Toon posts:

PHP Editor

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Welke PHP Editor gebruiken jullie allemaal ?

Ik zelf maak meestal gebruik van Macromedia Dreamweaver 8.0

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Waarom kijk je niet even in beste all in one editor (html/css2/php/..) ? Daar staan genoeg editors tussen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam hem net tegen toen ik mn topic gepost had, niet goed gekeken dus, maar bedankt :)

Overigens kan ik nog geen informatie vinden over PHP editors die aanvullen zoals bijv. VS.NET dat doet als je 'get' in tikt dat je dan alle functies te zien krijgt die met 'get' beginnen (incl. je zelfgemaakte functies).

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-12-2025
Zend of ultraedit. geregistreerd en gekocht, natuurlijk.

edit: geregistreerd is niet altijd legaal....bedoel natuurlijk legaal.

[ Voor 49% gewijzigd door sariel op 12-10-2006 12:31 ]

Copy.com

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:08

Totaalgeflipt

De enige echte

Pspad Editor
Heerlijk :O

Verwijderd

Crimson Editor

www.crimsoneditor.com

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:22

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Vi IMproved met syntax highlight. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Facer
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Facer

Ken net.....

HomeSite, Helaas is de productie hiervan gestopt daarom 1,5 jaar geleden overgestapt op Zend.

Zend ik eerst altijd op een Windows machine maar na een tijd begin je je er aan te ergeren dat het Java is en niet zo snel is op een Windows bak. Daarom maar op een Ubuntu systeem heb geinstalleerd en nu gaat het net zosnel zoals het bij niet-java appilicatie ook gaat.
Tevens is de code completion perfect en als je CTRL indrukt en de functie in je script springt Zend automatisch naar de desbetreffende functie toe. Nadeel is wel dat als de functie in een ander bestand staat dat dit bestand wel geopend moet zijn door Zend.

Voorderest echt een pracht pakket

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 10:03
facer schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 12:36:
HomeSite, Helaas is de productie hiervan gestopt daarom 1,5 jaar geleden overgestapt op Zend.

Zend ik eerst altijd op een Windows machine maar na een tijd begin je je er aan te ergeren dat het Java is en niet zo snel is op een Windows bak. Daarom maar op een Ubuntu systeem heb geinstalleerd en nu gaat het net zosnel zoals het bij niet-java appilicatie ook gaat.
Tevens is de code completion perfect en als je CTRL indrukt en de functie in je script springt Zend automatisch naar de desbetreffende functie toe. Nadeel is wel dat als de functie in een ander bestand staat dat dit bestand wel geopend moet zijn door Zend.

Voorderest echt een pracht pakket
Ik gebruik ook Zend Studio, maar dan onder windows. Het is inderdaad een prachtpakket.Maar dat het java-based is vind ik zo drama. Regelmatig vage vastlopers en redelijk traag, zelfs op m'n Core 2 Duo systeem. Maar de voordelen overklassen deze nadelen vind ik. Ik heb heel wat Editors geprobeerd maar zit nu alweer een jaar bij Zend.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:29
Sorry hoor, maar dit is gewoon een nutteloos opsomtopic. Dat is niet de bedoeling van dit forum.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.