CounterStrike: source is een 60-80 fps errug goed.
misschien is er ergens zo'n 3rd party driver die fpsincreases garandeert? gebruikte ik vroeger ook voor mijn 9600XT, werkte als gesmeerd. Er zijn ook genoeg tweaks om het aan te passen hoor, source engine is in mijn ogen enorm aanpasbaar. tijd om die ook eens te installeren.
Oblivion en BF2142 kun je echt VERGETEN. dat gaat dit beestje niet trekken. Sterker nog, mijn desktop met overclockte 6800GT en een berg ander goed spul (zoals XMS Corsair ram) trekt Oblivion nog goed op 1280x1024, maar faalt bij BF2142 (ik geef regelrecht de engine van die game de schuld, die rammelt aan alle kanten is super-gebruiksonvriendelijk) dus ik vrees dat je voor een groter dingetje moet gaan. (
www.alienware.com 
)
tenzij je wilt downscalen, dan be my guest. vergeet dat 1680x1050 vloeiend zal gaan...
* Hoe bevalt de laptop tot nu toe?
Super, hij is sneller dan mijn desktop (3,0ghz, 1GB corsairXMS, 6800GT o/c) en werkt de meeste games verbazingwekkend goed af.
* Problemen mee gehad?
Ja, helaas wel. Bootprobleempje waarbij de op accu werkende laptop vast blijft zitten tijdens opstarten (ook na de 1.09 update
)
* Wat kon beter (looks, software, gebruiksgemak, hardware e.d.)
Het scherm had ik iets anders verwacht, maar wat er beter aan moet weet ik niet
, Verder helemaal niks op aan te merken... raar eigenlijk, niks voor mij.
* Voor- en nadelen?
+ Goede games (maar niet beste)
+ Uiterst stabiel en stevig
+ Vervoerbaarheid
+ Connectiviteit
+ Goedkoop (!)
- Kan warm worden (niet heet)
- Niks!
Edit
Gefeli CLB voor je 5000ste post, errug knap!
[
Voor 32% gewijzigd door
Mday op 12-01-2007 00:29
]