Aangezien de producten onduidelijk gesubmit waren, zijn ze geweigerd. Evenals bij de shopmails geld, dat we de afhandeling van de Product submits via de mail behandelen.
Wat was er onduidelijk?Longbeard schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 20:35:
Aangezien de producten onduidelijk gesubmit waren, zijn ze geweigerd.
Ik heb geen e-mail gehad, zoals in [ShS] Onduidelijk waarom shop niet toegevoegd wordt wel het geval was.Evenals bij de shopmails geldt, dat we de afhandeling van de Product submits via de mail behandelen.
[ Voor 52% gewijzigd door PcDealer op 07-10-2006 09:05 ]
Dan had je in het afsluitende venster op de link:
"Houd mij per e-mail op de hoogte of dit product aan de database wordt toegevoegd!"
moeten klikken. Dan krijg je een mail waarom het product is afgewezen.
"Houd mij per e-mail op de hoogte of dit product aan de database wordt toegevoegd!"
Dat heb ik juist wel gedaan, terwijl ik dacht dat het eigenlijk overbodig zou zijn omdat ik er (onterecht) vanuit ging dat het toch wel geplaatst zou worden.Longbeard schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:57:
Dan had je in het afsluitende venster op de link:
Wanneer je geen mail hebt ontvangen staat je e-mailadres op de frontpage niet goed ingevult, aangezien we automatisch, waarneer de user op de hoogte gehouden wil worden een mailtje krijgt.
Ook hier staat niets je in de weg om de producten opnieuw te submitten.
Aangezien dit verder via de mal afgehandeld kan worden, je weer mijn e-mailadres, gaat dit topic ook dicht.
Ook hier staat niets je in de weg om de producten opnieuw te submitten.
Aangezien dit verder via de mal afgehandeld kan worden, je weer mijn e-mailadres, gaat dit topic ook dicht.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.