6615 WD besteld...... het vervolg #2
Ok, ff terug, 31 januari had ik mn znote besteld, deze werd 13 februari compleet geleverd (sleeve, 2 gb, us-tobo). Op tijd dus.
Helaas wel DOA (dead on arrival). Het scherm ging niet aan

, de vga-connector zat los bleek later . Opgestuurd naar IJsselstein op de 14e, na reparatie kreeg ik m de 17e weer in mn handen.
Helaas, bij het opstarten vage tekens en kleurtjes op het scherm; BIOS naar de klote

Weer naar IJsselstein opgestuurd en daar hebben ze een nieuwe BIOS geflashed. Mij was het met een bootable BIOSCDtje niet gelukt.
Vrijdag 23 februari. TNT belt aan, de 6615. Eindelijk aan de slag. Remco had me gemaild dat ze mn 6615 grondig hadden getest voor uitlevering.
Ik was redelijk sceptisch (niet zo gek lijkt me) maar ging er weer eens goed voor zitten.
De 6615 aangezet en, godzijdank, geen onverwachte zaken. Na ouderwets 'ERASE-ALL-DATA'-progje en XP (pro 32) en drivers te hebben geinstalleerd ging ik aan de gang.
Nu, 2 weken verder dus, mijn oordeel:
Deze laptop is gruwelijk. Gruwelijk in de zin van goed. Heilig. Een beest. (tsja, zullen een aantal mensen denken, na die ellende wil je m natuurlijk goed vinden, al is het maar om je eigen ego, maar zo is het dus niet).
Deze bak heerscht!!

. en geloof me, ik was zeeeeeeeeer sceptisch 2 weken geleden.
Ik heb m niet gekocht om te fotosjoppen maar om ook mee te gamen (waar koop je m anders voor.....). Supreme Commander, CoH, COD2, FEAR, 2142, Medieval 2. Het speelt gruwelijk lekker.
('hoeveel fps'? en 'in welke resolutie dan?, zie posts van anderen)
Ik heb, zoals velen, de config met de 2Duo T7200, 2 GB 667mhz, 100GB 7200 (en de abgn-kaart met het oog op de komende jaren en nog een afst.bed. enzo). Daar is 1550 euri voor neergelegd.
In mijn geval was de aankoop (via Zepto Nederland/N4ALL) in het begin een behoorlijk drama.
Gelukkig was de service goed al valt er op het gebied van communicatie wel wat te verbeteren.
Joep en Remco hebben mij goed op de hoogte gehouden gedurende de reparaties maar ik heb wel gemerkt (en gelezen in andere posts) dat de klant vaak zelf achter informatie aan moet over een vertraging oid.
Voor al diegenen die overwegen om een prachtige notebook te kopen; hou ook de volgende in de gaten:
Asus Lamborghini VX2
Heeft ook een 1650 * 1080 scherm, ook 2 GB 667mhz, een 2 Duo T7400 (2,16 GHz ipv mijn 2,0 GHz T7200, een 7700 Go 512 MB (3Dmark06;
2700. de 7600 Go doet 1900), ingebouwde webcam etc, etc. Op de videokaart na, behoorlijk hetzelfde dus.
Hij is wel alleen zo'n 1200 euri duurder

maar ja, daar heb je dan wel een 'mooi' geel laklaagje voor.
De 6615 WD is dus heeeeeeeel veel notebook (en plezier) voor een hele mooie prijs.