Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dareus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-07-2022
Dareus schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 13:52:

'k ga zo eens kijken wat ik heb gedaan.
Tja en toen werd het heel stil... Mijn geheugenkaartje crashte (ik wist niet dat zo gemakkelijk ging). Omdat ik op vakantie ging heb ik nog snel wat reparaties geprobeerd en vandag pas weer verder gegaan met het internetten via je pc op je mobiel. En het werkte gewoon weer...

Wat ik doe is
1. de software installeren (SE Device Explorer en Connection Proxy)
2. via die Blue Soleil BT (Want ik heb ook zo'n Sitecom dingetje) een "BT-service seriële poort" opzetten.
3. SE Connection Proxy starten en verbinding maken met de W810
4. SE Device Explorer starten en Opera Mini openen op je mobiel
Et voilà

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

sanzut schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 23:05:
[...]

Mijn foto toets is ook naar de kloten, is nog binnen de garantie periode. Kan ik hem dan gewoon naar het service center in ehv brengen?
En hoe lang ben ik hem dan kwijt?
Ja. een paar dagen geloof ik. Je kunt het ook zelf doen, zo'n toetsen-mobo kost 10 euro.
Licko schreef op maandag 20 augustus 2007 @ 17:43:
ik kan opeens de smstaal en de telelfoontaal niet meer veranderen naar nederlands? iemand enig idee?
firmware versie FS <> firmware versie MAIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Naast een degelijk MSN prog zit ik ook dat Gmail app (.jar) te proberen. Ik blijf alleen de melding krijgen dat er geen data connection aanwezig is terwijl ik het data wereld bolletje wel rechts boven aan zie gaan. Ik las dat het aan de proxy of de taal van het gmail account kan liggen. Maar beide tips werken niet. Iemand ervaring?

Voor internet/streaming/java heb ik Orange World ingesteld. Alle apps werken prima behalve die van Gmail.

[ Voor 13% gewijzigd door Victorio op 28-08-2007 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-Tim
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-07 12:54
Victorio schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 08:05:
Naast een degelijk MSN prog zit ik ook dat Gmail app (.jar) te proberen. Ik blijf alleen de melding krijgen dat er geen data connection aanwezig is terwijl ik het data wereld bolletje wel rechts boven aan zie gaan. Ik las dat het aan de proxy of de taal van het gmail account kan liggen. Maar beide tips werken niet. Iemand ervaring?

Voor internet/streaming/java heb ik Orange World ingesteld. Alle apps werken prima behalve die van Gmail.
Mag ik vragen welk MSN progje jij dan gebruikt? Ik heb zelf nl. een P1i, en kan nog geen enkel fatsoenlijk (freeware) MSN progje vinden buiten Fring....

Wanna play?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
MSN: Wat een jaar geleden nog eMSN heette is nu IMHere(Lite) geworden. Het zit bomvol reclame maar werkt wel. Verder kun je ook een app van Bluepulse.com gebruiken. Daar zit ook een messenger in die msn en yahoo ondersteunt. Maar ook deze werkt wat omslachtig door teveel functies. Overigens kan je hier wel mee multi-windows. :)

Maja het is dus niet optimaal allemaal... ben benieuwd of er iets beters is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:54

sanzut

It's always christmas time

Silverline schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 23:58:
[...]

Ja. een paar dagen geloof ik. Je kunt het ook zelf doen, zo'n toetsen-mobo kost 10 euro.

[...]

firmware versie FS <> firmware versie MAIN
Oke, morgen na school ff langs gaan dan(as ik daar met OV kan komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:50
Mijn zusje heeft ook het probleem met het niet kunnen verzenden van smsjes.
Ik heb via SE de updateservice geprobeert maar die update heeft ook niet gewerkt.
Zojuist heeft ze Orange (de provider) gebeld, maar die konden haar niet helpen omdat er maar een jaar garantie op het product werd gegeven. (toch raar met een 2 jarig abbonement?!)

Ik las iets over Davinci tools oid?! Is dat de oplossing voor dit probleem?

Anoniem: 66298

Sinds kort heb ik het probleem met mijn telefoon dat het bereik spontaan wegvalt.
Het duurt dan soms een uur voordat ik weer bereik heb. (Als ik de telefoon gewoon aan laat staan)
Een enkele keer is er ook al in het scherm komen te staan "Sim Inactief". Soms gebeurt het
als ik aan het bellen ben, soms als ik hem uit mijn broekzak haal dan is er gewoon geen bereik meer.
En dat toch bij mij thuis, op het werk etc etc. waar ik normaal gesproken altijd vol bereik had.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben? Heeft iemand tips? Het vervelende is dat het ding weer net uit de garantie is...

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Bartvw schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:37:
Mijn zusje heeft ook het probleem met het niet kunnen verzenden van smsjes.
Ik heb via SE de updateservice geprobeert maar die update heeft ook niet gewerkt.
Zojuist heeft ze Orange (de provider) gebeld, maar die konden haar niet helpen omdat er maar een jaar garantie op het product werd gegeven. (toch raar met een 2 jarig abbonement?!)

Ik las iets over Davinci tools oid?! Is dat de oplossing voor dit probleem?
op sonyericsson.com kun je instellingen naar je telefoon laten toesturen

Anoniem: 171759

na even dit forum doorzocht te hebben, geen antwoord, dus maar even vragen

ben sinds gisteren in het bezit van een SE w810i; maar heb al ongeveer 5x last gehad van een herstart (steeds in camera modus - bekijken van afbeeldingen, filmpjes). De huidige firmware is CXC1250316.

Weet niet of er nog een update kan komen van SEUS... ga eerst de batterij even helemaal op en af laten lopen voor ik em in usb plug (dit herlaad de phone ook naar het schijnt).

bij de herstart wordt het scherm wit, gaat voor 10 seconden uit, wordt weer wit, en gaat dan terug naar opstart modus (wordt geen pin code gevraagd); zoekt netwerk en leest sim.

heeft er nog iemand dit probleem? Ik meen ergens iets gelezen te hebben met een papiertje tussen de batterij ofzo, maar kan dit niet meer vinden :S.

het is overigens niet bij een bepaald filmpje/afbeelding, maar gewoon random :s; kan dit niet expres reproduceren :s

mvg
Fuzzke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blondie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-06 19:44
** ik heb met succes onderstaande configuratie ingesteld voor ontvangen en verzenden....zet het hier zo even tussen, thankyou **

Sony Ericsson w810i / gmail / e-mail client (pop3 dus) / t-mobile

-Ik heb een nieuwe data account aangemaakt, met als APN 'internet'.
-Verder niets...alle velden leeg laten in deze account!
-Dan bij de e-mail instellingen een nieuwe provider aanmaken bijv. 'gmail' (of je had deze al gemaakt).
-Hierin aangeven dat de bovenstaande data account gebruik (verbinden via)

in: pop.gmail.com (poort 995, ssl)
uit: smtp.gprs.t-mobile.nl (poort 25, geen beveiliging): ook geen gebruiksnaam en ww.

edit: was ik even vergeten, niet onbelangrijk: ik heb drie certificaten toegevoegd met door ze te downloaden van internet en met de usb kabel op mijn mobiel te zetten (sleep ze rechtstreeks van je pc naar het sony ericsson icoontje in de 'files manager' van de bijgeleverde software)
certificaat1:Equifax_Secure_Certificate_Authority
'' 2:ThawtePremiumServerCA
'' 3:ThawteServerCA

De laatste twee had ik al, maar je hebt ze wel nodig zeggen bepaalde bronnen. Ze zijn op internet te downloaden gratis...ff googlen op die namen, dan kom je er wel.

Volgens mij is deze manier van verbinden (via die internet data account) ook de goedkoopste als je alleen zoals ik een belbundel hebt. Want volgens mij werkt het zo (correct me if i'm wrong):

-wap gsm (csd): daarmee kun je alleen op speciale wap pagina's komen via die wapportal (dit weet ik nog steeds eigenlijk niet zeker, dat veranderd elke dag bij mij ;) ) (kan ik opera mini 3.1 gebruiken met deze manier van verbinden?)
Eigelijk gebruik ik het liefste dit, omdat het volgens mij van mijn bundel afgaat.

-wap gprs: Bij deze manier van verbinden kun je volgens mij kiezen voor t-zones (0.15 euro/kb) of t-mobile internet (0.0238 euro/kb) en ik heb bij bovenstaand voorbeeld voor de laatste gekozen. ik herhaal: correct me if i'm wrong.

[ Voor 21% gewijzigd door Blondie op 08-09-2007 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165161

Ik heb mijn telefoon via de usb kabel aangesloten op mijn pc, ik denk nou dat is fijn, dan kan ik via de headset van mijn pc bellen. Mooi niet dus. Met dialer.exe, vervolgens alles instellen, zet hij gewoon letterlijk mijn telefoon aan het bellen en that's it.

Is er een mogelijkheid dat ik via de headset van mijn pc kan bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=Indigo=-
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:23
Zijn er hier ook mensen die ook problemen met de stekker aansluiting hebben? Ik heb nu al ruim een jaar de w810i maar sinds kort lijkt er een slecht contact in de aansluiting te zitten. Als ik bv de usb kabel inplug krijg ik pas verbinding na wat friemelen aan de stekker. Ook met de radio is het heel irritant want die valt vaak vanzelf uit omdat de headset er niet in zou zitten. Niet echt ideaal dus.
Iemand enig idee wat dit gaat kosten om te repareren, en waar ik dat het beste zou kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-=Indigo=- schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:00:
Zijn er hier ook mensen die ook problemen met de stekker aansluiting hebben? Ik heb nu al ruim een jaar de w810i maar sinds kort lijkt er een slecht contact in de aansluiting te zitten. Als ik bv de usb kabel inplug krijg ik pas verbinding na wat friemelen aan de stekker. Ook met de radio is het heel irritant want die valt vaak vanzelf uit omdat de headset er niet in zou zitten. Niet echt ideaal dus.
Iemand enig idee wat dit gaat kosten om te repareren, en waar ik dat het beste zou kunnen doen?
Ik heb hier ook last van gehad (inmiddels gebruik ik die .....telefoon niet meer) met de oplader. Na soms lang freumelen ging hij opladen, maar met mijn headset of usb had ik hier dan weer geen problemen mee. Het lijkt wel of die telefoon is gemaakt om een jaartje mee te gaan en daarna krijg je allerlei stomme ergerlijke probleempjes...

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-03 18:35
Heeft iemand een idee waar de optie 'tweede account' voor is ?
(Menu>instellingen>verbindingen>internetinstellingen>internetprofielen>meer>geavanceerd>tweede account).
Je kan daar een 2e profiel koppelen aan je 1e profiel. Ik had het idee dat het misschien een soort van backup zou zijn als je eerste profiel geen verbinding krijgt of zo en hoopte dat ik op die manier pagina's die ik via mijn eerste profiel (gratis) niet kan zien automatisch via mijn 2e profiel (betaald) zou kunnen 'routeren' maar dat werkt dus niet ....

Uiteraard heb ik het halve internet al afgezocht, maar kan hier eigenlijk niks over vinden (of ik moet een cursus google gaan volgen ;))

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Chemist
(n)iemand ?

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:50
Hij vraagt de optie om 2e account te gebruiken als de 1e het niet doet.

Ik heb bijvoorbeeld geen orange world settings, maar iedere keer als ik op de internetknop druk gaat hij wel vragen of ik met mijn 2e account wil surfen.

Overigens ben ik niet zo te spreken over de toetsblokkering, die lijkt wel een eigen leventje te leiden.
hij gaat er iets te snel vanaf. waardoor ik laatst (mede door 2e account) heb zitten broeksurfen:)

• Bravebart
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:48
-=Indigo=- schreef op vrijdag 14 september 2007 @ 15:00:
Jep, heb ik ook last van :{ Vooral bij muziek luisteren dat hij slecht contact maakt, waardoor maar 1 van de 2 oordopjes het doet. Bij opladen heb ik er niet zo vaak last van, maar het zou opzich wel relaxt zijn als het gerepareerd kon worden :) Kosten zou ik niet weten, maar dat zal denk ik best duur worden.

Specs

• Chemist
Bartvw schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 15:06:
Hij vraagt de optie om 2e account te gebruiken als de 1e het niet doet.

Ik heb bijvoorbeeld geen orange world settings, maar iedere keer als ik op de internetknop druk gaat hij wel vragen of ik met mijn 2e account wil surfen.
Maar geldt dat alleen als hij geen verbinding kan maken of ook als hij een 404 oid krijgt?
Dat laatste hoop ik namelijk, maar dat lukt dus niet :(

[ Voor 34% gewijzigd door Chemist op 22-09-2007 21:42 ]

Anoniem: 173595

Dareus schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 16:37:
[...]

Tja en toen werd het heel stil... Mijn geheugenkaartje crashte (ik wist niet dat zo gemakkelijk ging). Omdat ik op vakantie ging heb ik nog snel wat reparaties geprobeerd en vandag pas weer verder gegaan met het internetten via je pc op je mobiel. En het werkte gewoon weer...

Wat ik doe is
1. de software installeren (SE Device Explorer en Connection Proxy)
2. via die Blue Soleil BT (Want ik heb ook zo'n Sitecom dingetje) een "BT-service seriële poort" opzetten.
3. SE Connection Proxy starten en verbinding maken met de W810
4. SE Device Explorer starten en Opera Mini openen op je mobiel
Et voilà
Ik Wil graag internet op mijn W810i gebruiken via bluetooth. Maar het is tot nu toe niet gelukt. Ik heb alle forums af gezocht naar een oplossing maar die is er niet.

Ik heb verbinding via de connection proxy met mijn w810i en kan applicaties starten van de PC met de device explorer. Als opera mini is opgestart krijg ik een foutmelding: er is mogelijk een probleem met uw verbingdings instellingen....

Mijn firewall heb ik al uitgezet. En ik heb de tutorial van Speedy Andre precies opgevolgd.

In het log bestand van mijn connection proxy staat het volgende:

[26-9-07 19:44] [TCP:6080->SSTCP:7] openBridge() around Socket[addr=/192.168.50.1,port=2138,localport=6080]
[26-9-07 19:44] [TCP:6080->SSTCP:7] bridge created
[26-9-07 19:44] [TCP:6080->SSTCP:7] openBridge() around Socket[addr=/192.168.50.1,port=2139,localport=6080]
[26-9-07 19:44] [TCP:6082->SSTCP:4] openBridge() around Socket[addr=/192.168.50.1,port=2147,localport=6082]
[26-9-07 19:44] [TCP:6082->SSTCP:4] bridge created
[26-9-07 19:44] [TCP:6080->SSTCP:7] openBridge() around Socket[addr=/192.168.50.1,port=2160,localport=6080]
[26-9-07 19:44] [TCP:6082->SSTCP:4] openBridge() around Socket[addr=/192.168.50.1,port=2159,localport=6082]
[26-9-07 19:44] [TCP:6082->SSTCP:4] openBridge() around Socket[addr=/192.168.50.1,port=2162,localport=6082]
[26-9-07 19:44] [TCP:6083->SSTCP:6] KdwpBridgeManager signal received from KVM.6
[26-9-07 19:44] [TCP:6083->SSTCP:6] KdwpBridgeManager TCP/IP server socket opened on port 6083
[26-9-07 19:45] [TCP:6082->SSTCP:4] [br:162178] [tool->phone] couldn't read, assuming closed
[26-9-07 19:45] [TCP:6082->SSTCP:4] [br:162178] [tool->phone] java.net.SocketException: socket closed
[26-9-07 19:45] [TCP:6082->SSTCP:4] sending error message: <status code="6" info="IOException reading from Serial Socket"/>
[26-9-07 19:45] [TCP:6082->SSTCP:4] IOException returning error code to tool.
[26-9-07 19:45] [TCP:6082->SSTCP:4] java.net.SocketException: Socket closed

weet iemand wat ik hier aan kan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223

Ik heb sinds een paar weken de W810i, het batterijklepje schuift er echter veel te makkelijk af, de eerste keren was ie echter superstroef.
Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223 schreef op zondag 30 september 2007 @ 18:29:
Ik heb sinds een paar weken de W810i, het batterijklepje schuift er echter veel te makkelijk af, de eerste keren was ie echter superstroef.
Is dit een bekend probleem?
Yep OOK dit is bij mij aan de hand, maar dit kun je vrij makkelijk oplossen.
Ik heb van een stukje papier (normaal a4-tje) een stukje gescheurd en 3 keer dubbel gevouwen en die tussen de batterij en het klepje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Diving Disaster,
Gaat hij dan nog wel open? Ik heb wel eens gehoord van iemand met een K750i die dit ook had gedaan en die kreeg het klepje niet meer eraf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235009

Bravebart schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:19:
[...]

Dat is echt heel vaag :{ Heb je laatste tijd firmware geüpgrade of zoiets ?
Heb je je probleem al opgelost. Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235009

Nippletwister schreef op maandag 16 juli 2007 @ 21:00:
Ik heb een heel vaag probleem met mijn W810i:

Vannacht begon opeens spontaan het licht van de cameraknop te branden, eerst een beetje trillend maar nu brand hij constant. Als ik de telefoon uitzet dan blijft het licht branden, de enige manier om te voorkomen dat het lampje brand is de accu er uit te halen :?

Is dit iemand wel eens overkomen? Vind het behoorlijk vaag...
Heb je je probleem al opgelost. Ik heb sinds een paar dagen hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 214579

Kun je bij deze phone ook filmpjes van youtube afspelen? je moet zo natuurlijk wel ff een ander bestandsoort van maken maar mijn oude mobiel kan maar 12 sec filmpjes kijken, en dat is een hinder, en het menu is zwaar klote, zit dat bij deze wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148223 schreef op zondag 30 september 2007 @ 20:51:
@Diving Disaster,
Gaat hij dan nog wel open? Ik heb wel eens gehoord van iemand met een K750i die dit ook had gedaan en die kreeg het klepje niet meer eraf
Ja hoor, bij mij wel tenminste. In feite zit er al een soort verdikkinkje in je klepje (dat zilveren ovaaltje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Heeft iemand zijn zwarte w810i al omgebouwd naar een witte w810i. Dus mbv zo'n ombouw setje.

En gaat dit makkelijk en welke gereedschap heb je nodig? En is er nog een shop waar je geen 50euro voor zo'n setje moet betalen ?

En beschermt een alu case goed tegen krassen van je scherm, of kan je beter een folie eroverheen plakken?

[ Voor 19% gewijzigd door AOC op 03-10-2007 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66298 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:54:
[...]

Ja hoor, bij mij wel tenminste. In feite zit er al een soort verdikkinkje in je klepje (dat zilveren ovaaltje)
Ok, zal er eens mee aan de slag gaan, goede tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 214579 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 09:19:
Kun je bij deze phone ook filmpjes van youtube afspelen? je moet zo natuurlijk wel ff een ander bestandsoort van maken maar mijn oude mobiel kan maar 12 sec filmpjes kijken, en dat is een hinder, en het menu is zwaar klote, zit dat bij deze wel goed?
ja als je het .fla filmpje converteert naar .mp4 (met M3 of een ander prog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt, deze word het dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kunt je eigen sms/bel toontje uitzoeken he? dat kan bij de LG KG800 namelijk niet..wat de doorslag geeft dat ik me naar deze phone laat verleiden...als ik mp3 kan gebruiken voor smstoon of gewoon een opgenomen geluid zou t mooi zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:30

Shrien

frequent snoozer

Anoniem: 214579 schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 20:23:
je kunt je eigen sms/bel toontje uitzoeken he? dat kan bij de LG KG800 namelijk niet..wat de doorslag geeft dat ik me naar deze phone laat verleiden...als ik mp3 kan gebruiken voor smstoon of gewoon een opgenomen geluid zou t mooi zijn
Dit kan allebei ja :) .

Mijn trilfunctie is tot kort geleden ermee opgehouden.. heeft iemand enig idee hoe dit te maken valt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem net gekocht :D 2 vraagjes...hoe kan ik geluid opnemen en hoe kan ik de instelling zodoen dat het scherm langer aan blijft, het beeld word al zwart na ± 15 sec .

Bij voorbaal dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:43

jmk

Anoniem: 214579 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 20:52:
heb hem net gekocht :D 2 vraagjes...hoe kan ik geluid opnemen en hoe kan ik de instelling zodoen dat het scherm langer aan blijft, het beeld word al zwart na ± 15 sec .

Bij voorbaal dank
Menu -> entertainment -> Geluid opnemen

Ik heb hem nu een week of 2. Fantastische telefoon.
+Mooiste telefoon tot nu toe.
+Vooral de JAVA support, voor de beste, leukste games is perfect. (resolutie is hoog, kan elk spel aan bijna)
+Interface HEEL fijn(niks anders gewend van SE)
+Zeer compleet in verpakking: Headset waarmee je kan praten en luisteren, 512 MB kaart.
+Zeer mooie foto's qua kleurenechtheid en "effectieve" pixels. mijn vorige SE telefoons hadden heel veel "ruis" in de foto's zitten, hier is dat veel minder. (niet dat ik er heel veel verstand van heb)

Ik had hem eigenlijk gekocht omdat mijn SE T630(trouwe ab voor mijn PC/mediacenter) er bijna mee ophoud en ik echt niet zonder kan. Bij tele2 mijn abo verlengt... De MP3 functionaliteit is leuk, maar heb ik eigenlijk niet nodig (heb een iPod mini)

Ik hoop alleen dat hij echt 2 jaar mee gaat minimaal voordat hij mankementen gaat vertonen, mijn SE Z530i is er veel te snel mee opgehouden. Ik behandel mijn W810i als mijn kindje(ik heb geen kinderen, anders kon deze opmerking echt niet ;) )

Ik heb besloten geen 3rd party firmware te gebruiken trouwens, totdat ik het gevoel heb dat ik echt iets mis, en dat heb ik nu absoluut niet.

Voor mensen die het trouwens vervelend vinden dat de camera een geluid maakt bij het maken van een foto, heb ik een tip. Kies voor geluid 2. Dan hoor je ook iets, maar dat is wat discreter.

Ik ben trouwens nog op zoek naar leuke linux/ubuntu theme voor mijn telefoon. Leuke manier op op te vallen dacht ik zo. Ik heb er echter maar een paar gezien.
Quintin Tarantino themes zijn ook welkom. Misschien dat ik zelf een een paar Themes maak, maar ja, dat kost tijd he...

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt! nog een vraagje, bij het menu gewoon, het startmenu staat er bij links onder, ( gesprek ) en aan de rechter kant onder staat t-mobile nog wat...maar ik wil daar gewoon menu hebben staan, en weet niet hoe dat moet. En kan je gewoon zo bellen zonder koptelefoon er op aan te sluiten? en zit er al een mic in de telefoon of moet ik daarvoor die headset aansluiten? ik heb het liefst dat ik gewoon zo kan bellen zonder ook maar iets op aan te sluiten.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Natuurlijk kan je praten/luister zonder headset. De standaard microfoon is heel goed, en de speaker in de telefoon ook(voor gesprekken dan he)

Ik heb trouwens ook een vraagje. Ik ben aan het stoeien geweest om een aflevering van een serie via WInavi om te zetten naar 3gp. Als ik dan afspelen kies op mijn telefoon, kan ik maar 1 ding doen: stoppen!
Dus niet pauze/seek! Dit vind ik heel magertjes. Is dit aan te passen door een java programma te starten dat video afspeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb vandaag nog videos van youtube op mijn mobiel gezet, van flv bestand naar 3gp ook en dan kopieren naar mijn Phone Card, naar videos en dan kan ik gewoon afspelen..goede kwaliteit ook. Als je een site zoekt om te converteren is deze heel goed : http://media-convert.com/omzetten/

Succes. En bedankt voor het antwoord. VEel plezier met je phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand of ik ook een andere koptelefoon op mijn mobiel kan aansluiten? Die standaard oordopjes zitten wat kut en vliegen er zo uit namelijk of zijn die verplicht ivm FM radio, ik dacht dat alleen het onderste deel met dat microfoontje verplicht was voor ontvangst.

Sorry van de vele vragen maar ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrien
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16:30

Shrien

frequent snoozer

Anoniem: 214579 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:44:
Weet iemand of ik ook een andere koptelefoon op mijn mobiel kan aansluiten? Die standaard oordopjes zitten wat kut en vliegen er zo uit namelijk of zijn die verplicht ivm FM radio, ik dacht dat alleen het onderste deel met dat microfoontje verplicht was voor ontvangst.

Sorry van de vele vragen maar ben benieuwd.
Check Ebay op "w810i 3.5", dan vind je wel wat :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik heb gezogd in de handleiding enzo maar kon dit niet vinden:
Hoe kan je instellen dat hij op een bepaald moment automatisch een smsje verzend? Bevoorbeeld voor een verjaardag?

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je de schermverlichting langer aan kan laten staan? Hij gaat super snel alweer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:33
Dark0z schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:29:En is er nog een shop waar je geen 50euro voor zo'n setje moet betalen ?
Deze misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ik betaalde ook 10 euro voor een faceplate bij de SE-service centre in eindhoven. .

24 voor gehele casing.

[ Voor 3% gewijzigd door Silverline op 14-10-2007 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:57
meer mensen opgevallen dat de software (PC Suite) installeren op Vista eeuwig duurt. Onlangs namelijk de download via speciale Vista pagina. En de laatste Vista compatible versie: 2.10.46 Op mn oude winxp pc en zelfde outlook2003 ging het toch een flink stuk sneller.

Inmiddels gelukt om mn Google Calendar te syncen met mn Outlook en zo weer met mn SonyEricsson. Zolang je m maar op telefoon modus zet.

[ Voor 46% gewijzigd door funrider op 18-10-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162116

Hallo,

mijn knopje (volume zachter doen)(aan de zijkant) is kapot, is er ook een manier om dit handmatig te doen?

En dan heb ik het over (in de walkman functie)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 162116 op 17-10-2007 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

[mini-howto] YouTube//Dumpert (of elk ander flash based) filmpje converteren naar .mp4
  1. Open de pagina in je browser.
  2. Gebruik URLSnooper om de link naar het daadwerkelijke flash filmpje te vinden. Bij YouTube heet het bestand bijvoorbeeld altijd get_video (zonder extensie, hernoemen dus). Normaliter is het een .flv bestand.
  3. Met M3 van Mysh kun je flv converteren naar mp4!
    rapidshare link.
    Je hebt verder ook NeroDigitalAudio.zip nodig.
succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104097

Hallo guys,. vandaag ben ik mijn branded v630i gaan omruilen,.. mits opleg uiteraard, voor een unbranded W810i ... wat is me dat een leuk toestel zeg maar heb er wel al meteen een paar vraagjes over ;)
- bij héél lange mp3's ..... cd's die bvb in 1 mp3 zijn geript ... kan je daar in doorspoelen op één of andere manier ?
- mijn scherm springt steeds zwart na een secondje of 10 en ik weet niet echt meer hoe ik dat zo ingesteld heb gekregen ... 8)7
Ik zou het nl. liever weer gewoon willen,.. eventueel,.. en als het schermpje dan al zo springt,.. dan zou ik het wel liefst met een klok erop hebben zoals het bij mijn ingeruilde v630i kon. Hoe doe je dat ?
Op de rechter zijkant toets bovenaan drukken geeft me wel effe het uur, heb ik toevallig gemerkt maar zo wil ik het egenlijk niet,.... liever gewoon constant lichtjes zichtbaar als de telefoon helemaal in standby staat met het screen weg ... snappie.

ik heb wel nog zo wat vraagjes maar kom er zo meteen nog niet op ... 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 104097 op 26-10-2007 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDanger
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08-2022
Een vraagje zou iemand mij misschien willen helpen met animated-menu's krijgen? (flash menu's) Zou iemand die hier meer verstand van heeft mij een bericht willen sturen, Ik hoop echt dat iemand kan helpen wan tik heb inmiddels al zoveel topic's / forum's door gezocht voor een oplossing maar ik weet nou nog niet wat ik moet doen :P. Alvast erg bedankt ^^ (< een direct message OF gelijk via msn, mail blackmoon12_ownage@hotmail.com) :)

MVG, Niels

[ Voor 20% gewijzigd door ThaDanger op 01-11-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou het ook wel eens willen weten want ik vind die flash menu's echt wel gaaf,...
Feel free om mij ook te mailen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meddow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 16:26
google gewoon een beetje rond als je flash menu's wilt of meer... er is genoeg info over te vinden.

[ Voor 40% gewijzigd door Meddow op 03-11-2007 12:39 ]

You dream it, I live it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 21:18

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

Ik ben opzoek naar een nieuw beeldschermpje voor deze telefoon. Ik had ooit een site waar deze te koop waren... maar dat is een tijd geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Odysseus253 schreef op zondag 04 november 2007 @ 11:10:
Ik ben opzoek naar een nieuw beeldschermpje voor deze telefoon. Ik had ooit een site waar deze te koop waren... maar dat is een tijd geleden!
Een nieuw beeldscherm :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meddow
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-07 16:26
http://cnn.cn/shop/sonyericsson-w810i-c-28_136.html

You dream it, I live it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-07 21:18

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

thx! Heb hem nu ook op een NL site gevonden, maar erg duur, 60 euro.

[ Voor 48% gewijzigd door Odysseus253 op 04-11-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

je kan ook gewoon onderdelen kopen bij de SE service shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239173

weet iemand hoe ik de usb driver kan instaleren op windows vista basic ?

[ Voor 162% gewijzigd door Anoniem: 239173 op 06-11-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraagje,....
probleem,.... als ik mp3's of .m4a's, gemaakt met iTunes, op mijn w810i wil plaatsen,.... allemaal CD geript van een CD,... dan komen die er steeds op te staan in een verkeerde volgorde,.. achterstevoven eigenlijk,.. laatste eerst, de eerste laatst.

Wel vervelend natuurlijk als je de CD wil afspelen van begin tot einde,..vanaf nr.1 tot de laatste song dus.
Alle tracks zijn nochthans mooi geript en allen vooraan voorzien van 01, 02, 03 ... enz.

Iemand die dat ook ondervonden heeft en er een sluitende oplossing voor weet :?
Ik weet nu niet zo goed meer of het probleem voorkomt met Disc2Phone want ik gebruik dat programma eigenlijk niet zo graag wegens te traag in overdracht naar de GSM.
Via File Manager zet ik ze liefst zo rechtstreeks op de Phonecard met dus het bovenstaande probleem 8)7

edit:
Zonet een album met Disc2Phone op mijn w810i gezet,... idem,.. tracks staan er gewoon achterstevoren op in de Walkman functie 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 104097 op 06-11-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 104097 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:23:
Vraagje,....
probleem,.... als ik mp3's of .m4a's, gemaakt met iTunes, op mijn w810i wil plaatsen,.... allemaal CD geript van een CD,... dan komen die er steeds op te staan in een verkeerde volgorde,.. achterstevoven eigenlijk,.. laatste eerst, de eerste laatst.

Wel vervelend natuurlijk als je de CD wil afspelen van begin tot einde,..vanaf nr.1 tot de laatste song dus.
Alle tracks zijn nochthans mooi geript en allen vooraan voorzien van 01, 02, 03 ... enz.

Iemand die dat ook ondervonden heeft en er een sluitende oplossing voor weet :?
Ik weet nu niet zo goed meer of het probleem voorkomt met Disc2Phone want ik gebruik dat programma eigenlijk niet zo graag wegens te traag in overdracht naar de GSM.
Via File Manager zet ik ze liefst zo rechtstreeks op de Phonecard met dus het bovenstaande probleem 8)7

edit:
Zonet een album met Disc2Phone op mijn w810i gezet,... idem,.. tracks staan er gewoon achterstevoren op in de Walkman functie 8)7
er is een programma dat m3u playlist converteert naar walkman playlist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silverline schreef op woensdag 07 november 2007 @ 03:41:
[...]

er is een programma dat m3u playlist converteert naar walkman playlist...
Haja,.. vertel eens :?

Ondertussen nog een interressant linkje gevonden i.v.m. dat sorteerprobleem.
Nog niet uitgeprobeerd maar het zou dus kunnen zijn dat de w810i met de laatste firmware er alleen problemen mee heeft om .m4a tracks (aac encoding) te ordenen en niet met .mp3 tracks.
je kan het probleem omzeilen,.. jammer dat het allemaal manueel dient te gebeuren 8)7
Het werkt wel .....
Lees maar eens;
http://www.expansys-kr.com/ft.aspx?k=66709&page=1

Mensen die zich afvragen waarom het scherm steeds na een 10-tal sec. zwart springt,.... kan niet veranderd worden,... is gewoon om de batterij te sparen heb ik ergens gelezen ;)

Interressante links verder;

http://www.esato.com/board/index.php?viewcat=2
http://myforum.lasyk.net/forumdisplay.php?f=35

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 104097 op 07-11-2007 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDanger
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-08-2022
Oke naja dat ene probleem qua flash menu's zit nou wel goed, ik had alleen nog wel een ander vraagje.
Heeft iemand misschien de originele camera driver van een SE w810i, en zou die even voor mij willen oploaden?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ThaDanger schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:49:
Oke naja dat ene probleem qua flash menu's zit nou wel goed, ik had alleen nog wel een ander vraagje.
Heeft iemand misschien de originele camera driver van een SE w810i, en zou die even voor mij willen oploaden?

Bedankt
mbv main2raw en sefstool4 in DOS-prompt modus kun je een .fbn bestand 'extracten' dan vind je alle originele bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239849

hoi,

ik ben op zoek naar een telefoon want ik heb nu een motorola v550 (ja, je leest het goed) en daarvan doen 9 van de 12 toetsen het niet meer en laad de batterij niet meer op!

ik ben wat rond gaan zoeken en kwam eerst uit op de se k810i en daarna de nokia 6300. uiteindelijk dacht ik eruit te zijn en wilde ik de nokia 6300 gaan bestelen (mede door de geldbesparing vanwege het 1 jarige abbo bij tele2 van 10€/maand).

nu zag ik op diezelfde tele2 startpagina bij ons, de se w810i voor ook 10€/maand (alleen wel een 2 jarig abbo).

ik ben gaan 'rekenen' en kwam hierop uit:
Nokia6300
- jaar 1: 12 x 10,- = 120,-
- jaar 2: 12 x 7,50 = 90,-
- extra: microSD = 15,-
Totaal = 225,-
SE W810i
- jaar 2: 12 x 10,- = 120,-
Totaal = 240,-

dit scheelt elkaar nauwelijks iets, dus daar hoef ik niet meer naar te kijken.
overige (belangrijke) overeenkomsten en verschillen voor mij:
beide 2.0 camera
beide mooi design
nokia heeft handige kleine extra'tjes, fijn menu en is erg dun
se is de walkman uitvoering en muziek vind ik belangrijk (al lees ik wel overal dat de meningen over de kwaliteit ervan zeer verdeeld zijn), is dikker en ik zou dan eventueel mijn iPod kunnen verkopen waardoor de telefoon in verhouding een stuk goedkoper wordt.
de abbo's zijn beide hetzelfde en precies goed voor mij!

hierboven was deel 1 van mijn vraag (vragen)..
nu komt een ander deel.
de geluidskwaliteit van beide telefoons (niet met oortjes, maar via de luidspreker!!!).

1. is de kwaliteit van het geluid van de se echt zo goed (met bijv. de megabass functie)?
2. is de kwaliteit van het geluid van de nokia redelijk (daarmee bedoel ik een klein beetje bass is voldoende en verder gewoon wat je verwacht.. topkwaliteit hoeft voor mij niet, maar er moet wel goed muziek mee af te spelen zijn)?
3. hoe groot is het verschil tussen de geluidskwaliteit van deze 2? (als de n6300 een 7 krijgt, wat krijgt de se dan?)
4. mis ik echt zoveel zonder die mega-bass functie?
5. is de se w810i beter dan een iPod (met oortjes)?

ik hoef dus geen topkwaliteit maar als ik zo een paar keer per week of in een tussenuur op school met de nokia (want daar gaat mijn voorkeur naar uit als de geluidskwalitiet iig goed genoeg is voor mij) mp3's afspeel via de luidspreker goed genoeg? ik hoef geen bass van hier tot tokia, maar een beetje zou wel prettig zijn!

alvast bedankt voor jullie reacties, adviezen en tips ik hoor het wel en ik verwacht niet (hoop natuurlijk wel ) dat jullie bij beide delen uitgebreid antwoord geven en bij deel 2 ook die vragen allemaal beantwoorden, al weet je maar 1 vraag uit ervaring: ik ben er blij mee! .

groeten,
Joost

[Dilemma] Nokia 6300 of SE w810i
dit was het topic dat ik opende, maar dat dus blijkbaar niet mocht. vandaar dat ik maar zo doe:

Ik moest dus maar al die topics gaan lezen en dan mijn besluit nemen, maar toch wil ik jullie een PAAR vragen stellen die alles omvatten wat ik wil weten, dan heb ik toch wat ik wil maar dan minder uitgebreid;)

1. ik heb nodig: geen topkwaliteit, maar wel goed genoeg (redelijk vol geluid, moet aardig volume kunnen halen, geen ruis). voldoet de nokia 6300 hieraan?

2. is de se echt zoveel beter dan de nokia als je kijkt naar dingen als (mega-)bass?

3. wat raden jullie me aan nu jullie ongeveer weten wat ik zoek?

4. hoe is de geluidskwaliteit in verhouding met de LG KG800?

5. ik maak een rijtje met wat voorbeelden van geluidskwaliteit (dus bass, maar ook ruis enzo), kunnen jullie daar dan de n6300 en de se w810i tussen plaatsen? (tussen welke 2 letters komen ze ieder?)
A. goedkope boxjes bij de bart smit voor 5 euro
B. die grolsch-bags met een speakertje in de klep van de tas
C. heiniken boxjes
D. laptop
E. iPod met oortjes
F. goede computer met zo'n bass-kastje er apart bij

alvast bedankt,
Joost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Anoniem: 239849 schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:50:
hoi,

ik ben op zoek naar een telefoon want ik heb nu een motorola v550 (ja, je leest het goed) en daarvan doen 9 van de 12 toetsen het niet meer en laad de batterij niet meer op!

ik ben wat rond gaan zoeken en kwam eerst uit op de se k810i en daarna de nokia 6300. uiteindelijk dacht ik eruit te zijn en wilde ik de nokia 6300 gaan bestelen (mede door de geldbesparing vanwege het 1 jarige abbo bij tele2 van 10€/maand).

nu zag ik op diezelfde tele2 startpagina bij ons, de se w810i voor ook 10€/maand (alleen wel een 2 jarig abbo).

ik ben gaan 'rekenen' en kwam hierop uit:
Nokia6300
- jaar 2: 12 x 7,50 = 90,-
- extra: microSD = 15,-
Totaal = 225,-
SE W810i
- jaar 2: 12 x 10,- = 120,-
Totaal = 240,-
Volgens mij reken je niet goed. Als je een 1 jarig abo neemt bij tele2, kan je na dat jaar een andere telefoon nemen, voor 1 of 2 jaar extra. Dus na 1 jaar ben je met 120 euro voor de Nokia6300 klaar.
Zo heb ik dat ook gedaan. Ik ben geswitched van SE T630 naar Z530i naar W810i.
Wel klopt het dat je bij de W810i een kaartje van 512 MB krijgt EN headset. Waar voor je geld.
Het maximum aan geheugen is 4GB
dit scheelt elkaar nauwelijks iets, dus daar hoef ik niet meer naar te kijken.
overige (belangrijke) overeenkomsten en verschillen voor mij:
beide 2.0 camera
beide mooi design
nokia heeft handige kleine extra'tjes, fijn menu en is erg dun
se is de walkman uitvoering en muziek vind ik belangrijk (al lees ik wel overal dat de meningen over de kwaliteit ervan zeer verdeeld zijn), is dikker en ik zou dan eventueel mijn iPod kunnen verkopen waardoor de telefoon in verhouding een stuk goedkoper wordt.
de abbo's zijn beide hetzelfde en precies goed voor mij!
iPod heeft een aantal plus punten ten opzichte van de W810i walkman.
+pauzeren van MP3's.
+Onthouden van de positie van een MP3
(vooral heel handig bij audiobooks)
Om die reden voor MIJ geen vervanging voor de iPod. Zoveel krijg je denk ik ook niet voor je oude speler...

Qua kwaliteit ivm de iPod merk ik weinig verschil, hoewel er mensen zijn die klagen over kraakjes en piepjes tussen de MP3'tjes in. Dit is verholpen met 3rd party firmwares, beter soundchipdrivers, etc. maar deze zijn niet legaal, en vallen niet onder garantie van SE. (mag hier niet worden besproken)
Het zoeken naar MP3's zelf gaat heel fijn, er is eventueel goede gratis legale 3RD party java muziekplayer die ook bibliotheken, playlist etc heeft.
Let wel: iPods hebben geen superieure kwaliteit, volgens veel "experts" Ik zelf ben snel tevreden :)
Het is dus net waar je het mee vergelijkt.

Het grote voordeel van SE is, en zeker bij de W810i, dat de bediening heel makkelijk is te leren, en alles heel logisch is opgebouwd. Perfecte JAVA ondersteuning voor je .JAR games. JAVA icm Internet werkt goed. JAVA icm bluetooth werkt goed. Goed technisch verhaal gewoon. Ziet er heel mooi uit. Ik gebruik mijn W810i als afstandsbediening voor mijn PC/Mediacenter, werkt zeer goed.

De W810i + oortjes is te vergelijken met iPod met oortjes.
Er zit wordt een stekkertje geleverd met een microfoon. Vanuit dat punt kan je een mini jack koptelefoon gebruiken.(standaard is alles compleet bij SE af) Je kan altijd een andere (Sony) koptelefoon/oordopje kopen voor je W810i.

De speakers:
+Goed hard, verstaanbaar, erg nuttug tijdens gesprekken
-Slechte kwaliteit, schel, en blikkerig als je het gebruikt voor muziek
-Zeer irritant voor je omgeving voor gebruik muziek.(mijn menig dan he)

WIl je echt een speaker oplossing(bijvoorbeeld als je iemand helpt behangen in een nieuw huis)
W810i -> versterker -> Speakers.
Wat je ook kan doen is je PC speaker er op aansluiten bijvoorbeeld. In dat geval zou het met de iPods weinig uitmaken.

Ik heb helaas geen ervaringen met andere telefoonmerken in dagelijks gebruik, maar weet wel dat als ik iemand zn telefoon zie, ik altijd blij ben weer terug kan gaan naar mijn eigen W810i, tenzij hij/zij een mooiere betere SE heeft. (het kan altijd beter bijvoorbeeld, mijn zus heeft een T650i 8) )

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen. Laat je het weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
jmk schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:03:

[...]

iPod heeft een aantal plus punten ten opzichte van de W810i walkman.
+pauzeren van MP3's.
+Onthouden van de positie van een MP3
Uuhm, dit kan de W810i ook gewoon hoor :?

Specs

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

ik heb de saitek iventure a200, een portable 2.1 speakersetje, met actieve bass module dus

Afbeeldingslocatie: http://www.saitek.com/uk/images/product/a200.jpg

erg goed, kost maar 29,90 bij een webshop, in tegenstelling tot 60 bij mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juraji
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-04-2019
Jimster schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 02:35:
Vandaag R4EA031 binnengehaald via het menu van mijn telefoon. Nog geen verbeteringen kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juraji
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03-04-2019
Veranderingen vroeger (onofficiële Changelog) :

Veranderingen in R4EK001: Het activiteit-menu tijdens gesprek verkrijgbaar

Veranderingen in R4EA031: Problemen met BMW-Freisprecheinrichtungen verwijderden jaarnummer in Geburtstatum in contacten 4-plaats

Veranderingen in R4DB005: Taal samendrukking AMR (adaptieve Multitarief) activering cash fototoestel-prestatie 3X3 verbetert overzicht standaard voor video's nu. Buigingen in
contactnaam-besluit verwijderd wordt Bladwijzers van de webbrowser beneden het TTY-PROFIEL niet langer hand anwählbar uitgesteld

Veranderingen in R4CK003: Het flitslampje-probleem verwijderde, versnelt Prestatie-verbeteringen-Flits-menu's van mobiele telefoon-boot vloeibare
Einschaltanimation meer vloeibaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-07 11:32
Ik was van plan deze telefoon te kopen, maar ik wou even horen van jullie of er hier problemen mee waren:

Ik heb nu namelijk een S700i, maar wat ik daar zeer vervelend aan vind is dat het geluid van bellen vrij zacht is. Als ik ergens in een luidruchtige omgeving sta kan ik de ander bijna niet verstaan, en daar wil ik onder andere vanaf.

Bovendien wil ik gewoon goed muziek kunnen luisteren met deze telefoon, en met deze denk ik dat zeer goed te kunnen, aangezien hij overal goed aangeprezen staat als muziekspeler. Voor de rest heb ik geen supergoede camera nodig en heb ik altijd genoeg gehad aan mijn S700i. Aangezien het weer een SE is, denk ik dat er weinig verschil in zal zitten.

Maar wat is jullie ervaring met het volume van de oorspeaker. Ik wil echt namelijk niet altijd hoeven bellen via de headset, en dat is op dit moment wel het geval. Zijn er bovendien nog andere tegenvallers waar ik rekening mee moet houden als ik deze telefoon wil kopen?

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Gydeon schreef op woensdag 05 december 2007 @ 19:59:
Ik was van plan deze telefoon te kopen, maar ik wou even horen van jullie of er hier problemen mee waren:

Ik heb nu namelijk een S700i, maar wat ik daar zeer vervelend aan vind is dat het geluid van bellen vrij zacht is. Als ik ergens in een luidruchtige omgeving sta kan ik de ander bijna niet verstaan, en daar wil ik onder andere vanaf.

Bovendien wil ik gewoon goed muziek kunnen luisteren met deze telefoon, en met deze denk ik dat zeer goed te kunnen, aangezien hij overal goed aangeprezen staat als muziekspeler. Voor de rest heb ik geen supergoede camera nodig en heb ik altijd genoeg gehad aan mijn S700i. Aangezien het weer een SE is, denk ik dat er weinig verschil in zal zitten.

Maar wat is jullie ervaring met het volume van de oorspeaker. Ik wil echt namelijk niet altijd hoeven bellen via de headset, en dat is op dit moment wel het geval. Zijn er bovendien nog andere tegenvallers waar ik rekening mee moet houden als ik deze telefoon wil kopen?

Alvast bedankt _/-\o_
Nou, dat zachte geluid heeft de W810i ook, heel vervelend, dus ik zou hem niet nemen, als je je daar aan ergerde bij de S700i, als ik jou was :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:54

sanzut

It's always christmas time

Ik ben mijn originele cd kwijt die met de telefoon werd geleverd, nu heb ik via de SE website de laatste PC Suite geinstalleerd, alleen deze werkt niet in de modus Bestands overdracht.

Is er iemand die even de originele cd in een ISO zou kunnen zetten? Weet niet precies hoe groot deze ISO dan wordt, maar ik heb wel een FTP-server waar je hem daarna event. kan uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Problemen met mijn mp3 transfer naar mijn w810i,.. ik krijg er hier grijs haar van 8)7

Om te beginnen,.. ik heb al die SE-software van mijn PC gegooid,.. op de drivers na uiteraard,.. omdat je in XP ook zonder die dingen aan de Phone- en Memorycard geraakt.

Probleem;
ik heb hier een dubbel-CD in mp3's,. ik maak gewoon onder de map mp3 op de memorycard een nieuwe folder aan,... daaronder vervolgens 2 nieuwe mappen voor cd 1 en 2.
Ik heb er voor gezorgd dat alle nummer mooi met 01, 02, 03 ... starten,... copy/paste naar de mappen ...
blijkt zo niet te werken 8)7
Ik vind de zelfgemaakte mappen per cd niet weer op mijn w810i,.. wel alle tracks ... op alfabetische volgorde,.. niet in mapjes .... is natuurlijk niet de bedoeling. De playlist per cd van de tracks wordt dus ook niet gerespecteerd.

Wat kan er hier misgelopen zijn ,.. of moet ik dan toch die Disc2Phone software gebruiken om geen problemen te hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gydeon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-07 11:32
Bravebart schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:39:
[...]

Nou, dat zachte geluid heeft de W810i ook, heel vervelend, dus ik zou hem niet nemen, als je je daar aan ergerde bij de S700i, als ik jou was :)
Ow, dat is wel jammer. Weet je toevallig een ander toestel met soortgelijke functies die dat niet heeft? Ofdat ik dan nog binnen Sony Ericsson moet zoeken weet ik zelf ook niet. Is dat een algemeen SE-probleem of verschilt dat per toestel? Ik heb vroeger met m'n nokia 3310 namelijk altijd goed kunnen bellen in redelijk luidruchtige omgevingen, en dat ben ik gaan missen aan mijn s700i. Moet ik dan terug gaan kijken naar Nokia of zijn er ook toestellen van SE die dat probleem niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 104097 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 15:39:
Problemen met mijn mp3 transfer naar mijn w810i,.. ik krijg er hier grijs haar van 8)7

Om te beginnen,.. ik heb al die SE-software van mijn PC gegooid,.. op de drivers na uiteraard,.. omdat je in XP ook zonder die dingen aan de Phone- en Memorycard geraakt.

Probleem;
ik heb hier een dubbel-CD in mp3's,. ik maak gewoon onder de map mp3 op de memorycard een nieuwe folder aan,... daaronder vervolgens 2 nieuwe mappen voor cd 1 en 2.
Ik heb er voor gezorgd dat alle nummer mooi met 01, 02, 03 ... starten,... copy/paste naar de mappen ...
blijkt zo niet te werken 8)7
Ik vind de zelfgemaakte mappen per cd niet weer op mijn w810i,.. wel alle tracks ... op alfabetische volgorde,.. niet in mapjes .... is natuurlijk niet de bedoeling. De playlist per cd van de tracks wordt dus ook niet gerespecteerd.

Wat kan er hier misgelopen zijn ,.. of moet ik dan toch die Disc2Phone software gebruiken om geen problemen te hebben :?
er is een manier om de m3u te converteren naar het playlist-formaat (xml) ff zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bravebart
Gydeon schreef op donderdag 06 december 2007 @ 16:13:
[...]

Ow, dat is wel jammer. Weet je toevallig een ander toestel met soortgelijke functies die dat niet heeft? Ofdat ik dan nog binnen Sony Ericsson moet zoeken weet ik zelf ook niet. Is dat een algemeen SE-probleem of verschilt dat per toestel? Ik heb vroeger met m'n nokia 3310 namelijk altijd goed kunnen bellen in redelijk luidruchtige omgevingen, en dat ben ik gaan missen aan mijn s700i. Moet ik dan terug gaan kijken naar Nokia of zijn er ook toestellen van SE die dat probleem niet hebben?
Volgens mij is het een algemeen probleem van SE :) Mijn broertje heeft de W880i, zelfde probleem, de W800i en K750i hebben het ook. Misschien hebben de nieuwste toestellen er geen last meer van, dat weet ik niet. Soortgelijk alternatief zou ik zo snel niet weten, zo goed zit ik niet in de mobiele telefoon business :+

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silverline schreef op donderdag 06 december 2007 @ 18:27:
[...]

er is een manier om de m3u te converteren naar het playlist-formaat (xml) ff zoeken
Het is in orde gekomen door op mijn phone 2 playlisten te maken wat op zich héél vlot ging.
Dan zag ik wel per cd de tracks staan,.. mooi genummerd ... 1 voor 1 geselecteerd en toegevoegd.
Werkt prima nu.
Wat ik me nu wel afvraag,.. want ik had van beide cd's ook de m3u's staan,.. als je die gewoon zou verslepen naar de memorycard .... zou dat lukken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244855

Ik wil handsfree bellen via bluetooth en mijn Mio c520t navigatiesysteem. De toestellen herkennen elkaar en er kan een nummer worden gekozen. Ik kan mijn gesprekspartner horen via de speaker van de Mio, alleen hij hoort mij totaal niet. Moet ik misschien iets in mijn telefoon instellen om dit te laten werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:28
Graag wil ik mijn SMSjes opslaan op mijn PC. In de PC suite van SE zie ik hier geen optie voor, ook met de SIM editor van MSI kan ik ze niet vinden.
Waar worden die dingen standaard opgeslagen? Op de SIM, in het telefoon geheugen of op de memory stick?

Iemand een oplossing om SMSjes te kunnen backup-en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-07 19:35
Ik weet niet of dit werkt maar probeer het net met mn w810:
ga naar postvak in > meer > diverse select.
vervolgens selecteer je wat berichten en dan doe je
meer > berichten opslaan
ik weet alleen niet waar ze terecht komen :P

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:53
musicfreak schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 00:07:
Graag wil ik mijn SMSjes opslaan op mijn PC. In de PC suite van SE zie ik hier geen optie voor, ook met de SIM editor van MSI kan ik ze niet vinden.
Waar worden die dingen standaard opgeslagen? Op de SIM, in het telefoon geheugen of op de memory stick?

Iemand een oplossing om SMSjes te kunnen backup-en?
gebruik MyPhoneExplorer... super handig voor smsjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I.v.m. die berichtjes in een w810i ....
ik krijg hier om de haverklap het bericht te zien dat mijn SMS-geheugen voor meer dan 95% vol is alhoewel er misschien dan op dat moment misschien max. 20 sms'jes in het toestel aanwezig zijn.

Hoe komt dit eigenlijk en hoe los ik dit op :?
Ook in PhoneExplorer zie ik er dus weinig staan.
Er zit precies wel nog een pak opgeslagen oproepen in het oproepgeheugen van mijn toestel ... ligt het daar misschien aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
low_n_slow schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 11:03:
gebruik MyPhoneExplorer... super handig voor smsjes :)
Daar heb je helemaal gelijk in, wat een geweldig programma! (voor degenen die het niet kennen, kijk hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104097 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 15:03:
I.v.m. die berichtjes in een w810i ....
ik krijg hier om de haverklap het bericht te zien dat mijn SMS-geheugen voor meer dan 95% vol is alhoewel er misschien dan op dat moment misschien max. 20 sms'jes in het toestel aanwezig zijn.

Hoe komt dit eigenlijk en hoe los ik dit op :?
Ook in PhoneExplorer zie ik er dus weinig staan.
Er zit precies wel nog een pak opgeslagen oproepen in het oproepgeheugen van mijn toestel ... ligt het daar misschien aan :?
Daarnet dus terug de melding ... meer dan 95% vol.
Er zaten welgeteld 24 binnengekomen en 2 uitgaande berichtjes in het geheugen,.. er moeten er toch meer in kunnen toch :?
Ik snap er hier effe niks meer van 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

En hoeveel staan er bij je verzonden berichten? Die vallen namelijk ook onder die 95%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 13:29:
En hoeveel staan er bij je verzonden berichten? Die vallen namelijk ook onder die 95%
Alles gecleared met PhoneExplorer,... geen berichten meer aanwezig,.. dit ook gechecked in mijn w810i zelf.
Alles weg zo te zien.

Zonet nog 1 sms verzonden en er 2 ontvangen ... terug de melding,.. sms-geheugen voor meer dan 95% vol 7(8)7

Geheugenstatus nu:
Afspraken en taken, SMS op telefoon en SIM,.. allemaal op 0%
Telefoongeheugen 41%
Contacten op telefoon 9%
Contacten op sim 38%

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 104097 op 06-01-2008 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 09:45
heb hetzelfde probleem gehad. factory reset (2 maal) deed wonderen. De eerste keer schijnt de helft gereset te worden, de 2e keer is je hele telefoon leeg (ook al je contacten, dus backup ajb).

sindsdien het probleem niet meer gehad.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:53
het is gewoon een terug kerende bug, ook al leeg je alle smsjes enzo en je start je mob een paar keer opnieuw op.. het blijft verschijnen! na een tijdje gaat t over...

niks aan te doen helaas..of miss een firmware fix (ooit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
gister heeft mijn w810i een duik genomen in bad, gelukkig had ik hem er na 1,5 seconde uit en stond hij uit, daarna meteen batterij en simkaart eruit en op de verwarming. Morgen maar eens een reanimatiepoging wagen, ik hoop op het beste.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

low_n_slow schreef op zondag 06 januari 2008 @ 23:02:
het is gewoon een terug kerende bug, ook al leeg je alle smsjes enzo en je start je mob een paar keer opnieuw op.. het blijft verschijnen! na een tijdje gaat t over...

niks aan te doen helaas..of miss een firmware fix (ooit)
Als ik het dan goed begrijp .... moet ik me geen zorgen maken.
Ondanks die melding zal ik dus steeds voldoende geheugen hebben om mijn sms'jes in te bewaren.
Ik clear de boel sowieso af en toe,.. meer dan 50 in totaal zullen er hier bij mij wel nooit blijven inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:20
Equalized schreef op maandag 07 januari 2008 @ 23:49:
gister heeft mijn w810i een duik genomen in bad, gelukkig had ik hem er na 1,5 seconde uit en stond hij uit, daarna meteen batterij en simkaart eruit en op de verwarming. Morgen maar eens een reanimatiepoging wagen, ik hoop op het beste.
Dat is idd knap vervelend, zeker als je fabrieksgarantie net verlopen is... :(

Leeft ie nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Nippletwister schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 08:05:
[...]

Dat is idd knap vervelend, zeker als je fabrieksgarantie net verlopen is... :(

Leeft ie nog?
hij leeft nog!

3 dagen laten drogen op de verwarming en net de batterij + simkaart erin gedaan en gelukkig doet hij het nog. Ik vond het al een degelijk ding (paar keer al gevallen, voelt sterk aan) en dit bevestigd het alleen maar!

zou het echt klote vinden als hij kapot zou zijn, aangezien ik nog 1,5 jaar abbonoment te gaan heb en ik ook geen verzekering heb.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoor in mij in-ear's tijdens FM radio ontvangst dikwijls van die héél hoge pieptoontjes.
Soms rechts, soms links,... soms in allebei tegelijk.

Heeft het iets met die RDS te maken ... AF uitzetten lost het alvast niet op.
In de Walkman functie prima geluid,. geen piepjes.

Iemand een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Anoniem: 104097 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:24:
Ik hoor in mij in-ear's tijdens FM radio ontvangst dikwijls van die héél hoge pieptoontjes.
<knip>
Dat herken ik wel ja. Heb het toestel daarvoor zelfs tweemaal ter reparatie aangeboden. Niet dat dat hielp verder. Gebruik nu maar mijn Aiwa radiootje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 104097 schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 18:24:

Heeft het iets met die RDS te maken ... AF uitzetten lost het alvast niet op.
In de Walkman functie prima geluid,. geen piepjes.

audiodrivers vervangen op de illegale manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Silverline schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 06:29:
[...]
Audiodrivers? Bedoel je hiermee de software die in de telefoon zit om geluid weer te kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Silverline schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 06:29:
[...]

Ik geraak er niet in,... mijn model is te nieuw .... heb het al geprobeerd een tijdje geleden o.a. om de flash menus te kunnen gebruiken .... tenzij de laatste versies van die programmas ondertussen wel in mijn w810i geraken natuurlijk.
musicfreak schreef op woensdag 09 januari 2008 @ 09:05:
[...]

Audiodrivers? Bedoel je hiermee de software die in de telefoon zit om geluid weer te kunnen geven?
Inderdaad ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 104097 op 09-01-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248687

Ik weet niet of het hier besproken mag worden.. maar weet iemand hoe ik aan super camera drivers kom? Ik weet wel hoe ik ze installeer etc. maar ik kom niet aan de bestandjes 8)7 Want ik had eerst schitterende foto's maar nu... :9

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 248687 op 13-01-2008 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Anoniem: 248687 schreef op zondag 13 januari 2008 @ 10:07:
Ik weet niet of het hier besproken mag worden.. maar weet iemand hoe ik aan super camera drivers kom? Ik weet wel hoe ik ze installeer etc. maar ik kom niet aan de bestandjes 8)7 Want ik had eerst schitterende foto's maar nu... :9
Misschien is je lens vies?

Mijn Foto's zijn nu ook minder scherp dan eerst. Vooral stukken tekst(bv de ingrediënten van Nuts) Zijn vaag. Op een grotere afstand lijkt dit wel mee te vallen. Ik maak überhaupt weinig foto's.
Ik denk dat mijn "probleem" wordt veroorzaakt door het feit dat er geen shutter op de W810i zit, en er dus huid-zuur en vet in/op het glas werkt van de camera. De volgende keer dat ik een telefoon koop moet hij wel een shutter hebben, anders vindt ik het zonde van de MP's.

Verder ben ik nog wel zeer te spreken over de telefoon.

Ik gebruik de afstandsbediening functie (onder entertainment) zeer frequent, en ik moet zeggen het werkt fantastisch. Veel beter dan bijvoorbeeld de SE T630 met Jeyo remote Windows Software. Ook voelen de knoppen zeer goed aan, altijd een perfecte respons. Ook prettig dat SE is afgestapt van de joystick, en nu een joy-pad heeft. Is toch slijt-vaster.
Verder werkt de ingebouwde AB-functie zo, dat er zuinig met de energie van de batterijen wordt omgesprongen, de telefoon schiet gewoon in de slaapstand. Enige nadeel hierbij is dat je even moet wachten tot de telefoon weer uit de slaapstand komt, en dat die toetsdruk niet wordt doorgestuurd naar de PC.

Volgens mij zit het trouwens met de slijtvastheid wel goed. Ik heb een W810i gezien van 1,5 jaar oud, en die is aangevreten door een huisvarken. (don't ask) Je ziet de tand afdruk goed zitten aan de achterkant. Die doet het nog steeds! Dat noem ik solide. Wel zie ik bij mezelf na 2 maand heavy duty dat het "zilverschroom" een beetje van de joy-pad is afgebladerd. Dat zie je niet van een afstand, maar dat zou wel iets beter kunnen. Zolang hij het maar doet zal ik maar zeggen.

Heeft iemand al heel lang dit toestel? Wat zijn dat bij jou de grootste slijtage-gebreken? Dit is toch een onderwerp waar ik tijdens het zoeken naar details van de W810i weinig over kon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

jmk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:28:
Heeft iemand al heel lang dit toestel? Wat zijn dat bij jou de grootste slijtage-gebreken? Dit is toch een onderwerp waar ik tijdens het zoeken naar details van de W810i weinig over kon vinden.
ik was een vd eersten met dit toestel (april 2006), heb het nog steeds btw

slijtage: heel weinig, het zilver op de knoppen vergaat alleen.
heb wel 1x het toetsen-moederbord moeten vervangen wegens het falen van de omlaag-knop. dat onderdeel kostte trouwens maar 10 euro bij de se-service shop, zelf eringezet.

Verder een keer een nieuwe front case gehaald, vanwege de krassen op het scherm (ook 10 eu)..

nog steeds tevreden, maar na bijna 2 jaar toch wel tijd voor een nieuwe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-07 19:35
jmk schreef op zondag 13 januari 2008 @ 11:28:
Ik heb hem nu ook bijna 2 jaar.
Hij is er alleen maar beter van geworden: eerst waren de knopjes te groot oid waardoor hij irritanr kraakte bij het gebruik, maar nu is dat niet meer!
Verder is hij pasgeleden na een gooi door de lucht op een keiharde eikenhoutenvloer terecht gekomen waardoor er een spleet tussen de casings kwam. Even in elkaar drukken en hij was weer als nieuw.

Ik mag hopen dat nieuwe telefoons net zo robuust zijn als deze _/-\o_
(en ook de accu doet het nog prima, itt mn 3310 vroeger)

Mixed Reality dev

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Het bespreken van flash- & unlock-tools is NIET toegestaan in dit topic! Zie hiervoor ook de policy van GSM met betrekking tot flashen en unlocken:

[GSM] Policy

Berichten welke in strijd zijn met deze policy zullen van nu af aan dan ook worden verwijderd.