Toon posts:

Core 2 Duo E6300 compatible met ECS P4M800Pro en OC-baar?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees aan de ene kant verhalen dat slecht enkele mobo's echt de core 2 duo cpu's ondersteunen, maar de website van ecs zegt van wel.

Kan er iemand mij duidelijkheid geven of een e6300 op een ECS P4M800Pro kan draaien?
Indien ja ook de vraag of hij overclockbaar is zonder extra dingen te kopen (gezien de lage w lijkt me dat ook niet vereist?)

Ik wil e6300 en een zo goedkoop mogelijk moederbord hebben en ietwat overklokken
ik heb 2 x 512 DDR2 533 pc4200 geheugen in dual channel
300 gig samsung sata 2 schijf
ati x800 256 ddr video kaart
Hoever zou ik zonder extra dingen te kopen kunnen overclocken op schatting? (ff om te weten of ik er moet aan beginnen of niet).

Ik heb gezocht naar de goedkoopste overclockbare mobo voor de e6300 maar iedereen lijkt een asus te usen?

Thanks!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit staat gewoon op de ECS website. Er zijn 5 verschillende subversies van de P4M800PRO. Ga gewoon na welke je hebt en kijk op de CPU support tabel. Zie ook PMG FAQ » Welke processors kan ik op mijn moederbord prikken?

FAQ-gevalletje, topic dicht dus. Overclocken is hier niet van toepassing, kijk eens rond in Tweaking & Cooling Algemeen en met name in de FAQ die daar staat ;)

Dit topic is gesloten.