Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:32
Ik open dit topic omdat ik nu al een poosje hoofdpijn krijg als ik het voor mezelf probeer duidelijk te maken, maar het lukt me maar niet. Ik zie door de spreekwoordelijke bomen het bos niet meer.

Ik heb momenteel pre-pay van Hi, het nummer, en ook dezelfde simkaart gebruik ik al 7 jaar lang. Ik ben dus zeer gehecht aan dit nummer. Daarnaast vind ik het zelf ook altijd erg vervelend als anderen steeds een nieuw nummer krijgen, daarom wil ik juist mijn huidige telefoonnummer behouden.

Ik heb sindskort ook een nieuw toestel, een i-mate K-Jam. Een PocketPC met telefoonmogelijkheden, wifi en gprs/edge. Meer te lezen over dit toestel in het volgende topic: HTC Wizard (i-mate K-JAM/Qtek 9100/MDA Vario/M3000) -Deel 13

Wat wil ik?
Ik wil een sim-only abbonoment (omdat ik toestel dus al heb) én ik wil gebruik maken van mobiel internet.

De mogelijkheden.
  • KPN SIM-Only 20 van € 20,- voor € 10,- 100 min. € 0,200
  • Mobiel internet €10,- per maand + €0,50 per MB
Komt op minimaal 20 euro per maand uit, dit is mij eigenlijk te duur!
  • Telfort 200 + 100 Sim-Only. €5,50 per maand
  • Mobiel internet €9,50/€27,50 per maand
Qua Abbonomentskosten komt telfort het beste uit de bus. En zeker omdat ze een aantrekkelijke aanbieding hadden voor EDGE 1GB voor €9,50 per maand. Althans, dat dacht ik.
Echter is dit niet mogelijk icm Sim-Only, en kost het dan €27,50 per maand. :? 8)7

Ik bel absoluut niet veel, die 200 belminuten van het telfort is eigenlijk al overkill, maar het is relatief een erg goede aanbieding, voor slechts €5,50 per maand. Echter is dat dus niet met internet erbij.

Daarnaast was het mij ook niet duidelijk hoe het nou zit met die "bundels". Op de TV reclames hoor je altijd, alles betalen uit 1 bundel. En dan hebben ze sms-extra bundels. Dat betaal je dan vanuit je bundel? Of is zijn dat kosten bovenop je bundel?

In mijn profiel staat al dat ik in Roden woon (tussen Assen en Groningen in) En ik wil dus in deze regio absoluut dekking hebben! Ik heb al gezien dat er hier geen UMTS dekking is, maar volgens mij ondersteund mijn toestel dat toch niet :)

Wie kan mij duidelijkheid verschaffen?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
T-Mobile Flex Sim-Only 20 euro met P.I.T T-Mobile PIT: voor € 9,50 per maand onbeperkt internetten (pocket internet totaal). Je zit dan wel rond de 30 euro per maand, maar je belt erg goedkoop. En mocht je overhouden, dan gaat het altijd mee! Dat lijkt mij dus ideaal voor jou situatie. Je kan uiteraard je nummer mee nemen naar T-Mobile.

Ik raad je wel aan om even langs te lopen bij een winkel. Die kunnen je zo iets beter en makkelijker uitleggen. Succes :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 09-10-2006 22:26 ]

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-11 11:10
Als je een alles uit 1 bundel hebben wilt... Let dan op dan je bij KPN Mobiel gewoont moet betalen voor service nummers.. Die gaan dus niet uit je bundel.. |:(

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Telfort had historisch gezien altijd de laagste internet prijzen. T-Mobile heeft dat stokje overgenomen door met Web 'n Walk te komen (voormalig PIT) voor 9,50 EUR onbeperkt. Als je geen EDGE wil, maar gewoon GPRS, is T-Mobile simpelweg je enige keus om met abonnement + SMS bundel eventueel, < 20 EUR te blijven. Ga je naar Telfort, dan wordt het al gauw een tientje duurder. Vodafone en KPN zijn het duurst wanneer je redelijk veel internet, dus dat moet je voor jezelf even bekijken. Er zijn maar 5 operators, dus 5 opties, en het is niet zo moeilijk om die voor jezelf op een rijtje te zetten. Succes.

Alors.

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:41

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik vraag me af of je goed bereik hebt in Roden, 15km verderop is Telfort nou niet bepaald geweldig.
T-Mobile is wel prima trouwens en dat internet van T-Mobile werkt ook erg fijn. :)

Loop anders eens bij de T-Mobile shop langs en probeer er een leuke aanbieding uit te slepen. Bel eventueel daarna nog met de klantenservice en speel ze een beetje tegen elkaar uit. Ik heb op die manier 100 60 euro korting gekregen vorig jaar. :)

edit:
Ehm ietsje minder dus. Heb toen 3 maanden geen abo betaald iig, geregeld in de T-Shop. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Beekforel op 10-10-2006 11:05 ]

• ThunderNet
Ok, bedankt voor de tip! Ik zal vanmiddag ff langs de t-mobile winkel e.d. :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

TS even iets anders. Denk je er wel om dat je tegenwoordig erg leuke kado's kunt krijgen bij een nieuw abbonement.

www.gsmtrack.nl en www.rinkel.nl heb ik goede ervaring mee

Denk er ook even om of je toestel simlock vrij is of maak deze simlockvrij.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:10

Sabbi

je denkt aan mij.

The Real Falcon schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:28:
TS even iets anders. Denk je er wel om dat je tegenwoordig erg leuke kado's kunt krijgen bij een nieuw abbonement.

www.gsmtrack.nl en www.rinkel.nl heb ik goede ervaring mee

Denk er ook even om of je toestel simlock vrij is of maak deze simlockvrij.
Dat zijn geen kado's, dat is verstopt kopen op afbetaling.

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Sabbi schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

Dat zijn geen kado's, dat is verstopt kopen op afbetaling.
Klopt alleen je betaald er eigenlijk niks voor.. want laat staan dat TS nu een simonly Telfort voor 20,- zou aanschaffen ... hij betaald gewoon die 20 permaand of je daar nu een kado bij kiest of niet.

Dus uit eindelijk is het gewoon een kado.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

een Sim-only willen en 'n GPRS-verbinding is bijna not done voor 'n leuke prijs...

Vaak zit je dan gewoon vast aan de normale tarieven!

Wat je wel zou kunnen overwegen is 'n sim-only bij 2call.nl icm Orange.

je betaald dan de helft vd maandelijkse kosten en kunt onbeperkt internetten voor 6 euro/ maand :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• ThunderNet
Ik wil er dus ook geen cadeau bij :) Juist omdat je er wel voor betaald met je abbonomentskosten.

Ik stap vanmiddag wel een paar winkels binnen, misschien is er wel wat te regelen! :)

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
The Real Falcon schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 12:00:
[...]
Klopt alleen je betaald er eigenlijk niks voor.. want laat staan dat TS nu een simonly Telfort voor 20,- zou aanschaffen ... hij betaald gewoon die 20 permaand of je daar nu een kado bij kiest of niet.

Dus uit eindelijk is het gewoon een kado.
Klopt, maar zonder kado krijg je waarschijnlijk een behoorlijke korting en met kado niet. Dus uiteindelijk betaal je het toch zelf.

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik snap hem :)

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:41

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Hoe zit dat trouwens met de bonussen op abo's, ik heb gehoord dat dat allemaal afgeschaft worden gaat?

• ThunderNet
Goed, ik ben dus vanmiddag langs de Belcompany en T for Telecom geweest.
Bij de T for telecom, hadden ze gebeld met Telfort, echter zeiden ze daar dat de actie van internet voor €9,50 p/m, juist op sim-only geld.

Ik bel dus nu net om te bestellen, is het helemaal niet mogelijk :? :/ Zou ik verkeerd geinformeerd zijn.
Nou lekker dan :/

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
ThunderNet schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:49:
Goed, ik ben dus vanmiddag langs de Belcompany en T for Telecom geweest.
Bij de T for telecom, hadden ze gebeld met Telfort, echter zeiden ze daar dat de actie van internet voor €9,50 p/m, juist op sim-only geld.

Ik bel dus nu net om te bestellen, is het helemaal niet mogelijk :? :/ Zou ik verkeerd geinformeerd zijn.
Nou lekker dan :/
Voor zover ik het weet, is het volgende daar het geval. Je kan die 9.50 alleen nemen met een 2 jarig contract van meer dan 150 bel minuten. Bij sim-only bieden ze dat niet aan, want dan kost het 27.50 extra. Ook als je een 1 jarig normaal contract neemt, kost het 27.50 :)

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Dat is ook mijn ervaring helaas. De 9,50 EUR is alleen bij een select aantal abonnementen beschikbaar, incl. smartphone die je al hebt, en voor 24 maanden.

Deze acties fluctureren nogal, dus misschien dat er volgende maand meer keuze is. Ik heb echter nog nooit een SIM Only aanbieding gezien met 9,50 EUR Maximaal Online Bundel bij Telfort. Helaas, omdat ik ook naar zoiets op zoek ben bij Telfort, met EDGE.

Alors.

Pagina: 1