Phenom II X4 945 \\ 8GB DDR3 \\ Crosshair IV Formula \\ R9 290
ik gebruik geen SS niet nodig speel meestal met 2 of af en to 3 pc te gelijken tijd..
maar ik heb nu maar 1 pc moet even de ander repareren en mijn laptop her installeren ..
ik farm alles bij elkaar heb dus 6 x6 chars .. hoogste is 62 en laagste is lvl 8 of zo net weer wezen spelen op beginers eiland. ik start vaak een char opnieuw op vooral bij events omdat ze dan veel meer loot vinden ..
ik denk dat ik nu eens richting de level 80 ga.. mij 62 char is een soldier..
ik ben ook weer met wat chars op nieuwe begonen ivm de pet events heb nu 3 leuke pets.. mis nog een yetty en een red pixie.. en dan natuurlijk al de high lvl pets.
ik speel soms vaak dagen achter elkaar en dan weer maanden niet ..
Maar ik vindt het nog steeds een leuk spel ...
maar ik heb nu maar 1 pc moet even de ander repareren en mijn laptop her installeren ..
ik farm alles bij elkaar heb dus 6 x6 chars .. hoogste is 62 en laagste is lvl 8 of zo net weer wezen spelen op beginers eiland. ik start vaak een char opnieuw op vooral bij events omdat ze dan veel meer loot vinden ..
ik denk dat ik nu eens richting de level 80 ga.. mij 62 char is een soldier..
ik ben ook weer met wat chars op nieuwe begonen ivm de pet events heb nu 3 leuke pets.. mis nog een yetty en een red pixie.. en dan natuurlijk al de high lvl pets.
ik speel soms vaak dagen achter elkaar en dan weer maanden niet ..
Maar ik vindt het nog steeds een leuk spel ...
Nja, op 62 heb je je SS ook nog niet echt nodig. Dan krijg je nog wel substantiële experience tov. wat je nodig hebt om te levelen. Ik heb op dit moment een 113 Warlock, en dan gaat het wel wat langzamer. Ik krijg net 5% per uur partyen. Daarom was ik ook zo blij met de increased experience event van vorige week, toen heb ik dus wel SS gebruikt (van Achievement Points gekocht) en daarmee kreeg ik in 3 uur mooi 60% experience.
Qua pets heb ik ook het bare minimum op dit moment. May Flower event is niet echt aardig geweest voor mij, slechts 1 empty Hawkman. Ik heb een Red Pixie, Blue Pixie, twee Skeletons en een Orc. De Red Pixie is level 95 en doet dienst als main pet in bijv. Dungeon Sieges. De Blue Pixie is 90 en zit in mijn belt (10% extra matk en int). De Orc ben ik op dit moment aan het levelen naar 95, deze gaat mijn alt characters helpen met levelen en grinden. De Skellies zijn collateral, ik heb al geprobeerd ze te verkopen of verruilen voor wat anders, maar sinds Epic 5 zijn ze best wel generfed en zeker op deze levels (50 en 69) niet echt aan de straatstenen kwijt te raken.
Mijn plannen zijn om nog even door te knallen met mijn 113 Warlock tot ik aan de 120 zit, mijn Red Pixie naar 115 brengen zodat ze naar Evo 3 kan, en dan op een alt Angels gaan farmen.
Qua pets heb ik ook het bare minimum op dit moment. May Flower event is niet echt aardig geweest voor mij, slechts 1 empty Hawkman. Ik heb een Red Pixie, Blue Pixie, twee Skeletons en een Orc. De Red Pixie is level 95 en doet dienst als main pet in bijv. Dungeon Sieges. De Blue Pixie is 90 en zit in mijn belt (10% extra matk en int). De Orc ben ik op dit moment aan het levelen naar 95, deze gaat mijn alt characters helpen met levelen en grinden. De Skellies zijn collateral, ik heb al geprobeerd ze te verkopen of verruilen voor wat anders, maar sinds Epic 5 zijn ze best wel generfed en zeker op deze levels (50 en 69) niet echt aan de straatstenen kwijt te raken.
Mijn plannen zijn om nog even door te knallen met mijn 113 Warlock tot ik aan de 120 zit, mijn Red Pixie naar 115 brengen zodat ze naar Evo 3 kan, en dan op een alt Angels gaan farmen.
Rustig hier ... 
Dan maar een update/rumoer: http://rappelz-forum.gpot...iewtopic.php?f=2&t=953616
Op de Korean Test Server schijnt NFlavor (de producent) bezig te zijn met het uitrollen van Area-of-Effect buffs en nieuwe pets! \o/
AoE buffs lijkt me echt een goed idee, niet meer elk party-lid apart moeten selecteren en dan maar hopen dat je geen pets mist van de dual-summoners. Wel gaan de buffs extra MP kosten maar aangezien je ze maar 1 keer hoeft te casten en niet 16 ( party leden + 1 pet per lid) scheelt dat toch weer in de tijd en MP, en da's mooi aangezien die twee best wel kritiek zijn wanneer je in een fast room aan het partyen bent.
Nieuwe pets, tja ... we hebben tegenwoordig een mooi rijtje pets beschikbaar, so of dat zo'n geweldig idee is weet ik niet. Natuurlijk is diversiteit goed, en vernieuwing drukt de prijzen van de huidige pets een beetje. Het worden een octopus en een naga, voor zover de rumoeren daar iets over loslaten. Wat voor skills deze pets gaan hebben en hoe zeldzaam ze worden is nog onbekend.
Tevens wordt er een aanpassing doorgevoerd die empty pet cards alle mobs van zijn soort laat temmen. Nu staat er op een pet card dat je alleen bepaalde mobs van die soort kan temmen, bijvoorbeeld je kunt alleen Panteras van level 5 tot en met level 30 temmen, terwijl er ook Panteras van level 80 zijn. Dat gaat dus veranderen
Good busy, die jongens in Korea.

Dan maar een update/rumoer: http://rappelz-forum.gpot...iewtopic.php?f=2&t=953616
Op de Korean Test Server schijnt NFlavor (de producent) bezig te zijn met het uitrollen van Area-of-Effect buffs en nieuwe pets! \o/
AoE buffs lijkt me echt een goed idee, niet meer elk party-lid apart moeten selecteren en dan maar hopen dat je geen pets mist van de dual-summoners. Wel gaan de buffs extra MP kosten maar aangezien je ze maar 1 keer hoeft te casten en niet 16 ( party leden + 1 pet per lid) scheelt dat toch weer in de tijd en MP, en da's mooi aangezien die twee best wel kritiek zijn wanneer je in een fast room aan het partyen bent.
Nieuwe pets, tja ... we hebben tegenwoordig een mooi rijtje pets beschikbaar, so of dat zo'n geweldig idee is weet ik niet. Natuurlijk is diversiteit goed, en vernieuwing drukt de prijzen van de huidige pets een beetje. Het worden een octopus en een naga, voor zover de rumoeren daar iets over loslaten. Wat voor skills deze pets gaan hebben en hoe zeldzaam ze worden is nog onbekend.
Tevens wordt er een aanpassing doorgevoerd die empty pet cards alle mobs van zijn soort laat temmen. Nu staat er op een pet card dat je alleen bepaalde mobs van die soort kan temmen, bijvoorbeeld je kunt alleen Panteras van level 5 tot en met level 30 temmen, terwijl er ook Panteras van level 80 zijn. Dat gaat dus veranderen
Verwijderd
Tijdje gespeeld, vond het spel niet erg heel leuk, ziet er allemaal niet zo leuk uit, en uiteindlijk komt het erop neer dat je voor sommige dingen moet betalen, wil je iets beter worden,
Niets voor mij iniedergeval
Valt best wel mee. Er is niet veel dat je niet in-game kunt kopen, maar wel in de cash shop. Bijna alles is tradable. Ik heb zelf ook nog geen cent uitgegeven aan het spel en ik beschouw mezelf toch echt wel als 'iets beter', met een net aantal cash shop items (helmet, cloak, deco items). Kwestie van afwegen: investeer je tijd of geld?Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 01:54:
Tijdje gespeeld, vond het spel niet erg heel leuk, ziet er allemaal niet zo leuk uit, en uiteindlijk komt het erop neer dat je voor sommige dingen moet betalen, wil je iets beter worden,
Het is bij veel MMOs zo dat je moet investeren om beter te worden. Nu heb ik niet zo heel veel ervaring in de breedte, maar ik vind het systeem van Rappelz best netjes, aangezien er geen onbalans is tussen betalende gebruikers en niet-betalende gebruikers. De cash shop items geven een minieme boost in stats en dienen vooral een secundair doel, gear bijvoorbeeld is gewild vanwege de look die het geeft. Voor de echte statboosts zul je nog steeds moeten spelen en een beetje geluk hebben.
Het is waar dat betalende gebruikers over het algemeen meer in-game geld hebben, en dus sneller betere stats kunnen krijgen, maar dat is een afweging die je zelf maakt. Ik heb het geld er niet voor over.
Dat het niets voor jou is, is natuurlijk persoonlijk
Ik heb me laptop geupdate naar Windows 7 maar nu start Rapplez niet meer.
Meer mensen met dit probleem? Heeft iemand al een oplossing?
Meer mensen met dit probleem? Heeft iemand al een oplossing?
Het enige dat ik kan verzinnen is dat je de launcher met XP of Vista compatibility start, maar da's geen garantie. Heb je al in het Tech forum gekeken van Rappelz? Daar worden dit soort dingen vaak gemeld en met een beetje geluk staat er ook een oplossing bij.
Had ik al geprobeerd, werkte helaas nietZyppora schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:05:
Het enige dat ik kan verzinnen is dat je de launcher met XP of Vista compatibility start, maar da's geen garantie.
Ik heb een fix gevonden
http://forgottenportal.co...task=view.download&cid=81