Ik heb telkens als ik een gang wil uitroeien dat halverewege de politie langs komt en ik weer kan gaan vluchten 
Hoe voorkom ik dat de politie telkens komt
Verwijderd
De stem van Tony is vrijwel hetzelfde hoor. Al Pacino kon na zoveel tijd niet meer dat accent nadoen, dus hebben ze een voice over moeten doen en ik moet zeggen dat het aardig gelukt is.Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 04:26:
Het is altijd leuk als een goeie film een spel vervolg krijgt. Maar in dit geval, zeker na het zien van trailers en dat het iets is zoals GTA dan wil ik het niet eens spelen, taste differs. Ik vind dat zo een cult film, die heel wat los gemaakt heeft destijds, een beter spel had verdiend en meer in de lijn van de film was gemaakt.
Maar ik denk dat het een grote flop is, aangezien weinig mensen het spelen, het doet afbreuk aan de film. Ook de stem van Tony in het spel is ronduit slecht te noemen. Nope, dan liever de film uit de kast pakken en deze nog een keer bekijken
Silencer op je gun of investeren in Montana Legal (kost alleen 50 miljoenPeertje schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 03:58:
Ik heb telkens als ik een gang wil uitroeien dat halverewege de politie langs komt en ik weer kan gaan vluchten
Ik vind het spel ook geen waardig opvolger voor de film, maarja het beweegt en ik kan schietenVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 04:26:
Het is altijd leuk als een goeie film een spel vervolg krijgt. Maar in dit geval, zeker na het zien van trailers en dat het iets is zoals GTA dan wil ik het niet eens spelen, taste differs. Ik vind dat zo een cult film, die heel wat los gemaakt heeft destijds, een beter spel had verdiend en meer in de lijn van de film was gemaakt.
Maar ik denk dat het een grote flop is, aangezien weinig mensen het spelen, het doet afbreuk aan de film. Ook de stem van Tony in het spel is ronduit slecht te noemen. Nope, dan liever de film uit de kast pakken en deze nog een keer bekijken
[ Voor 44% gewijzigd door Dark Lord op 15-10-2006 13:13 ]
10100111001
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Zijn er mensen die van alle 'wijken' zo'n kaartje hebben? Ik had aan bovenstaand kaartje erg veel om alle gangs in Little Havana te vinden namelijk
[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 15-10-2006 21:00 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Dat locken doet hij zelfs op de pc, dus lijkt me ook op de 360Huig schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:08:
Dit lijkt me echt een vet spel, was destijds ook echt hooked aan vice city
'k moest bijna m'n schooljaar inhalen door dat spel.
1 vraag, hoe is het aimen op de xbox? gta style, druk op een knop en hij lockt een enemy, of free roam zoals in halo?
Anders haal ik hem voor de pc namelijk, gta op de console vind ik namelijk niet te doen.
Ik heb het spel op de PC maar ik denk dat het systeem op de consoles exact hetzelfde is, je kan locken met een knop of met de hand aimen. Maar als je het handmatig doet krijg je meer 'balls' (punten).Huig schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:08:
Dit lijkt me echt een vet spel, was destijds ook echt hooked aan vice city
'k moest bijna m'n schooljaar inhalen door dat spel.
1 vraag, hoe is het aimen op de xbox? gta style, druk op een knop en hij lockt een enemy, of free roam zoals in halo?
Anders haal ik hem voor de pc namelijk, gta op de console vind ik namelijk niet te doen.
Ah dat had ik nodig! thanks.
[ Voor 20% gewijzigd door Dark Lord op 16-10-2006 01:01 ]
10100111001
Verwijderd
Zelfde probleem hier.hereticc schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:01:
Bij mij doet de camera vaag, als ik wil draaien met de camera gaat dit heel erg traag, als ik mijn mouse sense verhoog blijft ie traag
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Verwijderd
Beetje jammer idd, vooral tijdens die missie met de sniper.hereticc schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:53:
ja hè, dan is t spel onspeelbaar, volgens mij snap jij niet hoe traag die camera is, hij draait nauwelijks -_-'
Verwijderd
Nu nog de illegale.hereticc schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:35:
Gebruik jij illegale of legale versie?
Verwijderd
Ah, dat probleem ook weer opgelost.Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:19:
Dat zou zo maar kunnen ja, als het spel me bevalt, komt het orgineel hier wel
Iemand een werkende trainer voor deze game ?
Niet die van pizzadox waardoor Tony onzichtbaar wordt
Ik had dus precies hetzelfdereuzekind schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:00:
Ik vind persoonlijk Scarface samen met Reservoir Dogs bovenaan m'n filmgame lijstje staan. Beide erg vermakelijke games!
No offence, maareh, welke geluidskaart heb je dan wel nietVerwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 04:26:
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
heb je al een oplossing gevonden hiervoor?? nieuwste nvidia drivers heeft niet geholpendjmantri schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:52:
Ik draai hem op vista, maar ik weet niet wat er mee is want alle textures zijn weg of ik zie van die rare vlakken. Ik denk niet dat het aan mn 3d kaart ligt, want ik kan andere games wel draaien. Al is de performance daar ook dramatisch. Ik weet niet precies hoe het komt dat het voor geen meter draaid, maar als er hier iemand is die hem ook op vista draaid (en eventueel ook nog de nvidia drivers gebruikt) dan zou ik graag willen weten of het goed werkt!
Het water inspringen totdat je echt zwemt, daarna komt er ipv "Driver" "Boat" te staan. Hiermee kan je dan al je boten laten bezorgenPacinoAllstars schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:33:
Ben bij die gozer op die tanker, maar ik snap 1 ding niet. Ik kan wel ten alle tijden autos laten komen dmv bellen, maar niet mijn boten. Ik meen te hebben gezien dat ik bij elke haven me boten kan bellen maar zie nergens deze optie. Enig idee hoe ik me speedbootjes kan bellen behalve bij het huis van tony
10100111001
ah ok beetje omslachtig maar als het werktDark Lord schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:43:
[...]
Het water inspringen totdat je echt zwemt, daarna komt er ipv "Driver" "Boat" te staan. Hiermee kan je dan al je boten laten bezorgen
[ Voor 27% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-10-2006 23:32 ]
ehh ja je gaat met je vliegtuigje naar sosa toe.. en die missie is echt behoorlijk klotePacinoAllstars schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:36:
ga je echt naar colombia op het einde om sosa te pakken? of is die ergens in miami? Hoef geen detaisl teweten
niks
Ik neem aan dat je je boat driver uit t henchmen menu in exotics in dienst genomen hebt?PacinoAllstars schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:10:
[...]
ah ok beetje omslachtig maar als het werkt
EDIT
nahja werkt echt niet bij mij. Zo lomp ook al ben ik bij een haven met zo een blauw anker.
Ik kan zwemmen wat ik wil maar ik blijf driver zien als ik tab druk. Heb net die vent dood gesnipert en toen werd die door haai gegeten.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Verwijderd
En je moet natuurlijk ook een boot hebben gekocht.L3TUC3 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:42:
[...]
Ik neem aan dat je je boat driver uit t henchmen menu in exotics in dienst genomen hebt?
Heb je daar toevallig nog tips voor?Chop2000 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:09:
ehh ja je gaat met je vliegtuigje naar sosa toe.. en die missie is echt behoorlijk klote
L3TUC3 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:42:
[...]
Ik neem aan dat je je boat driver uit t henchmen menu in exotics in dienst genomen hebt?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Het wordt nog veel erger.FireFoz schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:03:
ik heb dit spel gister avond ff zitten spelen op de xbox,maar wat ik vaag vond was dat als je op straat een random iemand neerslaat, dat je dan net zo lang kan blijven slaan (tot er uiteindelijk coppers komen) als je wilt, maar die persoon gaat niet dood, laat staat gewond raken/out gaan...Of sla ik soms niet goed? Ook kon ik iemand niet dood rijden, zelfs na hem geplet te hebben tussen een muur en mn auto was ie nog niet dood/gewond
Ik ben nog niet zo ver, maar vind de hoeveel actie/schieten al wel een beetje te worden...ik heb al zeker 100 ventjes gekilled, in 45 min spelen ofzo (het begin)...wordt dan minder of blijft dat zo rambo achtig?
Verwijderd
Al schietend snel die tent uitrennen naar buiten.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:50:
ik zit vast bij de babylon club, die VIP gaat alsmaar dood, iemand tips?
Verwijderd
Neem de shotgun en loop rustig voor de VIP langs.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:50:
ik zit vast bij de babylon club, die VIP gaat alsmaar dood, iemand tips?
Verwijderd
Verwijderd
Als je iemand heb gedood, dan kun je de wapens oppakken.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:29:
je hebt toch alleen een gold eagle, ik pak wel iedere keer zon smg van zon gast, maar ik ga meestal buiten dood, bij t wachten op die trage auto, als da mijn driver was zouk hem neerschieten
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
Welke control moet je hiervoor gebruiken?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:41:
als je speelt als de driver of enforcer kan dat wel, tony is de enige die geen onschuldige mensen neer schiet
btw als je lage gezondheid hebt, kan je in een steegje tegen de groene bakken aan pissen, ja je kan wildplassen en dan is je gezondheid weer 100%
Verwijderd
Je kunt large supplier missies doen.XSNL schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:45:
Hoe kan ik trouwens een beetje snel verdienen ? Ik moet nu de malibu club opkopen, voor $1.000.000 dollarBen wel een beetje gaan dealen, maar met $10.000 per keer schiet dit ook niet op. Heb wel een vermoeden dat ik met dat warehouse wat meer kan, maar ik zou weten hoe
Hoe ?Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:50:
[...]
Je kunt large supplier missies doen.
In deze missies moet je 1 2 of 3 KG coke verslepen.
Hiermee verdien je al snel 400k tot 800k.
Verwijderd
Ik kan niet precies nagaan hoe je er komt, zit op mn werk.
[ Voor 5% gewijzigd door TimmieVelthuis op 25-10-2006 18:39 . Reden: naam van restaurant ingevuld ]
De mannetjes komen in vlagen, maak gewoon goed gebruik van je shotgun en radar dan kom je er wel. En ga VOOR die gozer staan voor zover mogelijk. Let goed op voor backstabs.TimmieVelthuis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:38:
ik zit vast, moet de manager van chi peso trattoria beschermen maar die gast gaat constant dood. superirritant want daardoor kan ik niet verder naar North Beach![]()
wie o wie heeft een tip
Verwijderd
3 letters ... RPGTimmieVelthuis schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 18:38:
ik zit vast, moet de manager van chi peso trattoria beschermen maar die gast gaat constant dood. superirritant want daardoor kan ik niet verder naar North Beach![]()
wie o wie heeft een tip
Verwijderd
Met die missie heb ik geluk gehad.Razr schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 01:08:
Argh.. al een paar keer die missie geprobeerd dat je op die tanker 3 bommen onschadelijk moet maken. Ben al een keer bij de 3e gekomen maar toen werd ik ook weer neergeknald, en nu lukt het me geeneens meer om zover te komen.
Iemand tips voor deze missie ?
Niks, als je genoeg balls hebt geven ze je kado's (lees, meer health/stamina/balls)Achmedd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 02:09:
Wat kan je met die wijven doen die je geregeld hebt?? Ze staan in je mansion...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 07:44 ]
Verwijderd
Bij die trainer werkt alles behalve de drugs en money optie.Nordcore schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:24:
ik heb eindelijk een een nieuwe trainer gevonden waar ook een money en drugs cheat in zit:
http://www.gamershell.com/download_16208.shtml
ik heb hem nog niet getest, zit nu op werk....maar laat t wel even weten of hij werkt.
Verwijderd
Ik zie het ook nergens terug terwijl ik op 55% van het spel zit.Kiwitje schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:19:
Weet iemand wat je met die investments kan? Ik heb geloof ik 3 miljoen aan investeringen, haha... was voor mn REP punten. Maar wat krijg ik er voor terug, en hoe?
Bij de xbox versie kan je op de B knop drukken tijdens het browsen in exotics voor wat meer info..Kiwitje schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:19:
Weet iemand wat je met die investments kan? Ik heb geloof ik 3 miljoen aan investeringen, haha... was voor mn REP punten. Maar wat krijg ik er voor terug, en hoe?
Dat is een goeie! Inderdaad, je krijgt extra's, zoals kleding, muziek, extra health voor je henchman, fronts kosten 10% minder, enz. Ideaal zeg...XSNL schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:27:
[...]
Bij de xbox versie kan je op de B knop drukken tijdens het browsen in exotics voor wat meer info..
Verwijderd
Verwijderd
Wat dacht je ervan het gewoon te kopen?Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:55:
weet iemand trouwens wat je moet verwijderen om nog een keer 60 minutes trial te krijgen want met het opnieuw instaleren van het spel lukt het niet
Bij de PC is dit de T knop dacht ik..XSNL schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:27:
[...]
Bij de xbox versie kan je op de B knop drukken tijdens het browsen in exotics voor wat meer info..
[ Voor 4% gewijzigd door Huig op 01-11-2006 13:40 . Reden: File veranderd ]
Verwijderd
Dat is gewoon gemaakt om het spel spannend te houden als je het mij vraagt.Huig schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:39:
Ik wilde net gaan spelen, krijg ik deze foutcode:
"Sorry, but license date has expired", terwijl ik geen code in hoefde te voeren.
Moet ik dus een andere .exe van de sierra site downen.
Een beetje stom van Sierra.
Hier is de link naar de file, als er mensen zijn die hetzelfde probleem hebben.
Back to game:
Die healt upgrade voor je henchmen ZUIGT! Telkens als mijn assets aangevallen worden gaan ze allemaal dood, en moet ik komen helpen. Koop ik daarom die security:?
Het is ook heel opvallend dat ik alle gangs heb uitgeroeid in little havana, en nog worden m'n assets aangevallen tijdens die supply missies
Dat is zo. Maar het is idd wel kut als steeds je henchmen dood gaanVerwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:45:
[...]
Dat is gewoon gemaakt om het spel spannend te houden als je het mij vraagt.
Maar als je telkens 10 miljoen ophaald, dan kan er toch wel wat vanaf voor de henchman?
Verwijderd
Ik heb nu nog 280 miljoen nodig om alles te kunnen kopen.RealJoey schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:25:
Voor de mensen die graag meer geld willen hebben;
Open je savegame in een hex editor, voor de regel ShadesTony staat je geld, gewoon veranderen naar negens et voilá.
Verwijderd
Beroeps brabander
Al geprobeerd om het spel even op te slaan en dan opnieuw op te starten? ik heb ook wel eens dat het spel het ff niet meer deed.. had ik een missie voltooid maar kreeg ik verder niks te zien dat ie was voltooid. ff opnieuw opgestart en werken maarVuurvoske schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:17:
ik vind het een erg vette game, vooral de muziek + setting vind ik vet. Ik ben nu alleen op een punt waarop het spel telkens hangt. Ik heb net pedro's pawnshop gekocht en moet op tab drukken, vervolgens naar empire en dan op turf ofzo. Punt is als ik op empire klik ik niet meer verder kan. Zijn er meer mensen met dit probleem, zo ja hoe is dit opgelost?
Verwijderd
op andere forums las ik op A en D blijven drukkenVuurvoske schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:17:
ik vind het een erg vette game, vooral de muziek + setting vind ik vet. Ik ben nu alleen op een punt waarop het spel telkens hangt. Ik heb net pedro's pawnshop gekocht en moet op tab drukken, vervolgens naar empire en dan op turf ofzo. Punt is als ik op empire klik ik niet meer verder kan. Zijn er meer mensen met dit probleem, zo ja hoe is dit opgelost?
Verwijderd
Beroeps brabander
Maarten, heb je geprobeerd de settings te veranderen? En wat heb je zelf voor computer?Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:49:
Hallo,
Wie kan mij helpen?
Ik heb vanmiddag het PC spel Scarface gekocht
bij opstarten na installeren kreeg ik dus die melding licence expired, heb dus toen via de sierra site de nieuw exe gekopieerd enzo
maar nu wil ik het spel spelen en dan zijn alle graphics echt 10x niks, schaduwen zijn wit, personages staan stil en ik kijk door tony heen, kan me niet bewegen.
heb toen de nwst direct X9.0c erop gezet, maar dat hielp niks
volgens mijn beleving moet mijn computer voldoen aan de eisen:
Sky
windows XP
512 MB RAM
74 gb harde schijf
intel pentium 4CPU 2,53GHz
NVIDIA GeForce4 MX 440
volgens de systeemeisen van het spel moet je een dirextx 9.0c compatible kaart hebben, die heb ik toch?ik snap niet wat er mis is.....
wie o wie een tip?
alvast bedankt,
Maarten
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2006 21:47 ]
Haha, bij die bommen heb je geen tips joh.. gewoon doen en goed timenVerwijderd schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:21:
Hoe vet is dat sfeertje wel niet?Ik ben nu bij de tanker met de bommen erop die je moet defusen, en dit is het eerste stukje waar ik zelfs na een paar keer proberen niet doorheen kom. Net dacht ik het gehaald te hebben, bij de laatste bom, time ik het verkeerd waardoor alsnog het hele schip de lucht in gaat
Edit; Nou godverdomme lukt het me nog nietIemand tips/trucs?
Edit2; Eindelijk geluk
Die muziek pwnt ook gigantisch...Rush Rush with the Yayo!
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 19:14 ]
Verwijderd
Een tijd geleden dat ik deze game heb gespeeld, maar je moet toch altijd naar je huis toe om je wapens te wisselen en er zaten toch ook altijd in de achterbak van je auto.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2007 @ 21:38:
Even flinke KicK!
Ik speel deze game op de PS2 en vraag me eigenlijk af hoe je wapens selecteert?
Op dit moment heb ik het 2e gebied unlocked, heb alle wapens gekocht, maar kan ze niet allemaal gebruiken.
Iemand?
Verwijderd
Volgens mij moet je ze ook plaatsen in je kofferbak.martijn1992 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:19:
[...]
Een tijd geleden dat ik deze game heb gespeeld, maar je moet toch altijd naar je huis toe om je wapens te wisselen en er zaten toch ook altijd in de achterbak van je auto.
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq