Beste prijs/ kwaliteitsverhouding processor voor kantoor

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• alex4allofyou
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 04-02-2025
Hallo,

Ik moet voor de zaak een nieuwe computer in elkaar zetten alleen heb ik het processor-nieuws de laatste tijd niet meer zo in de gaten gehouden.

Mijn oog valt op dit moment op de Intel Core Duo E6300.

Punten van belang:
- Vista moet er goed op draaien (blijft lastig inschatten, maar toch)
- Computer wordt voornamelijk gebruikt voor boekhouding, facturatie en HD afspeelmogelijkheden
- moet compatible zijn met 64bits software

Jullie hulp wordt bijzonder gewaardeerd.

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-03 17:18
ja denk idd dat die proc wel goed moet zijn. dual core toch redelijk snel. voor de rest word er weinig spannends op gedraait dus moet goedkomen :)

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Verwijderd

alex4allofyou schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 13:11:
Hallo,

Ik moet voor de zaak een nieuwe computer in elkaar zetten alleen heb ik het processor-nieuws de laatste tijd niet meer zo in de gaten gehouden.

Mijn oog valt op dit moment op de Intel Core Duo E6300.

Punten van belang:
- Vista moet er goed op draaien (blijft lastig inschatten, maar toch)
- Computer wordt voornamelijk gebruikt voor boekhouding, facturatie en HD afspeelmogelijkheden
- moet compatible zijn met 64bits software

Jullie hulp wordt bijzonder gewaardeerd.
Ik heb laatst aan een klant van ons een simpel HP-computertje verkocht met een Athlon64 X2 3800+. Die was erg betaalbaar en, voor zover ik heb kunnen zien, erg snel. Nou kan ik geen oordeel geven over HDTV, want dat ging om een echte kantoor-PC en geen semi-thuis-PC. Onboard video dus...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dat is hier helaas niet de bedoeling. Begin hier: PMG FAQ » Welke moet ik nemen? Daarin staat naast wat richtlijnen en inkoppers ook waar je met dit soort "Welke systeem moet ik nemen?" vragen terecht kunt :)

Dit topic is gesloten.