Ik heb een keer via mijn PC XP opnieuw geinstalleerd. Helaas was dit de duitse versie. Ik heb de Nederlandse versie op DVD staan, maar mijn DVD reWriter leest spontaan geen DVD's meer. Dit is een kutprobleem, iemand enig idee wat ik kan doen? Momenteel geen geld voor een nieuwe DVD reWriter
Kijk eens in de bios of daar de DVD speler wel word herkend. Kijk ook nog eens naar OM FAQ / Beleid
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
er zijn toch van die language pack's voor xp?
http://www.microsoft.com/...c1b341be7c&DisplayLang=en b.v.
http://www.microsoft.com/...c1b341be7c&DisplayLang=en b.v.
Welke hardware heb je ter beschikking?
Je kunt bijvoorbeeld xp installen via 't netwerk of een cd/dvd speler van een andere pc tijdelijk inbouwen...
Je kunt bijvoorbeeld xp installen via 't netwerk of een cd/dvd speler van een andere pc tijdelijk inbouwen...
Heb geen andere hardware beschikbaar, mijn laptop is stuk.
In de bios staat mijn DVD-drive wel, tenminste, dat geloof ik, ik spreek namelijk geen woord duits
Hij download de language packs niet, als ik daar op klik dan gaat hij naar een beschrijving pagina die volledig text is. Dus geen html opf iets dergelijks, enkel text....
Mijn geluk weer
In de bios staat mijn DVD-drive wel, tenminste, dat geloof ik, ik spreek namelijk geen woord duits
Hij download de language packs niet, als ik daar op klik dan gaat hij naar een beschrijving pagina die volledig text is. Dus geen html opf iets dergelijks, enkel text....
Mijn geluk weer
Je bios is OS onafhangelijk. Het gaat dus om het systeem wat je ook je geheugen ziet tellen enz. Op dat moment kun je de bios in, meestel met del of F10 ,maar dat ligt even aan je hardware.Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 04:44:
Heb geen andere hardware beschikbaar, mijn laptop is stuk.
Mijn geluk weer
Sowieso leest hij wel CD's, dus hij word ook herkend.Herby schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 04:48:
[...]
Je bios is OS onafhangelijk. Het gaat dus om het systeem wat je ook je geheugen ziet tellen enz. Op dat moment kun je de bios in, meestel met del of F10 ,maar dat ligt even aan je hardware.
Ik heb een Acer Aspire. Misschien niet zo goed, maar ik gebruik hem voor text-verwerking,i nternet en videobewerking dus geen dikke game PC nodig.
Heb je mijn eerdere link al doorgenomen ? Misschien mist er wel een driver of wat dan ook. Zorg anders dat je of iemand hebt die duits kan of wat handiger is met Windows.
Zelf spreek ik geen woord Fins ,maar een Windows installatie configureren lukte me wel (oke duurde iets langer maar je weet waar alles zit en de woorden geven meestal wel een hoop weg).
Zelf spreek ik geen woord Fins ,maar een Windows installatie configureren lukte me wel (oke duurde iets langer maar je weet waar alles zit en de woorden geven meestal wel een hoop weg).
Heb hem doorgelezen, maar er is niets mee aan de hand. Ik denk gewoon dat die kapot is. Ik wil sowieso nieuwe kopen zodra ik geld heb. Het enige wat ik wil is een engelse windows XP. Helaas werkt die language pack niet goed want ik krijg enkel een read me...
Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 05:04:
Heb hem doorgelezen, maar er is niets mee aan de hand. Ik denk gewoon dat die kapot is. Ik wil sowieso nieuwe kopen zodra ik geld heb. Het enige wat ik wil is een engelse windows XP. Helaas werkt die language pack niet goed want ik krijg enkel een read me...
Dit had je dus ook gezien ? En je hebt je chipset en IDEdrivers geïnstalleerd ?ASPI drivers:Installeer de nieuwste ASPI drivers.
Er is een heleboel mis met je topic 
Ten eerste - je topic titel lijkt nergens, ik mis nou wat je van ons verwacht (moeten wij je een DVD reader gaan lenen ofzo
) en ik zie totaal geen eigen inzet van jou terug. Tel daarbij nog eens op dat XP niet op DVD komt, en ik denk dat dit topic geen lang leven heeft
Ten eerste - je topic titel lijkt nergens, ik mis nou wat je van ons verwacht (moeten wij je een DVD reader gaan lenen ofzo
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()