik bij prive ook nog die naam veranderen (prive ma, prive pa) omdat ze meerdere thuisnummers hebben, kan ik dat hier ook doen of is dat niet mogelijk :(..

2. Ik zag dat je bij de w850i een tabblad albums hebt bij de walkman naast de artiesten, tracks, playlists, video's kan dat ook bij de w810i ??

3. Ik heb nu zo'n 400 nummers op m'n telefoon staan eerst stonden alle nummers in de playlist maar nu heb ik dat er een paar niet meer tussen staan, als ik de playlist open spelen ze nog wel gewoon af maar ze staan dus alleen niet meer bij de artiestenlijst.. Hoe krijg ik ze weer terug :9

4. Hoe zorg ik dat m'n apps/games ed op de memorystick geinstalleerd worden en niet op m'n telefoongeheugen (daar wordt ie nml sprtraag van wat ik niet wil xD)..

5. Bij mijn contacten voer ik ook een verjaardag in zodat ik bij de kalender kan zien wanneer dat is! Hoe zorg ik dat er geen wekker afgaat, of dat ie op een andere tijd afgaat of moet ik dat bij elke verjaardag handmatig veranderen bij de kalender ?

6. Is er ook een optie, programma waarmee ik de toetsen automatisch kan laten blokkeren dat kan wel eens handig zijn nml 8)7

thank you

[ Voor 42% gewijzigd door appel22 op 26-03-2007 17:15 ]

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

appel22 schreef op zondag 25 maart 2007 @ 22:00:
Ik heb sinds vrijdag een w810i en heb een aantal kleine vraagjes mss dat iemand hier zo een antwoord op heeft!

1. Ik ben bezig met het toevoegen van contacten in m'n contactenlijst alleen ik kan nu alleen prive, werk enz. doen bij mijn oude nokia kon ik bij prive ook nog die naam veranderen (prive ma, prive pa) omdat ze meerdere thuisnummers hebben, kan ik dat hier ook doen of is dat niet mogelijk :(..

2. Ik zag dat je bij de w850i een tabblad albums hebt bij de walkman naast de artiesten, tracks, playlists, video's kan dat ook bij de w810i ??

3. Ik heb nu zo'n 400 nummers op m'n telefoon staan eerst stonden alle nummers in de playlist maar nu heb ik dat er een paar niet meer tussen staan, als ik de playlist open spelen ze nog wel gewoon af maar ze staan dus alleen niet meer bij de artiestenlijst.. Hoe krijg ik ze weer terug :9

4. Hoe zorg ik dat m'n apps/games ed op de memorystick geinstalleerd worden en niet op m'n telefoongeheugen (daar wordt ie nml sprtraag van wat ik niet wil xD)..

5. Bij mijn contacten voer ik ook een verjaardag in zodat ik bij de kalender kan zien wanneer dat is! Hoe zorg ik dat er geen wekker afgaat, of dat ie op een andere tijd afgaat of moet ik dat bij elke verjaardag handmatig veranderen bij de kalender ?

6. Is er ook een optie, programma waarmee ik de toetsen automatisch kan laten blokkeren dat kan wel eens handig zijn nml 8)7

thank you
1 elke contact heeft prive/mobiel/werk/fax/overig = 5 nummers.
2 nee
3 ?
4 je kunt niet iets installeren op je ms (nu nog, misschien later wel dmv patch)
5 handmatig ja
6 instellingen-algemeen-blokkeringen-autom.blokkering

verder is sonyericcson gewoon 100x beter dan nokia klaar, verder niet te veel zeuren O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon nu al een tijdje en heb eigenlijk twee vragen.

1) Kan het geluid van de camera af? (zonder de garantie kwijt te raken -> ik bedoel eigenlijk dat 't systeem flashen me nogal 'n riskante actie lijkt, of vergis ik me daarin?)

2) Het grootste probleem, de ruis. Ik heb hier vooral last van op lage volumes, een probleem dat, zoals ik op internet al heb gezien, veel voorkomt. Ik weet dat dit ook in deze topicreeks al is besproken, mijn vraag is eigenlijk: is er iets aan te doen zonder risico te lopen? Ik heb de topics wel doorgenomen maar kon niets vinden.

Alvast bedankt.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161

DR161

is sarcasminist

zou ik eigenlijk ook wel willen weten :P

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:33
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:50:

1) Kan het geluid van de camera af? (zonder de garantie kwijt te raken -> ik bedoel eigenlijk dat 't systeem flashen me nogal 'n riskante actie lijkt, of vergis ik me daarin?)

2) Het grootste probleem, de ruis. Ik heb hier vooral last van op lage volumes, een probleem dat, zoals ik op internet al heb gezien, veel voorkomt. Ik weet dat dit ook in deze topicreeks al is besproken, mijn vraag is eigenlijk: is er iets aan te doen zonder risico te lopen? Ik heb de topics wel doorgenomen maar kon niets vinden.

Alvast bedankt.
2) oordopjes kopen met een hogere impedantie (ohm waarde). Dan hebben ze meer weerstand dus moet je je telefoon harder zetten om eenzelfde volume te halen als nu > minder 'grond-ruis'. Alleen is het maximale volume dan dus wel minder hard voor je gehoor.
Tenminste, volgens mij zat het zo :P

In elk geval als ik er een grote Sennheiser aanhang hoor ik veel minder ruis, maar moet mn telefoon ook harder om n beetje volume te krijgen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Menesis op 02-04-2007 22:02 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op maandag 02 april 2007 @ 22:01:
[...]

2) oordopjes kopen met een hogere impedantie (ohm waarde). Dan hebben ze meer weerstand dus moet je je telefoon harder zetten om eenzelfde volume te halen als nu > minder 'grond-ruis'. Alleen is het maximale volume dan dus wel minder hard voor je gehoor.
Tenminste, volgens mij zat het zo :P

In elk geval als ik er een grote Sennheiser aanhang hoor ik veel minder ruis, maar moet mn telefoon ook harder om n beetje volume te krijgen :)
Hoe kan ik aan oordopjes (op bijv. bol.com) zien welke ohm waarde ze hebben?
Ik heb geprobeerd om een Philips remote (die bij een cd-speler zat) tussen de uitgang en de oortjes te plaatsen om zo het volume op de telefoon maximaal te kunnen zetten, toen begon het geluid echter enorm te haperen en erg vreemd te klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:14
ik heb nu dat mn berichten in mn inbox een uur later worden aangegeven dan dat ze binnen gekomen zijn. Hebben jullie hier ook last van?
Had vrijdag een berichtje gehad om 1403 maar geeft nu aan dat het om 1503 was. Vind het persoonlijk vrij irritant

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45
Ik heb sinds vandaag een configuration error in mijn w810i.

ik kreeg een sms binnen, maar mn inbox zat vol, dus ik zat ff flink smsjes te verwijderen. toen merkte ik dat de berichten die ik verwijderde niet verwijderd werden. Ik dacht misschien een refresh foutje ofzo, dus ik start dat ding opnieuw op. Ik vul mn pin in, en 'configuration error. please contact your network operator or service centre.'. Heb al geprobeerd met SE update om de nieuwste firmware erop te zetten, maar dit heeft geen baat gehad.

Wat ik over dit onderwerp kan vinden, zijn voornamelijk icm davinci flashes en dat heb ik niet gedaan... wie weet hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2007 @ 14:50:

Alvast bedankt.
KIMBLE schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 23:33:
Ik heb sinds vandaag een configuration error in mijn w810i.

ik kreeg een sms binnen, maar mn inbox zat vol, dus ik zat ff flink smsjes te verwijderen. toen merkte ik dat de berichten die ik verwijderde niet verwijderd werden. Ik dacht misschien een refresh foutje ofzo, dus ik start dat ding opnieuw op. Ik vul mn pin in, en 'configuration error. please contact your network operator or service centre.'. Heb al geprobeerd met SE update om de nieuwste firmware erop te zetten, maar dit heeft geen baat gehad.

Wat ik over dit onderwerp kan vinden, zijn voornamelijk icm davinci flashes en dat heb ik niet gedaan... wie weet hoe ik dit kan oplossen?
op een bepaald forum staat er iets beschreven hoe je dit gratis kunt oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
spyros schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 15:54:
ik heb nu dat mn berichten in mn inbox een uur later worden aangegeven dan dat ze binnen gekomen zijn. Hebben jullie hier ook last van?
Had vrijdag een berichtje gehad om 1403 maar geeft nu aan dat het om 1503 was. Vind het persoonlijk vrij irritant
....Zomertijd?

Instellingen > Tijd en datum > Zomertijd! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
Goededag,

Heb me mobiel net 2 maanden en ik had gehoort dat ik het moest updaten
heb ik gedaan en daarna kreeg ik na het invoeren van de pincode een Configuratiefout
heb nog maals de update uitgevoert maar zonder resultaten.

wie kan me helpen?
al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 18:57:
--------------------------------------------------------------------------------
Goededag,

Heb me mobiel net 2 maanden en ik had gehoort dat ik het moest updaten
heb ik gedaan en daarna kreeg ik na het invoeren van de pincode een Configuratiefout
heb nog maals de update uitgevoert maar zonder resultaten.

wie kan me helpen?
al vast bedankt
terugbrengen naar de winkel, moeten ze binnen een uur kunnen fixen...

en anders main/fs flashen, maar das illegaal eey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Ik kan sinds een paar dagen geen e-mail meer versturen met mijn w810i via de SMTP-server van xs4all en gmail. Ik krijg nu steevast de melding 'TLS/SSL-servercertificaat niet geautoriseerd. Neem contact op met e-mailprovider.' Deze melding krijg ik ook als ik ongecodeerd (dus zonder TLS/SSL) mail wil sturen via SMTP poort 25.

Het ontvangen van mail lukt nog wel. Ik denk niet dat het aan mijn e-mailprovider ligt, aangezien 2 providers het niet meer doen. Ik heb op diverse forums wel wat tips gelezen (en uitgeprobeerd) m.b.t. het installeren van certificaten, maar dat hielp niet. Zou het aan T-Mobile kunnen liggen?

Wie weet raad?

Edit:
Ook met de SMTP-server van mijn provider T-Mobile (smtp.gprs.t-mobile.nl) kan ik niet verbinden, ik krijg dezelfde melding over het servercertificaat.

Edit2:
Ook met een SIM van Vodafone en de correcte GPRS-instellingen kon ik geen e-mail verzenden. Zou het dan toch aan de telefoon kunnen liggen? Ik heb inmiddels alle certificaten die ik kon vinden geïnstalleerd op mijn telefoon (waaronder een certificaat voor de mailserver van XS4ALL die ik kon downloaden op hun website), maar nog altijd die melding 'TLS/SSL-servercertificaat niet geautoriseerd. Neem contact op met e-mailprovider.'

[ Voor 32% gewijzigd door mno op 14-04-2007 12:14 . Reden: aanvulling2 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Kleine kick, ik heb bovenstaand probleem nog niet kunnen oplossen. Ben even benieuwd of dit nou een breder probleem is, of alleen bij mij speelt.

Dus: zijn er tweakers die op dit moment met een w810i i.c.m. t-mobile wel mail kunnen versturen via SMTP?

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
Is het mogelijk dat ik op een of andere manier meer smsjes kan opslaan, ik heb um nog geen week en m'n inbox zit al vol... M'n oude nokia kon er dik over de 1200 kwijt en nu zit ik met dit probleem, beetje irritand :P.

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

appel22 schreef op zondag 15 april 2007 @ 20:36:
Is het mogelijk dat ik op een of andere manier meer smsjes kan opslaan, ik heb um nog geen week en m'n inbox zit al vol... M'n oude nokia kon er dik over de 1200 kwijt en nu zit ik met dit probleem, beetje irritand :P.
Is al vaak langs gekomen. Probleem is dat de oplossing hiervoor niet op GoT besproken mag worden.
Je zal dat dus via andere wegen uit moeten vogelen ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
fsfikke schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:01:
[...]

Is al vaak langs gekomen. Probleem is dat de oplossing hiervoor niet op GoT besproken mag worden.
Je zal dat dus via andere wegen uit moeten vogelen ;)
he shit :P

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

andere wegen lopen tot nu toe ook dood wat dat betreft.

sms inbox vergroten is wel een van de eerste dingen die bovenaan mijn wishlist staat

[ Voor 44% gewijzigd door Silverline op 18-04-2007 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

weet iemand waar de onderdelen te koop zijn voor deze telefoon??
Ben urgent op zoek naar een nieuw UI-module (user input module waarop het keypad rust)!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:32
is dit niet te vinden op www.cnn.cn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu ook al een jaartje ofzo en zat hem is af te stoffen. Zie ik ineens 2 deuken in de batterij zitten, hebben meer mensen dit??
Maakt mij verder ook niet echt uit maar had se wel beter mogen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:41
Verwijderd schreef op donderdag 19 april 2007 @ 22:51:
Heb hem nu ook al een jaartje ofzo en zat hem is af te stoffen. Zie ik ineens 2 deuken in de batterij zitten, hebben meer mensen dit??
Maakt mij verder ook niet echt uit maar had se wel beter mogen doen..
Ik heb even voor je gekeken. Ik heb er geen deuken inzitten.

Ik heb ook nog een vraagje:
Telkens na het bellen heb ik een smerig (vet) display. Wat kun je hier tegen doen? (behalve je oren beter schoon maken :P) Helpen Screenprotectors hier ook tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Flappie schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 09:13:
behalve je oren beter schoon maken
offtopic:
lol, nu weten we dus waar je nick vandaankomt..

ik heb overigens ook een vettig display, maar is dat niet bij elke telefoon zo dan.. misschien een case aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

weet iemand of je je branded (orange) firmware eraf mag gooien na contractperiode (een jaar)?

[ Voor 35% gewijzigd door Silverline op 21-04-2007 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno

mno

Silverline schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 12:57:
weet iemand of je je branded (orange) firmware eraf mag gooien na contractperiode (een jaar)?
Wilde je beweren dat je dat nog niet gedaan hebt dan? ;)

Zie de algemene voorwaarden van Orange:
http://www.orange.nl/over_ons/voorwaarden/mobiel/algemeen/

7.1.
Een door de Klant van Orange gekocht Toestel wordt geleverd onder de (garantie-) voorwaarden van de betreffende fabrikant.
...
7.3.
De Klant is verantwoordelijk voor elke vorm van schade door het gebruik van het Toestel en de daarop aangebrachte en/of bijbehorende software, bijvoorbeeld schade voortvloeiende uit het gebruik van geïnfecteerde bestanden (zoals virussen) of invloeden van buitenaf en interfacing (zoals infrarood en Bluetooth).
7.4.
Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Orange mag de Klant de Simlock niet (laten) verwijderen, of de software van het Toestel of de Simlock (laten) bewerken of veranderen. Een verzoek van de Klant tot verwijdering van de Simlock, zal Orange kosteloos uitvoeren indien zij het verzoek 12 maanden na activering van de Simkaart ontvangt.

Beetje tegenstrijdig dus. Eerst naar de leverancier verwijzen en dan zeggen dat je niet aan de software mag zitten.

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

mno schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 19:39:
Wilde je beweren dat je dat nog niet gedaan hebt dan? ;)
LOL. Ik heb de howto geschreven 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik zoek een (nieuwe) telefoon, maar ik wilde hem graag combineren met een nieuwe mp3 speler (oude 128 MB ding is aan vervanging toe).

Ik had op internet gelezen dat de W810i de 'beste muziektelefoon is'. Wie van jullie gebruikt hem ook actief als muziekspeler? Hoe vinden jullie de accu icm mp3 functie? Gaat hij lang mee?

Hoe vinden jullie de geluidskwaliteit, en zijn de bijgeleverde oordopjes wat?

Al koop ik een telefoon met mp3 functie zal ik wel voor de 2/4 GB kaartjes gaan. Ben benieuwd of het muziekgebeuren op die mobieltjes makkelijk gaat. Gaat het allemaal vrij snel of moet je lang wachten bij bijvoorbeeld nummers skippen.

Thnx in advance :)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik heb hem een lange tijd lang als MP3 speler gebruikt.
Ik was er best tevreden mee. Het blijft natuurlijk een telefoon dus de software is niet perfect. Maar je kan hem nog steeds heel goed gebruiken als MP3'ert. Ik heb zelf toen ik hem kocht een 2GB kaartje erbij gekocht. Dat werkt allemaal lekker en de batterij gaat minimaal een hele dag MP3's luisteren mee.
Ik heb een tijdje geleden een 30GB iPod gekocht zodat ik ook video's kan kijken en wat meer MP3'tjes kwijt kan. De batterij van dat ding gaat minder lang mee :P

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Equalized schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:17:
Ik zoek een (nieuwe) telefoon, maar ik wilde hem graag combineren met een nieuwe mp3 speler (oude 128 MB ding is aan vervanging toe).

Ik had op internet gelezen dat de W810i de 'beste muziektelefoon is'. Wie van jullie gebruikt hem ook actief als muziekspeler? Hoe vinden jullie de accu icm mp3 functie? Gaat hij lang mee?

Al koop ik een telefoon met mp3 functie zal ik wel voor de 2/4 GB kaartjes gaan. Ben benieuwd of het muziekgebeuren op die mobieltjes makkelijk gaat. Gaat het allemaal vrij snel of moet je lang wachten bij bijvoorbeeld nummers skippen.

tussen de nummers door zit wel een 2sec pauze helaas..
zoeken gaat vrij snel, gesorteerd op album, of een lijst met alle tracks.

verder schijnene sommige mensen 'ruis' op de achtergrond te horen, dit is met een 'illegale 'hack (audiodrivers updaten) te wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Equalized schreef op zondag 22 april 2007 @ 17:17:

Zelf gebruik ik hem bijna dagelijks als MP3 speler, voornamelijk in de trein!
Zeker 2 uur per dag, en dan haal ik met de batterij nog altijd 5/6 dagen!
(Inclusief gebruik van BT, ongeveer 15sms per dag en ongeveer 1 uur bellen per week)

Ik heb een 1GB Sandisk kaartje erin zitten, en alles werkt heel simpel! Ook het zoeken naar liedjes, equaliser veranderen, shuffle, loop... alles.

Het enige wat wellicht iets minder is dat je elke keer zelf een playlist moet samenstellen/wijzigen met alle mp3's erin. M3U playlists van Winamp kan hij nl. niet lezen, en als je 'alle tracks' laat afspelen, dan pakt hij ook automatisch je ringtones... Misschien dat iemand weet hoe dit makkelijker kan, maar dat is het enige minpunt wat ik kan vinden.

Oordopjes die meegeleverd zijn bieden een goede geluidsweergave (beduidend beter dan de meegeleverde oordopjes van m'n PSP, of de oordopjes die bij m'n (Sony) MiniDisc geleverd werden! Zowel hoge tonen als lage tonen zijn veel zuiverder) Ook zitten ze perfect in je oren, al moest ik er wel een weekje aan wennen. En aangezien het in-ear oordopjes zijn, dempen ze het omgevingsgeluid, dús kun je het volume lager draaien, en dús heb je minder last van gehoorbeschadiging!

N.b. ik heb geen last van ruis tussen mp3's, zowel niet met de originele audiodrivers, als met de gemodde qwerty12 drivers die ik nu erin heb zitten. Het enige verschil is dat de qwerty12 drivers een tikkeltje harder kunnen en iets zuiverdere bassen reproduceren, maar ook van de originele audiodriver was ik al onder de indruk!

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Oké, bedankt voor jullie antwoorden :)

Zit sowieso al een tijdje te kijken naar een telefoon, heb er echter niet zoveel verstand van en wil geen miskoop doen (die krengen zijn duur!). Maar als die muziekfuntie gewoon goed is kan ik met 2 GB wel aardig uit te voeten als mp3 speler. Verder vind ik het ook een mooi ding en die camera voldoet voor mij ook prima. Misschien kan je er zelfs ook nog mee bellen, luxe dingetje :+

Ik moet sowieso nog even kijken naar de abbonomentenbusiness, ik heb er amper verstand van. Weet uberhaupt nieteens of een abbo wel zo relevant voor me is (ik heb geen idee hoeveel ik zou bellen/smsen als ik een mobiel heb).

Ik loop binnenkort wel eens zo'n telefoonwinkel binnen, daar even wat info vergaren.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycix
  • Laatst online: 15-04-2024
Vraagje:

Ik heb een w810i sinds enkele weken en ik vind hem helemaal top.
Het probleem is dat ik van de oordopjes die erbij zitten 1 van de rubbertjes kwijt ben greaakt. (Er zitten ook wel extra rubbertjes bij maar die zijn maat L en S en die vind ik... kut.)
Zijn die rubbertjes ook los te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
psycix schreef op maandag 23 april 2007 @ 21:21:
Vraagje:

Ik heb een w810i sinds enkele weken en ik vind hem helemaal top.
Het probleem is dat ik van de oordopjes die erbij zitten 1 van de rubbertjes kwijt ben greaakt. (Er zitten ook wel extra rubbertjes bij maar die zijn maat L en S en die vind ik... kut.)
Zijn die rubbertjes ook los te koop?
Ja die zijn ook los te koop.... ik vond ze alleen erg prijzig, dus ik heb ze niet besteld, en heb me de S oordopjes aangewend. Deze ben ik ook nooit meer verloren, en na een korte gewenningsperiode zitten deze prima!

Kijk anders even in de topicstart van dit topic:
Wat zijn goede oordopjes? Deel 8

Daar staan enkele shops in waar je die dingen kunt kopen online.

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Laatst online: 15-07 12:59
Ik heb ook berichten gelezen (kan in W800i topic zijn geweest) dat mensen contact opnemen met SE en ze opgestuurd krijgen. Schijnt even te duren.

Of je ruilt ze met iemand hier die die maat niet gebruikt. Nee, ik heb ze niet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycix
bedankt voor jullie replys :)

Ik ben vanmiddag bij de lokale telefoonwinkel langsgegaan en die vertelde me dat die dingen niet los verkrijgbaar waren :(.
Miss moet ik ook maar S aanwennen. Vind alleen dat die wat minder goed het omgevingsgeluid afsluiten. En bij L valt de (juist zo mooie) bass weg omdat ze dan nie diepgenoeg in men oor zitten.

Als je ze van SE vraagt kost dat dan geld en is dat veel of weinig?
@ F-Tim
Jij zij dat ze prijzig waren, hoe prijzig is dat ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycoontje
  • Laatst online: 15-07 12:59
Gewoon even contact opnemen met SE. Zover ik weet doen ze er niet moeilijk over, omdat het een bekend probleem is. Maar kijk anders even terug in het topic..

En een ruilactie kost je dus alleen een postzegel. Kwestie van iemand vinden die juist de S of L nodig heeft.

Edit: Even gezocht en gevonden in het W800i topic:
chrislakenvelt in "Het Grote SonyEricsson W800, W700, K750,..."
Dus waarom zou je 18€ betalen..?

[ Voor 22% gewijzigd door Tycoontje op 24-04-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
psycix schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:28:
bedankt voor jullie replys :)

Ik ben vanmiddag bij de lokale telefoonwinkel langsgegaan en die vertelde me dat die dingen niet los verkrijgbaar waren :(.
Miss moet ik ook maar S aanwennen. Vind alleen dat die wat minder goed het omgevingsgeluid afsluiten. En bij L valt de (juist zo mooie) bass weg omdat ze dan nie diepgenoeg in men oor zitten.

Als je ze van SE vraagt kost dat dan geld en is dat veel of weinig?
@ F-Tim
Jij zij dat ze prijzig waren, hoe prijzig is dat ongeveer?
10€ ex. verzenden voor 3 schuimpjes, waarbij dan ook nog ongeveer 8€ verzendkosten bij kwam.
Terwijl je voor 35€ een nieuw setje in-ear oordopjes kon vinden van Sony! (ws. wel een slechtere kwaliteit, maar de EX71 had ik voor 60/65 geloof ik gezien... dus dan is het in verhouding nog altijd veel....)

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ter uwer informatie:

ben vandaag langs de sony ericsson service centre geweest voor een nieuwe UI module wegens omlaagknop falen (dat overigens maar 10 euro kostte, op internet 25) in eindhoven aan de hoogstraat!!
het ding werkt weer! yes!! NOOIT MEER JE TELEFOON OPSTUREN, gewoon zelf fixen :D gotter of niet..
dus ik zou zeggen, try a se service centre!!

[ Voor 15% gewijzigd door Silverline op 24-04-2007 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Mooi aanbiedingen op thephonehouse.nl, ik ga mijn W810i daar kopen denk ik.

Abbonement van 20 euro in de maand met per maand 5 euro korting (je betaalt dus maar 15 euro) en je W810i gratis. 360 euro in totaal (wil nog wel een 2 GB memory kaartje erbij dan), leek mij een goede deal :D

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
Misschien een stomme vraag he, maar hoe kun je je W810i opladen via de USB kabel als hij aanstaat?

Als ik nl. op de website van SE kijk, dan staat er het volgende:
Kan ik de telefoon opladen via de USB-kabel?
Ja, maar het opladen duurt wel langer. Als je een USB-hub gebruikt, moet je ervoor zorgen dat de hub een eigen stroomvoorziening heeft.

Echter als ik de telefoon aansluit op de USB poort, dan gebeurt er niets behalve dan dat hij vraagt voor de modus waarin hij moet staan (Best. overdracht of Telefoon Modus). En alleen in Best. Overdrachtsmodus kan ik hem opladen.... echter ben ik dan dus niet meer bereikbaar!

Windows zegt dan ook heel eigenwijs dat er een nieuw apparaat is gevonden, maar dat er geen drivers beschikbaar voor zijn. Terwijl ik wel degelijk de laatste SE Update Service Tool heb geinstalleerd....

Als ik dan ook nog in Apparaatbeheer ga kijken van Windows, en m'n USB poorten naga, dan is er 1 poort in gebruik door een "Onbekend USB-apparaat" wat 500mA gebruikt (conclusie, m'n W810i, want zodra ik die verwijder is bij die USB hub ook geen "Onbekend ÙSB-apparaat" meer aangesloten!)

Ligt het nou aan Windows dat hij de foon niet oplaadt als ik hem in telefoon modus heb omdat er geen drivers te vinden zijn? Of kan de telefoon alleen maar via USB worden opgeladen als hij in Best. Overdrachtsmodus staat?

Edit: Als ik in Bestands overdracht modus sta, dan staat er bij de USB hub ipv "Onbekend USB-apparaat" "Samengesteld USB-apparaat" Het icoontje is dan ook een USB plaatje ipv een vraagteken-ballon, en dan wordt de GSM dus wél gewoon opgeladen!

Edit 2: Nevermind, de oplossing lag dichterbij dan ik dacht! Bij de SE PC Suite zaten de drivers die Windows nodig had voor de GSM, echter wil ik geen gebruik maken van de PC Suite, dus was het een kwestie van daar de drivers uithalen (alle w810* files in de map "C:\Program Files\Sony Ericsson\Mobile2\Drivers\Signed"). PC Suite deïnstalleren, GSM aan de foon koppelen, en hem wijzen naar de map waar de drivers instaan, en alles installeren. Daarna wordt de foon gewoon gevonden in Windows, en is hij oplaadbaar via de USB kabel..... zucht! Dat hadden ze wat beter duidelijk kunnen maken.

Ik kan wel een Zip file maken waar ik alle drivers inzet, zodat deze in een openingspost gezet worden, en andere mensen hier ook geen zoektocht meer naar hebben 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door F-Tim op 25-04-2007 15:16 ]

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psycix
YEEEY :D
Oordopjes probleem opgelost! :D

net nu ik vandaag ben begonnen met het aanwennen van de S- oordopjes kreeg ik een brief thuis met daarin een prachtig nieuw medium-rubbertje. :) (gevraagd via mail)
Super service! En helemaal gratis :D.

Enige nadeel is dat het nieuwe rubberje beetje grijs is ipv zwart. Maarja dat boeit niet want dan kan ik makkelijk zien wat L en R is :P
Heerlijk de bass dreunt weer lekker door me hoofd zo! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

nog een vraagje, weet iemand trouwens of je met een orange simkaart ook op het kpn-netwerk kunt? en vice versa etc? net als in het buitenland zeg maar, netwerk select? of kan dat alleen met die debitel shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meddow
  • Laatst online: 20-07 16:26
Silverline schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:53:
nog een vraagje, weet iemand trouwens of je met een orange simkaart ook op het kpn-netwerk kunt? en vice versa etc? net als in het buitenland zeg maar, netwerk select? of kan dat alleen met die debitel shit?
nee dat gaat niet. Je kan het netwerk wel selecteren, maar dan kunnen alleen noodoproepen gemaakt worden.

You dream it, I live it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Hoe vinden jullie de toetsen?

Ik heb vandaag een demo model (zo'n verrote) in mijn handen gehad, en ik vond hem op het eerste gezicht heel klein. De knopjes vind ik ook vrij klein en dicht op elkaar zitten. Ik kon niet echt een goed oordeel geven aangezien de knopjes van dat demomodel helemaal verrot waren.

Toch denk ik dat ik hem vanavond ga bestellen, als muziektelefoon schijnt hij echt goed te zijn. Camera is ook prima lijkt me. Ook al is hij een jaartje oud, ik denk dat hij nog best 2 jaar mee kan.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week is er een klein scheurtje gekomen in mijn HPM 70. Natuurlijk niet in de oortjes zelf maar in het tussenstukje. Nu ben ik vandaag ff de stad in geweest om te kijken of nog ergens nieuwe te koop waren. Kom ik bij T for Telecom zegt die kerel dat die dingen 50 euro zijn :| Dat was me iets te veel van het goede en ben ik dus maar even op internet gaan zoeken naar nieuwe. Daar zijn ze zelfs voor minder dan 20 euro te krijgen. Maar toen ik aan het zoeken was naar die HPM 70 kwam ik de HPM 82 tegen. Werkt deze ook met de W810i of zijn er nog andere SE oortjes die een beetje fatsoenlijk zijn.

Daarnaast kan ik me nog ergens herrineren dat er iemand hier was die een 4GB memorystick in zijn W810i had. Heb ik me dit verbeeld of kan dit echt? Want in het boekje van de W810i staat namelijk maximaal 2 GB...

EDIT: Op mijn zoektocht naar een goedkope 4GB Pro Duo kwam ik ook een redelijk geprijsde 8GB tegen. Werkt deze ook op de W810i?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2007 @ 17:38:
Deze week is er een klein scheurtje gekomen in mijn HPM 70. Natuurlijk niet in de oortjes zelf maar in het tussenstukje. Nu ben ik vandaag ff de stad in geweest om te kijken of nog ergens nieuwe te koop waren. Kom ik bij T for Telecom zegt die kerel dat die dingen 50 euro zijn :| Dat was me iets te veel van het goede en ben ik dus maar even op internet gaan zoeken naar nieuwe. Daar zijn ze zelfs voor minder dan 20 euro te krijgen. Maar toen ik aan het zoeken was naar die HPM 70 kwam ik de HPM 82 tegen. Werkt deze ook met de W810i of zijn er nog andere SE oortjes die een beetje fatsoenlijk zijn.

Daarnaast kan ik me nog ergens herrineren dat er iemand hier was die een 4GB memorystick in zijn W810i had. Heb ik me dit verbeeld of kan dit echt? Want in het boekje van de W810i staat namelijk maximaal 2 GB...

EDIT: Op mijn zoektocht naar een goedkope 4GB Pro Duo kwam ik ook een redelijk geprijsde 8GB tegen. Werkt deze ook op de W810i?
Volgens mij ondersteunt de W810i maximaal 4 GB.

Zit er trouwens veel verschil tussen die verschillende soorten Pro Duo geheugenkaartjes? Ik neem aan dat het vooral aan de leessnelheid ligt? In de Pricewatch verschillen ze van 50 tot 100 euro.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psycix schreef op woensdag 25 april 2007 @ 22:48:
YEEEY :D
Oordopjes probleem opgelost! :D

net nu ik vandaag ben begonnen met het aanwennen van de S- oordopjes kreeg ik een brief thuis met daarin een prachtig nieuw medium-rubbertje. :) (gevraagd via mail)
Super service! En helemaal gratis :D.
Naar welk adres heb je dat verzoek precies gemaild?
Ik ben namelijk ook één van mijn dopjes kwijt.

-edit

N'mind, reeds gevonden.
Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Een tijdje geleden heb ik hier de vraag gepost of internetten uit een T-Mobile abonnementsbundel mogelijk is, ik heb nog wat onderzoek verricht en het blijkt dat GPRS-verkeer los wordt afgerekend.

Daarom vraag ik me af of het mogelijk is deze GPRS-verbinding uit te schakelen, en een 'ouderwetse' inbelverbinding toe te voegen, naar bijvoorbeeld het inbelnummer van KPN DirectInternet.

Ik heb dit nummer (06760-12321) al 'gewoon' proberen te bellen, T-Mobile laat dit gesprek gewoon door dus data-oproepen zouden ook mogelijk moeten zijn.

Met mijn oude Nokia 3510i was dit iig mogelijk, maar wie weet hoe dit op de W810i zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

DarthPlastic schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 23:40:
Een tijdje geleden heb ik hier de vraag gepost of internetten uit een T-Mobile abonnementsbundel mogelijk is, ik heb nog wat onderzoek verricht en het blijkt dat GPRS-verkeer los wordt afgerekend.

Daarom vraag ik me af of het mogelijk is deze GPRS-verbinding uit te schakelen, en een 'ouderwetse' inbelverbinding toe te voegen, naar bijvoorbeeld het inbelnummer van KPN DirectInternet.

Ik heb dit nummer (06760-12321) al 'gewoon' proberen te bellen, T-Mobile laat dit gesprek gewoon door dus data-oproepen zouden ook mogelijk moeten zijn.

Met mijn oude Nokia 3510i was dit iig mogelijk, maar wie weet hoe dit op de W810i zit?
ik betwijfel of je op je nokia 3510i kon internetten via het 56k-inbelnummer..
maar op de w810i kan het alleen wanneer je die via infrarood met een computer laat inbellen, dan kun je op die computer internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:40
Wat is de maximumcapaciteit van een (niet orginele) accu voor deze GSM die jullie gezien hebben? En waar hebben jullie deze gevonden?

Op Marktplaats bood iemand een poosje 1800 mAh accu's aan maar deze persoon reageerde helaas niet op emails. De advertentie staat momenteel ook niet meer online. Op Ebay vind ik als maximumcapaciteit 1200 mAh.

Zijn de accu's van alle SE modellen uit de W-serie overigens gelijk?

[ Voor 28% gewijzigd door musicfreak op 29-04-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou al een oplossing om .swf thema bestanden makkelijk en snel werkend te krijgen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Verwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 23:38:
Is er nou al een oplossing om .swf thema bestanden makkelijk en snel werkend te krijgen??
werkend, in de zin van?
- zelf eigen maken
of
- snel kopieren zonder bruteforce

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om ze erop te krijgen. .thema bestand kan je gewoon gebruiken maaar dat .swf bestand heeft die nodig om het menu ook te veranderen. En dan inderdaad zonder dat brute forcen aangezien dat aardig lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Silverline schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 11:01:
[...]

ik betwijfel of je op je nokia 3510i kon internetten via het 56k-inbelnummer..
maar op de w810i kan het alleen wanneer je die via infrarood met een computer laat inbellen, dan kun je op die computer internetten.
Het werkte niet op 56k, maar wel op een lagere snelheid, en sowiso kon ik het inbelnummer e.d. makkelijk instellen :)
Op mijn W810i is het erg onduidelijk hoe ik dit moet doen, dat bedoelde ik, omdat ik dus geen lijstje met verbindingen kan vinden (GPRS/WAP/MMS ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

nieuwe hack gevonden:

standby clock!!!!

Maar deze is héél erg slecht te zien. Als je op de play of + of - drukt aan de zijkant, licht hij echter op en krijg je een geinverteerde klok! ook geil!!
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/7352/spa0035pj1.jpg

/tpa/preset/custom/customize_upgrade.xml:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<customization>
  <mmi>
    <settings>
      <sleep-mode-clock>true</sleep-mode-clock>
    </settings>
  </mmi>
</customization>

suc6 !!

[ Voor 22% gewijzigd door Silverline op 06-05-2007 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je de laatste firmware versies van de Sony Ericsson W810i ? Ook van de branded toestellen. Ik heb nu namelijk een Orange branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn SE ziet geen bluetooth apparaten meer, en anderssom ook niet.
Iemand hints om uit te proberen, hard reset al gedaan.
Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:

[GSM] Policy

Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.