Toon posts:

gegevens van SATA

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 1 x de SATA schijf kunnen installeren met Windows XP. Toen heb ik gelijk van de oude schijf de foto's naar de SATA schijf gekopieerd. Nu heb ik windows XP weer op een IDE gezet maar nu kan ik de SATA niet goed bereiken omdat hij eerst vraagt om de schijf te formateren.
Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals weer opstarten met de SATA schijf maar dat lukt me ook niet meer. Hoe kan ik de schijf weer bereiken zonder te formateren?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-05 21:33
Beetje wazig, maar je hebt dus wel goed de SATA drivers geinstalleerd ?

Verwijderd

Topicstarter
ik zie de schijf wel bij Deze computer. maar als ik die aanklik vraagt ie alleen of ik wil formatteren. Ook met een nieuwe xp installatie kan ik alleen maar installeren met formateren. PLease help me

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het kan zijn dat je een disk hebt groter dan 128GB en geen 48bit LBA gebruikt, dan kan het gebeuren dat de disk niet benaderbaar is. Installeer dan eerst eens SP2, dan heb je het iig.

Anders zou je eens een datarecover prog moeten gaan gebruiken.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit soort vragen horen in Opslagmedia & I/O Controllers, maar de antwoorden staan reeds in OM FAQ / Beleid. Dit topic gaat dan ook dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet en research. Zie verder ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) voor een uitleg over de werking van GoT :)

Dit topic is gesloten.