[ShS] Onduidelijk waarom shop niet toegevoegd wordt

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Ticket : #2984

Krijg ik terug dat er gegevens missen waaruit blijkt dat het een winkel is. Het gaat om de volgende winkels:
Media Homeservice is een handelsnaam van de firma Service Land
Dijkwater 20
2715 EA Zoetermeer

K.v.K.nr:27166527
BTW NL1814.23.601.B01

Postbank 7778201 tnv Service Land Zoetermeer
IBAN: NL 79PSTB 0007 7782 01
BIC: PSTBNL21

T : 079 - 7502033
F : 079 - 7502032
E : info@mediahomeservice.nl
W : www.mediahomeservice.nl
Ik wilde die shop toevoegen omdat ik er een onwijs positieve ervaring mee heb gehad en dat graag met mijn mede tweakers wilde delen.

Maar wat krijg ik:
este sebastius,

Op 05-10-2006 heb je Media Homeservice (met website http://www.mediahomeservice.nl)
ingestuurd voor vermelding in de Buyers Zone (Shop Survey en Pricewatch).

Helaas konden we geen gegevens vinden waaruit blijkt dat het hier om een echt
bedrijf gaat (zoals bijvoorbeeld registratie bij de Kamer van Koophandel). Daarmee
voldoet de shop niet aan onze voorwaarden om te worden opgenomen in onze database.

Desalniettemin willen we je graag bedanken voor je inzet en het staat je natuurlijk
vrij om om in de toekomst nogmaals een shop te submitten.

Met vriendelijke groet,
Namens Tweakers.net,

Haitse Wiersma.
Maar ik snap niet wat er mist.

[ Voor 36% gewijzigd door sebastius op 06-10-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:25

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Je kunt op de e-mail antwoorden.
Media Homeservice is een handelsnaam van de firma Service Land
Was mij niet duidelijk. Daarom is de shop dan ook geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 21:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Topicstarter
Longbeard schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 16:42:
Je kunt op de e-mail antwoorden.

[...]

Was mij niet duidelijk. Daarom is de shop dan ook geweigerd.
Een bedrijf mag meerdere handelsnamen hanteren hoor, zolang ze maar geregistreerd staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

sebastius schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

Een bedrijf mag meerdere handelsnamen hanteren hoor, zolang ze maar geregistreerd staan.
Klopt, echter als er dergelijke handelsnamen voor ons onduidelijkheid zijn, dan weigeren wij de shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zoeken bij KvK op Media Homeservice geeft gewoon Service Land. Ingestuurde info zoals in de TS staat is dan ook correct. Hoe kan het dan onduidelijk zijn?

Zet http://www.kvk.nl/artikel/artikel.asp?artikelID=49120 in je favorieten :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een goede reden dat bij ook maar enige twijfel of onduidelijkheid een aanmelding geweigerd wordt. Wat je niet ziet is de hoeveelheid aanmeldingen die niet kloppen.

Shops waar het wel blijkt te kloppen nemen dan alsnog wel contact op (meestal gewoon per mail). Het is gewoon het verstandigst zoveel mogelijk duidelijke informatie mee te zenden, zoals bijvoorbeeld KvK info met handelsnamen indien daar sprake van is. :)
Persoonlijk vind ik het in het algemeen een beetje een kromme gedachte (ken de details niet van dit specifieke geval) dat wij een volledig onderzoek zouden moeten doen indien informatie mist of onduidelijk is. De Shop wil graag een vermelding, dus dan mag die ook zorg dragen voor de aanlevering van informatie die eenvoudig te verwerken is. Natuurlijk kennen wij ook de weg naar de KvK, en wordt iedere Shop gescreend, maar om dat proces eenvoudiger en minder arbeidsintensief te maken is meer informatie the way to go.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2006 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 09:47:
Er is een goede reden dat bij ook maar enige twijfel of onduidelijkheid een aanmelding geweigerd wordt. Wat je niet ziet is de hoeveelheid aanmeldingen die niet kloppen.
Ongetwijfeld is dat vervelend :(
Persoonlijk vind ik het in het algemeen een beetje een kromme gedachte (ken de details niet van dit specifieke geval) dat wij een volledig onderzoek zouden moeten doen indien informatie mist of onduidelijk is. De Shop wil graag een vermelding, dus dan mag die ook zorg dragen voor de aanlevering van informatie die eenvoudig te verwerken is. Natuurlijk kennen wij ook de weg naar de KvK, en wordt iedere Shop gescreend, maar om dat proces eenvoudiger en minder arbeidsintensief te maken is meer informatie the way to go.
Waarom wordt er een standaard e-mail gestuurd met de onderstaande tekst die 1, blijkbaar na mijn eigen onderzoek feitelijk niet klopt en 2, niet strookt met wat jij zegt "screenen van elke shop":
Helaas konden we geen gegevens vinden waaruit blijkt dat het hier om een echt
bedrijf gaat (zoals bijvoorbeeld registratie bij de Kamer van Koophandel).
Ik verwijs nog even naar mijn vorige post waar e.e.a. uit blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij baseert een "eigen onderzoek" en je conclusie dat het screenen van shops niet gedaan wordt op basis van het al dan niet toelaten van één shop.

Sorry, maar daar ga ik niet eens serieus op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zaterdag 07 oktober 2006 @ 10:07:
Dus jij baseert een "eigen onderzoek" en je conclusie dat het screenen van shops niet gedaan wordt op basis van het al dan niet toelaten van één shop.
In dit specifieke geval zou ik die conclusie kunnen trekken, ja. Want:
1: Handelsnaam verwijst naar Service Land.
2: Postbank staat op naam van Service Land, volgens quote van ts.

Dus is deze shop niet gescreend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je trekt conclusies op basis van een TopicStart waarvan je niet eens weet of die quote van de website dezelfde informatie is als aangeboden in de aanmelding, welke informatie die aanmelding dan bevatte, en op welke manier gegevens bekeken worden.

Sowieso gaat dit in geen velden of wegen meer over het aangemeld krijgen van de shop, en is de TS verwezen naar de e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard

Longbeard

Dat jij die conclusie wel trek uit een quote die naderhand in dit topic bekend wordt mag duidelijk zijn. Ik had die quote ten tijde van de beoordeling niet en heb de relatie dan ook niet kunnen vinden. De shop is destijds dan ook geweigerd. De shop kan natuurlijk altijd opnieuw worden gesubmit.

Maar zoals ik al zei dergelijke discussies en/of beslissingen nemen we niet op het forum.

Topic gaat dan ook dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.