Ik heb 2 maanden geleden een tweedehands P4 2,4 Ghz + MOBO gekocht. Specificaties zijn zoverre niet belangrijk, hieronder volgt een lijstje. 
Pentium 4 2,4 GHZ
Kingston 2x 512 MB DDR 400 PC3200 = 1GB
Asus P800 MOBO met AGP 8x.
Ik wil tijdelijk tot januari een nieuwe videokaart hebben, daarna komt een gloednieuw systeem. Als ik maar een enkele game kan draaien, dit is met mijn FX5500 niet meer mogelijk.
Wat moet de videokaart hebben?
- AGP 8x (Duh
)
- Tenminste één DVI-D aansluiting
- Graag passief gekoeld, niet persé
- Budget maakt niet zoveel uit.
- ATI of nVidia.
Hierboven heb ik over het budget, waar het mij om gaat is eigenlijk is dat ik geen over-kill krijg. Ik wil dus een videokaart die niet 'te zwaar' is voor mijn systeem. Niet dat ik de helft van de kaart niet kan gebruiken, omdat mijn PC het er niet uit kan trekken. Beetje afgetrokken uitgelegd, maar ik denk wel dat jullie mij snappen.
Kunnen jullie helpen met mijn keuze?
Pentium 4 2,4 GHZ
Kingston 2x 512 MB DDR 400 PC3200 = 1GB
Asus P800 MOBO met AGP 8x.
Ik wil tijdelijk tot januari een nieuwe videokaart hebben, daarna komt een gloednieuw systeem. Als ik maar een enkele game kan draaien, dit is met mijn FX5500 niet meer mogelijk.
Wat moet de videokaart hebben?
- AGP 8x (Duh
- Tenminste één DVI-D aansluiting
- Graag passief gekoeld, niet persé
- Budget maakt niet zoveel uit.
- ATI of nVidia.
Hierboven heb ik over het budget, waar het mij om gaat is eigenlijk is dat ik geen over-kill krijg. Ik wil dus een videokaart die niet 'te zwaar' is voor mijn systeem. Niet dat ik de helft van de kaart niet kan gebruiken, omdat mijn PC het er niet uit kan trekken. Beetje afgetrokken uitgelegd, maar ik denk wel dat jullie mij snappen.
PV 7,82 kWp (Enphase IQ7+ 6x Jinko N-Type 370 Watt / 14x Jinko P-Type 400 Watt)