[Xbox/PC] Scarface

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 3.255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-07 13:23
Sinds zeer kort heb ik het nieuwe xbox spel Scarface, uiteraard gebaseerd op de gelijknamige (en geweldige) film uit 1983 met Al Pacino in de hoofdrol als de maniakale Cubaanse immigrant Tony Montana.

De eerste indruk van de game is geweldig, het is een soort van GTA maar dan met Tony Montana. Al vloekend en tierend kun je je door de levels heenworstelen. Je kunt coke kopen en verkopen bij dealers om geld te verdienen. Dit zwarte geld kun je weer bij de bank witwassen (de 1e deposit is hilarisch als Tony Montana in de game met een geldwagen vol komt aanrijden bij de bank _/-\o_ ).

Als je aangehouden wordt door de cops dan kun je, zonder wapen, de politie vragen laten stellen, zonder dat je wordt opgepakt (als je tenminste de B knop op tijd los laat). De sfeer en muziek is geweldig, veel details uit de film zijn terug te vinden. Het verhaal is kort: na het einde van de scarface film moet Tony Montana opnieuw zijn rijk terugwinnen dat hij nu is kwijtgeraakt.

In ieder geval voor mij reden genoeg om tijdelijk weer terug te schakelen naar mijn xbox 1 ipv de 360. Ben benieuwd of hier nog meer mensen deze game spelen...

Nog een paar memorable quotes uit de film, om even wat herinneringen op te halen:

I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with the best!

Say hello to my little friend!

Why don't you try sticking your head up your ass? See if it fits.

I always tell the truth. Even when I lie.

Afbeeldingslocatie: http://www.circuitcity.com/IMAGE/product/detail/upc/EC.UPC.020626722827.JPG

Afbeeldingslocatie: http://xboxmedia.gamespy.com/xbox/image/article/726/726904/scarface-the-world-is-yours-20060821040040480.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.teamxbox.com/games/ss/1057/1121191011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesradar.com/us/images/mb/GamesRadar/us/Games/S/Scarface/Bulk%20Viewers/PS2/03-29-2006/SF_onlinescrns_021506_010--screenshot_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik vond Vice City al een speelbare versie van ScarFace...

Is er echt net zoveel vrijheid? Zo ja hoe groot is de stad? Welke wapens, voertuigen etc. zijn er?

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
"The map is about the size of Vice City." zei iemand op een forum, het is een weergave van Miami.

Lees anders de volgende review voor meer details:

http://xbox.ign.com/articles/737/737782p1.html

Afbeeldingslocatie: http://ps2media.ign.com/ps2/image/article/737/737776/scarface-the-world-is-yours-20061006050505502-000.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 09-10-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
Ik heb het spel op de PC. In het begin dacht ik echt 1:1 kopie van GTA Vice City. Maar als je wat verder in het spel bent dan zitten er toch wel geinige 'nieuwe' dingen in.
Drugdealen en intimideren/uitmoorden van gangs is wel grappig. Maar het is duidelijk een port van de console.
Map is niet echt bijzonder groot (ivm GTA:SanAndreas en Just Cause :P ) maar wel groot genoeg.
Ik weet niet hoe lang dit spel me kan boeien, waarschijnlijk een klein weekje maar nu heb ik iig wat te doen :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zat al te wachten op een openingspost ;) Speel t zelf op de PC en heb er al 10 uur op zitten en blijf verslaafd! :D Het verhaal vind ik tof, muziek (zeer groot onderdeel v/d sfeer in dit spel vind ik) en de hele setting, top! Ja tuurlijk het lijkt op GTA-VC maar bijv had GTA die dancing rechtstreeks uit Scarface geript en zit ie er nu dus ook weer in. Zo ook je mansion.

De map is iets kleiner en bestaat uit meerdere kleine eilandjes alwaar je evt met een boot/vliegtuig tussen kan wisselen. Zelf zit er dit spel niet in, minder dan GTA. Wel ideaal is dat je je chauffeur kan bellen om een auto te laten bezorgen. Verder vind ik de politie echt heel irritant. Missies vind ik ook gevarieerder.

Grappige screenie die ik moest maken :D
Afbeeldingslocatie: http://www.lesperance.nl/chick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-08 15:32

Brons

Fail!

Ik heb het op de PC. Erg leuk, de sfeer en de stem van Tony Montana zijn erg goed gedaan. Al Pacino heeft het zelf niet ingesproken maar de acteur die het heeft gedaan heeft het erg goed gedaan. "Fucking cock-a-roach" _/-\o_

Het is duidelijk een console poort. De besturing is dus behoorlijk kut en scrollen over de map is echt klote. Maar het spel zelf is wel erg goed.

Zeker de mobiele telefoon is erg handig. Je kan een auto laten bezorgen (stretch limo: kan je instantly naar een gebouw van je gaan) die je wel eerst moet kopen. Ook kan je via de telefoon wapens kopen die dan in je wapenkast of kofferbak terecht komen, dus nooit meer een ammunation zoeken.

De eilanden zijn ook leuk. Je kan daar grotere hoeveelheden drugs kopen die je dan met een boot terug naar Miami moet smokkelen. Enige minpunt daar is dat er zoveel badguys zijn. Zit je gewoon over de weg te scheuren staat er op een kruispunt een kerel met een m60 op een auto gemount op je te schieten. For no reason. Gelukkig kan je daar je armored car goed voor gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Brons schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 14:12:
Zit je gewoon over de weg te scheuren staat er op een kruispunt een kerel met een m60 op een auto gemount op je te schieten. For no reason.
Reason is dat jij Tony Montana bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-08 10:57

reuzekind

Ik geloof in GoT

Enorm gaaf spel :) Ben er al een heel weekend zoet mee, lekker verslavend! Hij is er ook voor de PS2 btw.

Ik heb wel een beetje een GTA gevoel, maar dat is zeker niet verkeerd vind ik. En natuurlijk is Tony da bomb :D

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb nog een beetje moeite bij het dealen en witwassen om mijn balkje in de cirkel op het goeie punt te laten stoppen, iemand tips? ook zit ik vast bij de missie
spoiler: bij de drive in bioscoop
ik krijg de eerste twee golven van tegenstanders wel dood, maar bij de eindbaas wordt ik steeds neergeknald door die gast achterop de auto, hoe krijg ik hem neergeschoten of moet ik het op een andere manier doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:10:
heb nog een beetje moeite bij het dealen en witwassen om mijn balkje in de cirkel op het goeie punt te laten stoppen, iemand tips? ook zit ik vast bij de missie
ik krijg de eerste twee golven van tegenstanders wel dood, maar bij de eindbaas wordt ik steeds neergeknald door die gast achterop de auto, hoe krijg ik hem neergeschoten of moet ik het op een andere manier doen?
spoiler:
Aim op die kerel achterop, zodra hij dood is is die baas een makje. Het heeft mij ook wat moeite gekost (ik moest zelfs in het huis health en ammo halen) maar het is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Verwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 16:10:
spoiler:
Zorg dat je vanaf het begin in een armored-car zit, en beuk gewoon alle auto's die komen. Dan vallen ze uit hun auto en kan je ze makkelijk vanuit je eigen wagen kapot schieten. De eindbaas vond ik echt een makkie, gewoon een beetje achtervolgen, en vanuit je auto het achterste mannetje omleggen. Dan is het een eitje hoor? =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Black Sands Dock missie
spoiler:
Iemand deze al gehaald? Je moet een informer vermoorden die er vandoor gaat met een boot. Ik krijg hem maar niet dood voordat ik dood ben. Ik heb de Attack Boat en een m16, maar het gaat maar niet. Iemand tips? Ik ga de granatenwerper maar kopen, misschien kan je die afschieten vanaf de boot...

EDIT: Ben er al uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Brons op 10-10-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:29
Ik heb de Xbox versie en vermaak me er goed mee _/-\o_
Ik heb de optie Island Suplliers van 50.000
Maar ik kan die nergens vinden? Of krijg je die op ten duur van Felix?

Bos Stern Service Onafhankelijke Mercedes-Benz dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice. ECU en tuning alle merken welkom. Projecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

Hari-Bo schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 18:57:
Ik heb de Xbox versie en vermaak me er goed mee _/-\o_
Ik heb de optie Island Suplliers van 50.000
Maar ik kan die nergens vinden? Of krijg je die op ten duur van Felix?
Als je een Lead missie gedaan hebt krijg je die. Beware: iedereen op het eiland schiet op je, misschien kan je dat later fixen maar een sterke auto en genoeg wapens mee nemen is een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

ik heb 'm ook op de PC, alleen hij draait echt vet bagger.
Specs van mijn PC:
Athlon 3200
1024 mb intern
Ati Radeon 9800 pro

ik speel 'm op 1024x768, AA uit, special effects aan, draw distance op medium. Als ik binnen een gebouw ben, draait hij echt supersoepel, maar als ik eenmaal buiten kom, is echt de totale snelheid eruit.... Hebben hier meer mensen last van?

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Ik heb nagenoeg hetzelfde systeem, met een athlon2500 zelfs, maar bij mij draait hij prima hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:22

Martinspire

Awesomeness

Ik draai hem op vista, maar ik weet niet wat er mee is want alle textures zijn weg of ik zie van die rare vlakken. Ik denk niet dat het aan mn 3d kaart ligt, want ik kan andere games wel draaien. Al is de performance daar ook dramatisch. Ik weet niet precies hoe het komt dat het voor geen meter draaid, maar als er hier iemand is die hem ook op vista draaid (en eventueel ook nog de nvidia drivers gebruikt) dan zou ik graag willen weten of het goed werkt!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Als je alle gangs in een bepaalde turf uitroeit dan worden je fronts niet meer aangevallen neem ik aan?
Ik vind het echt overdreven hoeveel gangs elke turf heeft, ze hadden best wel ff iets minder kunnen doen om te zorgen dat het niet zo saai is.
Het is ook redelijk irritant dat je fronts steeds aangevallen worden, niet 1 of 2x maar 5x maar dat zal wel te maken hebben met de hoeveelheid gangs er nog in een bepaald gebied zijn.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Heb er hier inmiddels al 14 uur opzitten, heb heel miami en ben pas op 67% v/d hele game. Begin t nu wel een btje zat te worden: steeds weer hetzelfde rondje moeten rijden om je yayo te distribueren. En idd elke keer weer gangs die je fronts aanvallen. Moet nu alleen nog de laatste E hebben maar moet reputatiepunten krijgen door onzin te kopen... yeah right! Ik moet m wel tot 100% spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier geen mensen die na het starten van de game een zwart scherm zien en dan alleen het Windows-Foutmelding scherm? Er zijn echt heel veel mensen met dit probleem op de Sierra Forums:
http://forums.vugames.com/forum.jspa?forumID=226

Al die problemen schijnen volledig random te zijn en voornamelijk door DirectX veroorzaakt te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Yup, had ik ook. de DirectX versie die op de DVDstaat instaleren en het is verholpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
spoiler: Diaz brother vermoorden
Ik zit nu bij een missie waarbij ik met een kettingzaag de Diaz-Brithers moet vermoorden, alleen HOE kom je langs als die gasten zonder gebruik te maken van een gun? In het gebouw kan ik ze wel aan met mn ketting zaag, maar die gasten renne naar buiten en daar heeft iedereen een gun behalve ik |:( please help >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons

Brons

Fail!

ApOE schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 18:48:
spoiler: Diaz brother vermoorden
Ik zit nu bij een missie waarbij ik met een kettingzaag de Diaz-Brithers moet vermoorden, alleen HOE kom je langs als die gasten zonder gebruik te maken van een gun? In het gebouw kan ik ze wel aan met mn ketting zaag, maar die gasten renne naar buiten en daar heeft iedereen een gun behalve ik |:( please help >:)
[spoiler]Je kan wapens van de grond pakken! En rage+kettingszaag werkt ook erg goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit spel al werkend gekregen op een Mac Mini of Macbook met Windows XP Professional? Ik zou het heeel graag willen spelen, maar krijg helaas een DirectX error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ApOE schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 16:11:
Yup, had ik ook. de DirectX versie die op de DVDstaat instaleren en het is verholpen...
Dit wilde niet werken bij mij. Het lag blijkbaar aan m'n Gamepad. Op officiele Sierra forums gelezen dat dit werkte. Dus mensen met dit probleem, unplug je Joystick/Gamepad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Verwijderd schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 22:44:
Iemand dit spel al werkend gekregen op een Mac Mini of Macbook met Windows XP Professional? Ik zou het heeel graag willen spelen, maar krijg helaas een DirectX error.
DirectX errors schijnen wel vaker voor te komen met dit spel, kijk even naar het berichtje van Timmai17 een paar regels naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anus Cocainus schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 15:28:
[...]

DirectX errors schijnen wel vaker voor te komen met dit spel, kijk even naar het berichtje van Timmai17 een paar regels naar boven.
Alle randapparatuur is unplugged, dat zal het vast niet zijn :)

Daarnaast is dit overigens niet het eerste spel dat op deze configuratie errors geeft, dus daar kan het ook aan liggen, maar ik wou het even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had een vraagje dus doe ik dat hier maar ff :P

ik heb een

amd 4600 dual core 2mb cache
1 gig geheugen
GF 7900 GT
audigy 2 geluids kaart

maar nu loopt het spel niet helemaal soepel
ken dit aan het spel liggen of doe ik wat verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 31-07 22:49

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

-tom- schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 09:53:
ik heb 'm ook op de PC, alleen hij draait echt vet bagger.
Specs van mijn PC:
Athlon 3200
1024 mb intern
Ati Radeon 9800 pro

ik speel 'm op 1024x768, AA uit, special effects aan, draw distance op medium. Als ik binnen een gebouw ben, draait hij echt supersoepel, maar als ik eenmaal buiten kom, is echt de totale snelheid eruit.... Hebben hier meer mensen last van?
Yes hier precies hetzelfde.
Ook zien de graphics er niet uit als je die opties uitzet.
Heb een:

P4 2,8 Ghz
1,5 Gb intern
ATI Radion X1600 512Mb

Terwijl Vice City en San Andreas vlekkeloos liepen op mijn PC.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:21
Hier draait ie wel gewoon lekker :P

Specs:
Pentium 4 1.8Ghz
512mb ram
9800Pro

EDIT:
Gebruiken jullie wel een legale versie? Mss heeft het te maken met een slechte crack.

[ Voor 36% gewijzigd door martijn1992 op 12-10-2006 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn1992 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:32:

EDIT:
Gebruiken jullie wel een legale versie? Mss heeft het te maken met een slechte crack.
Nee, illegaal :$

Maar ik durf hem dus niet te kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 31-07 22:49

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

martijn1992 schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 19:32:
Hier draait ie wel gewoon lekker :P

Specs:
Pentium 4 1.8Ghz
512mb ram
9800Pro

EDIT:
Ik wou het spel eerst proberen.
Dit heb ik ook gedaan met Vice City en San Andreas, eerst illegaal daarna gekocht.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Scarface al in de Nederlandse winkels gespot?

Beetje vaag allemaal omtrend de release hier in NL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-08 20:40
Willen de heren de tech-related vragen en problemen a.u.b. buiten dit topic houden? Dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Voor de mensen die ze nog niet hadden, en ze wel kunnen gebruiken. Een rijtje cheats:

Fill Health: MEDIK
1,000 Balls: FPATCH
Fill Ammo: AMMO
Increase Gang Heat: GOBALLS
Decrease Gang Heat: NOBALLS
Increase Cop Heat: DONUT
Decrease Cop Heat: FLYSTRT
Change Time of Day: MARTHA
Rain: RAINY
Lightning: SHAZAAM
Vehicle Repair: TBURGLR
Black Suit: BLACK
Blue Suit: BLUE
White Suit: WHITE
Grey Suit: GREY
Sandy Shirt: TANSHRT
Tiger Shirt: TIGSHRT
Blue Suit w/shades: BLUESH
White Suit w/shades: WHITESH
Grey Suit w/shades: GREYSH
Sandy Shirt w/shades: TANSH
Tiger Shirt w/shades: TIGERSH
BReal "The World is Yours" music track: TUNEME
Bulldozer: DOZER
Antique Racer: OLDFAST
Dump Truck: DUMPER
Stampede: BUMMER
Bacinari: 666999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik dacht dat de map die je in het begin was de hele map was die je tot je beschikking had, maar nu ben ik er ook achter dat er eilanden zijn :D Gelukkig heb ik een watervliegtuig, dus het eilandhoppen gaat wel snel :)
In het begin merkte ik wel dat het een acteur was die de stem van Tony na deed, maar ik raak er steeds meer aan gewend, en die man heeft echt goed werk geleverd! You fuckin' maricon!

[ Voor 3% gewijzigd door reuzekind op 13-10-2006 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-08 22:52
haha het spel is alleen al geweldig als je zomaar iemand aanspreekt op straat _/-\o_

Tegen een agent? How you want you donut? With powder or glanced? Who says I like fucking donots????

lollllllllllll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Het begint nu wel beetje vervelend te worden, ik wil alle gangs uitroeien, in de turf waar je begint (naam ff vergeten) hoef ik er nog maar 1, downtown nog 5 (hier niet intensief gezocht) en bij south beach nog 2 maar hoelang ik ook rondrij en ook al kom ik overal ik vind ze maar niet. Hoort dit zo, hebben ze dit gedaan zodat je ze nooit allemaal kan uitroeien zodat je fronts tijdens distrubutie missie altijd aangevallen kunnen worden of moet ik _nog_ beter zoeken? (Of heeft iemand toevallig lijst met alle gang locaties, want ik word een beetje gek van dat rondrijden).

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 15:43
Spel liep bij mij eerst ook kloten maar een driver update voor mijn videokaart deed wonderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 00:20
Ehm, hoe kan ik eigenlijk saven? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Op de PS2 kan je dat alleen bij een bank doen. Dus waar je normaal je geld witwast, kan je tegelijk saven. Als je geen geld hebt om wit te wassen, kan je ook gewoon saven daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Ik heb een sneaky manier om aan geld te komen nu :P
In Little Havana (ofzoiets) zit er een sperma donor, waar je balls kan inwisselen voor geld :P
Hij zit hier:
Afbeeldingslocatie: http://www.anusonline.nl/scarface.jpg

Samen met de FPATCH cheat, kan je snel geld cashen hier =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wat een geniaal spel is dit zeg :) Persoonlijk vind ik het leuker dan GTA :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anus Cocainus schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:19:
Ik heb een sneaky manier om aan geld te komen nu :P
In Little Havana (ofzoiets) zit er een sperma donor, waar je balls kan inwisselen voor geld :P
Hij zit hier:
[afbeelding]

Samen met de FPATCH cheat, kan je snel geld cashen hier =)
Geld is ook niet echt een probleem in dit spel, gewoon ff Felix Lead (of sandman) volgen en dan ben je weer paar miljoen rijker. Als je rep beter word dan unlock je grotere suppliers.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Ik heb geen zin om constant 100gram te dealen om wat cash te verdienen, kan dit niet makkelijker? Ik heb nu 3.5Kilo en kan dus 35x iemand aan gaan spreken |:(

[ Voor 5% gewijzigd door ApOE op 14-10-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 18:39

IceStorm

This place is GoT-like!!!

ApOE schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:38:
Ik heb geen zin om constant 100gram te dealen om wat cash te verdienen, kan dit niet makkelijker? Ik heb nu 3.5Kilo en kan dus 35x iemand aan gaan spreken |:(
Je kunt je keys ook kwijt bij je fronts (gewoon alles tegelijk). Je kunt bij je empire gewoon zien waar je het meeste per gram krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Dark Lord schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

Geld is ook niet echt een probleem in dit spel, gewoon ff Felix Lead (of sandman) volgen en dan ben je weer paar miljoen rijker. Als je rep beter word dan unlock je grotere suppliers.
Geld is wel degelijk een probleem, ik had zeker een miljoen of 100 nodig, en was dus niet echt van plan, om 10 keer heel miami door te crossen met 15 kilo coke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anus Cocainus schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:13:
[...]

Geld is wel degelijk een probleem, ik had zeker een miljoen of 100 nodig, en was dus niet echt van plan, om 10 keer heel miami door te crossen met 15 kilo coke...
Als je zoveel nodig hebt heb je ondertussen toch ook wel grotere suppliers unlocked? Ik heb nu ondertussen al 250k suppliers die geven 30 kilo coke.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anus Cocainus

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

Dark Lord schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 18:28:
[...]

Als je zoveel nodig hebt heb je ondertussen toch ook wel grotere suppliers unlocked? Ik heb nu ondertussen al 250k suppliers die geven 30 kilo coke.
En 250k is ook gelijk de max, nog veel te weinig vind ik.
En ik wil gewoon lekker snel door het spel heen, als ik 10 ritjes moet gaan doen eerst, dan gaat bij mij de lol er snel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
10000 x zo beter als gta.

Als je geen zin hebt om te rijden, kan je gewoon je limo gebruiken en een bestemming aanklikken.

Ik snap alleen 1 ding niet. Ik heb bijna alle gangs in little havana gekilled op één na, maar die laatste heb ik geloof ik gevonden, maar is nog zwart? Hoe word dat doodskopje wit????

Btw die enforcer enzo is ook super droog. You fuck with Montana you fuck with me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
PacinoAllstars schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:46:
Ik snap alleen 1 ding niet. Ik heb bijna alle gangs in little havana gekilled op één na, maar die laatste heb ik geloof ik gevonden, maar is nog zwart? Hoe word dat doodskopje wit????
Wachten, meestal zijn gangs alleen 'beschikbaar' (uitroeibaar) op een bepaald tijdstip op de dag. Dus af en toe even je map checken om te kijken of de doodskop al wit word :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb telkens als ik een gang wil uitroeien dat halverewege de politie langs komt en ik weer kan gaan vluchten :(

Hoe voorkom ik dat de politie telkens komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is altijd leuk als een goeie film een spel vervolg krijgt. Maar in dit geval, zeker na het zien van trailers en dat het iets is zoals GTA dan wil ik het niet eens spelen, taste differs. Ik vind dat zo een cult film, die heel wat los gemaakt heeft destijds, een beter spel had verdiend en meer in de lijn van de film was gemaakt.

Maar ik denk dat het een grote flop is, aangezien weinig mensen het spelen, het doet afbreuk aan de film. Ook de stem van Tony in het spel is ronduit slecht te noemen. Nope, dan liever de film uit de kast pakken en deze nog een keer bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eerst spelen, dan beoordelen. Ik vind het een leuk spel, schieten en auto's rijden gaat soepel alla GTA en met absoluut goeie stem van Tony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 04:26:
Het is altijd leuk als een goeie film een spel vervolg krijgt. Maar in dit geval, zeker na het zien van trailers en dat het iets is zoals GTA dan wil ik het niet eens spelen, taste differs. Ik vind dat zo een cult film, die heel wat los gemaakt heeft destijds, een beter spel had verdiend en meer in de lijn van de film was gemaakt.

Maar ik denk dat het een grote flop is, aangezien weinig mensen het spelen, het doet afbreuk aan de film. Ook de stem van Tony in het spel is ronduit slecht te noemen. Nope, dan liever de film uit de kast pakken en deze nog een keer bekijken ;)
De stem van Tony is vrijwel hetzelfde hoor. Al Pacino kon na zoveel tijd niet meer dat accent nadoen, dus hebben ze een voice over moeten doen en ik moet zeggen dat het aardig gelukt is.

Verder is deze game zeker geen grote flop, want op ign heeft die al een 8,7. Alleen de graphics zijn niet bijzonder te noemen en hebben daarom een 7.

Anyway gameplay > graphics en het spel gaat gelijk door na de film. En de storyline is best goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Peertje schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 03:58:
Ik heb telkens als ik een gang wil uitroeien dat halverewege de politie langs komt en ik weer kan gaan vluchten :(

Hoe voorkom ik dat de politie telkens komt :P
Silencer op je gun of investeren in Montana Legal (kost alleen 50 miljoen :P). Volgens mij werkt het ook om een kleinere gun te nemen, dus bv Mac10 ipv M16.
Je moet ook altijd proberen zo ver mogelijk van de straat te blijven en als het kan met 3 snel even je wapen wegstoppen op het moment dat je wacht op de volgende lading. Als ik het zo doe kom ik meestal maar op op half/driekwart vol van de atentiemeter (als het bij de straat is, achterin steegjes vult je atentiemeter sowieso niet).

Ik vind het spel ook geen waardig opvolger voor de film, maarja het beweegt en ik kan schieten :)
Ik vind het spel trouwens wel beter dan Godfather the game, toen wou ik de makers echt iets aandoen. Zoals jij al zegt het is zo'n cult film, dan is het meteen al 10x moeilijker om een spel 'goed' te maken.

[ Voor 44% gewijzigd door Dark Lord op 15-10-2006 13:13 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Het concept is leuk en tuurlijk er had nog veel meer in kunnen zitten, maar ik ben in ieder geval blij dat ze veel aandacht hebben besteed aan de dialogen die je het hele spel door kan gebruiken.

Daar gaat het immers om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Leuke game hoor vermaak me er prima mee. :)

Alleen heb ik inderdaad ook al vaak gehad dat ik met een opdracht bezig was (iemand beschermen) en ja dan sta je midden op straat te knallen en dan komt de politie......

Dan moet je eerst nog een minuut die persoon beschermen en dan als de brandweer weg scheuren en de politie afschudden daar word ik wel eens gek van. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zijn er mensen die van alle 'wijken' zo'n kaartje hebben? Ik had aan bovenstaand kaartje erg veel om alle gangs in Little Havana te vinden namelijk :P Afmaken was daarna niet zo'n punt. Maar ik mis in Downtown nu nog een gang of 5 en die krijg ik gewon niet gevonden.
edit:
Gevonden :D

http://www.agmreviews.com/scarface/001.jpg
http://www.agmreviews.com/scarface/002.jpg
http://www.agmreviews.com/scarface/003.jpg
http://www.agmreviews.com/scarface/004.jpg

Verder, ik vind het echt een leuk spel, lekker vermakelijk en veel kleine details die ik kan waarderen (de limo, weapon locker bijv.). Is het een topgame? Nee dat kan ik niet zeggen maar ik vind hem absoluut meer dan de moeite waarde.
Sowieso schiet me op het moment geen betere filmgame te binnen eigenlijk.

[ Voor 11% gewijzigd door IceStorm op 15-10-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind

reuzekind

Ik geloof in GoT

Ik vind persoonlijk Scarface samen met Reservoir Dogs bovenaan m'n filmgame lijstje staan. Beide erg vermakelijke games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Dit lijkt me echt een vet spel, was destijds ook echt hooked aan vice city
'k moest bijna m'n schooljaar inhalen door dat spel :p.
1 vraag, hoe is het aimen op de xbox? gta style, druk op een knop en hij lockt een enemy, of free roam zoals in halo?
Anders haal ik hem voor de pc namelijk, gta op de console vind ik namelijk niet te doen.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:08:
1 vraag, hoe is het aimen op de xbox? gta style, druk op een knop en hij lockt een enemy, of free roam zoals in halo?
Anders haal ik hem voor de pc namelijk, gta op de console vind ik namelijk niet te doen.
Dat locken doet hij zelfs op de pc, dus lijkt me ook op de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Huig schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:08:
Ik heb het spel op de PC maar ik denk dat het systeem op de consoles exact hetzelfde is, je kan locken met een knop of met de hand aimen. Maar als je het handmatig doet krijg je meer 'balls' (punten).
Ah dat had ik nodig! thanks.

[ Voor 20% gewijzigd door Dark Lord op 16-10-2006 01:01 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07 08:20
Bij mij doet de camera vaag, als ik wil draaien met de camera gaat dit heel erg traag, als ik mijn mouse sense verhoog blijft ie traag :S
Heeft iemand anders dit probleem ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hereticc schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:01:
Bij mij doet de camera vaag, als ik wil draaien met de camera gaat dit heel erg traag, als ik mijn mouse sense verhoog blijft ie traag :S
Heeft iemand anders dit probleem ook?
Zelfde probleem hier.
Sense staat in het spel op 10 maar merk er weinig van.

Als ik bijv 10 man achter me aan heb, en die wil ik dan afknallen, dan wordt ik regelmatig gedood vanwege mijn "slome" muis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
haha ja zeer irritant, ik gooi zelfs de mouse sense van m'n copperhead naar 2000dpi en zelfs dan is hij traag, maar waar ligt het aan? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:22

Martinspire

Awesomeness

Aan de game ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
ja hè, dan is t spel onspeelbaar, volgens mij snap jij niet hoe traag die camera is, hij draait nauwelijks -_-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hereticc schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:53:
ja hè, dan is t spel onspeelbaar, volgens mij snap jij niet hoe traag die camera is, hij draait nauwelijks -_-'
Beetje jammer idd, vooral tijdens die missie met de sniper.
Het aanpassen van het toetsenbord is ookal niet mogelijk.
Zulke simpele dingen zijn niet aan te passen, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
Gebruik jij illegale of legale versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hereticc schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 15:35:
Gebruik jij illegale of legale versie?
Nu nog de illegale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiluTe
Misschien ligt het aan de crack ofzo?
Net als in The Godfather, alleen daar wordt dan de beweging omgedraait van de camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou zo maar kunnen ja, als het spel me bevalt, komt het orgineel hier wel

Iemand een werkende trainer voor deze game ?
Niet die van pizzadox waardoor Tony onzichtbaar wordt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 20:19:
Dat zou zo maar kunnen ja, als het spel me bevalt, komt het orgineel hier wel

Iemand een werkende trainer voor deze game ?
Niet die van pizzadox waardoor Tony onzichtbaar wordt :S
Ah, dat probleem ook weer opgelost.
Ik denk ik install ff een trainer, wel lachen beetje loos van je af knallen :P.
reuzekind schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 23:00:
Ik vind persoonlijk Scarface samen met Reservoir Dogs bovenaan m'n filmgame lijstje staan. Beide erg vermakelijke games!
Ik had dus precies hetzelfde ;).

No offence, maareh, welke geluidskaart heb je dan wel niet :X?

Ikzelf vindt het spel geweldig.
Je hebt veel vrijheid, en de complete ambiance die gezet wordt.
Wanneer je ergens loopt in een missie, ga je zo over naar een film moment.
Het intro is ook super tof.
Kan niet anders zeggen, dan dat die de sfeer van de film zet.
Graphics draai ik nu allemaal op het hoogst, en tja, had wel beter gemogen, maar gamed wel lekker licht.
Daarnaast, met die mouse, ik had effe alle bij assen omdraaien uitgezet, en dan op 10. En dan werkt die hier prima (MX1000).
Zeker de moeite waard om even te gaan halen, voor de GTA liefhebber, die eens iets anders wil.
Ook aan te raden wanneer je een filmfan bent van gangster movies.
Je moet eigenlijk de film ook wel gezien hebben van Scarface, het verhaal gaat wel anders. Maar dannog.
offtopic:
Als je hem haalt, haal dan gelijk ook even Reservoir Dogs (film &game) ;)

Het is natuurlijk je eigen mening wat je er van vindt, maar vind dit ronduit geweldig.
Het wagen asortiment is meer dan dat ik verwacht had, en ben nog maar op het begin.
spoiler: voortgang
Ik heb zojuist bij die pawnshop pakketjes weg gebracht. Ik reed een beetje in het rond, en de tijd was om. Ineens kwam de politie, en ging naar een tijdje vanzelf weg 8)7 .

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

djmantri schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:52:
Ik draai hem op vista, maar ik weet niet wat er mee is want alle textures zijn weg of ik zie van die rare vlakken. Ik denk niet dat het aan mn 3d kaart ligt, want ik kan andere games wel draaien. Al is de performance daar ook dramatisch. Ik weet niet precies hoe het komt dat het voor geen meter draaid, maar als er hier iemand is die hem ook op vista draaid (en eventueel ook nog de nvidia drivers gebruikt) dan zou ik graag willen weten of het goed werkt!
heb je al een oplossing gevonden hiervoor?? nieuwste nvidia drivers heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ben bij die gozer op die tanker, maar ik snap 1 ding niet. Ik kan wel ten alle tijden autos laten komen dmv bellen, maar niet mijn boten. Ik meen te hebben gezien dat ik bij elke haven me boten kan bellen maar zie nergens deze optie. Enig idee hoe ik me speedbootjes kan bellen behalve bij het huis van tony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
PacinoAllstars schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:33:
Ben bij die gozer op die tanker, maar ik snap 1 ding niet. Ik kan wel ten alle tijden autos laten komen dmv bellen, maar niet mijn boten. Ik meen te hebben gezien dat ik bij elke haven me boten kan bellen maar zie nergens deze optie. Enig idee hoe ik me speedbootjes kan bellen behalve bij het huis van tony :)
Het water inspringen totdat je echt zwemt, daarna komt er ipv "Driver" "Boat" te staan. Hiermee kan je dan al je boten laten bezorgen :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Dark Lord schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 19:43:
[...]

Het water inspringen totdat je echt zwemt, daarna komt er ipv "Driver" "Boat" te staan. Hiermee kan je dan al je boten laten bezorgen :)
ah ok beetje omslachtig maar als het werkt _/-\o_

EDIT

nahja werkt echt niet bij mij. Zo lomp ook al ben ik bij een haven met zo een blauw anker.

Ik kan zwemmen wat ik wil maar ik blijf driver zien als ik tab druk. Heb net die vent dood gesnipert en toen werd die door haai gegeten.

[ Voor 27% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-10-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Godsgruwelijk. Ik ben nu bij het laatste stuk (neem ik even aan) maar damn wat een opgave is dat zeg. Groot gebied dat je door moet raggen en geen checkpoints :P Ben al een keer of wat overnieuw begonnen (na 10 min spelen per keer) dus nu maar weer even weggelegd.
Randzaken ook redelijk opgelost, ik moet nog een paar races en nog 2 gangs en dan is het spel wel zo'n beetje uit denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
ga je echt naar colombia op het einde om sosa te pakken? of is die ergens in miami? Hoef geen detaisl teweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 21:36

Chop2000

Vroem

PacinoAllstars schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:36:
ga je echt naar colombia op het einde om sosa te pakken? of is die ergens in miami? Hoef geen detaisl teweten ;)
ehh ja je gaat met je vliegtuigje naar sosa toe.. en die missie is echt behoorlijk klote :P

heb het spel vorige week uitgespeelt, 15 uurtjes over gedaan oid.... vond het alleen heel veel van het zelfde...

gta is en blijft beter :P

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-03-2023

L3TUC3

GoT vegetable?

PacinoAllstars schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:10:
[...]

ah ok beetje omslachtig maar als het werkt _/-\o_

EDIT

nahja werkt echt niet bij mij. Zo lomp ook al ben ik bij een haven met zo een blauw anker.

Ik kan zwemmen wat ik wil maar ik blijf driver zien als ik tab druk. Heb net die vent dood gesnipert en toen werd die door haai gegeten.
Ik neem aan dat je je boat driver uit t henchmen menu in exotics in dienst genomen hebt?

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:42:
[...]

Ik neem aan dat je je boat driver uit t henchmen menu in exotics in dienst genomen hebt?
En je moet natuurlijk ook een boot hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Chop2000 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:09:
ehh ja je gaat met je vliegtuigje naar sosa toe.. en die missie is echt behoorlijk klote :P
Heb je daar toevallig nog tips voor?

spoiler:
Het eerste deel gaat prima, ik schiet wat mannetjes dood, neem een AK mee en vlucht een 'tuinhuisje' in. Vanaf daar schiet ik iedereen overhoop totdat er weinig man over is, rage naar buiten toe en loop op Sheffield af en knal hem ook overhoop. Stage 1 cleared :P Daarna wordt het lastig, ik knal een gat in de deur en wacht gewoon op de mannetjes die naar buiten stromen. Aangezien dat niet lijkt te werken (er blijven mannetjes komen) rush ik naar binnen en uhm.. daar ga ik dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
L3TUC3 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 01:42:
[...]

:/ Wat ben ik toch een idiot 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Ik dacht kats dat die spel voor 360 was, maar nu ik dit weet ga ik hem vanavond meteen "kopen" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
ik heb dit spel gister avond ff zitten spelen op de xbox,maar wat ik vaag vond was dat als je op straat een random iemand neerslaat, dat je dan net zo lang kan blijven slaan (tot er uiteindelijk coppers komen) als je wilt, maar die persoon gaat niet dood, laat staat gewond raken/out gaan... :? Of sla ik soms niet goed? Ook kon ik iemand niet dood rijden, zelfs na hem geplet te hebben tussen een muur en mn auto was ie nog niet dood/gewond :?

Ik ben nog niet zo ver, maar vind de hoeveel actie/schieten al wel een beetje te worden...ik heb al zeker 100 ventjes gekilled, in 45 min spelen ofzo (het begin)...wordt dan minder of blijft dat zo rambo achtig?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireFoz schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:03:
ik heb dit spel gister avond ff zitten spelen op de xbox,maar wat ik vaag vond was dat als je op straat een random iemand neerslaat, dat je dan net zo lang kan blijven slaan (tot er uiteindelijk coppers komen) als je wilt, maar die persoon gaat niet dood, laat staat gewond raken/out gaan... :? Of sla ik soms niet goed? Ook kon ik iemand niet dood rijden, zelfs na hem geplet te hebben tussen een muur en mn auto was ie nog niet dood/gewond :?

Ik ben nog niet zo ver, maar vind de hoeveel actie/schieten al wel een beetje te worden...ik heb al zeker 100 ventjes gekilled, in 45 min spelen ofzo (het begin)...wordt dan minder of blijft dat zo rambo achtig?
Het wordt nog veel erger.
Ik heb nu Havana en Downtown op 100% en kom terecht op eilanden.
Hier moet ik missies doen waar je 100 man binnen enkele minuten kapot maakt.

Het wordt echt moeilijk nu, zware missies en veel geld :)

Dit behoort voor mij toch weer tot de top-games.
In het begin vond ik m tegenvallen, maar nu speel ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit vast bij de babylon club, die VIP gaat alsmaar dood, iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:50:
Al schietend snel die tent uitrennen naar buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:50:
Neem de shotgun en loop rustig voor de VIP langs.
Zo ben ik erdoor gekomen, gewoon rustig lopen en iedere "cockroache" afknallen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt toch alleen een gold eagle, ik pak wel iedere keer zon smg van zon gast, maar ik ga meestal buiten dood, bij t wachten op die trage auto, als da mijn driver was zouk hem neerschieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 23:29:
je hebt toch alleen een gold eagle, ik pak wel iedere keer zon smg van zon gast, maar ik ga meestal buiten dood, bij t wachten op die trage auto, als da mijn driver was zouk hem neerschieten
Als je iemand heb gedood, dan kun je de wapens oppakken.
Zo kom je dus aan een AK47 of een Shotgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, ik heb tot nu toe alleen zon SMG kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Laatst online: 18-06 08:40
hmm ik vind dat rambo gebeuren juist minder aan het spel...veel te onrealistisch...
maar random mensen in elkaar slaan of dood rijden op straat kan dus niet :?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je speelt als de driver of enforcer kan dat wel, tony is de enige die geen onschuldige mensen neer schiet

btw als je lage gezondheid hebt, kan je in een steegje tegen de groene bakken aan pissen, ja je kan wildplassen en dan is je gezondheid weer 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand misschien een goede werkende trainer ?
Ik zit nu ff helemaal vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:33
Weet iemand waar ik de game.ini kan vinden? Of gewoon iets waarin ik de resolutie kan aanpassen van scarface. Ik wil namelijk in 2560x1024 spelen, maar ik weet niet waar ik dit kan vinden. Alleen scarface doet hier moeilijk over. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:21
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:41:
als je speelt als de driver of enforcer kan dat wel, tony is de enige die geen onschuldige mensen neer schiet

btw als je lage gezondheid hebt, kan je in een steegje tegen de groene bakken aan pissen, ja je kan wildplassen en dan is je gezondheid weer 100%
Welke control moet je hiervoor gebruiken?
Pagina: 1 2 Laatste