USB 2.0 Overload?

Pagina: 1
Acties:

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02 19:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
In mijn PC (ww.tweakers.net/gallery/133158/sys) zit een 250W voeding tezamen met 2x300GB HDD 128MB videokaart en de rest is terug te vinden in bovenstaande link.

Kan dit een overload veroorzaken op mijn USB 2.0 waardoor op het moment dat ik de MP3speler eraanhang hij even een connectie maakt, maar wanneer er eenopdracht word opgezet hij hem even pakt en na een tijdje toch teveel wattage gebruikt?

Want ik kan altijd één Copy opdracht geven...hierna kan ik mappen en dergelijke binnen the Device niet meer in en zie ik het Device alleen nog in de Device List maar niet meer in deze Computer en kan ik hem simpelweg niet meer aanroepen.

Heb al Chipset update en nieuwste drivers gedownload maar dit mocht niet baten.

Zou een Powered USB Hub de oplossing bieden of moet ik echt denken in de vorm van een Grotere voeding

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Koppel eens alles los, 1 harde schijf, geen cdroms, geen geluidskaart, geen netwerk, 1 latje ram. Alles om je voeding te ontlasten. En probeer het dan nog eens

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02 19:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Topicstarter
Gaatie dan de volgende keer dat ik hem weer aanzet niet fucken met driver settings ed?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Als het 250W noname voeding is.... dan wordt het toch maar tijd voor minimaal 365W merkvoeding.
Een powered USB hub helpt ook en is wat goedkoper. Maar misschien ga je wel later videokaart upgraden aangezien die slechts 9200 kaartje is... met nieuwe games zal het krap worden. Dan is betere voeding toch betere investering.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

JunkieXP schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:53:
Gaatie dan de volgende keer dat ik hem weer aanzet niet fucken met driver settings ed?
Als je Windows XP draait is dat geen probleem :) Het advies van Snake is een goede om na te gaan of het inderdaad je voeding is of niet. Zo niet, dan zou je toch eerder denken aan een software matig probleem.
MrDummy schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 12:58:
Als het 250W noname voeding is.... dan wordt het toch maar tijd voor minimaal 365W merkvoeding.
Een powered USB hub helpt ook en is wat goedkoper. Maar misschien ga je wel later videokaart upgraden aangezien die slechts 9200 kaartje is... met nieuwe games zal het krap worden. Dan is betere voeding toch betere investering.
Een conclusie trekken op basis van geen resultaten is bijzonder knap :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |