Toon posts:

IS A8N32-SLI Deluxe compatible met een X1900XT 512MB

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb momenteel een moederbord van asus, een A8N32-SLI Deluxe en wil een perfect werkende
Videokaart op plaatsen, moet geen ultra modern vidkaart zijn, maar redelijk qua prijs-kwaliteit en die perfect compatible is met mijn moederbord,
een vriend zei dat een X1800XT ideaal zou zijn, qua prijs en kwaliteit,
En qua drivers is het perfect op punt zei ie.
Kheb nu een EN7800GT Dual

Maar ik ben nu eens één van de grootste noobs 8)7 die er is op deze forum en wil zo weinig mogelijk
tunnen of instellen en toch dat die vid kaart perfect zou werken zonder dat ge een halve genie moet zijn.

het kaart in kwestie mag wel tot 400 euro kosten.
zolang het meekan met de recente spellen van het moment.
Welke kaart zou ik moeten kopen, enige suggesties???

Verwijderd

volgens mij kun je aardig wat topics vinden over IS A8N32-SLI Deluxe perikelen. Heb je al gezocht? ;)

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:46
ik zou dan eerder voor een X1950XTX of een GF7950GX2 gaan als ie toch 400E mag kosten.
(is de eerste optie waarschijnlijker denkik, de GX2 is vast wat duurder)

beiden gaan probleemloos op je mobo, waarom iedereen zich daarover steeds zo druk maakt??? :?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

Verwijderd

Topicstarter
als ik een ASUS Extreme AX1900XT/2DHTV zou kopen zou die dan compatible zijn met mijn mobo?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:20
Compatible zijn is denk ik niet zo'n probleem.

Houd ook rekening met de volgende zaken:
  • De voeding van de PC moet ook genoeg energie kunnen leveren (groot verschil tussen A-merk en 'no name' voedingen)
  • Past de kaart er wel in (vaak neemt een High-End videokaart twee sloten aan ruimte in beslag)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Hoi, welkom op GoT. Het is hier de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar informatie voordat je een topic opent. Lees reviews en gebruik de search even, dan kan je vrij snel zelf bepalen of deze kaart geschikt is voor je :)

Lees ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) even door, hier staat in uitgelegd hoe het hier zo'n beetje werkt :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

**LET OP** Welke videokaart/monitor moet ik kopen?

Als je -zoals je zelf aangeeft- een van de grootste noobs bent is er maar een oplossing: lees je in opdat je niet langer een van de grootste noobs bent :z

Als je simpelweg op dit forum zoekt naar "X1950XTX A8N32-SLI" vind je al meerdere antwoorden op je vraag. Komt bij dat het erg ondoordacht is om EUR 400 tegen iets aan te gooien waar de je ballen verstand van hebt. Werk eerst aan dat verstand, dan kun je later zelf afwegen of je je EUR 400 hier zinnig investeert of niet (en dat is een afweging die je alleen zelf kunt maken)

Grrr, moet sneller leren tikken :+

[ Voor 3% gewijzigd door dion_b op 13-10-2006 12:29 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.