gevonden pc

Pagina: 1
Acties:
  • 336 views sinds 30-01-2008

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-01 22:45
Toen ik vandaag onder het werk even pauze had kwam mijn baas mopperend langs over een computer die het niet deed
Na het werk zag ik dus in de afval container een Computer kast liggen..
Er even uit gehaald en aan het gewicht kon ik voelen dat er nog het een en ander in zat
Meegenomen naar huis en alles eruit gehaald
Het enige wat ontbrak was het interne geheugen
de specs van het beest(je) :P
Intel E6700 processor
Asus GeForce 7900GT
Abit AW9D
Samsung Spinpoint 400 Gb x2
twee Sata Plextor DVD branders
De behuizing ben ik nog niet achter wat het is.. omschrijving : metaal kleur kast met vooraan geperforeerd metaal , ijzeren wieltjes eronder , het moederbord zit er op de kop in
6x cd speler plaatsen
Voeding en hardeschijven moeten onder in de kast

Wat ik wel weet is dat de Hardware nog een aardige waarde heeft als het nog doet teminste

Het probleem : De pc met de onderdelen wat er in zaten en eigen ddr2 geheugen werkt niet
alle fans draaien gewoon en ik hoor geen piepjes ofzo van fouten
het beeld blijft heletijd zwart
Verder geen enkel signaal uit wat dan ook
Bios kom ik niet eens in

Wat ik zelf heb gedaan : Bios gereset
videokaart verwisseld
overbodige hardware afgekoppeld
voor de rest kan ik niks doen omdat ik geen intel borden of processors heb

Mvg

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-02 13:21
Jezus lucky bastard als dit serieus zo is...:| misschien kan je een ander mobo dr onder zetten?

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:27
Uhm... ik weet t niet hoor, maar volgens mij hoorde die pc niet in de container :X

Denk dat je het best die spullen ASAP terug kunt brengen.. of verkopen via internet :P

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:43

Format-C

Tracing Rays

Vreemd dat iemand direkt ALLES weggooit. 8)7 Heel vreemd... Of gewoon oliedom. :o

Maar ik zou als ik jou was alle onderdelen eruit halen en elk onderdeel dat je afzonderlijk KAN testen in een ander systeem even testen in dat andere systeem.

Als je geen C2D mobo hebt, zou ik de processor laten testen bij een winkel. En als die het doet een mobo kopen.

Ik vraag me af of dit niet een "foutje" is van een medewerker. Ik bedoel; er zit voor meer dan 1200 euro aan hardware in de PC. En ik weet zeker dat niet alles stuk is.

Heel raar allemaal.

Edit: is het deze kast? (Lian-Li):

Afbeeldingslocatie: http://www.lian-li.jp/case/p_images/case_full/pc-v2000ab/pc-v2000ab_top.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 30-09-2006 10:23 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• dynax
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Zow hey!
Dat is nog eens een vondst!
Het aannemelijkste is dat het moederbord stuk is.
Maar de rest is zeker de moeite waard.

mijn systeem.

Verwijderd

RappieRappie schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:21:
Vreemd dat iemand direkt ALLES weggooit. 8)7 Heel vreemd... Of gewoon oliedom. :o

Maar ik zou als ik jou was alle onderdelen eruit halen en elk onderdeel dat je afzonderlijk KAN testen in een ander systeem even testen in dat andere systeem.

Als je geen C2D mobo hebt, zou ik de processor laten testen bij een winkel. En als die het doet een mobo kopen.

Ik vraag me af of dit niet een "foutje" is van een medewerker. Ik bedoel; er zit voor meer dan 1200 euro aan hardware in de PC. En ik weet zeker dat niet alles stuk is.

Heel raar allemaal.

Edit: is het deze kast? (Lian-Li):

[afbeelding]
Inderdaad.. Volgens mijn klopt er gewoon iets niet man :P
Luckz0r wij betalen ons maar dood voor zo een systeem en jij vind er een :|
Verder , het DDR2 geheugen dat je erin had had de goede 533/667/800Mhz want lager past niet in zo een moederbord normaal. En jah.. |:(

Verwijderd

Hé, wat doet mijn computer daar? En wat moet jij met mijn computer? :+

Als dit de computer van je baas is / was, hoop ik niet dat zijn zoontje (indien van toepassing) dit leest 8)

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:43

Format-C

Tracing Rays

TS: Waar werk je eigenlijk? En gebruiken jullie game-PC's op het werk? :D

Hoe langer ik er over nadenk hoe gekker dit allemaal begint te worden... Er moet toch iemand zijn die voor de PC betaald heeft? En diegene is nu ALLES kwijt.

Ik zou zelf terug gaan en vragen van hoe en wat, en of dit wel de bedoeling was. Ik zou hem bij nader inzien niet eens durven te houden denk ik.

Ik zou eerst eens wat gaan informeren bij "je baas". Ik kan NIET geloven dat iemand ALLES wegflikkert. 7(8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Format-C op 30-09-2006 10:39 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• skelleniels
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-02 09:57
Test die videokaart es in je eigen bak.

http://specs.tweak.to/16567

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Wow luckkkk!!!!!! Ernstige mazzelkont ben je. Als die 7900 het doet ben je al binnen!

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

offtopic:
Gewoon even bij de baas aankloppen. Lijkt me de nette manier. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door _the_crow_ op 30-09-2006 13:12 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

Verwijderd

geitema schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:07:

Na het werk zag ik dus in de afval container

Mvg
was het wel een afval container? :)

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:26

rapture

Zelfs daar netwerken?

Haleluja, die vondst is nogal HK-waardig. Elk onderdeel dat werkt is pure winst. Ik had op mijn examen gratis een WD 40GB gekregen, altijd mooi meegenomen.

Nu kan je elk onderdeel rustig testen om te zien hoeveel bruikbaars erin stak.

[ Voor 20% gewijzigd door rapture op 30-09-2006 13:17 ]

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 14:10
lucky bastard :P het is misschien wel netjes even te vragen bij je baas. Je kan ook even de processor laten testen bij een winkel. En de videokaart eventjes testen.

[ Voor 11% gewijzigd door dewil1990 op 30-09-2006 13:18 ]

• Neerio
  • Laatst online: 08-01 21:45

Neerio

bezorgt ook bij regen

dat is veel mzzl maar het is inderdaad wel netjes om ff te vragen aan je baas of dit de bedoeling was en of hij zich bewust is van de waarde van de pc

HDD 6320 is LIeeev

• denyos
  • Laatst online: 20:55
Er vanuit gaande dat je zelf een nieuwe computer hebt gekocht zonder DDR2 en je hier je oude geheugen in dacht te prikken, lijkt het er op dat je helaas pech hebt gehad met je moederbord of dat je voeding veel te licht is waardoor het niet wilt werken.

Probeer dus is een andere voeding en/of een ander moederbord. Als dit niet mogelijk is dan eventjes er mee terug langs de winkel

Strava

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-02 19:30

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Neerio schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:22:
dat is veel mzzl maar het is inderdaad wel netjes om ff te vragen aan je baas of dit de bedoeling was en of hij zich bewust is van de waarde van de pc
Hoezo? Hij dumpt hem toch niet voor niks bij het afval. Hij hoeft dat ding niet meer! :?

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Neerio
  • Laatst online: 08-01 21:45

Neerio

bezorgt ook bij regen

misschien is hij er zich niet van bewust dat er nog voor een paar 100 euro aan onderdelen in die pc zit

HDD 6320 is LIeeev

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:28:
[...]

Hoezo? Hij dumpt hem toch niet voor niks bij het afval. Hij hoeft dat ding niet meer! :?
Iemand anders afval meenemen is ook stelen. ;)

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

Ik heb laatst ook een nagel nieuwe Ferrari bij de sloop gevonden. Vooral de twee SATA plexter branders en een 7900gt maken het geloofwaardig.

[ Voor 36% gewijzigd door |sWORDs| op 30-09-2006 13:35 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• denyos
sWORDs schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:34:
Ik heb laatst ook een nagel nieuwe Ferrari bij de sloop gevonden. Vooral de twee SATA plexter branders en een 7900gt maken het geloofwaardig.
Samsung Spinpoint 400 Gb x2 <---- ook wel erg veel voor een zakelijke pc denk je niet.

Strava

Verwijderd

Vind je het erg als ik je verhaal in twijfel trek ?

Iemand met deze nieuwe hardware weet dat hij nog garantie heeft.
De Core 2 Duo 6700 is nog geen jaar oud en de rest van de hardware ook niet.
Je gaat niet zo maar een hele computer weg gooien.
En een baas van een bedrijf al helemaal niet, je wordt geen baas als je zo met spullen omspringt.

Ik vind je verhaal er raar..... (mijn persoonlijke mening, geen flame)

• Saturnus
  • Niet online
Foto foto foto! :D :P

• denyos

Strava

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10-2025
sWORDs schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:34:
... nagel nieuwe Ferrari bij de sloop gevonden ...
Waar was dat?
Ik zoek ook 'n auto :+

Mja, with ^^, niet heel erg geloofwaardig.
2x400 GB is ook vaag, meestal hebben bedrijven een centrale fileserver :P
Of die moet je gejat hebben :+

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-01 14:39

|sWORDs|

vSphere/ESXi

denyos schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:37:
[...]

Samsung Spinpoint 400 Gb x2 <---- ook wel erg veel voor een zakelijke pc denk je niet.
Heb je z'n overige posts al eens door gelezen. :)

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:13
Tja ik heb ook zo'n baas gehad die meteen iets weg gooide als hij het beu was.
Intereseerde hem geen hol, toch handig als je wat poen hebt.
Gewoon lekker thuis laten staan en hopen dat je nog wat werkende onderdelen eraan over houdt.

Mijn profiel op Discogs

• Saturnus
  • Niet online
PC en baas :P Kan je direct zien of het klopt. :P
Maar echt serieus...foto zal het al iets geloofwaardiger maken.

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:37:
Vind je het erg als ik je verhaal in twijfel trek ?

Iemand met deze nieuwe hardware weet dat hij nog garantie heeft.
De Core 2 Duo 6700 is nog geen jaar oud en de rest van de hardware ook niet.
Je gaat niet zo maar een hele computer weg gooien.
En een baas van een bedrijf al helemaal niet, je wordt geen baas als je zo met spullen omspringt.

Ik vind je verhaal er raar..... (mijn persoonlijke mening, geen flame)
vind je het erg als ik me hierbij aansluit? verhaal rammelt aan alle kanten. of je werkt voor dhr Tonino, kan natuurlijk ook nog.

I like my men like I like my coffee

• freebee666
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Saturnus schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:33:
Iemand anders afval meenemen is ook stelen. ;)
Helemaal niet.
Zodra het bij het afval wordt gezet, doe je er afstand van.

Powered by ProBNC

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:39
Ik vind dit wel heel grapig jij vind ff een systeem van 2500,- in een afval container. Foto`s pls, zien is geloven ? _/-\o_

• marquis
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-12-2025
Sorry, maar het is i.d.d. wel een heel vaag verhaal.
Afgaande op dat het allemaal zuiver is 8) , ik verwacht gewoon een kappot moederbord. Als alleen de ventjes draaien, dan is de voeding wel ok. Maar wel heel erg stoer (ben zelf net een systeem aan het samenstellen met bijna dezelfde config....)

[ Voor 10% gewijzigd door marquis op 30-09-2006 14:05 ]

Adem in...... adem uit. Poeh, weer gered :-)

Verwijderd

Grappig, TS reageert niet :P

Misschien wel gewoon een 'normaal' "mijn-pc-werkt-niet-wat-is-er-aan-de-hand"-topic, maar dan in een leuk jasje ;) iets met meer aandacht voor je probleem enzo... 8)

Verwijderd

Eens zijn andere posts bekeken en het riekt naar ongeloofwaardigheid. Niet om het 1 of ander maar ik kan me niet voorstellen dat een CPU die net 3 maanden uit is zomaar aan de kant word gegooid en bij het vuilnis terecht komt. En voor een pc op het werk vind ik 800 gig aan schijfruimte wel erg veel. Een server kan het niet geweest zijn, gezien de CPU en videokaart.

Lijkt me meer iemand die hulp wil bieden bij problemen van pc's maar hiervoor steeds een verhaal ophangt, gezien zijn andere post's.

• Saturnus
  • Niet online
freebee666 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 13:57:
[...]

Helemaal niet.
Zodra het bij het afval wordt gezet, doe je er afstand van.
Dus ik mag zo je huis binnen lopen en je container meenemen...nou iig hier gebeurt dat dus mooi niet, maar het is ook iets persoonlijks. :)

Verwijderd

onzin dus.. deze specs vind je nérgens in een zakelijke pc.. en zéker mensen die met een pc voor hun werk werken weten wat garantie is. Ik hoop dat er gauw een modje orde op zaken komt stellen.

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 17:17

Oof

Wat ik me afvraag als de pc het niet doet hoe weet hij dan precies wat de specs zijn? Ik krijg niet het idee dat hij de kast heeft open gemaakt koeler verwijderd en kijken wat voor cpu erin zit.
Is mijn idee maar voor het zelfde geld is het gewoon allemaal waar en heeft iemand het beste weekend van zijn leven

Verwijderd

ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Dat begrijp je hopelijk toch wel he ? ;)

Wat moet een bedrijf met een gf 7900? Zou alleen kunnen als het een bedrijf is dat spellen ontwerpt.

Verder lijkt het me ook sterk dat voor een bedrijfs pc een 6700 aangeschaft word

:/

Verwijderd

Op het werk alleen maar simpele dell pc's :+

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 09:42
Hoe weet je nou dat je een e6700 hebt? Het beeld is toch zwart? En het typenummer zie je alleen als je de cpu-koeler eraf hebt gehaald.
Erg twijfelachtig

PSN: djmurcielago

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Oof schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:13:
Wat ik me afvraag als de pc het niet doet hoe weet hij dan precies wat de specs zijn? Ik krijg niet het idee dat hij de kast heeft open gemaakt koeler verwijderd en kijken wat voor cpu erin zit.
Is mijn idee maar voor het zelfde geld is het gewoon allemaal waar en heeft iemand het beste weekend van zijn leven
offtopic:
Als dat het beste weekend van je leven zou zijn moet je toch eens wat vaker naar buiten in het weekend :D

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Verwijderd

Wie zegt dat het om een zakelijke pc gaat?
TS is kok volgens zijn profiel.
Niet dat het dan logischer wordt O-) maar toch...

Verwijderd

ach laten we gewoon stoppen met reageren, de TS reageert zelf niet eens, en zit waarschijnlijk te lachen naar ons :/

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 17:17

Oof

Herby schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:16:
[...]

offtopic:
Als dat het beste weekend van je leven zou zijn moet je toch eens wat vaker naar buiten in het weekend :D
Oke misschien iets overdreven. Wat ik bedoelde hoe vaak vindt je nu 2000 euro ergens

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Lijkt me iets voor het WTF-topic

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-01 10:17

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

Oof schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:13:
Murcielago schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:16:
Hoe weet je nou dat je een e6700 hebt? Het beeld is toch zwart? En het typenummer zie je alleen als je de cpu-koeler eraf hebt gehaald.
Erg twijfelachtig
Je PC hoeft op te kunnen starten om erachter te kunnen komen welke hardware erin zit. Op onderdelen staan altijd wel typenummers die je op kan zoeken met Google. Bovendien:
quote: Topicstart
Meegenomen naar huis en alles eruit gehaald
Het enige wat ontbrak was het interne geheugen
Verder komt dit inderdaad niet erg geloofwaardig over...

offtopic:
Wat doet dit topic eigenlijk in VB? :?

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2025

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Dus een gevonden pc die het niet meer doet en behoorlijk nieuw is.
Na het niet voldoen van zijn taken word deze weggegooid door de eigenaar en deze haalt alleen het geheugen eruit :/

Neu dit mag op slot.

computer voor alle werkzaamheden

• rafler
Slotje pls, ik vind dit zo ongeloofwaardig. _/-\o_ Maar hij krijgt wel replays, en word beroemd ^^

Verwijderd

beter HELEMAAL deleten IPV slotej

:O

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2006 14:41 ]

Verwijderd

rafler schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:38:
Slotje pls, ik vind dit zo ongeloofwaardig. _/-\o_ Maar hij krijgt wel replays, en word beroemd ^^
Wil jij zo beroemd worden bij jouw vrienden ?

Ik niet iig...

• rafler
Ik heb het ook niet over mij maar over hem, dus ik snapje reactie niet.. :)

Verwijderd

geitema schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:07:
Het probleem : De pc met de onderdelen wat er in zaten en eigen ddr2 geheugen werkt niet
alle fans draaien gewoon en ik hoor geen piepjes ofzo van fouten
het beeld blijft heletijd zwart
Verder geen enkel signaal uit wat dan ook
Bios kom ik niet eens in

Wat ik zelf heb gedaan : Bios gereset
videokaart verwisseld
overbodige hardware afgekoppeld
voor de rest kan ik niks doen omdat ik geen intel borden of processors heb

Mvg
ik heb dat ook ooit gehad met mijn pc het moederbord was stuk toen was een mobo van over de 250 euro's

• FireFly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-11-2024
Als ik TS zijn vorige posts bekijk, het eerste dat in me opkomt is : hey, hij heeft wel veel verschillende pc's. Misschien is't wel de buurjongen die pc's hersteld :)

• dewil1990
  • Laatst online: 02-02 14:10
het is een erg ongeloofwaardig verhaal hoor, kijk bij mijn vader gooide ze wel eens oude pentium 2tjes weg dit jaar nog. Maar niemand is zo gek om zoooon duur systeem weg te gooien. En er is ook geen bedrijf voor zover ik weet waar overal pc's staan met een E6700 en een gf7900. Tenzij het een game-industrie bedrijf is ofsow.

• deCube
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-01 13:02
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:36:
Dus een gevonden pc die het niet meer doet en behoorlijk nieuw is.
Na het niet voldoen van zijn taken word deze weggegooid door de eigenaar en deze haalt alleen het geheugen eruit :/

Neu dit mag op slot.
Baas was gewoon vergeten het geheugen erin te doen waardoor de pc niet werkte :Y)

Niet echt geloofwaardig dit nee.... Wel grappig :P

Work hard & be brave.

• appel22
  • Laatst online: 08-09-2025
Breng um maar ff langs ik wil wel kijken wat ik er aan kan doen, ik wil um dan wel houden :P

Inventaris | WhatPulse

• BRAINLESS01
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-01 09:02
whiplash1990 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:52:
het is een erg ongeloofwaardig verhaal hoor, kijk bij mijn vader gooide ze wel eens oude pentium 2tjes weg dit jaar nog. Maar niemand is zo gek om zoooon duur systeem weg te gooien. En er is ook geen bedrijf voor zover ik weet waar overal pc's staan met een E6700 en een gf7900. Tenzij het een game-industrie bedrijf is ofsow.
en in dat geval weten ze echt wel hoe ze een E6700 moeten behandelen :)

dit moet wel een grap zijn

• WillemJanJansen
  • Laatst online: 08-10-2025
Misschien is er bij deze pc ook wel een spin in de ventilator gekropen _/-\o_ 8)7
Waardoor je moederbord kortsluiting heeft gekregen.

[ Voor 45% gewijzigd door WillemJanJansen op 30-09-2006 15:11 ]

Verwijderd

misschien staan er wel belastende documenten op. Maar goed dat peter r de vries em niet heeft gevonde :P

Verwijderd

njah lijkt gewoon een lolbroek, maar.. het kan altijd waar zijn :X

• freebee666
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-10-2024

freebee666

Ribbit

Saturnus schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:08:
Dus ik mag zo je huis binnen lopen en je container meenemen...nou iig hier gebeurt dat dus mooi niet, maar het is ook iets persoonlijks. :)
Nee. Want dan ga je mijn huis binnen.
Maar voor de afvalcontainer buiten geldt dat wel.