Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
MrJT schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 09:43:
Is er niemand die dit toetsenbord in bezit heeft en een antwoord kan geven op mijn vraag? :(
Verwacht jij dat mensen met zo een instelling graag je vraag beantwoorden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 19:32
Ja sorry, de :( smiley heeft een beetje een boos gezichtje terwijl het meer treurig bedoeld was......... Maar de review van extremetech heeft me overgehaald om er een te bestellen, hij is onderweg :) Ik zal mijn ervaringen nog wel even posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Doe daarbij ook high-res pics aub ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Sinds vandaag heb ik er ook eentje en het bevalt me erg goed!, best wel jammer dat er geen alfanumerieke gedeelte op zit maar daarvoor heb ik een losse module voor besteld. Vooral in het donker is het keyboard een prachtig aanzicht. Installatie was erg gemakkelijk, usb stick in de pc en Windows (vista) installeerde het keyboard naar behoren. Direct kun je ermee aan de slag gaan, ook al werken bepaalde knoppen dan niet zoals inzoemen, fullscreen en de A B C D toewijzigen. Dit zal ik niet gaan missen omdat de logitech meuk vaak niet echt resource friendly is.

Is er eigenlijk een manier om de oranje verlichting constant aan te hebben?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJT
  • Laatst online: 14-09 19:32
Jahoor t was weer zover, net zo als mn laatste bestellng (andere shop overigens) geen bericht van verzending. Ook begint de tnt er bij mij een handje van te krijgen mijn pakketten bij de overbuurman te bezorgen, zonder dat bij mij te melden middels een briefje.....maargoed, kheb ehm :P

Eerste impressie:
Alleen al de verpakking is genieten, duidelijk bij de prijs inbegrepen natuurlijk. Maar erg netjes, ik verbaasde me over het feit dat zelfs de bleutooth dongle een plastic laagje had ter bescherming van het glanzend zwart.

Toetsenbord opgeladen geleverd, vind ik zeker netjes, hij zou het volgens de schatting nu nog 24 dagen vol moeten houden, dus die lader hoef ik voorlopig niet aan te sluiten.

Software meteen eerst gedownload, versie 3.1 werd geleverd, op de website was 3.3 al te downen. Hele brok, bijna 50 MB

Dongle aangesloten en zonder connect knoppie of iets waren de basisfuncties van het toetsenbord actief. Toen de software erop, overzichtelijke interface, prettige opties in de software m.b.t toewijzing van knoppen. Binnen de software kon ik bijvoorbeeld onder een van de functie toetsen (in combinatie met de fn toets een klein menutje maken met vaak gebruikte websites. En er was in te stellen dat de mediabutton winamp op moest starten, waarbij ik ook moet opmerken dat alle standaard besturingsknoppen (play/pause etc.) prima werken voor winamp. De volume control (welke je vinger volgt bij het sliden) op het toetsenbord bestuurd het master volume van de computer.

Het touchpad werkt best goed, voor liggend internetten is hij ideaal, de ingebouwde scrollfunctie lijkt me ook erg makkelijk, deze is bij mijn exemplaar echter niet helemaal in orde.

Ook het aansturen van de zoomfunctie van IE7 OF het vergrootglas met de toetsen links op het bord zijn erg prettig voor de liggende internetter. Ook de grootte van het bord is ideaal voor deze positie, een grotere was denk ik niet fijn geweest.

kan iemand bevestigen dat het niet goed is als je problemen hebt up/down scrollen, als ik met mn vinger over het klitje wrijf gebeurt er namelijk niet veel, als ik iets links ernaast wrijf werkt het wel. Maar zo werkt het niet zo intuitief als je zou willen, en kom je met het besturen van de muis ook wel eens de scrollfunctie tegen. Lijkt me een fabrieksfoutje, ik hoop het tenminste.

Nog iets opvallends, ik typ dit nu in liggende positie op mn bed, turend naar mn TV (ohhh dit wilde ik al zo lang kunnen :P ) en ik lijk nu veel sneller te typen, heel apart. De toetsen zinn ook erg goed op de tast te vinden, de delete/home/end moet ik nog even aan wennen, maar spreken me erg aan in deze indeling.

Zijn foto`s echt nodig joh? Er zijn toch zat mooie plaatjes te vinden op intrenet, zoals de foto`s bij de review waarvan ik link al had geplaatst. Daar zie je ook een foto met alle lampjes brandend, iets wat je dus niet in het echt kan doen. Geloof me maar als ik zeg dat ie strak is. :D

[ Voor 7% gewijzigd door MrJT op 13-03-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOGITECH DINOVO EDGE REVIEW TEST

Ik zal ook even mijn ervaring delen met gebruikers en potentiële kopers. Ik heb het toetsenbord inmiddels wat langer. Mijn eerste ervaring was ongeveer het zelfde. Nu ik het inmiddels ongeveer een week intensief gebruikt heb inclusief 1 dag op t werk kan ik er ook wat meer over vertellen.

Om te beginnen, had ik de eerste dag een probleem met de batterijen, gaf een powererror aan, toetsenbord wou niet opladen, na meerdere keren opnieuw in de lader steken bleef hij wel laden, toen laten staan tot hij 100% opgeladen was, daarná geen problemen meer.

Nog nergens heb ik 1 gebruiker over dit probleem gehoord dus het moet dan zeldzaam zijn maar toch, mocht het gebeuren hier zijn de details.. tijdens het laden lijkt het de eerste paar seconde goed te gaan daarná knippert het laad lampje ineens groen/rood. In Setpoint>My keyboard>Keyboard batteries>komt dan een melding met stopbordje er is een fout opgetreden(in zoveel woorden).

Of er komt een melding van Setpoint dat de batterij nog maar enkele dagen te gaan heeft.

Mocht dit gebeuren dan lijkt er maar 1 oplossing, het laden forceren door je keyboard meerdere malen achter elkaar in de lader steken. Dit was de oplossing, uiteindelijk bleef hij laden.

Naar mijn weten is het keyboard niet te resetten, mocht iemand weten hoe, is dit ook mogelijk een oplossing.

Een ander probleem kan zijn dat je in Setpoint alleen je Logitech muis ziet staan als je die al had. De oplossing is specifiek Setpoint te downloaden van de DINOVO EDGE pagina. Je zou denken dat Setpoint een universal driver is, maar om een of andere rede was dit voor mij de oplossing. Gewoon Setpoin over je huidige muis Setpoint driver heen installen en weg probleem. Misschien even rebooten daarna kan ook helpen.

Maar genoeg over mogelijke problemen. Mijn verdere ervaring is erg positief. Het toetsenbord is makkelijk het mooiste dat er bestaat. Het eerste toetsenbord dat je niet ervaart als 1 brok plastic. Vrienden en collega's zullen er ook enthousiast op reageren(met beschermlaag). Wel meteen een tip voor na de aanschaf en niet schrikken..BEDENK HEEL GOED OF JE DE BESCHERMLAAG VAN JE KEYBOARD WIL HALEN. Niet vanwege krassen maar vanwege stof en vingerafdrukken. Je krijgt er wel een mooi doekje bij maar dat ga ik niet elke keer gebruiken. Is de beschermlaag eraf gehaald ziet het er wel nog mooier uit, als looks je interesseren.

Het toetsenbord is echt superdun, misschien zo dik als de gemiddelde schrijfpen is. Toch is het heel stevig en alleen met kracht te buigen. Er zitten wel pootjes onder mocht je dit toch prettiger vinden. Na gebruik is het laadstation vooral 'handig'. Je toetsenbord hoeft namelijk pas om de zeg 40-60+ dagen weer volledig op te laden. Dat is misschien langer dan je ergens gelezen hebt en zal natuurlijk van het gebruik afhangen. Zie het laadstation daarom vooral als houder voor je media center keyboard, want dat is het een media center keyboard.

Met dit keyboard krijg je niet nog meer frags dan met ieder ander top of the line keyboard. Het is vooral een ultra mooi en handig keyboard. Het is compact, perfect voor op schoot of idd in bed. Je muis kun je naast je neerleggen als je niet gaat gamen, niet meer nodig op schoot of in bed. Aan de rechterkant zit namelijk dat touchpad oppervlak dat echt werkt zoals bij een laptop.

De touchpad werkt verrassend goed in 100% van de gevallen. Dat is beter dan ik eigenlijk had durfen hopen. Ook tijdens argeloos gebruik blijft het goed werken. Het is letterlijk tot in detail te tweaken. Speel er echt mee en het zal nog beter gaan werken.Uiteindelijk verwacht ik zelfs trics op t net over hoe je de pad apparte dingen kan laten doen, zonder de speciale knoppen te hoeven gebruiken.

Want die knoppen zitten er ook op, op de pad zelf voor scrollen(werkt in zeg 97% van de gevallen) Werkt wel wat minder intuitief. Heb je het toetsenbord dan weer een tip GEBRUIK VOOR HORIZONTAAL/VERTICAAL SCROLLEN DE LINKERMUIS KNOP LINKS OP HET KEYBOARD IN COMBINATIE MET DE PAD vergeet dan de speciale scroll knoppen in de pad, dit werkt veel beter en altijd.

Dan zitten er nog verborgen 'knoppen' op die alleen op te roepen zijn met de rode Fn knop, de lichtjes blijven niet branden. De standaard F-toetsen krijgen dan een andere functionaliteit. Erg handig zijn die extra knoppen wel en werken perfect. Letterlijk alles is te assignen aan die knoppen. Behalve ten minste 1 ding, het Setpoint menu is niet te assignen volgens mij. Mocht iemand t wel gelukt zijn, laat t weten :)

Dan de toetsenbord indeling, is wennen. Zelfs nu nog maak ik wel eens typfoutjes. Is wel zeldzaam dus niet storend.

Al met al een heel goed toetsenbord en voor media center waarschijnlijk het beste. Qua uiterlijk het mooist, zal niemand aan je smaak twijfelen. Of anders gezegt, als prins Alexander zou zeggen breng mij het beste all-round toetsenbord dat er bestaat. Krijgt hij dit toetsenbord :)

Veel plezier er mee

Esthero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-09 20:49

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:39:
.... een product survey welke hier niet thuishoort.
Dit kun je beter in de Tweakers.net - Productsurvey kwijt. Deze is namelijk speciaal gemaakt voor dit soort ervaringen / reviews :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 18:39:
LOGITECH DINOVO EDGE REVIEW TEST

Ik zal ook even mijn ervaring delen met gebruikers en potentiële kopers. Ik heb het toetsenbord inmiddels wat langer. Mijn eerste ervaring was ongeveer het zelfde. Nu ik het inmiddels ongeveer een week intensief gebruikt heb inclusief 1 dag op t werk kan ik er ook wat meer over vertellen.

Om te beginnen, had ik de eerste dag een probleem met de batterijen, gaf een powererror aan, toetsenbord wou niet opladen, na meerdere keren opnieuw in de lader steken bleef hij wel laden, toen laten staan tot hij 100% opgeladen was, daarná geen problemen meer.

Nog nergens heb ik 1 gebruiker over dit probleem gehoord dus het moet dan zeldzaam zijn maar toch, mocht het gebeuren hier zijn de details.. tijdens het laden lijkt het de eerste paar seconde goed te gaan daarná knippert het laad lampje ineens groen/rood. In Setpoint>My keyboard>Keyboard batteries>komt dan een melding met stopbordje er is een fout opgetreden(in zoveel woorden).

Of er komt een melding van Setpoint dat de batterij nog maar enkele dagen te gaan heeft.

Mocht dit gebeuren dan lijkt er maar 1 oplossing, het laden forceren door je keyboard meerdere malen achter elkaar in de lader steken. Dit was de oplossing, uiteindelijk bleef hij laden.

Naar mijn weten is het keyboard niet te resetten, mocht iemand weten hoe, is dit ook mogelijk een oplossing.
Je bent niet de enige, ik heb het keyboard ook net, en loop tegen hetzelfde probleem aan.. :( Eerste keer dat ik hem ging opladen ging het gewoon goed, maar nu als ik hem er nu in zet dan krijg ik ook gedonder. Als ik het toetsenbord in de bijhorende lader zet dan zie ik het batterijlampje op het toetsenbord zelf afwisselend rood en groen knipperen. Als ik via setpoint kijk dan zie ik bij batterijstatus de melding "Er is een fout opgetreden tijdens het" (meer staat er niet vermeld). Contactjes bekeken van zowel keyboard als de lader, hier zie ik niets blokkerends. Jouw work around geprobeerd, maar hoe vaak ik hem ook in de lader zet (maakt niet uit of ik keyboard uit/aan heb staan), ik blijf de errormelding krijgen.
Ik heb nu een mail gestuurd naar Logitech, dus hoop daar snel wat van te horen...

Verder wel een erg gaaf ding overigens, ideaal voor HTPC _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thandor bedankt voor de tip, ik zal kijken of ik m'n verhaal kan omzetten voor de Productsurvey :)

MrMiyagi, ik denk bijna dat dit een Europees/Nederlands dinovo edge keyboard versie probleem is. Voor de mensen die er last van hebben.

Probeer systeematisch aan de gang te gaan, eerst met het keyboard uit, meerdere keren in de lader steken, gebruik het keyboard dan een tijdje niet/laat het naast de lader liggen voor zeg een uur bvb dan weer erin steken.

Probeer deze procedure ook met het keyboard aan.

Lader 1 keer opnieuw aansluiten.

Het is zoiezo geen driver probleem dus als het na zeg een paar dagen nog niet lukt kun je het schudden :/

Succes.

Dan nog even over het gebruik van het keyboard in het algemeen.

Dat doekje zit er echt niet zomaar bij, hoe schoon je vingers ook zijn, het blijft poetsen.

Wat betreft de indeling van het toetsenbord, nog steeds is het wennen. Werk je op je werk iedere dag met een keyboard. Gaat het waarschijnlijk nog lang duren voor je ook hiermee feilloos typt.

Het is NIET ECHT een gamerskeyboard, wil er geen >geen< van maken maar dat scheelt niet veel.
Voornamelijk door de bijzondere indeling en dat alle toetsen zo vlak zijn. Het is bijna 1 vlak met wat reliëf.

Groet

Esthero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
@ Esthero: Is het ding niet gewoon te vergelijken met een laptop keyboard? Heeft die niet precies dezelfde indeling? Daar game ik ook dagelijks op, en ik moet zeggen dat ik @ een nieuwe PC ook zo een soort keyboard wil, op gewone keyboards is het voor mij onmogelijk blind te typen (onderwijl ik wel naar het scherm kijk) terwijl ik op de laptop gewoon een gesprek aan kan gaan tijdens het typen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Ik hoop dat het probleem met de accu snel opgelost wordt ik wil dit keyboard namenlijk graag aanschaffen maar bij een product in deze prijsklasse wil je niet met een slecht werkend exemplaar zitten.

Zijn er hier nog meer eigenaren met hetzelfde probleem? Ik lees dat er hier tot nu toe 2 man last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl17 Mo/Me NF + Lvl10 Mo/Me, het is net een laptop keyboard ja en voor niet-laptop gebruikers zoals ik waarschijnlijk gewoon wennen.

MrMiyagi, heb je al een reactie van Logitech ontvangen? Daarnaast is het probleem bij mij ook teruggekomen. Toen hij weer bleef opladen zag ik zelfs dat hij tijdens het laden op groen/rood sprong om na enkele minuten weer verder te gaan met alleen groen.

UPDATE 22/03/07: De Logitech agent die ik gesproken heb denkt aan een contact probleem. Dat zou goed kunnen maar is moelijk te stroken met mijn bevinding hierboven. Keyboard stond vast in de lader en niets bewoog in de kamer. Misschien dat door de fysieke spanning tussen het keyboard en de lader, het keyboard toch wat is gaan schuiven en het lader contact verloor maar die kans is zo klein. MAW waarschijnlijk is het geen contact probleem.

Binnen nu en eind volgende week hoop ik een oplossing te weten dmv eigen onderzoek/mail naar Logitech of de reactie die jij dan hopelijk hebt ontvangen. Anders ga ik het toetsenbord terugsturen :/

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2007 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech in the Netherlands

Logitech Benelux BV
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help

Vertel het probleem tot in detail en vraag uiteindelijk een referentienummer.

Zelf kreeg ik het advies het toetsenbord terug te brengen.

Volgens de agent zou het geen algemeen probleem zijn.

Logitech was niet bekend met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis013
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-07 11:50
[b][message=27706115,noline]Zijn er hier nog meer eigenaren met hetzelfde probleem? Ik lees dat er hier tot nu toe 2 man last van heeft.
Ik ben ook in het bezit van een DiNove Edge en dat is ondertussen al mijn tweede.
De eerste had nogal snel een losse 'backspace' toets. Dus die moest RMA. Gelukkig kreeg ik al vrij snel een nieuw toetsenbord toegestuurd. Dat het een nieuwe was, vond ik best netjes. Alleen nu heb ik dus wel problemen met dat tweede toetsenbord en dat vind ik toch wel balen.

Mijn probleem met het DiNovo Edge toetsenbord is als volgt.
De USB-dongle wordt door Windows Vista niet goed geinstalleerd of herkent(?? zo lijkt het tenminste). Bij het opstarten vraagt ie om de schijf van de 'Logitech BT mini-receiver' (ofzo iets). De enige schijf die erbij zit is de cd waar setpoint 3.1 opstaat, maar dat helpt niks. Ook het downloaden van het (mijn inziens) veels te grote 50mb installatiebestand van setpoint 3.3 helpt niks.
Het heeft één dag goed gewerkt, maar nu werkt er niks meer van.

Ook heb ik sinds dat toetsenbord terug een probleem met de ingebouwde kaartlezer (revoltec). Die ziet het niet wanneer er SD-kaartje in gestopt wordt.

Logitech heb ik al gebeld, maar die zeiden niet veel meer dan dat ik het toetsenbord op een windows XP machine moet proberen (daar gaan ze dus vanuit dat ik die een tot mijn beschikking heb) en 't anders moet terugsturen.

Best vervelend, want ik heb het dus bij een webwinkel gekocht en nu kan ik het dus voor de tweede keer op mijn kosten terug sturen.. Dat is toch zuur bij een toetsenbord waar ik 160 euro voor betaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb dit toetsenbord net binnen en heb een half uur lopen kloten ermee, tot ik erachter kwam dat ie een aan/uit knopje had 8)7

toetsenbord ziet er ernstig mooi uit. De toetsaanslag vind ik echt geniaal en het numpad mis ik eigenlijk niet zo, (ben niet zo'n numpad user vanwege de num lock knop).

in het begin had ik wel dat de volume regeling liep te klooien waardoor mijn geluid steeds hard en zacht ging maar dat is nu weg.

kortom heerlijk toetsenbord al is ie wel duur.

edit:
Ik heb er nu wel last van dat me mx1000 niet goed reageert.. zo afentoe springt ie ineens ergens heen. Het is zeg maar net alsof de driver niet geinstalleerd is. (die is dus wel geinstalleerd)

[ Voor 17% gewijzigd door pyrofielo op 07-04-2007 12:32 ]

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 12:01:
Lvl17 Mo/Me NF + Lvl10 Mo/Me, het is net een laptop keyboard ja en voor niet-laptop gebruikers zoals ik waarschijnlijk gewoon wennen.

MrMiyagi, heb je al een reactie van Logitech ontvangen? Daarnaast is het probleem bij mij ook teruggekomen. Toen hij weer bleef opladen zag ik zelfs dat hij tijdens het laden op groen/rood sprong om na enkele minuten weer verder te gaan met alleen groen.

UPDATE 22/03/07: De Logitech agent die ik gesproken heb denkt aan een contact probleem. Dat zou goed kunnen maar is moelijk te stroken met mijn bevinding hierboven. Keyboard stond vast in de lader en niets bewoog in de kamer. Misschien dat door de fysieke spanning tussen het keyboard en de lader, het keyboard toch wat is gaan schuiven en het lader contact verloor maar die kans is zo klein. MAW waarschijnlijk is het geen contact probleem.

Binnen nu en eind volgende week hoop ik een oplossing te weten dmv eigen onderzoek/mail naar Logitech of de reactie die jij dan hopelijk hebt ontvangen. Anders ga ik het toetsenbord terugsturen :/
Hoi Esthero, sorry voor mn late reactie.
Ik kreeg van Logitech te horen dat ze het probleem idd niet kenden, en dat ik hem moest of proberen om te ruilen of anders contact met hun op te nemen. Net toen ik echter naar de winkel wilde gaan, besloot ik het nog 1 keer te proberen, en toen deed hij het ineens wel ! Heb hem toen helemaal laten opladen. Toen even flink gebruikt en de volgende dag nogmaal in de oplader gezet, deed het ook gewoon. Daarna heb ik hem niet meer in de lader gezet, en ben ik hem gewoon gaan gebruiken tot hij bijna leeg is (nu dus). Nu zet ik hem paar dagen geleden weer in de lader en ja hoor: rood lampje! :( Snap er niets van..
Winkel geweest gisteren..wil hem niet omruilen, wel nakijken maar dan ben ik hem (minstens) 3 a 4 weken kwijt. Dat vind ik echt niet acceptabel voor een splinternieuw keyboard van 200 (!) euro. Heb nu dus weer hulp ingeroepen van Logitech. Even afwachten maar...

zat trouwens nog te denken over wat je typte (over die contacten). Leek me op zich nog niets eens zo'n gek idee, gezien de positie van de lader kan stof heel makkelijk op de contacten vallen. Maar na schoonmaken van contacten nog steeds rood lampje helaas..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:53
Net een uurtje geleden ook deze toetsenbord aangeschaft.

Mijn eerste indruk:
toen ik het in de winkel zag liggen, leek het wel van plastic en heel erg breekbaar.
Eenmaal gekocht, ben ik thuisgekomen. Als eerste viel mij de inhoud op, mooi verpakt en alles volledig. Er zit zelfs een schoonmaak doekje erbij :) wat lief van logitech :P

Installeren, was in 10 minuten (inclusief instellen van toetsen) gedaan. Je hoeft eigenlijk niets te doen, heb wel de laatste setpoint versie van de logitech site gedownload.

Gebruik:
wat een geweldig toetsenbord, geweldig! Toetsenbord voelt helemaal niet aan als breekbaar en al helemaal niet als plastic, het voelt zeg maar veel zwaarder aan. Toetsenindruk is ook zwaarder vergeleken met mijn OEM Media Center HP toetsenbord en laptop toetsenbord. Het voelt ook erg ergonomisch aan. Ligt lekker in de hand en toetst ook lekker.

Vooral de touchpad en volume regeling vind ik uber vet, zeer stylish gemaakt.
In de positieve zin, touchpad numlock gedeelte is er niet en mis ik ook niet :)

Er is maar 1 min puntje wat ik me opviel, dat is de plaatst van het FN toets, hadden ze beter aan de linkerkant kunnen plaatsen (standaard plek is links).

Gezien de prijs en kwaliteit van deze toetsenbord kan ik niet klagen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw jongens het keyboard is uber(als t wil opladen) met de PS3 super combi, je kunt veel sneller typen(ook in games) plus navigatie gaat >sneller< met de tochpad dan met de controller in het PS3 menu

ook werken bepaalde toetsen op je keyboard met de ps3 en dat is bvb erg handig bij internet browsen

natuurlijk past het het keyboard uiterlijk ook goed bij de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-08 11:51
Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 14:41:
[...]

Hoi Esthero, sorry voor mn late reactie.
Ik kreeg van Logitech te horen dat ze het probleem idd niet kenden, en dat ik hem moest of proberen om te ruilen of anders contact met hun op te nemen. Net toen ik echter naar de winkel wilde gaan, besloot ik het nog 1 keer te proberen, en toen deed hij het ineens wel ! Heb hem toen helemaal laten opladen. Toen even flink gebruikt en de volgende dag nogmaal in de oplader gezet, deed het ook gewoon. Daarna heb ik hem niet meer in de lader gezet, en ben ik hem gewoon gaan gebruiken tot hij bijna leeg is (nu dus). Nu zet ik hem paar dagen geleden weer in de lader en ja hoor: rood lampje! :( Snap er niets van..
Winkel geweest gisteren..wil hem niet omruilen, wel nakijken maar dan ben ik hem (minstens) 3 a 4 weken kwijt. Dat vind ik echt niet acceptabel voor een splinternieuw keyboard van 200 (!) euro. Heb nu dus weer hulp ingeroepen van Logitech. Even afwachten maar...

zat trouwens nog te denken over wat je typte (over die contacten). Leek me op zich nog niets eens zo'n gek idee, gezien de positie van de lader kan stof heel makkelijk op de contacten vallen. Maar na schoonmaken van contacten nog steeds rood lampje helaas..
lol

het probleem niet kennen?? dat geloof ik niet

mijn 100 jaar oude Logitech MX700 muis had ook regelmatig last met willen beginnen opladen
ik moest vaak 5-15 min lang de muis zachtjes bewegen op de lader vooraleer ie weer wou opladen

en de contactjes schoonmaken hielp helemaal niet, en wees maar zeker dat ze contact hadden...

Dit probleem zou logitech intussen al een eeuwigheid gekent moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 11:43

DinX

Motormuis

Mastakilla schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 22:21:
[...]

lol

het probleem niet kennen?? dat geloof ik niet

mijn 100 jaar oude Logitech MX700 muis had ook regelmatig last met willen beginnen opladen
ik moest vaak 5-15 min lang de muis zachtjes bewegen op de lader vooraleer ie weer wou opladen

en de contactjes schoonmaken hielp helemaal niet, en wees maar zeker dat ze contact hadden...

Dit probleem zou logitech intussen al een eeuwigheid gekent moeten zijn...
Doet die van m'n gewone diNovo set ook :{

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Edge nu een paar maanden en het bevalt me uitstekend. Ik hoef hem bijna nooit op te laden, terwijl ik intensief gebruik maak van het ding (gamen, ontwerpen, chatten, de hele mikmak). Wat me helemaal meeviel is dat hij zo mooi en schoon blijft, een bijzonder laag vieze vinger gehalte voor een 'glanzend' toetsenbord. En hij blijft mooi :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 10:53
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2007 @ 16:00:
Ik heb de Edge nu een paar maanden en het bevalt me uitstekend. Ik hoef hem bijna nooit op te laden, terwijl ik intensief gebruik maak van het ding (gamen, ontwerpen, chatten, de hele mikmak). Wat me helemaal meeviel is dat hij zo mooi en schoon blijft, een bijzonder laag vieze vinger gehalte voor een 'glanzend' toetsenbord. En hij blijft mooi :)
Precies, heb em een aantal dagen geleden schoongemaakt met doekje van Logitech, zo goed als nieuw :D

Heb nu ook de MX Revolution erbij gekocht, een geweldig set, de diNovo Edge & de MX Revolution... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel cool, maar als je dan de dinovo media desktop neemt, heb je een iets minder geavenceerd toetsenbord maar wel een goede muis erbij. Naar mijn mening is dat een betere combinatie. En van dat numeriek gedeelte zullen ze weer wel iets mediapad-achtig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-09 01:03

M-W

Lord Palf schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 19:35:
zojuist even gereboot.. en ik kan WEL gewoon de bios e.d. in :)

en ik vind het niet zo een probleem dat ik een andere enter toets heb, dat went vanzelf wel...(na krap aan 2 uurtjes tikken enzo heb ik er bijna geen last meer van)
tevens is dit het enige toetsenbord wat de winkel besteld had (vorige week ergens gevraagd :), gister binnen)
de volgende levering van de leverancier verwachten ze pas half januari (maarja daar zou deze ook bij horen te zitten naar ik begreep)

straks maar es setpoint instaleren en kijken wat voor functies dit bordje nog meer heb :)

een echte review schrijven gaat niet lukken .. daarvoor heb ik te weinig tijd om met t toetsenbord door te brengen (lang leve een "tijdelijke" baan in de catering.. toch maar es naar een it baan soliciteren )

dr zit ook een poetsdoekje bij.. deze is helaas wel heeeeel erg nodig.. tis net als een psp schermpje (voor degenen die dat kennen..) heeel gevoelig voor vuil enzo.. dat is wel weer een nadeel

zojuist ff rondje in t huis gelopen (pc staat op de zolder aan de voorkant van het huis, op de 1e etage ging alles goed, op de begane grond houd ie een keer op :( kan niet op de bank beneden zitten en mn pc bedienen dichter naar de voorkant van het huis toe werkt ie wel weer)

ik schat dat het bereik zo een metertje of 8 is maar dat is wel met 2 x een plafond ertussen, muren storingsbronnen e.d.
mn wifi heeft hier in huis hetzelfde bereik, a.p. staat hier naast mn pc en met mn laptop kan ik ook net niet op de bank zitten.. (staan gaat wel)
ik kan ook mijn bios etc niet in. Is dit op te lossen met iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem met de diNovo Edge:

als setpoint 4.0 is geinstalleerd, dan gaat de boel haperen..... de verbinding lijkt weg te vallen, of hij reageert heel traag. Net alsof er een conflict is ofzo. Ook raakt setpoint de settings na een tijdje kwijt, kan ik dus alle knoppies weer opnieuw programmeren....

zonder setpoint lijkt alles goed te werken, maar ja, dan kan ik de fn-knoppen enzo niet programmeren.

ik gebruikt Vista... zijn er meer mensen die dit ervaren? heeft iemand een oplossing?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:29

Stoney3K

Flatsehats!

Ik heb hem vandaag ook bij de Media Markt zien hangen, en één ding kwam gelijk in mij op: Jacob Jensen! (Voor de nog niet wetenden: Jacob Jensen is al bijna een halve eeuw ontwerper bij Deens audio- en videomerk Bang & Olufsen, zeer bekend om zijn strak design).

Deze zou perfect staan bij mijn als Media Center ingerichte Mac Mini, en net zo goed bij een setje Z-10 speakers. Vooral het feit dat ie Bluetooth is spreekt me zeker aan, sinds een Mini al Bluetooth ingebouwd heeft, en je dus nog minder kabels hebt lopen. :)

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:29

Stoney3K

Flatsehats!

Ik heb hem inmiddels midden in de woonkamer op de prachtige lader staan, naast de TV op mijn Mac Mini :)

Ik moet echt zeggen: dit is echt "the mother of all keyboards." Logitech heeft het design ontzettend goed doordacht, de TouchDisc werkt heerlijk. Prachtig detail is de scrollknoppen: Als je begint met scrollen (boven of rechts) kun je eindeloos blijven scrollen omdat de disc rond is! Je krijgt dan een soort 'jogwheel' waarmee je door je lijsten muziek of door een film heen kan scrollen, heerlijk!

De media toetsen had ik zelf als touchkeys gemaakt op de plek waar nu de lampjes zitten, net zoals bij de Z-10 speakerset, maar met de Fn toets werken is ook niet zo'n enorm probleem.

Nu heb ik alleen een ander probleem: Ik heb een superstrakke set staan met de DiNovo en de Mac Mini, nu zijn mijn TV en mijn stereo weer spuuglelijk. :P Ik denk dat het tijd wordt voor dit ernaast:

Afbeeldingslocatie: http://www.io.tudelft.nl/public/vdm/fca/bang/842000.jpg

Old blended with new -- in de ouwe tijd moest je nog naar de stereo lopen om hem aan te zetten. De Beosystem 2000 was één van de eerste units van B&O die touch-sensitive knoppen had, en het geborsteld aluminium/zwart is precies de look die er bij past. Ik gebruik de stereo op het moment toch alleen maar als een veredelde versterker voor mijn Mac met iTunes, en de Beosystem heeft ook een platenspeler en een cassettedeck voor alle vintage plaatjes uit de 70's op 45 toeren :)

De TV moet ik nog iets mee doen. Een Beovision 7 is op zijn minst een *beetje* duur, ik denk dat ik wacht tot de full HD televisies een beetje betaalbaar zijn. Iets van 40 tot 42" wil ik wel graag hebben hangen, groter hoeft het niet. De Philips 37PF9641 lijkt me ontzettend mooi, full HD met Ambilight, en niet te lomp groot (97cm). Dan heb ik de hele AV straat van Philips staan, B&O is immers ook van Eindhovens fabrikaat :)

[ Voor 12% gewijzigd door Stoney3K op 24-09-2007 23:46 ]

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-09 14:46
(jarig!)
Ik heb vandaag mijn Dinovo Edge opgehaald bij de kijkshop. Via kijkshop-ict.nl was hij iets duurder dan via een webshop, alleen kom je nadat je afgerekend hebt erachter dat je voor retourneren/garantie niet bij de balie terecht kunt maar hem naar een of ander adres in Nootdorp moet sturen. Maar goed, dat komt nog wel in de shopsurvey...

De vraag die ik heb is of anderen het volgende ook hebben meegemaakt: ik zet het toetsenbord in de lader en hoor een hoogfrequente/ultrasoonachtige pieptoon. Zo een alsof er een condensator niet in orde is (been geen electrotechnicus). Ik vind het een hinderlijk geluid, maar als hij slechts eens in de paar weken een nachtje op de lader hoeft wellicht te overzien...

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don_Gulio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01-09 08:49
Ik heb de Edge nu enkele weken. Werkt prima, met uitzondering van 2 zaken:

a) Zoom-functie werkt na een verse boot, maar na enige tijd niet meer (mediacenter staat altijd aan hier). Vervolgens moet ik dus rebooten OF de dongle eruit/erin doen om weer te kunnen zoomen. Erg irritant.
b) Ik kan de Media Center knop niet linken aan Media Center. In het setpoint-menu is deze optie standaard al aangemaakt, maar bij mij wordt MediaPlayer opgestart ipv Media Center.

Iemand enig idee waardoor dit wordt veroorzaakt?
Setpoint: 4.0

• et36s
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
Kan je die knop niet opnieuw aanmaken misschien dat dat het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cL_
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-07 01:18

cL_

Ik heb hier het probleem dat de toetsen niet in grub werken, waardoor ik op mijn htpc geen Ubuntu kan opstarten en ie enkel in Vista boot. Nogal raar, want hij werkt wel in de bios.

@Don_Gulio: je kan die mediacenter knop via setpoint configureren dacht ik? neem dan ipv default task de exe van mediacenter, ik veronderstel dat het dan toch zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp20366
  • Laatst online: 15-04 08:44
Het gemis van de keypad is inderdaad minder erg als je denkt. De karige Bluetooth functionaliteit is naar mijn smaak wel weer jammer.

Overigens kan je gemakklijk voor keypad sessies een losse usb keypad erbij gebruiken. Ik heb een El cheapo Trust keypadje en dat staat misschien even wat minder chique, maar werkt wel prima.

Kwa service ben ik wel altijd tevreden geweest over Logitech. Tussen 2002 en 2004 tweemaal last gehad van vroegtijdig defect raken van respectievelijk een muis en daarna een lader. Optical muis mocht omgeruild worden tegen de MX 1000 Laser en de voeding kreeg ik kosteloos een nieuwe opgestuurd.
Gewoon erg netjes dus.
(Het lijkt me overigens logisch dat laders vaak stuk gaan. Die dingen worden met karrevrachten ergens in verweggiestan gemaakt en die kwaliteit is nou eenmaal twijfelachtig).

Heb nu een Internet Elite met draadje en wil eigenlijk naar een draadloos toetsenbord. Aangezien de MX 3100 en de MX 5000 bagger desktopsets zijn dacht ik aan deze DiNovo Edge.

En dan mischien de MX 1000 upgraden naar de MX Revolution...

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ik heb vandaag dit toetsenbord per post ontvangen. Het is een erg fijn toetsenbord en ziet er zeer mooi uit. Deze post typ ik volledig via mijn Logitech diNovo Edge en in mijn laptop ingebouwde bluetooth.

Ik wil echter ook wel eens graag mijn toetsenbord kunnen verbinden met mijn HTC TyTN, maar dat wil niet echt vlotten.
Ik moet telkens een sleutel opgeven die ik nergens kan vinden in de coumentatie van Logitech en op hun site.
Ik heb wel gemerkt dat je zonder sleutel iets verder komt, maar dat Windows Mobile dan aangeeft dat het toetsenbord met Windows Mobile wil maken waarna je per se een sleutel moet opgeven om verder te kunnen.
Heeft iemand enig idee hoe ik het toetsenbord nu daadwerkelijk moet verbinden met mijn HTC TyTN?

Het gaat hier om de normale HTC TyTN, dus niet de HTC TyTN II. Het is nog de originele Windows Mobile 5 die er op zit met Micrososft bluetooth stack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:28
Zou het mogelijk zijn om dit toetsenbord op mn pc en ps3 aan te sluiten?
Daarmee bedoel ik dat je met een druk op de knop kan switchen van
pc naar ps3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:07
superpolm schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 21:36:
Zou het mogelijk zijn om dit toetsenbord op mn pc en ps3 aan te sluiten?
Daarmee bedoel ik dat je met een druk op de knop kan switchen van
pc naar ps3..
Zou geen probleem moeten zijn omdat de playstation 3 gewoon ieder keyboard ondersteund. heb het werkent gezien met een dinovo desktop(je weet wel die met die MX1000 erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:28
als het switchen zonder het verwisselen van stekkers kan, koop ik em maar denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
  • Laatst online: 11-12-2024
Binnenkort komt deze op de markt:

diNovo mini

Nu zie je in de specs staan dat deze ook met de PS3 samenwerkt. Ik ben op zich best enthousiast als ik kijk naar dit apparaat. Ik wil echter ook gebruik kunnen maken van de media knoppen (pause, play enz)... Weet iemand of deze knoppen ook werken op de PS3 zodat ik hem ook als afstandsbediening kan gebruiken als ik bijv een Blu-Ray wil kijken...???

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toetsenbord vanmiddag bij de mediamarkt als veel te dure impulsaankoop gekocht maar heb er absoluut geen spijt van. Wat een belachelijk lekkere aanslag heeft het ding.

Ik heb alleen nog één probleempje: de media player knoppen, dus van F5 tot en met F8, kloppen niet met hun functie. In plaats van de volgorde :vorige,stop,play/pauze en volgende, dempt F7 bij mij het geluid en F8 en (gek genoeg) F9 doen het vollume. Ik zag bij de setpoint intellingen niet iets waarmee ik de functies kon toewijzen, dus weet iemand hier misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Heb je misschien nog een ander toetsenbordprogramma op de computer geïnstalleerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:01

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

Dutch_Baseline schreef op maandag 21 januari 2008 @ 10:04:
Binnenkort komt deze op de markt:

diNovo mini

Nu zie je in de specs staan dat deze ook met de PS3 samenwerkt. Ik ben op zich best enthousiast als ik kijk naar dit apparaat. Ik wil echter ook gebruik kunnen maken van de media knoppen (pause, play enz)... Weet iemand of deze knoppen ook werken op de PS3 zodat ik hem ook als afstandsbediening kan gebruiken als ik bijv een Blu-Ray wil kijken...???
Oh...wow!
Wat een uitvinding...waarom komt dat ding er nu pas?

Zodra die er is dan wordt de kans erg groot dat ik m ga kopen...

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joen schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 23:36:
Heb je misschien nog een ander toetsenbordprogramma op de computer geïnstalleerd staan?
Ik had een toetsenbord met vergelijkbare media knoppen die prima werkten. Ik heb inmiddels daarvan het stuurprogramma verwijderd maar dat maakt geen verschil...
Op de één of andere manier lukt het ook niet om aan de F9 tm F12 knoppen een functie toe te kennen. Ik kan in Setpoint instellen wat ik wil maar ze blijven de functie houden die ze vanaf het begin hadden.

Probleem opgelost. Even het blu-tooth ontvangertje er uitgehaald en er weer insgstopt en somehow werkt het nu vlekkeloos 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2008 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik sluit me aan bij The_Sukkel.
Voor mijn PC die ik met behulp van MediaPortal als een mediacenter PC gebruik is hij zeer handig. Voor mij geld ook dat de kans erg groot is dat ik hem koop.
Wanneer is ie eigenlijk beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op dit moment aan het typen op dit toetsenbord voor mijn mediacentre en ben er eigenlijk 100% tevreden mee!

Er is nagedacht over dit toetsenbord en ik zal ook absoluut een revieuw plaatsen op onze gewaardeerde tweakerssite!
Je kan bijvoorbeeld met dat touchpad (net zoals bij een laptop) ook heel gemakkelijk scrollen van links naar rechts en andersom. door heel simpel aan de rechterkant te beginnen en dan of tegen de klok in of mee te draaien ga je omhoog of omlaag in de pagina. Dit was voor mij wel een belangrijke feature omdat ik schijtziek werd van mijn oude draadloze toesenbord waarbij het niet mogelijk was om te scrollen (met een instelbare snelheid) dus moest ik klikken of de pijltjestoetsen gebruiken.

Dit is natuurlijk maar een klein iets van dit toetsenbord en ook al met de laptops van tegenwoordig achterhaald... Maar hij blijft een toppertje voor mij!

Het negatieve van dit ramplankie is dat ie natuurlijk matzwart is... VLEKKEN! en stof... Dat is wel jammer, maar hierdoor komen wel de backlights goed uit dus dat is voor mij wel een hele compensatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
The_Sukkel schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 00:58:
[...]

Oh...wow!
Wat een uitvinding...waarom komt dat ding er nu pas?

Zodra die er is dan wordt de kans erg groot dat ik m ga kopen...
Ja, die is mooi he??? Maar jij weet dus ook niet of die media knoppen werken icm de PS3??

ASUS A8N-E SLI, AMD Athlon 4200+ X2 (Manchester), XFX 7900GT, 2048 DC, X-FI Fatal1ty, Samsung Syncmaster 226, Playstation 3, PS3 UN (EU account): basvandiggele, PS3 UN (VS account): dutch_baseline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Voor de mensen die willen weten of de diNovo mini met een PS3 werkt: in de handleiding wordt er iets over een schakelaar hier voor bij het batterijvak gerept. Zie pagina 7 van de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Baseline
Joen schreef op zondag 10 februari 2008 @ 12:09:
Voor de mensen die willen weten of de diNovo mini met een PS3 werkt: in de handleiding wordt er iets over een schakelaar hier voor bij het batterijvak gerept. Zie pagina 7 van de handleiding.
Ik las het ja. Maar ik vroeg me af of de media knoppen (dus "play", "Pauze" e.d.) ook werken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat alleen het toetsenboord werkt en niet zo zeer deze mediaknoppen...

Verwijderd

O-) Hallo allemaal, ik heb een kort vraagje. Via Ebay heb ik een Dinovo Edge gekocht uit Canada. Heeft iemand voor mij de nederlandse handleiding en/of CD-rom "te leen"?? O-)

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 19:21
Kan je die niet gewoon vinden op logitech.com?

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

Ik denk het wel maar dan zal ik eerst mijn TB moeten registreren denk ik. Is de CD-Rom er ook in het nederlands?

• Dutch_Baseline
M@cer schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 13:49:
Kan je die niet gewoon vinden op logitech.com?
nope... ;)

• Dutch_Baseline
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:01:
Ik denk het wel maar dan zal ik eerst mijn TB moeten registreren denk ik. Is de CD-Rom er ook in het nederlands?
Ik denk het ook... Maarre...€125+ vind ik iets te veel voor een gok...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de led lampjes boven de F toetsen aan te laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:00

dollyking

duck tape

Verwijderd schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 07:33:
Is het mogelijk om de led lampjes boven de F toetsen aan te laten?
Nee, tot zover ik weet nog niet, ik heb in Maart nog gezocht. zelf gaan experimenteren zie ik voor mezelf nog niet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:57

Jrz

––––––––––––

Dutch_Baseline schreef op maandag 11 februari 2008 @ 08:47:
[...]

Ik las het ja. Maar ik vroeg me af of de media knoppen (dus "play", "Pauze" e.d.) ook werken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat alleen het toetsenboord werkt en niet zo zeer deze mediaknoppen...
Ik heb een review op mn blog staan:
http://www.hyperswitching...h-dinovo-mini-review.html

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik heb de diNovo mini ook besteld. Ben benieuwd hoe hij zal bevallen en of hij net zo goed is als zijn grote broer: de diNovo Edge. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Joen op 15-04-2008 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Ik heb hem inmiddels ontvangen en er een review over geschreven:
productreview: Logitech diNovo Mini review door Joen

Ik had 6 foto's er van gemaakt, maar je kan er maar 3 uploaden bij de review. Alle foto's staan in mijn Fotogallery: gallery: Joen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dollyking schreef op donderdag 10 april 2008 @ 13:48:
[...]

Nee, tot zover ik weet nog niet, ik heb in Maart nog gezocht. zelf gaan experimenteren zie ik voor mezelf nog niet zitten.
Jammer, was wel mooi geweest. Ook vindt ik het jammer dat de toetsen niet verlichten zoals de G15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Ik heb de Dinovo Edge nu ongeveer 2 weken maar ik blijf het jammer vinden dat de enter toets zo een rare vorm heeft (NL layout?). Van mij hadden ze echter die brede (horizontale) enter toets erop mogen laten. Ik zie op youtube filmpjes dat deze wel bestaan. Misschien is het handig om is met Logitech te bellen en vragen of zij hem misschien willen omruilen.

http://www.cesweb.org/sha...04/6481/mainphoto6481.jpg

Dat is de perfecte layout!! Want het gebeurd me ook nog geregeld dat als ik de linker shift wil indrukken dat ik dan dit krijg:
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
:P

Ik wil echt vet graag die layout hebben die in de link hierboven staat.

[ Voor 34% gewijzigd door Sir_Hendro op 08-06-2008 11:50 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op zondag 08 juni 2008 @ 11:44:
Ik heb de Dinovo Edge nu ongeveer 2 weken maar ik blijf het jammer vinden dat de enter toets zo een rare vorm heeft (NL layout?). Van mij hadden ze echter die brede (horizontale) enter toets erop mogen laten.

Ik wil echt vet graag die layout hebben die in de link hierboven staat.
Is het je gelukt om een exemplaar met de liggende enter-toets in NL te krijgen?

Logitech maakt onderscheidt tussen:
- US layout: liggende enter toets
- US International layout: staande enter toets
In de regel wordt in Europa enkel de US international layout verkocht.

Enkele jaren geleden is het me uiteindelijk wel gelukt hier in NL een gewone diNovo met US layout te bemachtigen, maar tot op heden zonder succes voor de diNovo Edge. Ik dacht even geluk te hebben bij Komplett, maar in tegenstelling tot wat zij vermelden op de website 'US layout' blijkt het een 'US international' layout te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Ik had een paar weken geleden gebeld om te vragen of zij iets voor mij konde betekenen. Zij kunnen geen US layout tobo's van de Dinovo Edge leveren. Het enige wat ik kon doen is er 1 uit Amerika bestellen maar Logitech hier (in europa of waar dan ook) kunnen ze niet aan consumenten leveren. Dat was wel jammer om te horen. Ik moet wel zeggen dat ik nu een beetje aan de enter en shift toets begin te wennen.

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Dank voor jouw reactie! Logitech support had inderdaad voor mij dezelfde boodschap, dus heb ik er maar eentje in de States besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Laatst online: 15-09 15:05
Misschien heb ik er overheen gelezen, dus bij voorbaat vast mijn excuses ;). Sinds ongeveer een week typ ik ook met op deze prachtplank, het is echt een aanradertje! Nu alleen de vraag; aangezien het numerieke deel "mist" en ik weiger in Vista de landinstellingen aan te passen wbt het toetsenbord is mijn vraag; op welke manier kan je toch de welbekende alt-codes invoeren voor afwijkende tekens zoals de euro (alt 0128) etc? De readme op de bijgeleverde CD maakt het me niet echt duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:40

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

In reactie op bovenstaande posts... hoe ziet de enter knop er bij de NL versie uit dan? Waarom moet er nou weer verschil zijn :?

Wat ik me afvraag is of je de diNovo Edge alleen in die bijgeleverde lader op kan laden. Ik vind het een erg stijlvol toetsenbord, denk er over om er eentje te halen, maar wie gaat er nou een toetsenbord op zo'n manier opladen?

Ik wil 'm bij m'n mediacenter gaan gebruiken en heb daar uiteraard niet lekker de ruimte zoals op een bureau, het wordt zo'n aanwezig item in de huiskamer.

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-09 16:10
Kaastosti schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 14:32:
In reactie op bovenstaande posts... hoe ziet de enter knop er bij de NL versie uit dan? Waarom moet er nou weer verschil zijn :?

Wat ik me afvraag is of je de diNovo Edge alleen in die bijgeleverde lader op kan laden. Ik vind het een erg stijlvol toetsenbord, denk er over om er eentje te halen, maar wie gaat er nou een toetsenbord op zo'n manier opladen?

Ik wil 'm bij m'n mediacenter gaan gebruiken en heb daar uiteraard niet lekker de ruimte zoals op een bureau, het wordt zo'n aanwezig item in de huiskamer.
Bij de NL versie is de ENTER toets staand (Verticaal).
Heb vandaag ook mijn diNovo Edge binnen gekregen, en vind het een super letterplank.
Je kan em alleen opladen via de bijgeleverde oplader, die ook helemaal piano zwart is.
Maar zelfs vers uit de doos gaat ie 24 dagen mee zonder opladen.
En is ie bijna leeg, zet je het 's avonds op de lader als je naar bed gaat of zo, daarna er weer afpakken, en gaat ie weer doodleuk een maand of 2 mee zonder opladen.
Dus ik zie niet in waarom de oplader een nadeel moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit toetsenbord nu een paar jaar en sinds vandaag een probleem.

Ik heb het apparaat uitgezet om te toetsen af te doen met een droge doek, hierna aangezet en hij werkt niet meer.
Normaal als je de capslock toets indruk piept het toetsenbord, dat doet hij niet meer en Vista ziet hem ook niet meer. Ja hij staat aan en alles licht ook op als ik de FN toets indruk.

Is er een manier om dit ding te resetten of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Misschien met je even opnieuw connecten met die connect-knopjes (eentje op de achterkant van het toetsenbord en eentje aan de onderkant van de ontvanger) of opnieuw pairen als je hem via bluetooth op een bluetooth stick gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jermaine
  • Laatst online: 15-09 15:05
Jermaine schreef op maandag 29 december 2008 @ 19:05:
Misschien heb ik er overheen gelezen, dus bij voorbaat vast mijn excuses ;). Sinds ongeveer een week typ ik ook met op deze prachtplank, het is echt een aanradertje! Nu alleen de vraag; aangezien het numerieke deel "mist" en ik weiger in Vista de landinstellingen aan te passen wbt het toetsenbord is mijn vraag; op welke manier kan je toch de welbekende alt-codes invoeren voor afwijkende tekens zoals de euro (alt 0128) etc? De readme op de bijgeleverde CD maakt het me niet echt duidelijker?
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Euro-teken: CTRL+ALT+5
Al die andere speciale codes: ik denk dat je toch echt het programma "Speciale tekens" in Windows zelf moet gaan gebruiken of zoals ik een los draadloze numpad aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert S.
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-12-2024
Als ik het toetsenbord in de oplader zet, kan ik de volumeslide bedienen zonder het aan te raken, tot een afstand van ~1cm.* Stoer! Als ze dit nou es uitbreiden tot 3cm en het mogelijk maken zonder de oplader... O+

* Kan iemand mij de natuurkunde hierachter uitleggen? Ik zie geen vonkjes overspringen :(, maar touch werkt toch door geleidbaarheid van de huid? En wat is de functie van de oplader in dit fenomeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eguna
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-09 18:00

Eguna

AMD is liev

Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 15:23:
Ik heb dit toetsenbord nu een paar jaar en sinds vandaag een probleem.

Ik heb het apparaat uitgezet om te toetsen af te doen met een droge doek, hierna aangezet en hij werkt niet meer.
Normaal als je de capslock toets indruk piept het toetsenbord, dat doet hij niet meer en Vista ziet hem ook niet meer. Ja hij staat aan en alles licht ook op als ik de FN toets indruk.

Is er een manier om dit ding te resetten of iets dergelijks?
Ok nouja, eerst even disclaimen: ik ben niet verantwoordelijk voor het mogelijk nog verder stuk gaan van je toetsenbord.
Er is iets goed mis met de bedrading van de Edge.
wat tot nu toe al twee keer mijn Dinovo van niet meer werken heeft gered is buigen.....
Pak het toetsenbord met beide handen aan de kanten vast, en doe je duimen op de grijze polssteun.
Druk vervolgens een beetje (niet te hard!) je duimen in, in een soort van buigende motie.
Hopelijk werkt hij weer.

Het schijnt dat de bedrading van de accu naar het toetsenbord in de pols steun is verwerkt, maar deze draden zijn schijnbaar veelste krap vast gemaakt te zijn.

Ik hoop dat het helpt

My life for hire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:12
Ik ben zelf ook aan het denken dit TB te halen.

Weet iemand of er ook al alternatieven zijn voor dit TB of een opvolger er van is/komt.
TB is al een aantal jaren oud. Is de techniek erachter misschien ook veroudert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 22:33
Ik heb 2 vragen over de Logitech diNovo Edge waar ik nergens de antwoorden van kan vinden. Ten eerste de oplader/ stand. Kan ik daar van ook de stekker alleen in steken als ik hem wil opladen zo dat ik hem in alle andere gevallen alleen als opberg stand kan gebruiken?
De 2de vraag gaat over de media toetsen. Ik gebruik winamp voor mijn muziek af te spelen. Ik zag dat hij ook de stop/start/pauze/back/forward heeft maar je moet daarvoor de extra toets ingedrukt houden om ze op te lichten en gebruiken. Ik neem aan dat er in de setpoint een optie is om er voor de kiezen dat je die gewoon in en uit kunt zetten door er op te duwen net zo als dat je dat doet om de caps lock te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dollyking
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:00

dollyking

duck tape

Beetje oud topic maar toch.

Zijn er mensen die dit tobo lekker aan het lopen hebben in win10? Of bestaan die niet meer?

Na bijna 9 jaar denk ik afscheid te nemen. Het is enorm traaggeworden onder win10. Ik vermoed dat de bluetooth niet meer mee komt.
Ik heb de laatste setpoint drivers gebruikt, maar ook die zien er al weer oud uit.
Tijdens win vista en 7 was er een extensie in chrome, die werkte lekker maar schijnt ook geen effect meer te hebben. Jammer, had net de accu vervangen en de oplader gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik las toevallig je reactie. Ik ben al jaren in het bezit van een Dinovo Edge en werk er sinds een jaar mee met een MAC. Nu laadt hij ineens niet goed meer op. Helaas, ik denk einde oefening. Jij schrijft dat je de accu hebt vervangen. Is dat mogelijk?

groet
Ruurd

ruurd58@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poktor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 12:26
Heb dit tobo zo'n 10 jaar in huis gehad voor bediening van mn htpc en ben onlangs aan mn tweede begonnen. Dat zegt wel genoeg. Een betere is er gewoon niet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:29
dollyking schreef op zaterdag 5 september 2015 @ 08:03:
Beetje oud topic maar toch.

Zijn er mensen die dit tobo lekker aan het lopen hebben in win10? Of bestaan die niet meer?

Na bijna 9 jaar denk ik afscheid te nemen. Het is enorm traaggeworden onder win10. Ik vermoed dat de bluetooth niet meer mee komt.
Ik heb de laatste setpoint drivers gebruikt, maar ook die zien er al weer oud uit.
Tijdens win vista en 7 was er een extensie in chrome, die werkte lekker maar schijnt ook geen effect meer te hebben. Jammer, had net de accu vervangen en de oplader gefixt.
een quote na 6 jaar, werkt nog steeds onder de laatste win10. Ga wel afscheid nemen, omdat die te groot is. Maar poeh wat een lang plezier en goede accu.

no comment

Pagina: 1 2 Laatste