ATI 9600PRO

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12:45
Ik heb een vraagje hoelang denk je dat ik nog met deze Videokaart zou kunnen werken en dan met name games.

Sys Specs:
MOBO: ASROCK P4VT8+ -
CPU: Intel Pentium 4 3.0GHz (S478, 1MB, 800MHz FSB)
GFX: ATI Radeon 9600 PRO 256MB
2x 512MB PC3200 DDR

Het is AGP maar wat zou dan toch 1 van de betere kaarten zijn als je toch een beetje de toekomst in wil.

Zat dus te denken aan: Sapphire Radeon X1600Pro

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-07 22:06

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07 07:15
als je niet het niet voor de kwaliteit gaat denk ik dat je nog hoogstens een half jaar tot een jaar nog spellen er mee kunt spelen maar dan wel alles op laag :O

Ik zelf heb een 9800 en deze werkt nog goed :)

• tiswat
Killertjuh schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:32:
als je niet het niet voor de kwaliteit gaat denk ik dat je nog hoogstens een half jaar tot een jaar nog spellen er mee kunt spelen maar dan wel alles op laag :O

Ik zelf heb een 9800 en deze werkt nog goed :)
De nieuwste spellen die ik nu speel, werken nog met alles op hoogste.. En euh ik speel tegenwoordig weer een beetje CSS en DODS dit ook op hoogste reso en alles high.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:48

Outerspace

Admin General Chat
De nieuwste spellen draaien echt niet soepel op die kaart, daar is hij imo te oud voor. Maar zoals The Eagle heel erg kort omschrijft: je moet zelf zoeken, zelf reviews lezen, je budget daarnaar hanteren en dan kopen ;) Je geeft geen budget weer, dus dan gaat het al heel lastig :)

Wauw, een sig!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-05 15:11

disjfa

be

tiswat schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:34:
[...]
De nieuwste spellen die ik nu speel, werken nog met alles op hoogste.. En euh ik speel tegenwoordig weer een beetje CSS en DODS dit ook op hoogste reso en alles high.
Nou. Als je dan alleen die spellen blijft spelen dan kan je er nog jaaaaren mee werken :)

Wat ik probeer te zeggen. Het ligt er gelemaal aan welke games je met je pc doet wil een video kaart te oud worden. Waarom wil je het weten. En denk zelf na wat je in de toekomst ermee gaat doen.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

[...]

Kep ongeveer een zelfde systeem als jij, en heb ongeveer een maandje geleden mijn oude 9600 NP vervangen door een 7600gs, tot nu toe nog geen spijt van gehad :) Kan weer alles lekker spelen met veel eye-candy aan enzo... Altijd alles op low verpest het best wel :/

[ Voor 0% gewijzigd door MensionXL op 03-10-2006 15:38 . Reden: 1: ik was blij ]

Goedkoop bellen via VoIP

• tiswat
disjfa schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:37:
[...]

Nou. Als je dan alleen die spellen blijft spelen dan kan je er nog jaaaaren mee werken :)

Wat ik probeer te zeggen. Het ligt er gelemaal aan welke games je met je pc doet wil een video kaart te oud worden. Waarom wil je het weten. En denk zelf na wat je in de toekomst ermee gaat doen.
Nou kijk, ik zit al een beetje te denken aan de toekomst. Wat mij dan natuurlijk veel betere prestaties geeft. ( En dan alleen kwa vidkaart )

Budget zal rond €150 liggen.

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-07 07:15
[...]

Ik had het over fear en obilvion die kun je wel vergeten. Dus als je voor mooi en snel wilt gaan van onderandere deze spellen dan zul je een andere kaart moeten kopen

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 21:23

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Kan ik nog erg weinig aan toe voegen. Lees die sticky, staat er niet voor niets.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.