God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Virussen? Scan ze hier!
Deze advertentieplaats is te huur!
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Wat heb jij vaak op F5 moeten drukken om ervoor te zorgen dat je een topic als deze mocht openen zeg

en nu probeer je de schade in te halen zeker
uhuuummm
Niet zo heel vaak, eigenlijk... Was allemaal andere dingen aan het doen en vond toen dat ik wel 'n paar van die #1's mocht lezen... Was bij 75 ofzo en toen zag ik opeens weer GoTKaspers schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:15:
[...]
Wat heb jij vaak op F5 moeten drukken om ervoor te zorgen dat je een topic als deze mocht openen zeg.
Verwijderd
jij balenMithrandir schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:18:
[...]
Niet zo heel vaak, eigenlijk... Was allemaal andere dingen aan het doen en vond toen dat ik wel 'n paar van die #1's mocht lezen... Was bij 75 ofzo en toen zag ik opeens weer GoT
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Weinig verschil merkbaar hoor (eerlijk gezegd, helemaal niets)Robin schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:21:
En wat is het schnell!!!
Althans, tot nu toe dan
Virussen? Scan ze hier!
Hier wel hoor, gaat een stuk snellerwildhagen schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:23:
[...]
Weinig verschil merkbaar hoor (eerlijk gezegd, helemaal niets)
Althans, tot nu toe dan
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De database is ongeveer 10% sneller en dat is dus 0,036s in plaats van 0,040s per pagina! Dat je dat niet merkt?wildhagen schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:23:
[...]
Weinig verschil merkbaar hoor (eerlijk gezegd, helemaal niets)
Althans, tot nu toe dan
[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 10-10-2006 18:28 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Staat in een koekjeAngeloonie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:20:
Eikels, nou weet ik niet wat m'n F5 counter zei
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Bargemanos schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:16:
[...]
en nu probeer je de schade in te halen zeker
Hoezo?
Wanneer is die merge ook alweer?Vinnie schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:36:
Hmmm, heb er eigelijk weinig van gemerkt
Maargoed, zo kunnen we weer een tijdje vooruit
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Wiens ev0l idee was dat eigenlijk?BtM909 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:49:
En zeg eerlijk: op hoeveel stonden jullie F5 counters?
1BtM909 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 18:49:
En zeg eerlijk: op hoeveel stonden jullie F5 counters?
Wat is daar nou evil aan
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Toch maar eens allemaal gesloten...
en ja... de aantal hits was op het werk het hoogst

Specs: Server, WS boven, WS beneden
je dezelfde post 2x maar de 1e is blijkbaar weggemod
uhuuummm

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Als alle admins zo 'afwezig' zijn breekt de anarchie hier uitF_J_K schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:43:
Huh? Wah? Zijn we weg geweest dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Vinnie op 10-10-2006 19:48 ]
C:\>_
Signature
Verwijderd
Als zwarte heb ik geen blauwtje gelopen dus het zal wel goed zijnpasta schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 03:32:
... dus heb ik verder weinig van de downtime en eventuele bijkomende problemen (als die er zijn geweest) gemerkt.