Welke PHP Editor gebruiken jullie allemaal ?
Ik zelf maak meestal gebruik van Macromedia Dreamweaver 8.0
Ik zelf maak meestal gebruik van Macromedia Dreamweaver 8.0
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik gebruik ook Zend Studio, maar dan onder windows. Het is inderdaad een prachtpakket.Maar dat het java-based is vind ik zo drama. Regelmatig vage vastlopers en redelijk traag, zelfs op m'n Core 2 Duo systeem. Maar de voordelen overklassen deze nadelen vind ik. Ik heb heel wat Editors geprobeerd maar zit nu alweer een jaar bij Zend.facer schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:36:
HomeSite, Helaas is de productie hiervan gestopt daarom 1,5 jaar geleden overgestapt op Zend.
Zend ik eerst altijd op een Windows machine maar na een tijd begin je je er aan te ergeren dat het Java is en niet zo snel is op een Windows bak. Daarom maar op een Ubuntu systeem heb geinstalleerd en nu gaat het net zosnel zoals het bij niet-java appilicatie ook gaat.
Tevens is de code completion perfect en als je CTRL indrukt en de functie in je script springt Zend automatisch naar de desbetreffende functie toe. Nadeel is wel dat als de functie in een ander bestand staat dat dit bestand wel geopend moet zijn door Zend.
Voorderest echt een pracht pakket
https://fgheysels.github.io/
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq