In navolging van de DPCH van gisteren, moet ik met tranen in de ogen weer melden dat onze score nog steeds onder de 100k is...
Is er een spaaractie bezig, zijn er koetjes die aan hun winterslaap begonnen zijn?
Op deze manier duurt het nog zeer lang eer we de overall #1 kunnen eroveren...
Kan iedereen even een voorbeeld nemen aan achappey, die maar liefst 29 plaatsen in de daily stijgt. Als iedereen dat doet, dan hebben we een mooie output
We mogen ook nog 2 mijlpalen uitgeven, namelijk aan neuromancer en Kwai. Feli!
Ook nog een nieuw lid begroeten, adyta, die onze stal zal komen opruimen vergroten
Yorde is een koetje uit de CS-stal die verloren gelopen was, en zijn weg teruggevonden heeft. Dus ook de daily #1 is een beetje verkeerd te noemen
Laat ik toch nog goed nieuws plaatsen. Er is een update van David Baker:
Zie enkele posts hieronder voor de correcte stats
Is er een spaaractie bezig, zijn er koetjes die aan hun winterslaap begonnen zijn?
Op deze manier duurt het nog zeer lang eer we de overall #1 kunnen eroveren...
Kan iedereen even een voorbeeld nemen aan achappey, die maar liefst 29 plaatsen in de daily stijgt. Als iedereen dat doet, dan hebben we een mooie output
We mogen ook nog 2 mijlpalen uitgeven, namelijk aan neuromancer en Kwai. Feli!
Ook nog een nieuw lid begroeten, adyta, die onze stal zal komen opruimen vergroten
Yorde is een koetje uit de CS-stal die verloren gelopen was, en zijn weg teruggevonden heeft. Dus ook de daily #1 is een beetje verkeerd te noemen
Laat ik toch nog goed nieuws plaatsen. Er is een update van David Baker:
DPC Rosetta@Home hitparade van 1 oktober 2006Graduate student Chu Wang has added sidechains to the screensaver, so you will soon be able to see them flickering around during the fullatom refinement stage of the calculations. Chu has also made his flexible backbone protein-protein docking approach compatible with BOINC, so you will soon be seeing pairs of proteins searching out the lowest energy docked conformation on your screen savers. This is a very important problem as much of biology depends on precise and specific interactions between pairs of proteins.
Zie enkele posts hieronder voor de correcte stats
[ Voor 97% gewijzigd door Kristof op 02-10-2006 12:57 ]
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone