Toon posts:

Device wel herkend, maar content in DVD device niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Ik heb sinds gisteren een raar probleem met mijn Asus DVD-RW.
Hij was bezig met een iso te branden op DVD en stopte na 10% met allemaal errors in dvd decryptor.

Ik dacht, zal wel aan het schijfje liggen en heb met een nieuw schijfje een nwe poging gedaan. Tot mijn stomme verbazing herkent de DVD speler niets meer wat ik in zijn gleuf douwt.

Doe ik er een DVD film in, dan blijft het inleeslampje vrij lang branden maar via de verkennen of dvdplayer kan ik de ingevoegde dvd niet afspelen, omdat het device de inhoud van het schijfje niet meer inleest.

Ook een lege dvd kan ik niet meer beschijven. Dvd decryptor zegt dat het 'device ready' is maar "wacht" op een leeg schijfje.

O-)
Is deze DVD brander dood of kan ik nog iets proberen?

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 22:17
Bootable cd downloaden en mee opstarten.

In een andere pc inbouwen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Hoe oud is de brander en hoeveel schijfjes heb je er ongeveer mee gebrand?
Check verder ook eens OM FAQ / Beleid » Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed :Y)

Verwijderd

Topicstarter
Mwah is ongeveer 2 jaar oud, misschien stuk of 3 a 400 dvd's mee gebrand ondertussen.
Ik heb met bootcd opgestart en die leest ie gewoon in. In Windows kwam ik er ook achter dat cd's geen probleem zijn alleen inlezen van DVD's. Moet ik de uitvaart alvast regelen? :o

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:01:
Mwah is ongeveer 2 jaar oud, misschien stuk of 3 a 400 dvd's mee gebrand ondertussen.
Ik heb met bootcd opgestart en die leest ie gewoon in. In Windows kwam ik er ook achter dat cd's geen probleem zijn alleen inlezen van DVD's. Moet ik de uitvaart alvast regelen? :o
Ja, ga daar inderdaad maar van uit.
Mijn NEC3520 van amper een jaar overleed gisteren ook, ding doet helemaal niets meer. Ja, de tray gaat open en dicht. Jeej!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-02 22:17
In een andere pc hangen zou ik eens proberen, of opnieuw installeren indien je met een bootcd wel kunt lezen.
Pagina: 1