Toon posts:

pc-budet max 400-500euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

waar ik de pc voor wil gebruiken is:
-veel internet waar onder tekst games enzo
-spelletjes het gaat hier om niet om ze op max tespelen
maar om uit de voeten te kunnen me gf-5200 is echt op
-overclocken hoeft niet exstreem maar het liefst wel
-photoshop moet die soepel kunnen draaien
-windows vista 'gewoon echt goed soepel'
-hij moet niet naar 1,2 jaar het begeven zoals mijn amd64 2900
-asrock moederbordje is geen optie !!!

zoals ik al door laat schemeren wil ik geen amd meer
en al helemaal geen asrock meer omdat die twee naar mij
mening vataal voor je systeem zijn als je computer 12/24 perdag aanstaat

ik heb al ongeveer iets in me gedachten maar ik vind het nog redelijk duur:

-Processor: - Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz, 1066 MHz, Boxed
-MSI Moederbord P4N SLI XE-F
-Kingston HyperX 1024 MB, PC6000, 750 MHz, 4
-Asus VGA Radeon Extreme AX1300 Pro / TD 256 MB 2X

Prijs:€ 525,36

behuizing is niet nodig schijfen ook niet of je moet het me aanraden om 10k Rpm
tenemen

voeding hier heb ik echter geen idee over hier moet ik nog wat op verzinnen denk niet dat me huidige 350wat voeding nog kan dus een goede tip is ook hier welkom :+

ojah nog 1 ding:
mischien is dit al overkill maar tis wel de bedoeling dat ik nog effe kan met deze pc
jaartje of 2 a 3

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 23:40 ]

Verwijderd

Je stel te veel eisen:

voor je budget ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 23:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja dit komt omdat me Amd64 2900 ineens de geest heeft gegeven en snel wat anders moet hebben omdat ik nu met een amd 2000+ zit op gescheept

en er bij ik denk zo je moet je geld het beste besteden en max uit je geld halen
anders kocht ik wel een dell :X 8)7

[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 23:45 ]

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02:51

rapture

Zelfs daar netwerken?

Begin met een inventaris van je huidige AMD Athlon64 systeem op te stellen. Een mogelijkheid is je huidige systeem te herstellen en van fatsoenlijke hardware te voorzien. Een brakgebouwde systeem zou ook brak draaien, Intel of AMD zal dan niks uitmaken.

Als je voor een nieuw systeem gaat, dan kan je bekijken wat je kan herbruiken. Elk onderdeel dat je uitspaart, kan meer budget vrijmaken voor de 'belangrijkere onderdelen'.
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:41:
ja dit komt omdat me Amd64 2900 ineens de geest heeft gegeven en snel wat anders moet hebben omdat ik nu met een amd 2000+ zit op gescheept
En hoe is die Athlon64 op z'n bek gegaan?
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:35:
-Processor: - Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz, 1066 MHz, Boxed
-MSI Moederbord P4N SLI XE-F
-Kingston HyperX 1024 MB, PC6000, 750 MHz, 4
-Asus VGA Radeon Extreme AX1300 Pro / TD 256 MB 2X

Prijs:€ 525,36
Een voorbeeld van hoe het niet moet. Mobo met SLI, terwijl je geen nVidia-grafische-kaart hebt en je kiest een zodanig trage kaart uit zodat je nooit SLI zal draaien. Veel te duur geheugen en je koopt slechts 1 latje zodat je geen dual channel draait. :? En een grafische kaart dat 2x trager dan een GeForce 6600GT is (het is wel 2x zo snel als een GeForce 5200fx).

Het is niet omdat er grote getallen en lekkere marketingafkortingen erbij staat, dat het ook zo goed is. PC6000 ram biedt weinig meerwaarde voor Core 2 Duo systemen, als je PC4200 in dual channel kan laten draaien. Op grafische kaarten met de meeste trage GPU's kan men een ziekelijke grote hoeveelheid ram plakken zodat vele consumenten denken dat het beter is.

[ Voor 68% gewijzigd door rapture op 08-10-2006 00:02 ]

Verwijderd

Bij cool-prices

1024 MB 667mhz
Asus p5b moederbord
Nvidia 7600 GT
C2D 1,83 ghz

500,-

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 23:56 ]

Verwijderd

Topicstarter
rapture schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:49:
Begin met een inventaris van je huidige AMD Athlon64 systeem op te stellen. Een mogelijkheid is je huidige systeem te herstellen en van fatsoenlijke hardware te voorzien. Een brakgebouwde systeem zou ook brak draaien, Intel of AMD zal dan niks uitmaken.

Als je voor een nieuw systeem gaat, dan kan je bekijken wat je kan herbruiken. Elk onderdeel dat je uitspaart, kan meer budget vrijmaken voor de 'belangrijkere onderdelen'.

[...]
En hoe is die Athlon64 op z'n bek gegaan?
na een leuke 14 maand draaiend viel die ineens uit en was het over met de pret waarschijndelijk moederbord met psu vataal geweest omdat allebij budet was asrock en q-tech procesor was zwart
en lijkt me niet meer tegebruiken dvd branders video kaart floppy geheugen enzo hebben het wel overleeft maar dat was allemaal losse sooi om zo maar tezeggen bv 2x 256 mb video kaart gf 5200 en allemaal niet echt leuk meer om mee tedraaien

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:56:
Bij cool-prices

1024 MB 667mhz
Asus p5b moederbord
Nvidia 7600 GT
C2D 1,83 ghz

500,-
dat asus moederbord liever niet wegens nog al veel problemen met dat moederbord slechte koeling enzo

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 23:59:
na een leuke 14 maand draaiend viel die ineens uit en was het over met de pret waarschijndelijk moederbord met psu vataal geweest omdat allebij budet was asrock en q-tech procesor was zwart
en lijkt me niet meer tegebruiken dvd branders video kaart floppy geheugen enzo hebben het wel overleeft maar dat was allemaal losse sooi om zo maar tezeggen bv 2x 256 mb video kaart gf 5200 en allemaal niet echt leuk meer om mee tedraaien
Doet die helemaal niks? Aleens proberen te herstellen? Of ben je bezig met de overblijvende brokstukken bij het grofvuil te zetten? Ga dan niet raar opkijken als je een pc-gevonden-topic tegenkomt. gevonden pc

El cheapo voeding die affikt en een processorkoeler die voortijdig de pijp uitgaat, niet zo aangename combinatie. Asrock mobo's kan op lange termijn ook kuren hebben.

Harde schijven, dvd-branders, floppy,... kunnen we wel recuperen. Ram en grafische kaart zijn idd niet interessant meer.

Verwijderd

Topicstarter
rapture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:09:
[...]
Doet die helemaal niks? Aleens proberen te herstellen? Of ben je bezig met de overblijvende brokstukken bij het grofvuil te zetten? Ga dan niet raar opkijken als je een pc-gevonden-topic tegenkomt. gevonden pc

El cheapo voeding die affikt en een processorkoeler die voortijdig de pijp uitgaat, niet zo aangename combinatie. Asrock mobo's kan op lange termijn ook kuren hebben.

Harde schijven, dvd-branders, floppy,... kunnen we wel recuperen. Ram en grafische kaart zijn idd niet interessant meer.
naja hardeschijfen er uit gehaalt alle bruikbare spullen die nog verbeterin gaven aan het amd2000+ systeem heb ik over gezet de rest naar de schuur en komen wel een keer van pas
procesor koeler was trouwns nog helemaal perfeckt onderkant van cpu is door gebrand al die koperen pinetjes waren zwart

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 00:14 ]

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Ik denk dat je te hoge eisen stelt aan je budget in combinatie met hetgene wat je wilt.

Hier wat punten van kritiek:
Processor: De Core 2 Duo processors zijn op het moment niet goedkoper te krijgen dan ~180 euro. Is het dan niet verstandiger om een Pentium D te overwegen? Deze is immers ook dual core. Voor een 2,8Ghz ben je 120-130 euro kwijt.
Moederbord: Je kiest hier voor een moederbord met een nForce chipset. Een beter keus zou zijn om voor de (vernieuwde) 945 chipsetreeks van intel te gaan. Ben je een paar tientjes goedkoper uit.
Geheugen: Waarom PC6000? Pak een goedkopere variant zoals PC4200/5300... scheelt je wederom een paar tientjes. Overigens zou 1GB geen overbodige luxe zijn :)
Videokaart: Nu zeg je zelf dat je nVidia GF5200 niet goed genoeg meer is en overweeg je een ATI X1300Pro te kopen... Je springt nu van een oude generatie low-budget kaart naar een nieuwere generatie low-budget kaart. Je moet op z'n minst in de GF6600/GF7600 of X800/X1600 reeks gaan kijken voor beduidend betere prestaties.

Met bovenstaand kan je makkelijk Windows Vista draaien. Je moet niet altijd alle eyecandy aan willen zetten, want daar betaal je nu juist veel geld voor. Wanneer je niet in die positie zit ben je overgeleverd aan lagere kwaliteitsproducten. Een mogelijkheid is om te kijken naar eventuele aanbiedingen, upgradepakketten of 2de hands spulletjes. Anders is de enige optie doorsparen of wachten totdat jouw lijstje hardware goedkoper wordt.

[ Voor 0% gewijzigd door Bee.nl op 08-10-2006 00:17 . Reden: Gb != GB :o ]

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Was de boel nieuw toen je het kocht? Zo ja, dan heb je nog gewoon wettelijke garantie, hoor. Je mag er redelijkewijs vanuit gaan dat de hardware minimaal 3 jaar mee gaat. 14 maanden is dus uitzonderlijk korter en duid dus, mits normaal gebruikt, op abnormale slijtage en dat dient dus kosteloos hersteld te worden.

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bee.nl schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:13:
Ik denk dat je te hoge eisen stelt aan je budget in combinatie met hetgene wat je wilt.

Processor: De Core 2 Duo processors zijn op het moment niet goedkoper te krijgen dan ~180 euro. Is het dan niet verstandiger om een Pentium D te overwegen? Deze is immers ook dual core. Voor een 2,8Ghz ben je 120-130 euro kwijt.
Nee, dan kun je beter voor een AMD X2 gaan.

Met de rest ben ik het eens.
Room42 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:15:
Was de boel nieuw toen je het kocht? Zo ja, dan heb je nog gewoon wettelijke garantie, hoor. Je mag er redelijkewijs vanuit gaan dat de hardware minimaal 3 jaar mee gaat. 14 maanden is dus uitzonderlijk korter en duid dus, mits normaal gebruikt, op abnormale slijtage en dat dient dus kosteloos hersteld te worden.
Nee daar mag je niet vanuit gaan. 2 jaar is wettelijk geregeld, maar niet altijd even makkelijk aanspraak op te maken.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 08-10-2006 00:17 ]

Verwijderd

- Core 2 Duo E6300 1.86GHz FSB1066 2MB Box € 186.50
- 2x512MB DDR2 SDRAM PC5300 CL5.0 € 112.50
- P965 Neo-F iP965, SATA2 RAID, GLAN, 8CH € 104.50
- GeForce 7600GT Extr. 256MB 2xDVI/HDTV € 146.00
= 549,-

4launch

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

RoD schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:17:
[...]

Ik snap waar je naar toe wilt, maar ik gaf dat aan omdat hij expliciet wilt gaan voor een intel processor.
Ikzelf werk in en computerzaak en maak het vaak mee dat mensen voor weinig geld luxe computergoederen willen kopen... en helaas werkt het zo niet. Er heerst een nogal sterke afroompolitiek in deze business en daar zal je mee moeten leven :'(

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-01 21:09
Oja. En waaom dan? Bovendien kun je, als je het juiste mobo neemt later nog upgraden naar een C2D :)
[...]

[...]

Nee daar mag je niet vanuit gaan. 2 jaar is wettelijk geregeld, maar niet altijd even makkelijk aanspraak op te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Bee.nl schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:13:

Moederbord: Je kiest hier voor een moederbord met een nForce chipset. Een beter keus zou zijn om voor de (vernieuwde) 945 chipsetreeks van intel te gaan. Ben je een paar tientjes goedkoper uit.
Geheugen: Waarom PC6000? Pak een goedkopere variant zoals PC4200/5300... scheelt je wederom een paar tientjes. Overigens zou 1GB geen overbodige luxe zijn :)
Videokaart: Nu zeg je zelf dat je nVidia GF5200 niet goed genoeg meer is en overweeg je een ATI X1300Pro te kopen... Je springt nu van een oude generatie low-budget kaart naar een nieuwere generatie low-budget kaart. Je moet op z'n minst in de GF6600/GF7600 of X800/X1600 reeks gaan kijken voor beduidend betere prestaties.

Met bovenstaand kan je makkelijk Windows Vista draaien. Je moet niet altijd alle eyecandy aan willen zetten, want daar betaal je nu juist veel geld voor. Wanneer je niet in die positie zit ben je overgeleverd aan lagere kwaliteitsproducten. Een mogelijkheid is om te kijken naar eventuele aanbiedingen, upgradepakketten of 2de hands spulletjes. Anders is de enige optie doorsparen of wachten totdat jouw lijstje hardware goedkoper wordt.
Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz, 1066 MHz, Boxed

Kingston ValueRam 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 3

Intel Moederbord D945PSN

Asus VGA GeForce N6600 TOP Silent /TD 256 MB

prijs: € 459,05

tnx voor de info

Verwijderd

Topicstarter
[...]

[...]

twas een upgrade set en erg netjes ben ik er niet mee om gegaan procesor is overgeklokt geweest op lan party en video kaart altijd en ram ook eigelijk

• RoD
  • Niet online

RoD

Die N6600 is niet echt geweldig. Ik zou toch proberen voor een 7600GS te gaan. Prima kaart voor weinig geld.
En misschien ook wel leuk om te weten dat dat Intel mobo geen C2D's ondersteund.

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[...]
Fout: Europese wettelijke garantietermijn!

Maar ik was ook een beetje overenthousiast: Rechten in de garantieperiode
Economische levensduur

Gaat een product kapot buiten de garantietermijn en u wilt dat de verkoper (een deel van) de reparatiekosten betaalt, dan moet u aan kunnen tonen dat er sprake is van vroegtijdige slijtage. Dus dat de slijtage tijdens de economische levensduur van het product plaats heeft gevonden.

Om dat te bewijzen vraagt u de producent van het product naar de verwachte levensduur van het apparaat.
Als je kan aantonen dat je normaal gewerkt hebt, heb je recht op (korting op de) reparatie.

offtopic:
Deze is trouwens ook intressant: Bijkopen van garantie. Dat maakt die reclame van ITS waar je 5 jaar garantie gratis krijgt ook zo belachelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door Room42 op 08-10-2006 00:27 ]

Nou ja! Check dan gelijk ff mijn V&A! 🛒
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Bee.nl
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

RoD schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:23:
Die N6600 is niet echt geweldig. Ik zou toch proberen voor een 7600GS te gaan. Prima kaart voor weinig geld.
En misschien ook wel leuk om te weten dat dat Intel mobo geen C2D's ondersteund.
Om nog even in te haken op jouw reactie:
Intel lanceert een vernieuwde versie van de 945 chipset die wel overweg kan met C2D. Nu is het probleem dat het er op deze manier niet duidelijker op wordt. Maar moederbordfabrikanten hebben dat slim opgelost door op de (meeste) dozen een sticker te plakken met 'Core 2 Duo ready' of iets in die richting. Waarschijnlijk valt dit wel terug te vinden op de websites.
Dus een kwestie van even goed kijken welke wel en welke niet die ondersteuning hebben.

[edit]
Nu lees ik dat je eventueel nog garantie hebt? Beter daar eerst achteraan gaan!

[ Voor 5% gewijzigd door Bee.nl op 08-10-2006 00:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke effe tussen stand van wat ik nu heb ben er best tevreden mee toch wat ik zelf wou voor een betere prijs dan ik zelf in gedachte had:

Intel Core 2 Duo E6300 1.86 GHz, 1066 MHz, Boxed
Intel Moederbord D945PSN
Kingston ValueRam 1024 MB, PC3200, 400 MHz, 3
Sparkle VGA GeForce 7600 GS 256 MB

Prijs:€ 473,87

• RoD
  • Niet online

RoD

Het mobo wat de TS koos ondersteund dus geen C2D's :)
Edit: TS, je bent dus tevreden met een niet-werkende proc op dat moederboard? ;)
Room42 schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 00:24:
[...]

Fout: Europese wettelijke garantietermijn!

Maar ik was ook een beetje overenthousiast: Rechten in de garantieperiode
[...]

Als je kan aantonen dat je normaal gewerkt hebt, heb je recht op (korting op de) reparatie.

offtopic:
Deze is trouwens ook intressant: Bijkopen van garantie. Dat maakt die reclame van ITS waar je 5 jaar garantie gratis krijgt ook zo belachelijk.
Ok, dat is dus een deel, geen echte garantie. Meer zo dat je een korting op de reparatie krijgt :) Dat heb je inderdaad ook nog, maar dat noem ik geen garantie :P
Maar in feite heb je gelijk ja.

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 08-10-2006 00:33 ]

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Je begint met een chipset te kiezen dat je processor ondersteunt. ff door een lijstje rondneuzen Je kan slechts 1 chipset tegenkomen die Core 2 Duo en 1066MHz FSB ondersteuning bied. P965 en zoek in de pricewatch naar het goedkoopste mobo met deze chipset.
MSI P965 Neo-F, iP965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID) € 95

Je hebt sowieso ram nodig en om de FSB vol te smijten heb je PC4200 DDR2 ram in dual channel nodig. Het is nu een slecht seizoen om ram te kopen, ram koop je altijd in de zomervakantie en nooit als de school net begonnen is.
512MB x 2 (1GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/1G) € 98

AOpen maakt betaalbare degelijke kasten met een goeie voeding. Beetje normale kast en voeding heb je om te voorkomen dat je nieuwe investering niet na 14 maanden weer in rook opgaat.
AOpen QF50A (ATX, 350W, Zwart) € 47

Subtotaal, we hebben € 240 verbruikt en er blijft nog € 260 over.

Als je een Core 2 Duo insteekt, dan kan je de grafische kaart wel vergeten. Je kan tijdelijk een Pentium D 820 insteken.
Intel Pentium D 820 (S775, 2.8GHz, 800MHz, 2x1MB, Boxed) € 112

Met € 148 shoppen naar een grafische kaart. GeForce 7600GT is theoretische gezien 6x sneller dan je GeForce FX 5200.
Asus GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI ) EN7600GT/2DHT € 139

Er is € 9 over, het is gebalanceerd richting gaming. Als je games alleen tekstbased is, bv als je oGame speelt, dit game heeft 2x meer spelers dan WoW. 8) Dan heb je geen snelle grafische kaart nodig, je kan het geld volledig op een Core 2 Duo processor smijten en de goedkoopste grafische kaart van het land erin steken (zal niet sneller dan je GeForce FX 5200 zijn).

Verwijderd

Je kan ook een P4 nemen, of wil je perse dual core?
Dan kan je nog meer uitsparen en een betere videokaart kopen, of geld achterhouden voor de volgende upgrade als de C2D's gaan dalen.

• RoD
  • Niet online

RoD

Prima idee, van rapture. Maar ipv de D820, waarom geen 805 en die flink over te klokken? :) Tenzij de TS dit niet van plan is te gaan doen.

Verwijderd

Topicstarter
rapture schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 01:10:
Je begint met een chipset te kiezen dat je processor ondersteunt. ff door een lijstje rondneuzen Je kan slechts 1 chipset tegenkomen die Core 2 Duo en 1066MHz FSB ondersteuning bied. P965 en zoek in de pricewatch naar het goedkoopste mobo met deze chipset.
MSI P965 Neo-F, iP965 (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID) € 95

Je hebt sowieso ram nodig en om de FSB vol te smijten heb je PC4200 DDR2 ram in dual channel nodig. Het is nu een slecht seizoen om ram te kopen, ram koop je altijd in de zomervakantie en nooit als de school net begonnen is.
512MB x 2 (1GB) PC4200 DDR2, CL4 (Kingston KVR533D2N4K2/1G) € 98

AOpen maakt betaalbare degelijke kasten met een goeie voeding. Beetje normale kast en voeding heb je om te voorkomen dat je nieuwe investering niet na 14 maanden weer in rook opgaat.
AOpen QF50A (ATX, 350W, Zwart) € 47

Subtotaal, we hebben € 240 verbruikt en er blijft nog € 260 over.

Als je een Core 2 Duo insteekt, dan kan je de grafische kaart wel vergeten. Je kan tijdelijk een Pentium D 820 insteken.
Intel Pentium D 820 (S775, 2.8GHz, 800MHz, 2x1MB, Boxed) € 112

Met € 148 shoppen naar een grafische kaart. GeForce 7600GT is theoretische gezien 6x sneller dan je GeForce FX 5200.
Asus GeForce 7600 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI ) EN7600GT/2DHT € 139

Er is € 9 over, het is gebalanceerd richting gaming. Als je games alleen tekstbased is, bv als je oGame speelt, dit game heeft 2x meer spelers dan WoW. 8) Dan heb je geen snelle grafische kaart nodig, je kan het geld volledig op een Core 2 Duo processor smijten en de goedkoopste grafische kaart van het land erin steken (zal niet sneller dan je GeForce FX 5200 zijn).
Echter een kast is niet nodig voeding wel maar die hoeft niet hier bij op het lijstje die haal ik bij de lokale pc boer wel :D

MSI Moederbord P965 Neo-F
Kingston ValueRam 512 MB, PC4300, 533 MHz, 4
Intel Pentium D 820, Dual Core 2.80 GHz, 800 MHz, Boxed
EVGA VGA GeForce 7600GS 256 MB

Te Betalen € 463,08

op zig leuk systeem alleen is het verschil nu niet groot want voor 10€ meer had ik eerst een intel 6300 is dat nouw veel sneller of is deze verhouding beter betre video kaart met iets mindere processor ??

• RoD
  • Niet online

RoD

Qua balans is dit verreweg het beste. De Intel E6300 is veel sneller dan de proc die je nu hebt, maar aan de andere kant heb je er een veel snellere videokaart voor terug. Al is het de vraag hoeveel waarde je daar aan hecht aangezien je alleen textbased games speelt. Maar mocht je eens een 3D game spelen dan heb je hier zeker meer aan.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
Laat die 7600GT van rapture nou gewoon zitten.
Die 7600GS is stukken langzamer, een soort van gekastreerde 7600GT :+

Verder zou ik niet zomaar een voeding halen bij de lokale PC boer.
Zorg dat je een A-merk voeding koopt!
Pagina: 1