Gegroet!
Ik sta dus op het punt om:
Iemand een tip/advies over wat ik het beste kan doen? De benchmarks/reviews liegen er niet om van de 1900xtx maar ik kan nergens een site vinden waar je echt alle videokaarten met elkaar kan vergelijken, maar als je logisch nadenkt is dat natuurlijk onmogelijk aangezien de test systemen ook veranderen. Vandaar deze topic
Ik sta dus op het punt om:
aan te schaffen daar ik op dit moment over dit systeempje beschik:Sapphire Radeon X1900 XTX 512MB DDR3, € 345.95,
Zal dit een substantieel verschil leveren? Wat mijn geld waard is dus, daar ik hevig zit te twijfelen tussen of nu kopen, of wachten op een nieuwe generatie (DX10) kaarten etc etc.. Dat zijn natuurlijk standaard twijfels, het geld heb ik wel maar de vraag is of het verstandig is.Asrock Skt 939 Dual-Sata II
AMD Athlon 64 X2 3800+ Dual Core (@2.2ghz)
2x Kingston 1GB DDR PC3200 CL3 ValueRAM (KVR400X64C3A/1G)
Maxtor 250GB SATA II 7200RPM 16MB
NVIDIA GForce V9999 GE 256mb AGP 8x
Iemand een tip/advies over wat ik het beste kan doen? De benchmarks/reviews liegen er niet om van de 1900xtx maar ik kan nergens een site vinden waar je echt alle videokaarten met elkaar kan vergelijken, maar als je logisch nadenkt is dat natuurlijk onmogelijk aangezien de test systemen ook veranderen. Vandaar deze topic