Toon posts:

taakbeheer

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort kan ik niet meer alt crt del gebruiken

hij zegt dat taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder

ik heb gezocht maar ik weet niet hoe ik het terug zet, niet dat ik ermee heb gekloot ofzow maar goed

iemand een idee? dank u

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-03 15:40
ik pak de glazen bol er even bij.... ik zie... ik zie... een slotje...

wat dacht je van systeem herstel? :$

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Waar / met welke zoektermen heb je precies op gezocht en waar loop je dan precies vast? De eerste de beste zoekactie die ik doe levert namelijk meteen met de eerste hit het antwoord op. Blijkbaar is er bij jou iets anders aan de hand maar zonder info kunnen we daar niets meer over zeggen.. Ik moet zelfs gokken dat je Windows draait ;)

Kortom: lees http://gathering.tweakers.net/forum/faq en de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif topics bovenaan het subforum even door en geef even feedback. Dan verplaats ik je topic naar Windows Clients omdat je een vraag over Windows zelf hebt.

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 06-10-2006 15:27 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik op crt alt del druk krijg ik gewoon een error scherm met daarin : Taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder

mijn vraag was gewoon hoe undo ik het?

ik gebruik windows XP prof

• MADG0BLIN
  • Laatst online: 12-03 14:57
Zit je toevallig in een domein?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zit je toevallig op school? Dan kan het zo zijn dat het op de server is aangezet, dan heeft hij ctrl + alt + del uitgeschakeld voor alle clients :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Verwijderd

Topicstarter
mja ik heb gezocht en ergens bij groepconfig heb ik et gevonden

toch bedankt, hier kan slotje op

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je had eerder dus niet gewoon even [search=taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder] of [google=taakbeheer is uitgeschakeld door systeembeheerder] gedaan? Zeg dan ook niet dat je gezocht hebt, want dat is dus helemaal niet gebeurd.

Topic kan inderdaad op slot. Niet omdat het is opgelost (zoals je wet worden topics niet om die reden gesloten), wel omdat het dus totaal niet aan de hier geldende regeltjes voldoet ;) (Zie ook mijn mailtje hierover).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.