Ik heb overlaatst een Logitech x530 5.1 serround systeem aangeschaft. Maar dat werkt niet zoals het hoort.
Hij draait namelijk alles door elkaar wanneer ik games speel die 5.1 ondersteunen. Er staat een programma op mijn PC waar je alles mee zou moeten kunnen testen.
(Sound Manager, zat origineel bij mijn Realtek High Definition Audio geluidskaart)
Er zijn maar 2 satelieten die normaal werken en dat zijn de front speakers.
Hier toon ik even wat de rest van de speakers doen...
Laat ik de Center speaker spelen dan speelt RA (rechts achter).
Laat ik LA spelen dan speelt de Center speaker.
Laat ik RA spelen luid de subwoofer.
Laat ik de subwoofer spelen laat LA van zich horen.
Zo heb ik ze normaal allemaal gehad. Dus u ziet dat dit niet handig is om te gamen... Alhoewel het in de game zelf helemaal anders uitdraaid. Dan speelt alles (ongeveer) omgekeerd. (Dus: geluid die uit de front speakers moet komen, komt van achter en omgekeerd)
Goed om te weten: Wees gerust alles is juist aangesloten. Ik heb al vannalles geprobeert om het in orde te krijgen, maar ik ben ten einde raad.
(Sound Manager, zat origineel bij mijn Realtek High Definition Audio geluidskaart)
Er zijn maar 2 satelieten die normaal werken en dat zijn de front speakers.
Hier toon ik even wat de rest van de speakers doen...
Laat ik de Center speaker spelen dan speelt RA (rechts achter).
Laat ik LA spelen dan speelt de Center speaker.
Laat ik RA spelen luid de subwoofer.
Laat ik de subwoofer spelen laat LA van zich horen.

Zo heb ik ze normaal allemaal gehad. Dus u ziet dat dit niet handig is om te gamen... Alhoewel het in de game zelf helemaal anders uitdraaid. Dan speelt alles (ongeveer) omgekeerd. (Dus: geluid die uit de front speakers moet komen, komt van achter en omgekeerd)
Goed om te weten: Wees gerust alles is juist aangesloten. Ik heb al vannalles geprobeert om het in orde te krijgen, maar ik ben ten einde raad.