Nieuw Werkgeheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 02:11
Ik heb op het moment een computer met 256MB geheugen, en ik wil daar graag één gigabyte van maken. Welk geheugen moet ik kopen en waar moet ik op letten? Ik heb zelf nog nooit eerder geheugen gekocht.. De prijs maakt in principe niet uit. Helaas kon Google me niet zo goed helpen, vandaar dat ik het hier maar plaats.

Alvast bedankt voor jullie hulp!

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 13:40

JHMvP

Veritas logica est

Eeeeehhhh....systeeminfo?

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Verwijderd

:w welkom op got,

lees eerst eens wat van de registratie info die je krijgt als je registreert ;)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Allereerst Welkom

Je zit iig in de goede rubriek :)

lees eerst even de FAQ door, hier staat iets over moederborden en geheugen: PMG FAQ

Verder, geef wat meer informatie. Vooral belangrijk is welk geheugen je moederbord heeft/ondersteund.

verder kun je in de tweakers pricewatch kijken voor welk geheugen het goedkoopste is bij welke zaak

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zonder meer info kunnen we hier echt niets mee. Gaat het om SD/DDR/DDR2 ?

Ik gok op SD-RAM omdat het om 256MB gaat, maar zonder meer info blijft het ook bij gokken.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-05 22:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat voor PC heb je eigenlijk? Ik bedoel je hebt nogal wat verschillende soorten/typen geheugen en waarschijnlijk past er maar één type op jouw moederbord. Ik zou zeggen zoek de specificaties eens op van jouw moederbord. Via de site van de fabrikant of via het boekje dat bij het moederbord werd geleverd.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Gamo

Research Before You Buy

Probeer eerst dit door te lezen, en daarna mag je het nog eens proberen:

PMG FAQ

• hello_moto
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:59
Mmore schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:54:
Ik heb op het moment een computer met 256MB geheugen, en ik wil daar graag één gigabyte van maken. Welk geheugen moet ik kopen en waar moet ik op letten? Ik heb zelf nog nooit eerder geheugen gekocht.. De prijs maakt in principe niet uit. Helaas kon Google me niet zo goed helpen, vandaar dat ik het hier maar plaats.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hoeveel geheugenbankjes heb je op je pc?
Hoeveel wil je uitgeven?
Wat is de rest van je pc?
Waarom wil je er 1 GB van maken?
Wat doe je met je pc?

[ Voor 0% gewijzigd door Moonsugar op 03-07-2023 10:39 . Reden: Aanpassing gequote username andere gebruiker na naamswijziging ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Helaas kon Google me niet zo goed helpen
Het is de bedoeling dat je in deze volgorde research gaat doen: 1) specificaties/handleidingen van de hardware, 2) de FAQ's op de websites van de fabrikanten, 3) de FAQ's alhier op GoT, 4) de search alhier op GoT en tenslotte 5) Google :Y)

Naast 1) en 2) staat jouw vraag ook gewoon in 3) beantwoord. Hier in Processors, Mobo's & Geheugen is dat dus de PMG FAQ. Neem o.a. Welke moet ik nemen? en Hoeveel/welk geheugen kan ik maximaal op mijn moederbord plaatsen?

Dit topic gaat in ieder geval dicht wegens gebrek aan aantoonbare inzet. Neem trouwens ook de Algemene gedragsregels (Netiquette) door voor een uitleg over de werking van dit mooie forum :Y)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.