Toon posts:

Er komen religieuze teksten uit mijn boxen?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds een paar uur komen er, als ik het volume van mijn boxen zacht zet religieuze teksten over 'zonden' en 'verlossing' uit mijn boxen... :? Het is een Engelse stem die steeds iets harder en dan weer zachter erover loopt te zeuren... Wat is dit?! Ik zou ook niet weten hoe ik er dus vanaf kom...

Ik heb al online gezocht maar niets gevonden, spybot, ad-aware en McAfee gedraaid maar die vonden ook niets! Het enige wat ik vandaag heb geinstalled zijn een paar firefox plugins, vanaf de officiele site...

Kan iemand me van die zeurende gast afhelpen aub? :(

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-02 18:42
trek eens je stekker van je boxen eruit, als het weg is ligt het toch echt aan je pc, of teminste de verbinding ertussen

Verwijderd

hmm, scary
Hmm, reageer es nuttig :/

[ Voor 63% gewijzigd door pasta op 02-10-2006 01:39 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

hmm, mischien werken je speakers als "antenne" oid, op paps der speakers was een radio zender te horen zonder dat pc aanstond :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Logitech setje toevallig?

Verwijderd

Wellicht heeft gij gezondigd? _/-\o_

Zou kunnen zijn dat de set niet goed is afgeschermd, probeer hem eens op een andere plek in het huis?

(Of een keer goed schudden, wellicht flikkert die kerel er dan uit)

Verwijderd

Topicstarter
Het is idd Logitech....en ik denk idd dat het iets radiografisch is...! Maar goed...waarom dan alleen als het volume bijna uit staat? En waarom nu pas?

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Megamind schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 20:56:
trek eens je stekker van je boxen eruit, als het weg is ligt het toch echt aan je pc, of teminste de verbinding ertussen
Duh |:(

iets voor wetenschappen en levensbeschouwingen dit? :P

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-02 22:17
Check je lopende processen eens, en kill een paar 'verdachte' processen en kijk of de teksten stoppen..

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Zoals gezegd, verplaats de boel eens, sluit het eens op een andere pc aan, of een stel andere speakers op je pc. Dan kun je het eea uitsluiten. Of het idd adware is, of juist gewoon een storing op je speakers.

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07:08

Coldcat

HODL

Misschien eens proberen de speakers iets te verplaatsen, of in iedere geval de subwoofer.

*alweer iemand voor me 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Coldcat op 01-10-2006 21:02 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

klopt, je setje gaat dan voor radio spelen...ik heb het met m'n X-530 ook, vooral na tienen 's avonds krijg ik een boel engeld geouwehoer door

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Topicstarter
Colan schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:02:
klopt, je setje gaat dan voor radio spelen...ik heb het met m'n X-530 ook, vooral na tienen 's avonds krijg ik een boel engeld geouwehoer door
Ik heb dezelfde set...lekker is dat...
Ik heb de boel verplaatst...dat helpt niet. Andere boxen heb ik ff niet zo snel. Maar ik zal even via de speakers van mijn scherm laten spelen.

Verwijderd

Topicstarter
OK: het is zeker weten radio...nu zijn het opeens duitse stemmen. Iets van het nieuws of zo!
In ieder geval beter dan 3 uur aan klaagzangen...ik voelde me al erg zondig :p

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:30

_Ernst_

Mark It Zero!

Komt idd vaker voor, en is niet typisch iets voor logitech setjes. Ik had het eerst ook met een Cambridge 4.1 setje, die liet 's avonds altijd 1 of andere russische zender horen, was ook wel even een "wtf?" moment toen ik het voor het eerst hoorde :P

Last.fm

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Mja, ik heb het ook wel eens. Heb gehoord dat Logitech boxen dit vaak doen. Dus, daar zou het wel eens aan kunnen liggen ja.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09-2025

Colan

sucks @ solderen

een remedie is je boxen wat harder zetten en je pc-volume lager...simple as that :X

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Topicstarter
_Ernst_ schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:07:
Komt idd vaker voor, en is niet typisch iets voor logitech setjes. Ik had het eerst ook met een Cambridge 4.1 setje, die liet 's avonds altijd 1 of andere russische zender horen, was ook wel even een "wtf?" moment toen ik het voor het eerst hoorde :P
Kan ik me wat bij voorstellen...ik dacht echt dat het zo'n onbewust hersenspoelend progje was dat stiekem was geinstalleerd... vooral omdat het zo zachtjes was en van die 'verlossende' woorden O-) sprak. Blij dat het in ieder geval geen zooi op mijn PC is.... minder blij dat het niet echt te verhelpen lijkt. Maar goed; dan maar nooit het volume wegdraaien ;) .

Verwijderd

er zit vast zo'n 2-meter-amateur in je buurt daar waar je woont.
's avonds zijn de zend-condities wat beter en kan je gewoon met japan ofzo ouwehoeren
maar wel in het engels ofcourse.
ga maar ns kijken overdag in je buurt en sjek de daken of tuinen,
wellicht zie je dan wel een Yagi of een Quad-25-elements-antenne op een mast staan hehe.
kan je beter gaan verhuizen of vragen aan die gast of hij jou logipech wil afschermen,
want zo'n 2-mtr-amatuur zegt altijd dat het aan jou kant licht, want hij heeft een diploma van de KPN
ontvangen dus is het niet zijn probleem.
Een aantal jaren gelee is de kop van de LOPIK zendmast vervangen, en toen rammelde er ook ineens
bestek in de bestek-la ! bleek een draad niet goed gemonteerd te zijn waardoor er niet voldoende af-vloeiing van de stroom was, een soort aardings-probleem dus...

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 21:27:
er zit vast zo'n 2-meter-amateur in je buurt daar waar je woont.
's avonds zijn de zend-condities wat beter en kan je gewoon met japan ofzo ouwehoeren
maar wel in het engels ofcourse.
ga maar ns kijken overdag in je buurt en sjek de daken of tuinen,
wellicht zie je dan wel een Yagi of een Quad-25-elements-antenne op een mast staan hehe.
kan je beter gaan verhuizen of vragen aan die gast of hij jou logipech wil afschermen,
want zo'n 2-mtr-amatuur zegt altijd dat het aan jou kant licht, want hij heeft een diploma van de KPN
ontvangen dus is het niet zijn probleem.
Een aantal jaren gelee is de kop van de LOPIK zendmast vervangen, en toen rammelde er ook ineens
bestek in de bestek-la ! bleek een draad niet goed gemonteerd te zijn waardoor er niet voldoende af-vloeiing van de stroom was, een soort aardings-probleem dus...
Ik zal morgen eens rondkijken ;). Nu in ieder geval mijn volume ff iets harder.
Erg ver van Lopik woon ik niet eens ;) maar dat zal wel meevallen hier.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01-2025

pasta

Ondertitel

Meer iets voor Audio, Video & HiFi :)

Signature

Pagina: 1