Toon posts:

groothoek converter ????

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi lui,
Ik wil me een groothoek converter lens aanschaffen voor mijn powershot S2 maar ik zie door de lenzen het bos niet meer
welke kan ik het beste nemen???? ik zelf zat te denken aan de Raynox DCR5000

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2006 10:04 ]

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:02

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 09:46:
hoi lui,
Ik wil me een groothoek converter lens aanschaffen voor mijn powershot S2 maar ik zie door de lenzen het bos niet meer
welke kan ik het beste nemen???? ik zelf zat te denken aan de Raynox DCR5000
goede keus, doen meer mensen. Toch is het handiger om niet voor zo'n vraag een topic te openen, maar hem gewoon te stellen in het S2 topic, die er ook is.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt ik ben hier voor het eerst zal niet meer gebeuren

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-01 14:04
Ik heb de 6600 voor mijn S2, ben er best tevreden over.

http://www.lensmateonline.com/newsite/S2wide.html
Daar staan een paar lenzen + test fotos

Verwijderd

Topicstarter
ik zie bij de 6600 dat er wat onscherpe delen zitten in de hoeken ik heb op raynox ook gekeken en daar zie je dat ook terweijl de 5000 daar geen last van heeft.
welke adapterring moet ik er voor hebben ?

ik heb de ring LA-DC58E van Canon zal dit passen of moet ik een andere hebben zo ja welke?

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 14:03

Zoefff

❤ 

Zoals al gezegd wordt, je kan dit beter vragen in Canon Powershot S2 IS - Deel 2. Meld er dan wel bij wat je zelf al hebt uitgezocht, en waarom je tot de (voorlopige) conclusie bent gekomen de DCR5000 te nemen :)

Wil je er in het vervolg wel op letten dat je een wat duidelijkere titel aan je topic geeft? Naast het feit dat 4 vraagtekens wat overdreven zijn, is het met een titel als "groothoek converter ????" nog lang niet duidelijk wat er nou precies in je topic staat. Beter zou iets zijn als "Welke groothoek converter voor Canon PowerShot S2?".

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.