[logitech z-2300] wired remote stuk, maar nu?

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-02 08:35

mvz

muziek verslaafde

Topicstarter
ik heb onlangs een logitech z-2300 setje gekocht. supergeluidje komt eruit.
Echter nu is waarschijnlijk potmetertje van de volume knop kapot of niet goed. omdat het linker kanaal vol volume blijft geven, als de knop op zn laagst staat.

nou bel ik dus naar logitech klantenservice, en vraag of ik bij hun zo'n 'wired remote' kan bestellen. omdat ik het zonde vind die hele set weg te mikken.

vertellen ze me tot mn stomme verbazing dat dit niet kan. die zijn niet los te verkrijgen!.
dus hier zit ik dan met een kreupele set. :'(

maar, ik ben vast niet de enige met dit probleem. zijn er hier nog meer mensen met logitech producten die een soortgelijk probleem hadden/hebben. en dit wel opgelost gekregen hebben?

ben benieuwd.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Total
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-03-2025
Ik heb ook een logitech setje (x530) en ik heb ook wel het gevoel als ik mijn volume laag zet dat er veel eerder geluid uit mijn linker luidsprekers komt dan uit mijn rechter...

maar ik heb nog veel meer problemen met dat ding onderandere DIT

Verwijderd

"Onlangs" klinkt als niet zo lang geleden. Ik zou 't setje dan gewoon ter reparatie aanbieden bij de zaak waar je 'm kocht.

'Replacement parts' zoals die remote zijn vaak idd. niet zomaar apart aan te schaffen, maar dat wil niet zeggen dat ze 'm niet kunnen of willen leveren. Maar dan moet 't via de reparatie-afdeling.
En als 't een beetje meezit vinden jouw leverancier en Logitech 't handiger/goedkoper om die remote gewoon op te sturen dan dat je 't hele setje ter reparatie moet terugbrengen/terugsturen met alle rompslomp van dien... :)

• Placid_K
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16-02 18:35

Placid_K

Only one way to fly;mescaline

Je hebt twee jaar garantie op logitech speakers. Is het user abuse (dus, door jouw fout defect gegaan)? Anders gewoon RMA aanvragen via logitech site..